Šta je novo?

Battlefield 6

E pa beta week 2 moze da pocne.
Deco sto ste uzivali uzivali ste, vodoinstalater se vratio sa posla.
 
Iskreno ne cudi ovakav nivo majstorstva narocito ne nakon toliko vezbe i posvecenosti. Ali ga brate ne treba stavljati na isti server sa smrtnicima koji mogu da odvoje 2 sata dnevno za online, ako i toliko.
Ok super si, aj sad lepo na profi servere pa se tamo ubijaj sa sebi slicnim profesionalcima.
Ovo me podseti na quake live pre par godina.
Na ffa nas par polu no lifera smo u top 3 sa 90-100 fragova, ostalih 20 ne predje 50. Onda sledeću partiju udje lik koji verovatno ništa drugo nije igrao od kad je izašao quake. Pola servera izađe, mi ostali ko nikad komp da nismo videli, ne predje niko 30...

Tako da je dobra stvar matchmaking po skillu, al sa druge strane, svi krenu da jure rating i try hard-uju jer misle da će im na većim levelima biti zanimljivije.
 
Ovo me podseti na quake live pre par godina.
Na ffa nas par polu no lifera smo u top 3 sa 90-100 fragova, ostalih 20 ne predje 50. Onda sledeću partiju udje lik koji verovatno ništa drugo nije igrao od kad je izašao quake. Pola servera izađe, mi ostali ko nikad komp da nismo videli, ne predje niko 30...

Tako da je dobra stvar matchmaking po skillu, al sa druge strane, svi krenu da jure rating i try hard-uju jer misle da će im na većim levelima biti zanimljivije.
Lik očigledno koristi soft lock aim cheat. Čovjek ili što god je već, snapuje na random prozor na zgradi u momentu gdje ima toiliko uglova da pokrije sa ulice i on pronalazi protivnika toliko precizno, ubija ga i čudi se "kako sam ovo uradio". U tom momentu protivnik nije bio lociran ni na mini mapi...
Kada ga isključi pokušava da imitira snap gdje potpuno maši ljude koji su par metara ispred njega i potpuno vidljivi, posloženi za Pro FPS Snap Aimera...
 
Igrao sad Bad Company 2 i raspametih se kako su pravili igre. Svaku budjavu cauru cujes kako se odbija o pod i zvekece... fantasticno.

Online serveri rade pa ko hoce poslacu uputstvo kako da se igra (nije potreban original).

Battlefield Bad Company 2_2025.08.16-00.01.png
 
Lik očigledno koristi soft lock aim cheat. Čovjek ili što god je već, snapuje na random prozor na zgradi u momentu gdje ima toiliko uglova da pokrije sa ulice i on pronalazi protivnika toliko precizno, ubija ga i čudi se "kako sam ovo uradio". U tom momentu protivnik nije bio lociran ni na mini mapi...
Kada ga isključi pokušava da imitira snap gdje potpuno maši ljude koji su par metara ispred njega i potpuno vidljivi, posloženi za Pro FPS Snap Aimera...
Ne kažem da nije, ono snapovanje kroz kamen/dim definitivno deluju kao neki aim. To je na ovom klipu sa prethodne strane, nisam drugo gledao.

Ali da ima ljudi sa ovakvim pucanjem, ima definitivno.
Casual igraču bi sigurno delovali kao 100% čiteri.

I da se opet vratim na mmr.
Od kad je postao aktuelan u igrama, skill prosečnog igrača je drastično skočio. Aim traineri su postali mega popularni, gde neki više I ne igraju igre, samo jure rezultat u trainerima.
Zbog svega ovoga ima i više čitera nego ranije, jer opet lakše je da uključiš aimbot nego da spiskaš 500 sati u aimlabsu da bi bio malo bolji od proseka. :)
 
igrao sam malo sinoc..... bas ama nista nema sto bi me zadrzalo u igri..... 10tak puta me ljudi sa masinkom sa vise od 100 metara sikdaju, bukvalno ne promasuju, svaki hebeni metak se zabija u mene..... totalno nerealno.....
ako mi se bas igra BF, igracu 1, 4 ili 5..... imam i 2042, ali isto smece ko i ovaj.....
 
