Šta je novo?

Battlefield 4

Niti su pare jednako kvalitet. Svi elementi su u pitanju. Razvojni tim znamo da je dobar, para imaju, s toga je jedino logično vreme.

Ovakvo ****** napraviš jedino ako žuriš.
 
Pa ocigledno da ovi ljudi sto su pravili bf3 i 4 su retardi. BF3 nisu zurili a izbacili su najgori bf ikada, naravno do izlaska bf4...
 
Mislim da bi trebali da naprave vise varijanti battlefielda. Nekima je bf3 majka a nekima ovaj bf4 - sto se mene licno tice i dalje je bc2 (hc mode) najjaci do sad...
 
Pa svim old school igracima ova 2 poslednja bf su najgora ubedljivo. Tako da to moze samo novim igracima da se svidjaju bf3 i 4...
 
Kako ljudi ne svataju da dugi vremenski period nije = dobra igra.

A da li se netcode treba pisati od nule to nikad saznati necemo.

Treba znaju oni to dobro FB engine ima previse bagova jos od pre Bf3 koji nisu ispeglani


Evo montaze mog drugara Denisa

 
Pa svim old school igracima ova 2 poslednja bf su najgora ubedljivo. Tako da to moze samo novim igracima da se svidjaju bf3 i 4...

Za BF4 se slazem da je govance, BF3 ne treba stavljati u isti kos sa BF4...mada ako ces da gledas realno...BF4 je "ok" za public play (kontam) :D

Mislim da bi trebali da naprave vise varijanti battlefielda. Nekima je bf3 majka a nekima ovaj bf4 - sto se mene licno tice i dalje je bc2 (hc mode) najjaci do sad...

Jel mozda i Sniper klasa? :d
 
Poslednja izmena:
Jok, prvo assault pa snajper :)
 
onaj snimak kao iz ukrajine ovih dana :p
 
Za BF4 se slazem da je govance, BF3 ne treba stavljati u isti kos sa BF4...mada ako ces da gledas realno...BF4 je "ok" za public play (kontam) :D



Jel mozda i Sniper klasa? :d

Bf3 je ti je bio prvi korak do ovog krsa od bf4. Slazem se da je bio u malo boljem stanju, ali opet pun bugova, nebalansiran, netcode je bio krs, mada za bf4 radi kao podmazan :d
 
Ma neka ulepsaju malo BC2 i izbace pod nazivom BC3 i bice to DOBRA igra. :)
 
Najbolje su bile stare BF igre, BF2 i BF2143... stara dobra vremena kada nisi imao 10 000 oruzja, 5 000 sturby/potato/angled i ostalih gripova i gluposti pravljene za male decu. Kada nisi na raspolaganju ima 1000 nub tub oruzja ( M2SLAM koji propadne kroz zemlju i ne mozes ga ni spotovati, zilion lock on oruzja ), 550 game modova od kojih se jedino igraju dva...

BF4 je tipican primer da to sto imas zilion gluposti u igri ne znaci da je u pitanju dobra igra. Kvalitet sadrzaja uvek treba da bude ispred kvantiteta. Ali sta briga DICE za to, zna se da im nisu stari BF igraci ciljna publika, vec klinci od 14 godina koje teamplay uopste ne zanima. Vec ih samo zanima da otkljucavaju razne dodatke za oruzje i glupe "assignments".

Za ovih 120h igranja jos nisam video:

- Komandira koji zna sta radi
- Squad leadera koji daje naredbe
- Kada sam squad leader da uopste i neko prati naredbe
- Supporta koji baca municiju
- Partiju bez nekih trolejbusa
 
Poslednja izmena:
Bf3 je ti je bio prvi korak do ovog krsa od bf4. Slazem se da je bio u malo boljem stanju, ali opet pun bugova, nebalansiran, netcode je bio krs, mada za bf4 radi kao podmazan :d

Netcode je krs u svakom BF-u da si ti meni ziv i zdrav :)

Kakav da je BF3, on je svakako unapredio BC2, BF4 je samo milking the money :)

Setimo se BC2:
-Gustavdzija
-Rambo Medica sa MG36
-Assaulta sa Nubakanom
-Shotki koje ubijaju na 2km
-Unistavanja mcoma sa UAV+c4
-Magicni hitbox koji laguje metar iza lika

Sve to je postojalo bez obzira koja se mapa igra...inace... najvecadut BC2 su brutalne mape(sve) prilagodjenje rush modu.

Ovo sam morao da navedem primer jer znam da ima dosta BC2 fanbojeva!

