Šta je novo?

Battlefield 4

Sada je to problem sa svakom BF4 mapom. Jer im je vertikalnost bio fokus. Ne vrijedi nikakvo taktiziranje.
 
Ja sam svojevremeno dosao na ideju da ortak nalepi C4 na MAV i da onda pravimo rusvaj, ali *** nece da se zalepi pa to ti je...
Inace, onesposobljavanje MAV-a za transport je jedna od retkih pametnih stvari koje je DICE uradio...
 
To je bila apsolutna nebitna stvar, samo sto je vecina toliko kukala da je to ne znam ni ja koji gamebreaking problem posto jelte neko moze da poleti na onome pa su ajde brze bolje uklonili jer masa negoduje. Sniper u igri kao sto je battlefield (conquest) ne moze da potraje dugo tako da mi nikada nece biti jasno kako ljudi mogu da toliko kukaju na njih. Ako ti se bas neko nameracio i ustekao, pa rokaj ga avionom, helijem, tenkom, lavom, nece da potraje duze od par sekundi, pogotovo sto su svi markirani i svi se vide.
 
To je bila apsolutna nebitna stvar, samo sto je vecina toliko kukala da je to ne znam ni ja koji gamebreaking problem posto jelte neko moze da poleti na onome pa su ajde brze bolje uklonili jer masa negoduje. Sniper u igri kao sto je battlefield (conquest) ne moze da potraje dugo tako da mi nikada nece biti jasno kako ljudi mogu da toliko kukaju na njih. Ako ti se bas neko nameracio i ustekao, pa rokaj ga avionom, helijem, tenkom, lavom, nece da potraje duze od par sekundi, pogotovo sto su svi markirani i svi se vide.

+1
 
To je bila apsolutna nebitna stvar, samo sto je vecina toliko kukala da je to ne znam ni ja koji gamebreaking problem posto jelte neko moze da poleti na onome pa su ajde brze bolje uklonili jer masa negoduje. Sniper u igri kao sto je battlefield (conquest) ne moze da potraje dugo tako da mi nikada nece biti jasno kako ljudi mogu da toliko kukaju na njih. Ako ti se bas neko nameracio i ustekao, pa rokaj ga avionom, helijem, tenkom, lavom, nece da potraje duze od par sekundi, pogotovo sto su svi markirani i svi se vide.

+2
 
To je bila apsolutna nebitna stvar, samo sto je vecina toliko kukala da je to ne znam ni ja koji gamebreaking problem posto jelte neko moze da poleti na onome pa su ajde brze bolje uklonili jer masa negoduje. Sniper u igri kao sto je battlefield (conquest) ne moze da potraje dugo tako da mi nikada nece biti jasno kako ljudi mogu da toliko kukaju na njih. Ako ti se bas neko nameracio i ustekao, pa rokaj ga avionom, helijem, tenkom, lavom, nece da potraje duze od par sekundi, pogotovo sto su svi markirani i svi se vide.

Snajperi su problem kao kamperi. Kao takav ne mozes da fatas zastave, ne mozes da uništiš vozilo niti da doprineseš timskoj igri kada si parkiran na soliteru ili tornju CB. Zato ih hejtam. Sa druge strane, spomenuti vertikalni gameplay je stvar neaktivnog gameplaya. Vrlo jednostavno. To je bio problem sa MAV-om. Popne se u nebo, stavi becon i 4 covjeka ispadna iz tima. Ne govorim kao suparnicki vec timski igraci. Kako nece smetati.

Sada, mav ni ne treba. Postavljao sam screenove da po 7 ljudi visi na samo jednoj zgradi u BF4. Gdje su ostali krovi.

Takve stvari su vise nego jasne te se nisi mogao penjati po karkandu osim na jednu-dvije sto nije bio problem. Bazar, peninsula, thran itd itd.. mape sa gusto pozicioniranim zgradam nisu dozvoljavale penjanje na zgradu. I imao si bolji gameplay. Jednostavno je igra bila bolja. Vraga bi karkand bila epic mapa da imas 30 ljudi po nekim zgradama. Znam, igrao sam play4free gdje se mozes popeti na skoro svaku. Nema veze sa životom.

Isto kao i na propagandi. Jednostavno je vece zadovoljstvo. Pogledaj samo zavod. Ne pali nikakva taktika prilaska zgradi kada imas 2-3 snajpera gore osim da se molis da te ne vide. Vraga ces ga tako lako skinuti sa zemlje. kakvi lavovi kakvi tenkovi. Ljudi koji samo smetaju. Ok, imas heli ali nema svaki igrac heli pa da ih ganja. Ili da gubis deset minuta penjajuci se po njih i da nalijeces na C4 kao iz lifta ili gaymore. Ili da promjenis server.

Gameplay nije nemoguc sa izvidjačima ali je gameplay shit. Šangaj je jedna od najboljih mapa koja ima najgori gameplay samo radi vertikalnosti. Imas i detaljan video levelcapa zasto taktiziranje ispada iz igre sa takvim sistem mada svako ko ima preko 20h u BF-u ce primjetiti razliku izmedju takvh mapa i karkanda, propagande, caspiana itd.

MAV je pravio vertikalni gameplay tamo gdje nije predvidjen i zato je smetao.

Opet ponavljam, nije nemoguce igrati. Imam nekoliko desetina sati na svim tim mapama, ali ne vidim nikakvo zadovoljstvo 10v10 na zemlji velikih mapa dok ostali gledaju kuda sunce hoda.

Podji od sebe. Sve dobre BF mape su samo sa horizontalnima gameplayom.
 
Poslednja izmena:
Lako je snajpera skinuti.Ne vidim problem.Ako si snajper-ocigledno je kako+ imas i SUAV.Ako si endzi,SRAW resava stvar.Ako si suport-UCAV.E jedino ako si bas medik,onda udji u heli ili avion i iskocis i nacestitas mu se mile nove godine sa defib-om.;)Licno ja,ne vidim problem u vertikalnom gejmpleju.Cak ga i podrzavam.Realniji je.Jeste na propagandi na primer,akcija vise koncentrisana ako je "u nivou",ali vertikala ti daje vise izbora za fajt,vise mogucnosti za napad/odbranu.
 
MAV je pravio vertikalni gameplay tamo gdje nije predvidjen i zato je smetao.

It's a choice. Kao sto rekoh meni snajperi, kamperaj, pentranje, mavom, balonom, avionom mi ni najmanje ne smeta niti me nervira, jedino sto mi povremeno smeta je vecita kuknjava drugih kako drugi "kampuju" i kako je to nemoralno. Ako vama ta klasa toliko smeta, pisite peticiju da je komplet izbace iz igre, ionako vise ni oni sami ne znaju sta da ubace/izbace pa ce mozda cak i to da uslise.
 
Gdin_M - Citaj ponovo. Ne radi se o kampu samo recon klase vec svih klasa. Ako tebi ne smeta sto se pola tima bavi drugim stvarima negde gdje nema veze sa timskim gameplayom dok se ti yebes oko objektiv igre, onda se nema sta diskutovati.

Nisam jedini koji je u startu primjetio problem sa levelovanjem mapa. U biti, zato i jesu lose. Zato i jeste, izmedju ostalog, BF4 gameplay shit. Al ak oje nekome bitn oda se samo smjenjuju boje na ekranu, to je druga stvar.
 
Poslednja izmena:
Koliko oruzja i njihov polozaj u rukama bolje izgledaju u BF3 pa ovo je strasno...

v7v0ab.png
2u430wx.png
 
Gdin_M - Citaj ponovo. Ne radi se o kampu samo recon klase vec svih klasa. Ako tebi ne smeta sto se pola tima bavi drugim stvarima negde gdje nema veze sa timskim gameplayom dok se ti yebes oko objektiv igre, onda se nema sta diskutovati.

Nisam jedini koji je u startu primjetio problem sa levelovanjem mapa. U biti, zato i jesu lose. Zato i jeste, izmedju ostalog, BF4 gameplay shit. Al ak oje nekome bitn oda se samo smjenjuju boje na ekranu, to je druga stvar.

