Šta je novo?

Battlefield: Bad Company 2 [Xbox 360 & PS3]

Kad ce patch Kurir insajderu ? :p
 
Pa kad ga Zdravko istestira :)
 
E deco moja, zbog ovih stvari su veterani vama objasnjavali da igrate BC1.....
Tamo toga nije bilo....
Oruzja i mape su bile fantasticno izbalansirane....
Ali ja sam samo izlapeli starac koji prica ko zna sta..... :d
 
Ali ja sam samo izlapeli starac koji prica ko zna sta..... i mnogo gine :d

Da dopunim samo.. :d

Pazi, ne verujem da je bilo bas savrseno, tesko da za ijedan FPS moze da se kaze da je balans savrsen.. ovde samo par tweak-ova fali da bude skoro savrseno..
 
E deco moja, zbog ovih stvari su veterani vama objasnjavali da igrate BC1.....
Tamo toga nije bilo....
Oruzja i mape su bile fantasticno izbalansirane....
Ali ja sam samo izlapeli starac koji prica ko zna sta..... :d

Manje piva, manje vina, od alkohola umiru sive celije u glavi. :-devil-:

Kapiram da je OK BC1, stvarno su sire mape, ali posle BC2 bete za mene je bio neigriv. Nisam na vreme saznao da je ok igra.
 
Manje piva, manje vina, od alkohola umiru sive celije u glavi. :-devil-:

Kapiram da je OK BC1, stvarno su sire mape, ali posle BC2 bete za mene je bio neigriv. Nisam na vreme saznao da je ok igra.

Ma samo oštro treba napadati i sve je sredjeno....... :d
Poenta je da niko nije hteo da sluša, ništa više......
Apropo umiranja, Risebo, ja nemam tih problema......
Umirem kad god me neprijatelj ubije....

PS. Ne štekam se u uglu kao neki :p :p :p
 
Salu na stranu, vidjao sam KD-ove tipa 14.000 ubistava i 4.000 smrti... to mi jednostavno nije jasno kako je izvodljivo, matematicki nije, a kunu se da ne cuche, postavljaju mcome... ne kapiram :)
 
Trebalo bi ukinuti helikoptere odbrambenoj strani na nekim mapama.

Čim ga se dokopaju lete iznad protivničkog spawna, nije bitno što oba m-comma trepću, oni samo nabijaju k/d u protivničkoj bazi.

I treba sankcionisati one luđake koji ubijaju saigrače da bi ih oživeli.
 
Ma, i to opet zavisi sa kim igrash, uglavnom sve to sto ljudima smeta se moze prepisati i*iotima koji igraju, a ne toliko samoj igri.. Ja inace ne vozim helikopter, ali jedni pajseri sa kojima sam igrao su dozvolili da napadaci otmu Hinda, na poslednjoj bazi kad branis u Isla Inocentes.. kad su izjednaceni timovi nekako nijedna od tih 'mana' ne dolazi do izrazaja..
 
Poslednja izmena:
Trebalo bi ukinuti helikoptere odbrambenoj strani na nekim mapama.

Čim ga se dokopaju lete iznad protivničkog spawna, nije bitno što oba m-comma trepću, oni samo nabijaju k/d u protivničkoj bazi.

I treba sankcionisati one luđake koji ubijaju saigrače da bi ih oživeli.

Onaj lik sto je prvi na listi ima oko 5,6 k ubistava sa Apacem i Migom, strasno!

Ne zezaj da ima i tih sto ubijaju da bi oziveli ? :-devil-:
Dobra fora za poene, moram da probam. :-devil-:
 
Otkad ima Mig u BC2? :d
 
Nedavno je u partiji jedan ****** imao rutinu:
ubije čoveka iz squada (-15) pa ga oživi (+80) i tako po nekoliko puta.

Ja bih za to činove skidao. ladno bih oduzimao ljudima 100k poena. Treba to oštro!
 
^Haha, ne verujem kakve sve gluposti padaju na pamet ljudima! Odusevljen sam ljudskom gluposcu uvek! :D
 
Cisto da imate predstavu o razlici izmedju BC1 i BC2 (neke od mojih statistika):

BC1 Kills:
4,449
BC1 Time:
57d

BC2 Kills:
6,707

BC2 Time:
5d 13h
 
primećujem da drugom delu za 5 dana online imaš i platinum a u prvom za 2 meseca online, realno nisi bio blizu.

Pa ono kao, nije puno uprošćena igra...
 
Ne lupaj te, prvi deo nije imao Rush mod, ja ne znam ko moze da igra Conquest, uzasno smara taj mod, ne vidim sta je ljudima tu zanimljivo.
Pa ako vam smeta sto imate toliko ubistava manje ubijajte. :D
Nije mi jasno zasto vi igrate uopste BC2 kad vam stalno nesto smeta, jos od kako se pojavila igra.
 
Psiho, ne lupetaj, molim te! Za onih 11 minuta online nisi stigao ni imena modova da zapamtiš. :)

Bad company je imao GOLD RUSH mode, koji isto što i RUSH samo su napadači krali sanduke sa zlatom a ovi ih mučenici branili. ISTA STVAR!
Čak je u početku bio samo taj mod, pa su naknadno kroz patcheve dodali conquest (koji je bolji od onog u drugom delu).
 
57 d? Ili greska u kucanju?
 
Idi bestraga bre, 57 dana :)

I Cvejic 37 dana?? Jel ovo neki bug ili sta, kako si ti Cvejicu majketi toliko dana nakupio, do relativno skoro smo igrali KZ2, ne radzumem :)
 
Poslednja izmena:
Naravno da je imao bc1 rush mod i to odmah. Conquest je dodat kao patch. BC2 jeste uprošćen da bi ga igrale šire mase ali je i ovako dobra igra. Mada, stara ljubav zaborava nema :smoke:
 

Prilozi

  • Battlefield2_Box.jpg
    Battlefield2_Box.jpg
    47.3 KB · Pregleda: 34
Poslednja izmena:
Da li ikoga ima na oldskul BC1 serverima da bih mogao da probam i tu igru i njen multi :) ?
 
Šta sam sad doživeo, blago me sramota da napišem...

Imao sam kill streak 18 ili 19, Sloba se spawnuje kod mene (ja sam veći deo mape vozio UAV kao i u tom trenutku) i dvojica iz našeg tima stoje iza mene s uperenim oružjem u moju glavu. I ladno me upucaju. Ajd da sam traćio UAV kao većina ******a, nego sam baš kvalitetno vozio, tagovao, pobio sam ih gomilu (kao što rekoh kill streak 18 ili 19 u tom trenutku) uništio čak jedan M-comm s 2 pogotka. Ajd slučajno da izvedeš team kill, ali ovo treba sankcionisati. Istina, obojicu je Sloba streljao na licu mesta, ali to nije nije adekvatna kazna. :)
 
Ja gledam, i gledam šta rade ljudi, uperili obojica pištolje i čekaju, i baš da vidim dokle će. Da ima zabadanja noževa svojima iz tima, i to bih im podmetnuo pod grkljan :D. Ali ovakav bezobrazluk stvarno treba kazniti a i kao drugo, ne znam šta im je to trebalo :/ .

Kada smo već kod bezobrazluka, nisam mogao a da ne primetim da je sada trendy štekati se u prethodnoj razrušenoj bazi i puniti igrače koji se spawnuju i tako dok ti prsti ne poplave. Da li je moguće da se izdeformisao BC2 već?
 
Izdeformisao se zato sto ostanes ziv u bazi, i slazes ih dok te ne izvale? :) Ovi veterani su vam isprali mozak :) Bukvalno za sve na sta se zalite, je krivica ljudi koji igraju, a to ne vidim kako moze da se kontrolise i zasto je tu igra kriva.. Woow, mnogo su male mape, ne, trebaju jedno 20x vece da budu, pa da bude simulacija dzogiranja.. Ajte bre molim vas :)
 
Primer iz mape Nelson Bay.
Kada napadaš, i po zauzimanju prve protivničke baze, ako si ostao na početku mape imaš 10 sekundi da dotrčiš inače gineš. To treba da uvedu i drugoj strani. Kada im ispiše "base lost - fall back" da imaju neki rok da se povuku nazad. Sada redovno mora da se čisti okolina spawna u bazi jer je UVEK neki pametnjaković ostao da s leđa skida napadače čim se spawnuju.

Zašto se onda ne dozvoli da odbrambeni igrači odu na početnu tačku napadača?

Na mapi port Valdez nema ovoga, može se na početku ostati kada se zauzme narednih nekoliko baza.
Treba to malo bolje osmisliti, da ista pravila važe na svim mapama.
 
Nazad
Vrh Dno