Za ovih 120h igranja jos nisam video:

- Komandira koji zna sta radi
- Squad leadera koji daje naredbe
- Kada sam squad leader da uopste i neko prati naredbe
- Supporta koji baca municiju
- Partiju bez nekih trolejbusa

Cekaj ti bre od public igre ocekujes nesto? Ti mislis ljudi koji igraju LOL, CS:GO ili Dotu2 kad upale partiju dobiju ljude koji imaju mozga i rade nesto pametno?
(Moze se resi matchmaking-om i nekim skill nivoima, sto LOL i CS:GO znam da imaju)
 
Poslednja izmena:
Slazem se da ni bc2 nije savrsen. Ono sto vadi bc2 su mape i balans, svako oruzje je imalo ulogu. BF3 M16, 416 su imali nenormalnu prednost u odnosu na druge puske. A plus o balansu aviona, tenkova da ne pricam. Po meni bf3 je korak unazad i u odnosu na bc2. Jos su uveli mrtvi prone, gde ti glava i ramena vire iz zida!!! Pa naravno supresija sa random devijacijom, bipod i sve ostale gluposti da olaksaju nubovima... Teleport kad vaultujes preko bilo koje prepreke a za to vreme nemas hit box. Pa secas se valjda mass bug koji nisu ispravili par meseci, mass ubijao na 6 km kao u bc2...
 
@Angus

Igrao sam brdo igara gde u pubu mozes naci ljude koji znaju sta rade... To u BF-u neces naci jos od BF2143...
 
Moze li jedno "paorsko" pitanje: da li kvalitet (frekvencija) odlaznog internet signala utice na "outcome" okrsaja 1 na 1 u multiju ?

imam neke neobjasnjive situacije: kad lika sacekam i osinem rafalom a on... ostane na nogama i raspe me ???
...ili protivnik sa nepreciznim puskomitraljezom - me za sekund rasturi sa cca 200-300m... a ja ne mogu ni sa najmirnijim nisanjenjem da ga pogodim dalje od cca80-100m ?

Nazalost, ponesto znam o stvarnom ratovanju i gadjanju... ali su mi mnoge situacije u Bf4 i CoD3 neobjasnjive...
 
Sto se tice saradnje ja sam odusevljem sa RO2.

U BF4 sam imao par partija (za ovih 111 sati igranja) gde je komandir vodio ekipu kako treba, squad leader stalno izdavao naredjenja i gde chat nije sluzio samo za pisanja tipa noob shotgun vec je bilo veoma korisnih informacija. Na zalost, takve partije su vise izuzetak nego pravilo. Do sada sam stekao utisak da vecina igraca se trudi da bude korisna, na primer ako nam protivnicki tenkovi prave problem dosta ljudi uzima nakon respawn-a inzinjera ali prave koordinacije nema. Commander mod je dosadan i uglavnom ili nema commandera ili ga ima samo jedan tim. Tu su i trolovi (ima ih u svakoj partiji) i snajperisti ala Vasilij Zajcev koji cuce u nekom zbunu na nekom brdu i gledaju u nesto.
 
@Pigeon

Fantasticni netcode (u BF4 pogotovo) prikazuje sa zakasnjenjem lika kojeg si cekas oko ~300ms. (lik izlazi, vidi tebe, pocinje da puca, - a ti vidis to tek nakon 300ms)
Recimo, reaction time od oko ~250ms, kad nekoga cekas od momenta dok ga vidis i pocnes da pucas jednostavno nije dovoljan da ga ubijes zato sto kasnish tih 300ms od starta.
Assault rifle puca 750 metaka u minutu, sto je 12.5 metaka u sekundi, sto je 1.25 metaka po 100ms. pomnozi to sa tri i dobijas gotovo 4 metka koji u BF4 prave kill.
 
Ono sto vadi bc2 su mape i balans, svako oruzje je imalo ulogu. BF3 M16, 416 su imali nenormalnu prednost u odnosu na druge puske.
Pa isto kao Nubakan i m416 u BC2, cak su prdavci po meni previse jaki bili(Ili tripujem), znam da si mogao sa njima na veliku daljinu da ubijas.
Al dobro ne dobija samo puska duel, vec i mozak i pozicioniranje.

A plus o balansu aviona, tenkova da ne pricam.
Sve je to subjektivna stvar, na primer balans tenkova i vozila:
- Odvali vas lik koji ima 500+ sati gameplay-a u tenku i kukate kako su tenkovi OP
- Odvali vas lik koji ima 500+ sati gameplay-a u avionu/choperu i kukate kako su avioni OP

Moje ubedjenje je da ljudi sude na osnovu tako random partija, gde koliko sam ja upoznat... desi se imas i po 15-20 recona u ekipi.
Znam da ljudi koji imaju 500+ sati tank/choper/jet gameplay-a unistavaju po serverima i frustiraju ljude :D



Pa naravno supresija sa random devijacijom, bipod i sve ostale gluposti da olaksaju nubovima...
Ovo moze samo ti bude problem ako igras METRO 64/ Bazar 64 ili neki Rush 32/64, gde postoje "KLANCI". Nisam imao problema na karkandu sa bipod nuberima i tim cudima :)
Nisu sve mape za 32/64 igraca...