Kao prvo, ja sam govorio o MAV letenju i generalnom hejtu protiv snajpera, tj. "kamperisanja". Kao drugo, to o cemu ti pricas je nesto sasvim drugo i to je tvoje generalno vidjenje igre zasto neko nece da igra vec se samo steka. Serveri su public tako da svako moze da igra i da radi sta hoce, prihvati tu cinjenicu. Ako mislis da ti narusava smisao igranja i "moral" igre, lepo napustis server i odes na neki drugi.
A kao trece, sto se tice mapa i sta mi se svidja kod njih, to recimo meni nikako ne zavisi od toga da nema visokih objekata, nekog vertikalnog gameplaya ili sta vec, vec i od nekih drugih faktora tipa dizajn same mape, balansa, key lokacija i generalno samom da nazovem atmosferom kojom mapa odise. Ipak su neke stvari subjektivne, ali opet ima i lose dizajniranih i balansiranih mapa i to stoji.
 
Nije problem kamperisanje. Kad vec smrdi negde u zbunju ili sunca se po krovovima nek okine koji put Q da bar malo opravda bitisanje na serveru i sam naziv klase.
 
Poslednja izmena:
Gdin_M Ja sam naveo primjer da je MAV lift radio ono sto je sada normalno za BF4. I hocu da kazem da DICE podstice gameplay na krov ua realno nemas sta da trazis na istom.

Znam da svako ima svoje pravo, da je server public ali.. kada kazes balans. Sami level dizajn mape ulazi u taj balans. Ako osudis da igrac bude više na zemlji i igra objektiv, on ili nece kampovati ili nece igrati nikako. Ovako, veliki procenat neki youtubera koji snimaju za fabulisticnu montažu prazni sate na nekim XY mjestima sto nema veze sa igrom.

I kada kazem da su horizontalne mape najbolje, htio sam reci, kada se podje racunati, sve BF3 mape koje su mi mnogo bolje od BF4 su horizontalne. Pipeline i railroad, koje su meni bas cool, nisu flat ali nemaju vertikalnih kamp festova.

K e n z o Pokazi to nekom gejmeru koji ne prati BF i nece znati koji je stari a koji novi naslov. Tuzno ali istinito. Cak se i meni desi kada neki youtuber ima u pozadini metro ili oman BF4 na momenat pomislim da je trojka.
 
Poslednja izmena:
Pošto je sad akcija za bf4 treba mi pomoć:
Koje su razlike između sledećih?
Bf 4 instant access 15 $
Online game code 15 $
Bf 4 premium service online game code 38$
I premium instant access 38$
Šta koji znači?
 
Poslednja izmena:
Vidis da su iste cene. Verovatno se nesto "zbunio"sistem. Uzmi game code i ne brini
 
Ne, imas:
1. standardnu igru
2. 5 dlc ova koji se mogu kupiti svaki posebno
3. premium - to je svih 5 dlc ova
4. premium edition - standardna verzija igre + premium (5 dlcova).
 
Primetio sam da mi BF4 u poslednje vreme nesto zabada na kraju partije da li je neko imao slicne porbleme. Mozda je do ovih poslednjih drajvera za Nvidiu ko ce znati.
 
Sto se tice popravljnja helija u vazduhu, gunshipa, medbaga, active radar projektila, slema i padobrana na beacon se slazem.

Ostalo je nalupao gluposti. Najvise se vidi po onome sto je pricao za defense field upgrade da bi on samo igrao infantry i da bi zbog toga pretvorio BF u CoD. Tek za Jevelin, koji koristi 0,00001% igraca i kuka za njega! Majko mila... Jets necu ni da komentarisem.
 
Sve je tacno sto je rekao,sem mozda za medike.

Sto se tice medic bg, tu bi mogli prosto da ubace da umesto za 10 poena leci za 5.
Ali niko da spomene koliko su ground vehicles u Bf4 ******.
Inace field upgrades su kompletan promasj u Bf4 po mom misljnju, u Bf3 si mogao da kombinujes perkove sa squad mates-ima dok ovo ovde nidje veze...
 
Bitno je da izbace zezalice tipa UCAV, EOD, Gunship, Da otezaju avionima napad na pesadiju (ako ih vec ne ukinu), mortar...samo gomilaju gluposti bez veze. Resenje bi bilo i infantry only mod, da nije totalno poremecen, tako da i u njemu mozes da naidjes na oklopna vozila. JAvelin je isto glupost, jer trazi lock time od nekoliko sekundi,a pravi samo malo vecu stetu od RPGja.
 
Nije bitno koliko je tacan ali je činjenica da se moze sa igrom korak naprijed, dva nazad. Igraci konstantno traze vise gadgeta, mislim da se i njegov moze naci na netu, a onda naprave opet video i traze da se ti isti gadgeti povuku.

Kako sam vec i govorio. Htjeli spectator mode, niko ga ne koristi. Htjeli komandera, sada je suvišan. Htjeli brodove i ko zna sta jos, sada niko ne igra, nikome se ne pliva. Htjeli vise kostimizacije, sada je više opcija = gore. Htjel idimaničko okruzenje, vrjemenske promjene u sred mape (levolušn).. sada je to neprijatelj #1.. i tako u nedogled.

Kljucno je za DICE da iskljuci komjuniti iz razvoja i da naprave sta hoce. Sumnjam da je BF2/BC2/BF3 (tri totalno razlicite igre) napravljen kroz konstantno uplitanje komjunitija u razvoj. Ovako su sastavili igru od hiljadu mišljenja i dobili sto su dobili = Battlefield 4 kojeg niko ne voli.
 
Poslednja izmena:
Glavne zamerke nisu na te gadzete, fulao si poentu. Zamerke idu uglavnom na sasvim drugu stranu, a najvise su vezane za srz igre, napucavanje i bagove. Ali je BF4 i dalje svetlosnu godinu ispred zadnjeg CoD-a, bio je MP free vikend na Steamu,pa sam ga instalirao. Boze blagi...grafika uzas-gora nego u MW 1,zvuk uzas, napucavanje tu i tamo. To je tek zesci fail.
 
Problem sa DICE-om je sto ljudi koji su zaduzeni za Bf su totalni skotovi.
Meni je to bilo jasno kad su suppression u Bf3 podigli onomad na max, cim neko pripuca na tebe ekran pobeli pa sad ako patis jos i od epilepsije zurka :party::party::party:
Kasnije su to vratili ne na nviou na kojem je bio vec na nekih 50% od maximuma, i tad mi je bilo jasno da su to uradili da bi imali selling point za Bf4.
Sto se tice "slusanja" zajednice, DICE je uveo samo ono sto izgleda bljestavo i cool da bi igru prodao.
Kam bese bolji netcode?
Kam bese update igre i servera na visi refresh rate?
Da ne spominjem CTD koje i dan-danas postoji.
U Bf3 svi su se redom zalili na jetove i helikoptere (i njih su nekako nerfrovali premda se slazem da jetovi treba da se izbace) ali sto su kog djavola dirali tenkove i IFV?
Daj jos pesadiji onaj LAW i jos buljuk kojekakvih ******skih gedzeta, uz ocajan map design i vehicle balance i imamo ovo sto imamo danas, da Bf3 uprkos OGROMNIM (ne znam kako jos vise ovo da naglasim) manama ispade bolja igra o Bf4
 
Poslednja izmena:
fingon82 - Nisam mislio konkretno samo na njegov video vec opcenito. Dosta je stvari implementirano koje su trazene od komjunitija i sada su mrka kapa.
 
Poslednja izmena:
Meni je vazno sto mogu da menjam boje na puskama i sto dobijem battlepack kada ubijem par ljudi. Odlicna je igra.
 
Glavne zamerke nisu na te gadzete, fulao si poentu. Zamerke idu uglavnom na sasvim drugu stranu, a najvise su vezane za srz igre, napucavanje i bagove. Ali je BF4 i dalje svetlosnu godinu ispred zadnjeg CoD-a, bio je MP free vikend na Steamu,pa sam ga instalirao. Boze blagi...grafika uzas-gora nego u MW 1,zvuk uzas, napucavanje tu i tamo. To je tek zesci fail.

A sto je jos gore, CoD se prodaje u 10 miliona primeraka vise (22 miliona vs oko 11, 12 miliona), e to mi tek nije jasno, a svi su ocenili da je BF mnogo bolji od CoD-a, a svaki CoD se mnogo vise prodaje...
 
Nazad
Vrh Dno