Kako da namestim da mi vojnik ima muški glas? ono kada zovem da me ožive, uvek žena viče :)
 
Ovo ne vredi 70 evrica :) Ovo je maks 30 ili 20 i koju
 
Ovo ne vredi 70 evrica :) Ovo je maks 30 ili 20 i koju
Pa ne vredi nikakve pare, ev 15$. Kad mogu Valorant i CS2 da budu free (a ozbiljno su bolje competitive fps igre i ime sa kojim BF nema šta da traži u istoj rečenici), zašto be EA tražio pare? Prevaziđen koncept. I još zamili ne dopadne ti se ili loše radi na tvojoj mašini... baciš 70$ ili čega već...
 
Skinuo BF6 betu da probam i

probao BF6, i nece, mnogi ljudi imaju ovaj problem, kakvi seljaci ne umeju da naprave normalnu igru, nego trazi Secure Boot u bios da bude ukljucen i onda jos neke cake. Sad mi trazi igra da ugasim DTrace proces u windowsu, kako ga komplikuju seljacine, neverovatno. Sad mi trazi najnoviji dravjer za graficku, a zadnji je 25.8.1 taj i imam, kakva debilna igra
 
^ nažalost to je standard za sve kernel level anti cheat, Secure Boot i još po nešto i biće sve strožije...
 
Na kraju sam je pokrenuo uspeo. Na kraju sam pokrenuo BF6, na konfi iz potpisa oko 60-70FPS 1080p.
 
Native 4k DLAA, sve max, plus auto hdr(ubija oko 10% perf), perla 100+fps, jako lepo izgleda i radi.
Zabola 2 puta za 8 sati, pukao driver.

Igra je solidna, ali su mi mape malo ogranicene, nekako preuske.
Bzvz je i sto ti recimo 3x zveknes tenk, neko ga zabode 4. put, on pokupi sva 4 fraga...

I da, malo je bzvz, ali je i ok da su rpg-ovi ograniceni sa dmg-om na infantry.
Anti aircraft lepo radi, prednosti vozila su definitivno smanjene, nije kao ranije, da avioni terorisu mapom, a tenkovi ubijaju 5oro ljudi jednom granatom.

Pucanje je nekako osrednje, BF1 mi je i dalje drasticno bolji, mozda se naviknem ovde.
 
RPG probija armor pa eksplodira payload, nema splash damage na pešadiju, jedino ako direktno pogodiš.
 
RPG ima razlicite vrste granata:

There are several types of high-explosive munitions for RPGs (Rocket-Propelled Grenades). The term "high-explosive" can refer to a few different types of warheads, each designed for a specific purpose.

Here are the main types of high-explosive rounds used with RPGs:

High-Explosive Anti-Tank (HEAT): This is the most common type of RPG round. The "high-explosive" in this case is a shaped charge designed to create a focused jet of molten metal to penetrate armor. While it's a high-explosive, its primary effect is on a small, concentrated area, not a wide blast.

High-Explosive Fragmentation (HE-FRAG): These rounds are specifically designed for anti-personnel use and for attacking soft targets like unarmored vehicles, buildings, and troops in the open. Unlike HEAT rounds, which focus their energy on a single point, HE-FRAG rounds are designed to produce a large amount of shrapnel to cause damage over a wider area. The OG-7V is a well-known example of this type of munition for the RPG-7.

Thermobaric: Often called "fuel-air explosives," these are a very powerful type of high-explosive round. They work by dispersing an aerosol cloud of a flammable substance that is then ignited. The resulting blast wave is longer and more sustained than a conventional explosive, making it extremely effective in confined spaces like buildings, caves, and bunkers. The TBG-7V round is a thermobaric munition for the RPG-7.

Tandem Charge: This is a specialized type of HEAT round that uses two explosive charges. The first, smaller charge is designed to detonate and defeat any reactive armor on a tank. The second, main charge then fires into the now-exposed main armor, significantly increasing its penetration capability. The PG-7VR is an example of a tandem-charge round for the RPG-7.

In summary, while RPGs are most famous for their anti-tank capabilities using shaped charges, they also have a variety of high-explosive munitions designed for a range of targets, including personnel, structures, and fortifications.
 
RPG probija armor pa eksplodira payload, nema splash damage na pešadiju, jedino ako direktno pogodiš.
Tako je i bolje. Malo vracaju da klase imaju vise smisla...zna se za sta se koristi RPG, ne za pesadiju :)
Onako je overpowered da mozes sta hoces da rokas RPG-om.
Uzmi assault i peglaj se sa pesadijom i krljaj sotkom :)
 
Bukvalno sam gore okacio za sta se jos koristi RPG i onda on napise ", ne za pesadiju"

High-Explosive Fragmentation (HE-FRAG): These rounds are specifically designed for anti-personnel use and for attacking soft targets like unarmored vehicles, buildings, and troops in the open. Unlike HEAT rounds, which focus their energy on a single point, HE-FRAG rounds are designed to produce a large amount of shrapnel to cause damage over a wider area. The OG-7V is a well-known example of this type of munition for the RPG-7.
 
Upravo, zasto onda ne bi imao splash damage kad je imao u prethodnim BF i opet ga je trebalo znati koristiti.
Eno gledam u bad company 2 rpg ima poprilican drop na vecim distancama a u blizini moze da ubije i onog koji ga koristi.
Kao bonus svemu tome reload je kriminalno spor, tako da stvatno moras da ga koristis za tenkove i to da znas kako. Ali eto moze da se koristi i protiv pesadije.
I sto bi sad to bilo ograniceno na strogo protiv-tenkovsko oruzje? To je problem a serveri puni cheatera nije?

Jel se ovome tezi? Ovom kengur gameplayu? Skill? 6 monster energys-a , predinfarktno stanje jer takav je kolofdjuti?
BF je imao tu prednost da ima vozila i mehanika je bila oko nje i treba da ostane.
Ovo je cist expliot lose mehanike a boga pitaj jos koliko ce ih naci. I dok trepnes svi skakucu i headshotuju iz prve, ostatak cheateri i dobijes jedno predivno iskustvo za casual igrace/normalne ljude.

 
Poslednja izmena:
Bukvalno sam gore okacio za sta se jos koristi RPG i onda on napise ", ne za pesadiju"
Bukvalno pises samo da bi nesto pisao, a to sto nema veze sa igrom te ne zanima.
To sto nesto postoji, ne znaci da ga ima i u igri. U BF je iskljucivo anti-tenkovski RPG.

Sada si skrenuo pricu sa slajdovanjem, koja nema veze sa RPG-ovima i da li anti-tenkovski RPG treba da ubija ljude kao granata, splash damage-om.
I da, prebrza je igra, mape, barem ove koje smo videli su preuske i vecinom se igra COD, a ne BF.
 
Usko je povezano legendo, jer ako su uski prolazi a splash damage postoji, onda ne cudi zasto su ga ukinuli.
Rekoh vec da je BF imao nesto svoje preko cega je mogao da evoluira.
Umesto toga, odluci EA/dice da zapravo nemaju, ali zato kolofdjuti ima, pa valja preci u to ruglo.

Nista kao kad proizvodjac prizna da nema ideje. Em remasterizuju taj stari deo, em ga pretvaraju u cod. Sigurica na siguricu. Kreativnost 0.
Osim RPG-a naravno koji sluzi iskljucivo kao anti-tank, iako smo njima u BF3 i 4 unistavali zidove njime, i zivu silu.
 
Legendice, i sada rpg-om mozes da unistis zid, a isti moze da padne na ljude i pobije ih. Jesi li igrao ti ovo uopste ili napamet perlas?
Samo ne mozes da puknes u grupu ljudi i pobijes njih 5.
 
To bi bilo to od bete sto se mene tice.
Na izlasku kazu da ce biti 3 velike mape kakve dolikuju BFu sa svim mogucim vozilima. Jedna od njih je i Operation Firestorm iz BF3. Data majningom je otkrivena jos jedna velika mapa smestena u Americkom predgradju koja lokacijom poceca na misiju Wolverines iz originalnog MW2.

Trebalo mi je vremena da se prilagodim, poslednje valjano igranje BFa bilo je 2019. Igra dosta poceca na CoD pa vuce na jurcanje. Kada se malo uspori, ucinak je daleko bolji.
Sve u svemu pozitivni utisci, tesko da vredi 70e ali videcemo kad izadje.
 
Probao. Osrednja, malo bolja od 2042 i bfv, losija od svih ostalih. Vrlo slican osecaj napucavanja kao u 2042.
Kad bude 20e mozda uzmem
 
Rankovao do 19lvl. Uglavnom igrao Conquest Closed Weapons koji su postavili na zadnjem mjestu u meniju i u custom opciji nema da se checkira. Reći će poslije da po statistici taj mod se manje igrao od open verzije.

Ok je, zabavno je ali teško da ću uzeti igru na releasu. Hibrid BF i CoD-a. 5 mapa od 9 je CQC. Recoil je preslab. Svaka puška je skoro kao SMG, twitchy movement. Open class system potpuno nepotreban. Nakon BF1 izgubili su vajb, kao da su ključni ljudi napustili studio. Pokušavaju da pridobiju CoD publiku i neka im je sa srećom.
 
Nazad
Vrh Dno