Nisam video potrebu da obrazlazem posto je ocigledno ali evo.
U BF3 vecina igraca, barem 2/3 njih u oba tima je igrala kako bi ubijala. Da imaju sto bolji k/d ratio. Za objectives koga boli uvo. Vrlo retko sam igrao partije gde je bilo nekih makar malo organizovanih napada i odbrana. Glavni razlog zasto je to tako je sto je kazna za smrt skoro pa nikakva. Vise od pola tima igra kao medic, zagines i uvek ce biti neko oko tebe da te ozivi i tiket se vraca. I tako u krug jer je ozivljavanje trenutno. Obicno se i na otvorenim mapama sve odvija na jednom relativno malom prostoru, svi se nabiju tu i krece zacarani krug. Na ostalim zastavicama samo se tuku po par njih koji kapiraju da poenta igre nije k/d odnos nego kontrola ciljeva.
Smrt u BF3 je toliko podcenjena da je postalo smesno. Imas mogucnost da te neko trenutno ozivi, vrlo malo cekas ako slucajno nema nikoga da to uradi a mozes i da se spawnujes na bilo koga iz svog tima koji moze biti bas udaljen od najblize zastavice koju kontrolise tvoj tim. Umesto da igraci igraju pazljivo, da prvo paze da ne zaginu a tek posle da gledaju da nekoga ubiju, vecina jurca kao muve bez glave. Umesto da se borbe vode oko ciljeva one se vode samo na onim mestima gde je moguca tarapana i gde je moguce nenormalno nabijanje skora.
Znam da je vrlo tesko kontrolisati sta ce 64 osoba raditi, platili su igru pa mogu da rade sta hoce. Ali da treba uvesti neke mehanizme kako bi se vise igralo timski a manje individualno, treba.