Šta je novo?

Battlefield 6



Interesantan je efekat probijanja zvucnog zida. Samo mi nije jasno ono mini sunce po sred zgrade. Izgleda da je bug.
 
Poslednja izmena:
Bug je to sa glareom, ima jedno mjesto i na Kairo mapi. Ok izgleda Mirak Valley, ona je najveća na releaseu ali treba dodati još makar jedan capture point.
Screenshot_3.png

Zapostavili su malo taj sandbox gameplay. Cilj im je kompaktno iskustvo, odmah se ulazi u okršaje. U jednu ruku to je dobro ali u drugu gubi se identitet igre.
Jackfrags je dao odličnu preporuku. Najbolje sačekati release, čisto da se vidi kako će to izgledati jer su failovali žestoko sa V i 2042.
 
@zokocx mislim da se ugledaju na CoD.
Najbolje bi bilo da jedne godine izadje moderno ratovanje, sledece nesto starije i trece neka eksperimentalna prica tipa Hardline. I da vrte tako u krug.
Osetilo se to u Open Beti. Nadam se da im je to bio deo plana da navuku što više CoD igraca, tamam pred izlazak novog CoD:BO. Što se masovno videlo po komentarima na yt videjima, redditu itd.

Ne znam da li si video, ali posle su obajavili spisak nerfova bar za ono kretanje CoDsko kretanje.
Super bi bilo da urade balans da i ako imaš loadout za mobility i brz fire rate da ne možeš ništa da ubiješ dovoljno brzo ako je dalje od 10-15m ma koliko bilo ne realno.


Middle finger Nvidiji?
Najbolja odluka EA/Dice tima. :D
Odluka totalno na mestu. Njima je u interesu da igra radi na što većem dijapazonu hardvera. A znaju koje grafičke najviše imaju igrači, one koje danas možda mogu jedva 25 FPS u 1080p/1440pbu novijem AAA naslovu (neću da zalazim u raspravu šta može rtx 3060 ili rx 6600).

Ponadao sam se da će možda biti RT u singleplayer kampanji. Sigurno su videli da im to previše posla.
 
RT nije neophodan.

Primer BF3 iz 2011. godine
 
RT i PT uglavnom su više pomoć developerima, pošto se svetlo rešava sa nekim trikovima tradicionalno, RT treba da to zameni krajnje jednostavnim kodom, ali po cenu da se GPU oznoji. Realno za PT treba minimum 9070 ili 5070 Ti... a to ili jače ima par % igrača...
 
PT nikad nije ni bio zamisljen da se tera u real time, vec vise za filmove, reklame, vizuelizaciju. pa i tamo po potrebi, jer za razliku od RT gde se trejsuje jedan zrak - PT trejsuje citavu gomilu njih dok interaktuju po povrsini.
To samo ovi sporeti od 600W mogu i to uz pomoc laznih frejmova inace bi i tamo bilo sve neigrivo da je native i da ima vise od 2 bounca po povrsini, kao sto ni jedna igra nema i zato izgledaju kao da su od gline sve.
Nesto sto uopste nije ni trebalo da se juri jer primer koji je Flacon postavio sve objasnjava - igra moze da izgleda odlicno i bez RT/PT i sto je jos bitnije da ne zahteva blok termoelektrane, graficku koja kosta kao nekad vrh racunar (a izgori kao sibica ako joj ne radis redovan i generalni servis) i naravno da budes omega test igrac toj igri za koju se pravi taj PT kao sto je danas slucaj.
 
Poslednja izmena:
^^^ Pa ni render ovaj običan nije zamišljen za real time, već za 3D animaciju. Sećam se da sam '96 čekao nekih 30 minuta da mi izrenderuje 1 frejm sa Ray Tracingom (i to 1024x768). A scanline koji je kao neki raster je bio oko 30s po frejmu... ali to je nebitno šta je za šta zamišljeno pre 30-40 godina, tehnologija napreduje, e sad što RT traži malo specifičan pristup to je drugo. U real time grafici primenjuje se gomila trikova, mislim da i dalje neke stvari koje sam radio pre tih 30 godina nisu standard u 3D igrama i real time grafici, ali zato sitnih trikova koji imitraju pravu stvari ima gomila, pratim neke kanale i oduševim se kako jeftine stvari deluju dobro, bukvalno kao dobar mađioničar, to vam je danas 3D u igrama. E sad ideja je da neke od tih (jeftinih a zapravo skupih u vremenu developera) trikova zamenite sa nečim pravim, ali to košta hardverske snage.

Anyway back to topic:
 
Nazad
Vrh Dno