Jos su uveli mrtvi prone, gde ti glava i ramena vire iz zida!!!
Teleport kad vaultujes preko bilo koje prepreke a za to vreme nemas hit box.
Pa secas se valjda mass bug koji nisu ispravili par meseci, mass ubijao na 6 km kao u bc2...

To su decije bolesti koje se prezive nekako :)
 
Poslednja izmena:
Moze li jedno "paorsko" pitanje: da li kvalitet (frekvencija) odlaznog internet signala utice na "outcome" okrsaja 1 na 1 u multiju ?

imam neke neobjasnjive situacije: kad lika sacekam i osinem rafalom a on... ostane na nogama i raspe me ???
...ili protivnik sa nepreciznim puskomitraljezom - me za sekund rasturi sa cca 200-300m... a ja ne mogu ni sa najmirnijim nisanjenjem da ga pogodim dalje od cca80-100m ?

Dobrodosao ti nama;)
morpheus.jpg


Sad ce Gorgilije da ti objasni kako to u stvari ne treba da te iznenadjuje i iritira, vec da uzivas i gledas sa svetlije strane, da se to tebi pricinjava i da ti u stvari nisi ti, a mozda i ne postojis:d
 
@ppredraze@

Konacno si shvatio!Sve je to iluzija,multiuniverzum koji nas okruzuje,svrsishodna implementacija teorijske zabave!:d
 
Samo jos da me ubedis da ne postojim, i zavrsio si zadatak u ovoj galaksiji:D
 
Ljudi gde bi i na koji nacin mogao da uzmem second assault?
 
Kako mi ova lock on oruzja idu na... Neprijateljskom inzinjeru treba 3 sekunde za lock on... flare na heliju je na 30 sekundi cooldownu kada se iskoristi ==> dok je na CD'u vas jedan vojnik moze pogoditi sa tacno 10 raketa. Jos ako igrate na 64 man serveru, gde makar 60-70% ljudi koristi inzinjera, mene zanima kako ovi biseri iz DICE-a misle da heliji/jetovi mogu biti od ikakve timu ( i na sve to treba dodati antiair noob tenk koji sa passive radarom ni ne treba da nisani u vasem pravcu da bi vas skinuo ). Treba uzeti u obzir i da na 90% mapa ( Golumund railway ili kako god, lancing dam itd. ) nemate ni gde da se sakrijete na par sekundi helijem...

Idu iz jedne krajnosti u drugu... u BF3 heliji su bili OP gods of destruction, dok su ovde beskorisne igracke.
 
Poslednja izmena:
To si potpuno u pravu.Posebno na Golmud-u,gde je mapa relativno ravna,heli nema sansu jednostavno.U BF3 sam cak i ja (koji sam prasinar i nemam veze sa letenjem) mogao da napravim dobar skor,kao guner,ako mi je pilot iole dobar.Mada mi ih ovde i nije nesto zao,toliko su mi gneva naneli u BF3,da ih ovde rado skidam.Naravno da ima lock-on oruzja,tako je-kako je.Ja mislim,kad bi mogli da naprave pusku sa lock-on metcima,da bi je rado napravili,ali to je jos daleko.A siguran sam da rade na tome.Mislim na RL,ne u igri.Previse je AA orudja,igla,stinger,javelin i naravno mobile AA a i onaj HVM-II- ala je ono cudo jako!Njega pokupis sa zemlje.Kada lokujes heli sa njim,ne pustas ga uopste,heli izbaci protiv raketnu zastitu,a ti i dalje drzis lock,i istekne ta zastita od helija i posle sekund dve,raspali po heliju,i nema da ga osteti samo,nego momentalno ga rascopa.A ima dve rakete u njemu.Znaci dva helija rusis sigurno,i bar 4-5 killa dobijas.Ali su ga "oslabili" tako sto se jako retko pojavljuje na mapi.Heliju je jedina sansa da pobegne izvan radijusa lock-a.Isto vazi i za Altai mapu,mada tamo ima i poneka planina za skrivanje.Mada heliji opet mogu da dominiraju na Shangaju,Downbreaker-u,i svim mapama koje imaju visoke zgrade.Pa cak i na Zavod-u i Flood-u,par puta sam video one male helije,cuda su pravili izmedju zgrada.
 
Scout jeste zlo za Flood
 
Jel moze nekih informacija iz prve ruke? Konkretno me zanima BF4 i HC mode. Da li je tu situacija manje bagovita i koliko je bolja/losa u odnosu na BC2 hc mode ako je neko imao prilike da igra doticni? Mozda bih pazario BF4 ali nisam jos siguran da li je bacanje para.
 
e sad si ga sje6ao
saće dodže Boris D blejd ložac i da ti objasni kako HC radi bez ikakvih problema jer igra ne iscrtava trogulice i nema glupih hit markera (na koje igra u baby modu trosi resurse i zato ne radi hitbox)

:d :d :d
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno