Šta je novo?

Battlefield 3

a snajpom lika u glavu koji vozi heli???
jednom sa 250m,nista sladje... :D
 
Domaci igrac je u pitanju tako da ne bih bez vise dokaza da spominjem imena.

Bas si se potrudio da mu sakrijes identitet, trebalo mi je 2min da nadjem ko je :D . Mislim da je cheater isto koliko je i Angus cheater tj. da lik igra dobro, ne bih se mnogo oslanjao na nebulozne brojke iz match report-a, znas i sam da BF3 puca po savovima koliko je bagovita igra. Nemoj pogresno da me razumes, ne branim ga jer ga jedva nesto poznajem, lik nije klinac i mislim da mu je ispod casti da se sluzi takvim pomagalima, uostalom dolazi i on na forum pa nek se odbrani sam.
 
Kakve intrige i spletke, trust no one :d
 
uzeo da otkljucam sve dodatke za m40

dva puta sam ga omasio,treci put se pojavio marksman...

a sa snajpom igram kada se iznerviram ili kada igram sa *****ima u timu...
 
Nema to veze sa statsima,nego u battlelogu imas tamo gde ti pokazuje naziv servera pa ispod-koliko je partija odmakla i koliko je tiketa ostalo do kraja.Da ne bi usao na sam kraj partije-znas vec.

Isto kad se otvori server stranica - pokazuje listu igraca i koliki im je K, D, score.

Da se zna kakvi su pajseri na serveru :d
 
Aj pojasnite malo ove gadgete za Helikopter, ima li svrhe ovaj Stealth? Ne vidim da im nesto otezava da me lock-uju, ginem za 20 sekundi u proseku.. :) I zasto ja kad nekog lockujem, sacekam da ispali flare-ove i ispalim drugu raketu, pogodi ga uvek u rep i ne bude ni disabled.. Kako oni to urade da tako izbegnu direktan pogodak..
 
Zato sto nas je DICE castio sa novim patchom pre nego sto su ga testirali, sad heat seekeri ne rade a tebe verovatno skidaju sa zemlje stingerima i iglama. Od tih gadgeta za heli mozda je korisniji onaj below radar koji onemogucava lock kada si ispod 25m, cim cujes da neko lokuje samo se spustis skoro do zemlje. Prestao sam da vozim heli od kad su svi naucili da voze jet, na svakom serveru neki Iceman ili Maverick lozac, pusti u pozadini neku pesmu iz '80-ih na kaseti i u dva preleta ocisti nebo pa posle deli headshotove na zemlji.
 
Da, najcesce od aviona, pa onda od drugih helija..
 

Pa na to sam mislio, jedan za levu pecurku, da ne zalutas negde, drugi za desnu pecurku da ti nisan ne zaluta, nego direktno protivnika u vugla, a treci za RT (RB) da sam puca kada se prva dva auto-aima poklope.
 
Da bi opstao u helijiu treba ti dobar gunner, po mogucstvu da ste na nekom voicecom-u. I onda idu perkovi, pilot nosi laser painter, ECM, heat seekers, a gunner nosi auto loader ili stelth (zavisi koliko je precizan na topu), IR flares, guided missile ili TV missile (zavisi sta mu odgovara, TV unistava sva vozila iz jednog pogotka). Podrazumeva se da imas below radar otkljucan.
 
Pa na to sam mislio, jedan za levu pecurku, da ne zalutas negde, drugi za desnu pecurku da ti nisan ne zaluta, nego direktno protivnika u vugla, a treci za RT (RB) da sam puca kada se prva dva auto-aima poklope.

Ako nisi igrao na ps3 ne pricaj bezveze..
 
Ma to ja na osnovu gameplay videa sto sam video. Znas kako, slicno kao sto svaku FIFU procenis na osnovu 1.5 videa, tako i ja ocenim ovo.
 
Haha :) Znas ono svakog gosta.. Tako i svake fife dva minuta dosta :D
 
Nesto od toga je bilo i u bc2, pogotovo delovi kada iako ti izgleda da si sakriven ti strcis iza objekata, sto sam ovde vec par puta rekao spominjajuci Coneheadse. :D Doduse, tamo cak nisi ni mogao da zalegnes pa je izgledalo frustrirajuce, a ovde je taj problem u dosta manjoj meri i nebitniji zbog mogucnosti za prone. A inace, te pokretne kutije i tako to, verujem da je to do mozda olaksavanja serverske strane, tj. mozda se fizika nekih sitnijih objekata i ostalih nebitnijih obradjuje na klijentskoj strani i zato kod razlicitih igraca nece sve biti na istom mestu.
 
Nesto od toga je bilo i u bc2, pogotovo delovi kada iako ti izgleda da si sakriven ti strcis iza objekata, sto sam ovde vec par puta rekao spominjajuci Coneheadse. :D Doduse, tamo cak nisi ni mogao da zalegnes pa je izgledalo frustrirajuce, a ovde je taj problem u dosta manjoj meri i nebitniji zbog mogucnosti za prone. A inace, te pokretne kutije i tako to, verujem da je to do mozda olaksavanja serverske strane, tj. mozda se fizika nekih sitnijih objekata i ostalih nebitnijih obradjuje na klijentskoj strani i zato kod razlicitih igraca nece sve biti na istom mestu.

Što nikako ne opravdava postojanje ovih bagova. Pogotovo u igri sa ovoliki budžetom...
 
A u bc2 je moglo da se opravda? :) Nije ovde problem budzet, vec rasterecenje servera i njihovog saobracaja, jer onolika destrukcija i kolicina informacija za razmenu sa klijentima zahteva jake i veoma brze servere, pa kao sto rekoh verovatno je nesto od sitnih objekata radi tog rasterecenja prebaceno na obradjivanje na klijentskoj strani. A inace, da ima bagova to niko ne spori, ali mora se i uzeti u obzir "scale" ove igre i tehnicke mogucnosti u njoj.
 
A u bc2 je moglo da se opravda? :) Nije ovde problem budzet, vec rasterecenje servera i njihovog saobracaja, jer onolika destrukcija i kolicina informacija za razmenu sa klijentima zahteva jake i veoma brze servere, pa kao sto rekoh verovatno je nesto od sitnih objekata radi tog rasterecenja prebaceno na obradjivanje na klijentskoj strani. A inace, da ima bagova to niko ne spori, ali mora se i uzeti u obzir "scale" ove igre i tehnicke mogucnosti u njoj.


Ja nisam pravdao ni tamo... Ali sam više puta nazvan trolom pa sam odustao. Poenta je "eye candy over gameplay".
 
Pa kad drugacije pogledas u neku ruku i jeste, mora i tehnicki napredak da ide napred sto bf3 sasvim opravdava. Da je samo suvi takmicarski duh u pitanju onda ne bi trebali nista drugo da igramo sem igara od pre 10-ak godina kod kojih su tehnicke karakteristike proste a samim tim i bagovi najminimalniji moguci. Ja cesto u bf3 ulazim cisto da bih osetio njegovu atmosferu a ne samo zato da bi pwnovao nekog i pokazivao koliko allmighty and glorius I am.
 
Mp je tu da bi se takmičio, to je njegova svrha. E sada ako neki drugi faktori, umesto, tebe odlučuju ko će biti bolji, to onda nije dobar MP. Ja nisam igrao klanski BC2 niti BF3. Ali kad igram, dajem sve od sebe da pobedim.

Što se tiče kompleksnog engine-a, slažem se donekle, ali DICE pokazuje veliku količinu nemara. Noge su propadale kroz zidove i u BF1942, hitreg je bio loš i tada. Ti bagovi su prisutni i u BF3...
 
Poslednja izmena:
Mp je tu da bi se takmičio, to je njegova svrha. E sada ako neki drugi faktori, umesto, tebe odlučuju ko će biti bolji, to onda nije dobar MP. Ja nisam igrao klanski BC2 niti BF3. Ali kad igram, dajem sve od sebe da pobedim.

Jeste, ali nisu svi online igraci klanski nastrojeni, treba razumeti da se ovakve igre zasnivaju na public serverima na kojima igra najveca vecina igraca. A drugi faktori ce uvek donekle odlucivati ko je bolji, pogotovo na pc platformi gde mnogo toga zavisi od jacine tvoje masine, kvaliteta tvoje internet konekcije, tvoje opreme (dzojstici i ostale kvalitetne periferije) i tako to. Bugovi u igri su samo jos jedan feature koji "leet" igraci ce tek znati da iskoriste.

Što se tiče kompleksnog engine-a, slažem se donekle, ali DICE pokazuje veliku količinu nemara. Noge su propadale kroz zidove i u BF1942, hitreg je bio loš i tada. Ti bagovi su prisutni i u BF3...

Nijedan developer i njegovi clanovi nisu nepogresivi, DICE ima svoje ispade, da ne ispada sad da ja njih branim, ali treba i objektivno pogledati koliko oni tehnicki guraju svoje igre u odnosu na bilo kakvu konkurenciju. Sve ima svoje i sa povecanjem kompleksnosti igre i kolicina bagova ce morati da poraste.
 
+1
 
Nazad
Vrh Dno