Šta je novo?

Battlefield 4

ti si pretpsotavljam pucao iz m249 u rl?
imas gore onaj klip sa onom devojkom, sto rece boris, ono ne cima nista vise od usisivaca

a kakve sad ima veze koliko ima godina kada se prica o igrama?
i zar ne moze coveku stvarno da se svidja igra, bez da on sada tebi mora da se pravda da li je i koliko svojih para dao? ili dok ne dobije tvoj amin ne vazi se?
 
Sa core 3 nećeš imati ni to malo recoila :type:

P.S. Bioshock nemoj molim te da double/triple/quad postuješ, piši u jednom postu ili edituj stari. Vodimo ozbiljnu raspravu ovde a zbog tvojih postova to ne može da dođe do izražaja!
 
Poslednja izmena:
Ovo k'o airsoft :d
 
Znam koji mu je bf4 profil, mene zanima bf3 profil koji je prodao kad je imao 8 ili 9 kd, 2500 spm... da vidim šta mu je novi kupac uradio za ovo vreme :)...
 
Pa bez cheat-a se K/D verovatno normalizovao.
 
Ovo moze da bude samo + za BF4.

mare, zašto bi to izvini bio plus za BF4? što mrzim kad ljudi samo nešto kažu da bi rekli... pa obrazloži malo...

daj reci mi da se *****avas da sa takvom konfom igras u toj rezoluciji i na low...
prvo ne shvatam sta ti treba veci fps od 60, a drugo ne verujem da u 2013toj godini igras na low i toj sitnoj rezoluciji, ja to ne bi mogao, pa da me ****s, a imam dosta slabiju masinu od tebe...

ne, ne *****avam se... kada igram kampanju, uključim sav eye candy koji mogu, i igram na full HD rezoluciji. Kad igram multi, želim da budem što bolji. e sad, mali rez koristim jer je hitreg bolji, i mete su ti veće... sve na low koristim kako bi mi što manje stvari odvlačile pažnju... probaj na uktra, pa na low, iznenadićeš se koliko se lakše i bolje vide neprijatelji na low. 120 hz koristim zato što je deset puta bolje nego 60... Acc mi je skočio na 25 od kad sam počeo da koristim CRT monitor i 120 hz, razlika je neverovatna... (pošto nemam 250e+ za monitor od 120hz)
sad, ako si loš igrač, ništa ti od ovoga neče pomoći, al ako si dobar, dobićeš neki boost na igranje, 10, 15, 20 posto, meni dosta...
to ti je kao da pitaš koldfejsa zašti igra samo kanale tdm ako igra public? zato što su tamo slabi igrači, nubare, pa može da trči unaokolo kao hyper rambo sa KD 9 i 2500 SPM :D


Vodimo ozbiljnu raspravu ovde a zbog tvojih postova to ne može da dođe do izražaja!
bože, bože zuloum lol
P. S. nisam uspevao multi citat da odradim, al evo... ni ja ne volim da imam tri poruke za redom...
 
Poslednja izmena:
Opa!

watch-out-we-got-a-bad-ass-over-here.jpg
 
a ko čituje, izvini? mislš na coldface-a?
 
Poslednja izmena:
yup
 
lol... dečko je samo pro, najbolji je kod nas... to ne znači da je čiter lol... što bi rekli na pubu, get some skill and l2p :)... pritom ne bi imao onoliki kd sigurno da je igrao conquest 32 na ANR serveru sa pro igračima... i dalje bi imao 4.5, 5, 6 kd ali teško 8 ili 9... kanali su to :)
pline jika je čiter, dobro igra, a ima i no recoil macro, a ne koldfejs...

BTW, kad pomenuh jiku, izgleda da još nisu izbacili no spread, no recoil macro za bf4... acc mu je samo 25... toliko o jiki... mislim, posle 48 acc iz BF3, u BF4 bi morao da ima barem 30, 35...
 
Pro public no recoil (i možda još nešto) igrač... No to svakako nije tema.
 
Poslednja izmena:
ESL je jako merilo, 90% njih sa makroima i shitom...
 
Ovo moze da bude samo + za BF4.

mare, zašto bi to izvini bio plus za BF4? što mrzim kad ljudi samo nešto kažu da bi rekli... pa obrazloži malo...

daj reci mi da se *****avas da sa takvom konfom igras u toj rezoluciji i na low...
prvo ne shvatam sta ti treba veci fps od 60, a drugo ne verujem da u 2013toj godini igras na low i toj sitnoj rezoluciji, ja to ne bi mogao, pa da me ****s, a imam dosta slabiju masinu od tebe...

ne, ne *****avam se... kada igram kampanju, uključim sav eye candy koji mogu, i igram na full HD rezoluciji. Kad igram multi, želim da budem što bolji. e sad, mali rez koristim jer je hitreg bolji, i mete su ti veće... sve na low koristim kako bi mi što manje stvari odvlačile pažnju... probaj na uktra, pa na low, iznenadićeš se koliko se lakše i bolje vide neprijatelji na low. 120 hz koristim zato što je deset puta bolje nego 60... Acc mi je skočio na 25 od kad sam počeo da koristim CRT monitor i 120 hz, razlika je neverovatna... (pošto nemam 250e+ za monitor od 120hz)
sad, ako si loš igrač, ništa ti od ovoga neče pomoći, al ako si dobar, dobićeš neki boost na igranje, 10, 15, 20 posto, meni dosta...
to ti je kao da pitaš koldfejsa zašti igra samo kanale tdm ako igra public? zato što su tamo slabi igrači, nubare, pa može da trči unaokolo kao hyper rambo sa KD 9 i 2500 SPM :D


Vodimo ozbiljnu raspravu ovde a zbog tvojih postova to ne može da dođe do izražaja!
bože, bože zuloum lol
P. S. nisam uspevao multi citat da odradim, al evo... ni ja ne volim da imam tri poruke za redom...
Brate valjda igras igru da bi uzivao a ne da bi nabijao sto bolji skor dok je grafika losa.
Ok ke da juris skor al ne da zbog toga igras na low detaljima a mozes recimo na high gde je sve lepse
 
ti si pretpsotavljam pucao iz m249 u rl?
imas gore onaj klip sa onom devojkom, sto rece boris, ono ne cima nista vise od usisivaca

a kakve sad ima veze koliko ima godina kada se prica o igrama?
i zar ne moze coveku stvarno da se svidja igra, bez da on sada tebi mora da se pravda da li je i koliko svojih para dao? ili dok ne dobije tvoj amin ne vazi se?

Uf,mnogo se piva sinoc popilo.
Smiri se malo,polako Dusane.Uopste nisi pratio raspravu,ne znam ni zasto se mesas u pricu.Covek tvrdi da je u BF4 veci trzaj nego u BF3.Bacio sam mu prvi snimak na koji sam naisao gde se pokazuje skoro nepostojeci recoil kod M249,a u BF3 je bio mnogo veci.Ja sam kriv sto sam uopste krenuo u dalju nepotrebnu raspravu.Dakle,nije se pricalo o rl,nego u upotrebi u igri.Da li ti je sad malo jasnije?
@Boris
M249 moze da bude sve samo ne laki automat(light machine gun nije isto sto i light automatic rifle).
 
na onim snimcima iz rl vidis da ne trza nesto mnogo, ili ona devojka ima bas jake ruke :)
mozda je u bf3 trzao previse, pa su ga sad u bf4 sredili da bude slicniji onom u rl? i generalno moderna puske/mitraljezi... trzaju manje od prethodnih generacija, pa su mozda tome vise posvetili paznju u bf4, ono bas testirali rl puske prvo
 
mare, zašto bi to izvini bio plus za BF4? što mrzim kad ljudi samo nešto kažu da bi rekli... pa obrazloži malo...

Nisam video potrebu da obrazlazem posto je ocigledno ali evo.

U BF3 vecina igraca, barem 2/3 njih u oba tima je igrala kako bi ubijala. Da imaju sto bolji k/d ratio. Za objectives koga boli uvo. Vrlo retko sam igrao partije gde je bilo nekih makar malo organizovanih napada i odbrana. Glavni razlog zasto je to tako je sto je kazna za smrt skoro pa nikakva. Vise od pola tima igra kao medic, zagines i uvek ce biti neko oko tebe da te ozivi i tiket se vraca. I tako u krug jer je ozivljavanje trenutno. Obicno se i na otvorenim mapama sve odvija na jednom relativno malom prostoru, svi se nabiju tu i krece zacarani krug. Na ostalim zastavicama samo se tuku po par njih koji kapiraju da poenta igre nije k/d odnos nego kontrola ciljeva.

Smrt u BF3 je toliko podcenjena da je postalo smesno. Imas mogucnost da te neko trenutno ozivi, vrlo malo cekas ako slucajno nema nikoga da to uradi a mozes i da se spawnujes na bilo koga iz svog tima koji moze biti bas udaljen od najblize zastavice koju kontrolise tvoj tim. Umesto da igraci igraju pazljivo, da prvo paze da ne zaginu a tek posle da gledaju da nekoga ubiju, vecina jurca kao muve bez glave. Umesto da se borbe vode oko ciljeva one se vode samo na onim mestima gde je moguca tarapana i gde je moguce nenormalno nabijanje skora.

Znam da je vrlo tesko kontrolisati sta ce 64 osoba raditi, platili su igru pa mogu da rade sta hoce. Ali da treba uvesti neke mehanizme kako bi se vise igralo timski a manje individualno, treba.
 
Tako je sa oživljavanjem od BF2, nije tu BF3 ništa novo izmislio.

Za mehanizme kontrole igrača u zlatna vremena BF2 je postojao CO, pa SL ispod njega, pa članovi, znala se hijerarhija. Ko je slušao i izvršavao zadatke, dobijao je bonuse za to, pored satisfakcije da igra timski.

A ovo za miševe i makroe generalno, pošto je PB nemoćan, jedino rešenje je prijava adminu i banovanje, dok ne smisle neki bolji način za to. Mene bi bilo sramota da se hvalim da koristim takve stvari ali neki očigledno imaju obraz kao đon.
 
Malo saveta za pocetnike:

* Pressing E on a dead soldier when medic will automatically switch you to the defibrellator paddles and revive (brings back weapon after revive). - CryptiKau

Meni ovo ne radi?! Moram na 3 ili 4 da prebacim na defibrilator ako hocu da podizem, ovo sa E bi bilo super da sve odradi, mnogo brze i lakse... jel moze neko da potvrdi da funkcionise... meni se nista ne desava kad pritiskam E...
 
Tako je sa oživljavanjem od BF2, nije tu BF3 ništa novo izmislio.

Za mehanizme kontrole igrača u zlatna vremena BF2 je postojao CO, pa SL ispod njega, pa članovi, znala se hijerarhija. Ko je slušao i izvršavao zadatke, dobijao je bonuse za to, pored satisfakcije da igra timski.

A ovo za miševe i makroe generalno, pošto je PB nemoćan, jedino rešenje je prijava adminu i banovanje, dok ne smisle neki bolji način za to. Mene bi bilo sramota da se hvalim da koristim takve stvari ali neki očigledno imaju obraz kao đon.

Što sramota, platili smo pošteno 20 eur za cheat? Nismo ukrali...
 
Koji ti je nick u igri :d
 
Meni ovo ne radi?! Moram na 3 ili 4 da prebacim na defibrilator ako hocu da podizem, ovo sa E bi bilo super da sve odradi, mnogo brze i lakse... jel moze neko da potvrdi da funkcionise... meni se nista ne desava kad pritiskam E...

Moras da cucnes, meni samo tako radi.

@Falcon nisam igrao BF2, poslednji BF koji sam igrao pre BF3 je bio 1942 :).
 
Koji ti je nick u igri :d

Ne igram BF4, a Bloody V7 sam nabavio pre svega zbog cene, jer je u tom cenovnom rangu (20eur) najbolji izbor, ovaj core 3 ili kako već, naravno nemam aktivan jer je njegova aktivacija skuplja od samog miša (lol?) a u pitanju je ogavni cheat. Zbog sličnih stvari kao i zbog izvitoperene komune i ne igram BF.
 
Nisam video potrebu da obrazlazem posto je ocigledno ali evo.

U BF3 vecina igraca, barem 2/3 njih u oba tima je igrala kako bi ubijala. Da imaju sto bolji k/d ratio. Za objectives koga boli uvo. Vrlo retko sam igrao partije gde je bilo nekih makar malo organizovanih napada i odbrana. Glavni razlog zasto je to tako je sto je kazna za smrt skoro pa nikakva. Vise od pola tima igra kao medic, zagines i uvek ce biti neko oko tebe da te ozivi i tiket se vraca. I tako u krug jer je ozivljavanje trenutno. Obicno se i na otvorenim mapama sve odvija na jednom relativno malom prostoru, svi se nabiju tu i krece zacarani krug. Na ostalim zastavicama samo se tuku po par njih koji kapiraju da poenta igre nije k/d odnos nego kontrola ciljeva.

Smrt u BF3 je toliko podcenjena da je postalo smesno. Imas mogucnost da te neko trenutno ozivi, vrlo malo cekas ako slucajno nema nikoga da to uradi a mozes i da se spawnujes na bilo koga iz svog tima koji moze biti bas udaljen od najblize zastavice koju kontrolise tvoj tim. Umesto da igraci igraju pazljivo, da prvo paze da ne zaginu a tek posle da gledaju da nekoga ubiju, vecina jurca kao muve bez glave. Umesto da se borbe vode oko ciljeva one se vode samo na onim mestima gde je moguca tarapana i gde je moguce nenormalno nabijanje skora.

Znam da je vrlo tesko kontrolisati sta ce 64 osoba raditi, platili su igru pa mogu da rade sta hoce. Ali da treba uvesti neke mehanizme kako bi se vise igralo timski a manje individualno, treba.

Po meni, to što niko ne gleda obj je zato što obično većina njih igra, recimo metro 32, sa supportovima i snajperima, jedni zabodu za bipodom, a drugi bleje u pozadini i ciljaju... assault igrači obično ipak napadaju i uzimaju obj, makar iz mog iskustva... naravno ne govorim o 64 serverima, tu se ne zna ko pije a ko plaća... ali, po meni, uz ono sumanuto oživljavanje, borba je bfila napeta, i radio je adrenalin, i meni se to sviđalo... a sada će biti još više kempanja, jer će, kao što ti kažeš, mnogi igrati laganije...

Tako je sa oživljavanjem od BF2, nije tu BF3 ništa novo izmislio.

Za mehanizme kontrole igrača u zlatna vremena BF2 je postojao CO, pa SL ispod njega, pa članovi, znala se hijerarhija. Ko je slušao i izvršavao zadatke, dobijao je bonuse za to, pored satisfakcije da igra timski.

A ovo za miševe i makroe generalno, pošto je PB nemoćan, jedino rešenje je prijava adminu i banovanje, dok ne smisle neki bolji način za to. Mene bi bilo sramota da se hvalim da koristim takve stvari ali neki očigledno imaju obraz kao đon.

a ko se hvali da koristi takve stvari?
 
U BF3 vecina igraca, barem 2/3 njih u oba tima je igrala kako bi ubijala. Da imaju sto bolji k/d ratio. Za objectives koga boli uvo. Vrlo retko sam igrao partije gde je bilo nekih makar malo organizovanih napada i odbrana. Glavni razlog zasto je to tako je sto je kazna za smrt skoro pa nikakva. Vise od pola tima igra kao medic, zagines i uvek ce biti neko oko tebe da te ozivi i tiket se vraca. I tako u krug jer je ozivljavanje trenutno. Obicno se i na otvorenim mapama sve odvija na jednom relativno malom prostoru, svi se nabiju tu i krece zacarani krug. Na ostalim zastavicama samo se tuku po par njih koji kapiraju da poenta igre nije k/d odnos nego kontrola ciljeva.

Smrt u BF3 je toliko podcenjena da je postalo smesno. Imas mogucnost da te neko trenutno ozivi, vrlo malo cekas ako slucajno nema nikoga da to uradi a mozes i da se spawnujes na bilo koga iz svog tima koji moze biti bas udaljen od najblize zastavice koju kontrolise tvoj tim. .
Neverovatno koliko se slazem sa svime sto si ovde napisao.
Fear factor ne postoji, osim vizuelnog urnisanja u vidu blurovanog ekrana a penal za smrt gotovo ne postoji... spawn za par sekundi, usred akcije ili te "naštanca" neki medic u milisekundi.
Smoke screen je izgubio smisao u BF3, dok je recimo u BC2 bio odlicno implementiran te upotrebljavan.
nekima i minimapa smeta, zaklanja im ekran.
A ovo za miševe i makroe generalno, pošto je PB nemoćan, jedino rešenje je prijava adminu i banovanje, dok ne smisle neki bolji način za to. Mene bi bilo sramota da se hvalim da koristim takve stvari ali neki očigledno imaju obraz kao đon.

takođe se u potpunosti slažem.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno