Šta je novo?

Battlefield 6



Interesantan je efekat probijanja zvucnog zida. Samo mi nije jasno ono mini sunce po sred zgrade. Izgleda da je bug.
 
Poslednja izmena:
Bug je to sa glareom, ima jedno mjesto i na Kairo mapi. Ok izgleda Mirak Valley, ona je najveća na releaseu ali treba dodati još makar jedan capture point.
Screenshot_3.png

Zapostavili su malo taj sandbox gameplay. Cilj im je kompaktno iskustvo, odmah se ulazi u okršaje. U jednu ruku to je dobro ali u drugu gubi se identitet igre.
Jackfrags je dao odličnu preporuku. Najbolje sačekati release, čisto da se vidi kako će to izgledati jer su failovali žestoko sa V i 2042.
 
@zokocx mislim da se ugledaju na CoD.
Najbolje bi bilo da jedne godine izadje moderno ratovanje, sledece nesto starije i trece neka eksperimentalna prica tipa Hardline. I da vrte tako u krug.
Osetilo se to u Open Beti. Nadam se da im je to bio deo plana da navuku što više CoD igraca, tamam pred izlazak novog CoD:BO. Što se masovno videlo po komentarima na yt videjima, redditu itd.

Ne znam da li si video, ali posle su obajavili spisak nerfova bar za ono kretanje CoDsko kretanje.
Super bi bilo da urade balans da i ako imaš loadout za mobility i brz fire rate da ne možeš ništa da ubiješ dovoljno brzo ako je dalje od 10-15m ma koliko bilo ne realno.


Middle finger Nvidiji?
Najbolja odluka EA/Dice tima. :D
Odluka totalno na mestu. Njima je u interesu da igra radi na što većem dijapazonu hardvera. A znaju koje grafičke najviše imaju igrači, one koje danas možda mogu jedva 25 FPS u 1080p/1440pbu novijem AAA naslovu (neću da zalazim u raspravu šta može rtx 3060 ili rx 6600).

Ponadao sam se da će možda biti RT u singleplayer kampanji. Sigurno su videli da im to previše posla.
 
RT nije neophodan.

Primer BF3 iz 2011. godine
 
igre sa rt manje vise isto izgledaju kao i bez, jedinu pravu razliku pravi path tracing
 
RT i PT uglavnom su više pomoć developerima, pošto se svetlo rešava sa nekim trikovima tradicionalno, RT treba da to zameni krajnje jednostavnim kodom, ali po cenu da se GPU oznoji. Realno za PT treba minimum 9070 ili 5070 Ti... a to ili jače ima par % igrača...
 
PT nikad nije ni bio zamisljen da se tera u real time, vec vise za filmove, reklame, vizuelizaciju. pa i tamo po potrebi, jer za razliku od RT gde se trejsuje jedan zrak - PT trejsuje citavu gomilu njih dok interaktuju po povrsini.
To samo ovi sporeti od 600W mogu i to uz pomoc laznih frejmova inace bi i tamo bilo sve neigrivo da je native i da ima vise od 2 bounca po povrsini, kao sto ni jedna igra nema i zato izgledaju kao da su od gline sve.
Nesto sto uopste nije ni trebalo da se juri jer primer koji je Flacon postavio sve objasnjava - igra moze da izgleda odlicno i bez RT/PT i sto je jos bitnije da ne zahteva blok termoelektrane, graficku koja kosta kao nekad vrh racunar (a izgori kao sibica ako joj ne radis redovan i generalni servis) i naravno da budes omega test igrac toj igri za koju se pravi taj PT kao sto je danas slucaj.
 
Poslednja izmena:
^^^ Pa ni render ovaj običan nije zamišljen za real time, već za 3D animaciju. Sećam se da sam '96 čekao nekih 30 minuta da mi izrenderuje 1 frejm sa Ray Tracingom (i to 1024x768). A scanline koji je kao neki raster je bio oko 30s po frejmu... ali to je nebitno šta je za šta zamišljeno pre 30-40 godina, tehnologija napreduje, e sad što RT traži malo specifičan pristup to je drugo. U real time grafici primenjuje se gomila trikova, mislim da i dalje neke stvari koje sam radio pre tih 30 godina nisu standard u 3D igrama i real time grafici, ali zato sitnih trikova koji imitraju pravu stvari ima gomila, pratim neke kanale i oduševim se kako jeftine stvari deluju dobro, bukvalno kao dobar mađioničar, to vam je danas 3D u igrama. E sad ideja je da neke od tih (jeftinih a zapravo skupih u vremenu developera) trikova zamenite sa nečim pravim, ali to košta hardverske snage.

Anyway back to topic:
 


Naveo je skoro sve šta nije u redu sa igrom. Većinu ovih stvari oni neće korigovati. Premalo je vremena.
Za ove skinove, uopšte se nijesu potrudili da oni budu dizajnirani u skladu sa stranom kojoj pripadaju. Možemo da koristimo skinove kineske vojske iz BF4 u US BF6 timu... Nidje veze. Dizajn default skinova isto nije za pohvalu. Izgledaju previše "uredno". Kao da je žena radila modele. Ne izgledaju kao vojnici sa fronta već lutke koje nose kostime... Evo kako će to šareno izgledati:
Screenshot_2.png
U odnosu na BF3/4 ovo izgleda kao nekakav F2P naslov :D

Oprezno sa kupovinom...
 
to su ti "prokop/kineski podizvodjaci" kvaliteti gradnje...
 
Dizala sa prasina oko destrukcije i kako se lako sve unistava ali je svaka tema bila propracena jednakim brojem ljudi koji su bili presrecni sto je to tako.
U BF4 je destrukcija bila bas odmerena. Nisi mogao sa 2 noob tuba da srusis celu fasadu cetvorospratnice.
 
verovatno je to tako da bi se lakse otkrile stekare/kamperi, ali opet ekstremno nerealistican feature radi ocuvanja brzog gameplaya.
mada, rekoh vec, kako "kvalitetno" kinezi grade sad, uopste me ne bi cudilo da sve krene i samo od sebe da se urusava.
 
Destrukcija ovakva kakva je sad je tu cisto radi wow efekta. Nema nikakvu takticku vrednost. Objekti gube smisao kao zaklon kad svaki pojedinac moze da razmontira zgradu u par sekundi.
Kad vidis tenk ostani na ulici Tjenanmen fazon.
 
pffff... bolje destrukcije smo vidjali pre vise od deset godina, tako da tesko da mislim da je to razlog.
mada moderni gameri su posebna vrsta pacijenata, ne potcenjujem...
 
 
Svaka klasa ce imati po 2 Training Path-a sa posebnim perkovima.
Inace Spawn Bacon je premesten u Assault klasu.
 
 
Zašto airsoft maska:p btw ja imam istu ovakvu:LOL:

1758787563812.png
 
Poslednja izmena:
pa kad koriste airsoft puske oduvek, mogu i masku :p
mislim svakako se tako oseca kad se puca. imam elektricni airsoft ar16 pa znam.
a i pucao sam u vojsci iz skoro svega osim iz mitraljeza (nas kalas, m76 kao dragunov svd, M93 crne strele..) pa i to znam kako se oseca.

steta sto se ide na ono da trpaju sve u isti kadar u svakoj igri.
mislim ne dao bog da se kamera malo podigne, u daljini jedva vide siluete desault rafala i onda malo spusti kamera i tu cepe bombe. jok, mora to da proleti sve tu na 20 metara. inace piloti imaju instrukcije da ne pustaju bombe ako lete nize od 200 metara, u zavisnosti od same jacine iste. srapnel moze da osteti avion.

ono trcanje dok se pored njega rusi zid (bez prasine, da se vidi lepo sve) i da ga bar ne obori ili poljulja shok/detonacija i jos neke ostale stvari, sve nekako smrdi na poluprazno, i plitko action packed iskustvo. no kontam da ce ljubitelji cod-a to pozdraviti. imaju izgleda i one covert specail forces misije..
 
Odavno CoD pa i ovaj BF kampanja je kao jeftini akcioni film. Dobre su stare pucacine gde se obrađuje WW2, poslednji i onaj CoD WW2 je dobar.
Od modernih CoD MW1 i možda MW2 su mi dobri, ove novije iskreno nisam ni probao a Black Ops smeće teško bio stari a moderni kako vidim još gore smeće.

Kampanja u BF6 će biti samo filler, da pokaže malo efekte, vozila u akciji itd. Ko hoće malo da odmori od MP, iskreno kad kupim igru odigraću, ne očekujem nešto specijalno.
 
pa da, tutorial prakticno pred multy, i mozda da se otkljuca jos koja nebitna oprema.

no bf3 ako se dobro secam je imao one odlicne misije gde se juri kroz Pariz bese onaj lik sa atomkom, pa ona cuvena misija sa avionom nakon uzletanja sa nosaca aviona, pa i ona sa rusima kada prave masakr na terminalu aerodroma (koji sam citao da je totalno opcioni - navodno ne morate jedan jedini metak da ispalite ali kontam da smo svi mi pomalo teroristi haha).

ono sto bi bilo pravo osvezenje serijalu su misije poput onih iz originalnog operation flashpointa.
da se oseti tenzija nadolazenja rata, kada mozete da budete neiskusni guster pa da taj sistem levelovanja malo ima smisla i razlike kasnije. a ne svi su konstantno delte, rendzeri, SAS-ovci, i ostali najzajebaniji warmongeri na planeti a igra se igra sama i bez njih.
dodji ovde ubij ovog generala iz berret snajpera koga vidis prvi put u zivotu.
ja sam prvi put kad sam pucao iz strele na 800m promasio celo brdo. daljinomer je namerno zeznuo kapetan, da vidi da li cu znati da ga podesim.
 
Vrh Dno