Šta je novo?

Battlefield 4

Oprosti, znam da si stariji od mene, ali moram da ti kazem da su ovo planetarne gluposti. Borba razvodnjena, prazne baze? Pa sta si ti igrao ***? Ne nego treba da bude "ko koga stigne krstacu mu digne", cevi i hodnici. U tome je i razlika izmedju Battlefielda i slicnih koji imaju mape malo vece od sahovske table.

+1
Ako 32 na 32 nije dovoljno za velike mape onda ne znam sta jeste.
 
Testirao da li moze ovako da se igra :) Skroz bi moglo samo da se uniforme i vozila znacajnije razlikuju izmedju dva tima..

 
Ma neka je slican I super mariu, koga briga, kazem samo da su male mape. Ne voli svako da se napucava u komsiluku od vrata do vrata, ili da trci kroz metro stanicu. Ako vec imamo avione, helikoptere, tenkove itd, onda ne vidim poentu da sve to ubace u 1km kvadratni I da se svi tu vrte.
 
Ma neka je slican I super mariu, koga briga, kazem samo da su male mape. Ne voli svako da se napucava u komsiluku od vrata do vrata, ili da trci kroz metro stanicu. Ako vec imamo avione, helikoptere, tenkove itd, onda ne vidim poentu da sve to ubace u 1km kvadratni I da se svi tu vrte.

Naročito važi za avione,gotovo da nema manevarskog prostora za okret. Smešno mali dozvoljeni radijus kretanja imaju.
 
To oko veličine mapa je već pitanje ukusa,ja lično više volim prostrane mape sa dosta igrača. Tako da ne može da se generalizuje niti da se,kao što neki rade,svoje mišljenje uzima kao reper (tipa,niko ne voli velike mape i ne trebaju nam). Trebaju i te kako. Takodje,ne vidim smisao helija i aviona na malim mapama,sem za vozače istih,da pogode nekog kad god zapucaju
 
Vecih mapa ima dovoljno, Golmud (velicine kao Caspian), Paracel Storm, Lancang Dam, Rogue Transmission, Shanghai uopste nije mala a ide dosta i u visinu.. A u China Rising bi sve trebale biti povece..
 
Oprosti, znam da si stariji od mene, ali moram da ti kazem da su ovo planetarne gluposti. Borba razvodnjena, prazne baze? Pa sta si ti igrao ***? Ne nego treba da bude "ko koga stigne krstacu mu digne", cevi i hodnici. U tome je i razlika izmedju Battlefielda i slicnih koji imaju mape malo vece od sahovske table.

Pa jesili ti igrao Bandar na primer?U bazi ako imas dvojicu da je brane-masala!Borba za zastavu se vodi jedan na jedan ili ako ima srece dva na dva!A dosta cesto uletis u bazu a ona prazna.I onda se vozas minut do sledece baze.Cemu toliko prostranstvo,ako je prazno?Za avione?Boli me tuki za njih.

Niko ne trazi metro,samo kazem da treba imati meru prilikom pravljenja mape.Verujem da vise nece praviti tolike mape poput Bandara,jel nema smisla bas-prevelika je.

@Sh0m1

Od tih 32,dva su u avionima,4 u helshima,2 u gunshipu,bar trojica u pocetnoj bazi-neznaju ni oni sta rade,i ostaje ti dvadesetak njih da jure od baze do baze.I podeli to na 6 ili 7 baza...
 
Poslednja izmena:
I meni su neke mape bile prevelike u BF3 za 64 igraca. Taman bi bile za 128 igraca.
Ove u BF4 su neki balans, za sad su mi sem OP sve ok.
 
Pa jesili ti igrao Bandar na primer?U bazi ako imas dvojicu da je brane-masala!Borba za zastavu se vodi jedan na jedan ili ako ima srece dva na dva!A dosta cesto uletis u bazu a ona prazna.I onda se vozas minut do sledece baze.Cemu toliko prostranstvo,ako je prazno?Za avione?Boli me tuki za njih.

Niko ne trazi metro,samo kazem da treba imati meru prilikom pravljenja mape.Verujem da vise nece praviti tolike mape poput Bandara,jel nema smisla bas-prevelika je.

@Sh0m1

Od tih 32,dva su u avionima,4 u helshima,2 u gunshipu,bar trojica u pocetnoj bazi-neznaju ni oni sta rade,i ostaje ti dvadesetak njih da jure od baze do baze.I podeli to na 6 ili 7 baza...
Bandar sam igrao par puta samo iz razloga sto mi se ne dopada. Onda pricamo o dizajnu mape a ne o velicini. Daj razluci ta dva pojma vise a ne da kukas kako su ti velike mape u BF jer kad bi tebe poslusali ne bi dobili ni CoD vec prangijanje u samackoj sobi. Ja ne znam sa kim igras i kako ali ako su ti mape prevelike u tebi je problem ne u mapama Battlefielda. Boli te tuki za avione? Vozila i avijacija jeste ono sto odvaja ovu fransizu od tone slicnog djubreta, tako da si promasio poentu igre pa mozda bolje da predjes na Sims-e.
 
Poslednja izmena:
Pa pazi, avioni ne uzimaju zastavice odnosno ne igraju objektivu, sto se mene tice i jesu poprilicno useless, krljaju se u vazduhu izmedju sebe (dobro na normal jure i narandzaste pesadince), cool izgleda kad nekad proleti nisko, ali to je to.. U osnovi, vojnik uzima zastavice, i tenk.. to je to. Sa helijem ponekad kruzim ali je tesko da ne budes laka meta tako nisko, a i ne umeju svi to. Volim i ja velike mape, pogotovo sad kad koliko toliko umem da vozim heli, ali najvise vremena si ti u stvari pesadinac, i poenta je da igras objektive, a itekako je u pravu covek da uglavnom sam osvajas zastavicu.
 
Onda je problem u tvom teamplay-u a ne u mapama. Ja kada igram sa ekipom nikada nisam sam na zastavi. Avioni nisu useless upamti, jer kada imas dobru avijaciju, zavrsio si 50% posla (pod uslovom da nemas bas balvane na zemlji koji smrde po zbunju). Jos sad ako imas dobrog komandira ihaaaaj... Uostalom, jel imas infantry mape kao izbor? Imas. Prema tome, destikliraj "vehicle" i cepaj.
 
Poslednja izmena:
Bandar sam igrao par puta samo iz razloga sto mi se ne dopada. Onda pricamo o dizajnu mape a ne o velicini. Daj razluci ta dva pojma vise a ne da kukas kako su ti velike mape u BF jer kad bi tebe poslusali ne bi dobili ni CoD vec prangijanje u samackoj sobi. Ja ne znam sa kim igras i kako ali ako su ti mape prevelike u tebi je problem ne u mapama Battlefielda. Boli te tuki za avione? Vozila i avijacija jeste ono sto odvaja ovu fransizu od tone slicnog djubreta, tako da si promasio poentu igre pa mozda bolje da predjes na Sims-e.

Igrao si Bandar mapu samo iz razloga sto ti se NE dopada?Ovo jos nisam cuo.:trust:

Ja pricam o velicini mape,odakle ti sad dizajn?Ti razluci o cemu pricas!Avioni su stvarno samo za sebe,taj ne uzima zastavicu.A to je poenta conqesta.E sad ako ti obozavas avione i ne izlazis iz njih,to je tvoj problem,ali ti onda nisi za Battlefield,idi igraj world of warplanes,ili nesto tako.
 
@ ppredrag

Ko kukumace, u istom postu sam napisao i da volim velike mape :) Ja iskreno ne vidim poentu aviona, mozda zato sto dobijem vrtoglavicu od voznje, ne znam, ako im je isti radijus kao za helikoptere onda ne znam dal mogu duze od 10 sekundi da idu pravo a da im se ne zamraci ekran? Al dobro barem doprinose atmosferi.. Nisam mislio da bukvalno sam uzimas zastavice, da tu je tvoj squad, mozda bude neki zaostali recon tu ali jedino gde uvek ima nekog desavanja je sredina mape, neka 'najpopularnija' zastavica.
I opet kazem, uzivam u tome, al ne treba ni preterivati da pesacis 5 minuta ako ostanes bez nekog vozila...
 
Igrao si Bandar mapu samo iz razloga sto ti se NE dopada?Ovo jos nisam cuo.:trust:

Ja pricam o velicini mape,odakle ti sad dizajn?Ti razluci o cemu pricas!Avioni su stvarno samo za sebe,taj ne uzima zastavicu.A to je poenta conqesta.E sad ako ti obozavas avione i ne izlazis iz njih,to je tvoj problem,ali ti onda nisi za Battlefield,idi igraj world of warplanes,ili nesto tako.
Avioni, bar u BF3, mogu dosta da pomognu ako ih vozi neko ko zna. Mogu da ociste jednu zastavicu iz dva preletanja, a kada se neko zabode sa tenkom i nekoliko supporta tesko ih je proci bez helisa ili aviona da pomognu.
Citajuci ove vase komentare malo mi opao hype za BF4 mada cu ga verovatno svejedno uzeti. BC2 mi je i dalje nekako najbolji za conquest, da li je do igraca ili do cega vec. Sinoc sam imao predobru partiju na Harvest-u, cepanje na sve strane i jos je dosta upeglanija od BF3. Kad bi izbacili BC3 sledece godine ja bih bio prezadovoljan.
Nego vidim po klipovima da su zadrzali onaj ******ski zvuk iz BF3 kada te promasi snajperski metak. Taj zvuk mi je toliko prokleto iritantan.
 
Bandar je velika ali dosadna. Mape iz dvojke su po meni prava mera za 64.
 
I jos jedna stvar. Vec drugi put danas, pocinjam neku mapu I otkljucavama mi se oruzje koje sam vec imao otkljucano? Znaci dobijem svasta nesto, posle dva sata upalim igru, krenem da igram nema nicega od osvojenog, I onda opet dobijam sve isto?!
 
Na dalje oladite ili padaju opomene.
 
Upadoh na Golmud hardcore i vec sam se odvikao od retardiranih tim kilera. Preziveo sam dva tenka, sakrivao se po nekim cevima, dolazili pesaka da me ubiju, i to sam preziveo. Trcim ka bazi i budala me namerno ubi tenkom, ozive me lik iz skvoda i ovaj opet.
Nervira me sto se u bf4 teze vide tagovi sa imenima igraca, pogotovo ako su u vozilu (vidi se samo koliko je udaljen).
 
Ma hardcore ne treba da se igra public nikada, svi znamo kakvih maloumnih ******a ima tu.
 
Ima bag da nekad moras da nanisanis/pogledas u pravcu saigraca da bi mu se pojavilo plavo/zeleno iznad glave, zbog toga se desavaju TK-ovi trenutno, al opet bas retko s obzirom da je prilicno ozbiljan bag. One price "support sa bipodom rostilja, ubijaju me namerno" jednostavno ne piju vodu uopste, isao bi dotle da kazem da laze ko to kaze, majkemi :)

Aj samo da probam da dokazem da nije lakse igrati HC, jer se i to cesto potencira, ako barem ne mogu da dokazem da je bolje (neverica al ajd). Kako je lakse kad u heli-ju/avionu moras da otvoris dobro oci da bi video druge letelice u magli, vozila dole, pesadince? Umesto da samo juris narandzaste markere?
Pa onda stara dobra "mnogo lakse ubijas, nemam sansu da se okrenem i uzvratim paljbu" :D Ozbiljno? :) Jedina fps igra u kojoj bi to trebalo da vazi i u kojoj treba toliko metaka, zasto bi se to smatralo standardom? 10 metaka za coveka, koji posle moze da se sakrije i izleci se za par sekundi? Koja je poenta Assaulta onda, da daje andole i brufen ako nekog boli glava?
 
tebi je super sto mnogima nije i kraj price

zasto opet otvarati pricu o HC modu, meni dobro dodje da promenim nekada, u glavnom ga ne igram jer mi igra gubi na dinamici i ne volim stekarenje

a bf igram zbog nekakve dinamike i filmskog osecaja i igra je odlicna ako pruza mogucnost da se igras lepo i ovako i onako
 
Ja samo HC mode igram. Bezi bre pa na normal rostiljam 17 sati lika mitraljezom i svim zivim i nikako da rikne, ajde pali. Uopste nije tesko uociti iz aviona i helija bilo sta, pa cak i pesadiju.
 
zasto opet otvarati pricu o HC modu - u glavnom ga ne igram jer mi igra gubi na dinamici i ne volim stekarenje

Zato sto se uvek zavrsi na ovim nebulozama :d

Skapirao sam da niko u stvari ne zna zasto ga igra, mozda, mada to me vec plasi, sto se teze gine pa onda imas KD preko 2?

philosoraptor.jpg
 
Ja iskreno ne vidim razlog zasto u HC modu postoji Friendly fire.

Mozete da se ozivljavate, mozete da se "stvarate" iz nistavila, da se stvarate u avionu u sred vazduha, mozete da se teleportujute po mapi i vozilima, mozete da nosite beskonacno HP-a i Municije, da popravljate tenk tako sto ga varite rucnom varilicom( i da vam nikad nece nestati gasa), mozete da se hilujete ako ste dovoljno blizu kutije za znakom + , mozete iz jedne kutije od 30x30 da izvadite municije i bojevih glava da se napuni hangar 747 aviona...

Sve je to ok i ima mesta za to u Hard Core al ne bi bio Hard Core da nema Friendly fire... ma daj bre.
 
Dali su mogucnost da se u custom stavi sta hoces medjutim kada stave no 3D spotting onda obicno stave i friendly fire on, a na hc u bf3 su me najvise raspamecivali tim kileri, a u normali kamperi koji sede u tenku ispred baze. Jos sada skoro svi izbacuju i mapu sto je u bf4 vise nego glupo jer na M (meni pomocni taster na misu) mozes da ukljucis veliku mapu i opet vidis gde su spotovani neprijatelji. U bf3 si morao da stiskas esc ako nije bilo mape cisto da imas neku orijentaciju, a i takve sam servere izbegavao.
 
Jel se meni cini ili posle patcha mnogo brze ucita mape?
 
Nazad
Vrh Dno