Šta je novo?

Battlefield 3

Well :)

Ako nisi igrao mod DesertCombat za BF1942, onda si barem igrao BF2 - Igru koja je nastala krađom DesertCombata od strane DICE-a za obećanih 10k dolara koje moderi nikad nisu dobili.

;)

Meni lično je DesertCombat i dalje alfa i omega naspram BF2.
 
Naravno da imaš, zato i postoje forumi :) Evo i moje mišljenje.
Šta je poenta kod modova? Grupa ljudi pravi mod usko specijalizovan za grupu igrača koji vole taj play style. Dok se vanila igra pravi za široke narodne mase jer je poenta prodati što veći broj kopija i uzeti parice, što svakako neće uspeti ako imaju malu ciljnu grupu potrošača.

Eto kad si spomenuo PR. On se razvija od 2007 god i još nije finalna verzija već je trenutno 0.95. Stalno se update-uje, ubacuju se nove fakcije, mape, oružja, vozila. Cilja na stariju igračku populaciju, koja voli realističniji FPS koji ima primese arkade. Populacija na serverima je upravo takva, stariji igrači koji igraju igru onako kako je zamišljena.Potpuno timski, kulturno. Pravo je uživanje igrati PR zbog toga...

To je samo jedan primer zašto su modovi važni i zašto treba da postoje.
Osim toga, toliko dobrih igara je nastalo iz modova da ih neću ni nabrajati.
 
Vec je odavno bio onaj snimak od skoro 2gb na kome se videla grafika. Izgleda bolje nego prethodni engine ali nesto u neku ruku i nisam bas toliko impresioniran. Poznavajuci njihove predjasnje naslove, bice ovo extra zahtevno, a vizuelno, sta znam, mislim da i sa naprednijom fizikom tu je sa CE3, samo za sad turci vode na polju toga kako radi...

:):):):):) Koliko ce da bude zahtevno tek ce da se vidi, mada ne sumnjam da ce traziti extreme. Sto se tice fizike sve to mocno i lepo deluje kada se rusi zgrada od nekih 150 m i ostale destrukcije i sve je to OK, ali trebalo bi malo vise racuna da se povede o balistici i ponasanju oruzija i kretanju. U BFBC2 ovo nije reseno bas kako treba, pesadijsko oruzje skoro svake klase se kako prilikom kreatnja tako i paljbe ponasa kao lajsna, nekako mnogo "landara". Valjda ce developeri da se potrude i oko ovog mozda ne toliko bitnog ali ipak znacajnog aspekta igre.
 
oruzje ce da se ponasa slicno kao u bf2142. to je informacija sa tvitera gameplay dizajnera. i pacing igre je najpribliznjiji tom nastavku.
 
Battleblog #2: With A Bit Of Class
Here at DICE, we’re very proud of the team play functionality that we have become known and loved for in the Battlefield series, and we’re continuing to embrace that approach for Battlefield 3, but not without a few upgrades for the new game. In Battlefield 3, we’re making sure each of the four playable classes (Assault, Engineer, Support and Recon) are each completely capable of holding their own in combat. While they each have different specialties, each class is a force to be reckoned with on the battlefield.
...the Assault soldier now has medic abilities...
 

Prilozi

  • ScreenShot193.jpg
    ScreenShot193.jpg
    73 KB · Pregleda: 131
Poslednja izmena:
Medic <3 Kakav shmeker.. Ovaj sniperfag meni lici kao "realan" hunter iz bordelands-a .. cant wait !!!
 
Jel ovo za*ebancija neka ili su ovo pravi BF3 skinovi?
 
Dobro su odradjeni nema sta, snajperista pogotovo, u BC2 me je nervirao onaj travnati snajperista :D
 
Skinovi su kao "Dzi aj dzojci"...
... a assault je medic :D
U BC2 smo imali rambo squadove sa 4 medica koji se podizu non stop a u BF3 cemo imati isto to samo sa jos boljim puskama? Dzizas...:wall:
 
Meni vise lezi bilo koja assault puska od LMG-a bilo kog u BC2 (posle nerfam60 naravno :))
 
kakvu to pucaljku inzinjerac nosi? nesto mi to previse dugacko
 
Unconfirmed / rumored BF3 squad details
The best/most active member will get promoted to squad leader.
Squads won’t be lockable (unlike in Bad Company 2)
Squad tools (squad leaders get to lock the squad, invite members, kick members, etc.)

Ovo mi se svidza ali je " nepotvrdjeno " pogotovo opcija " KICK "
 
Ne koliko sam ja shvatio iz Videa one dvojice, kada je vec FORMIRAN Squad, valjda igra automatski onog sa najvise poena prebacu u " SL MODE " pa valjda on kao " die beste " ima prava SL-a, generalno dobro je da su ubacili Squad tools al opet, najcesce SL i nije najbolji igrac nego neko ko ima dobar pregled, zna da se postavi da obezbedi timu " spawn " ... no videcemo u praksi
 
ja bih bio definitivno loš SL uvek idem napred nekako štekanje mi ne ide od ruke, loš sam ja štekrica :) i sad mene napr unapredi u SL a ja to ne želim da budem kako to onda planiraju da urade šta izadjem iz SQ ili će biti opcija cansel Sl :D
 
Poslednja izmena:
sl je onaj koji napravi squad. ostali mogu da se respawn-uju samo na njega, a on moze na bilo koga u squad-u.
 
ja bih bio definitivno loš SL uvek idem napred nekako štekanje mi ne ide od ruke, loš sam ja štekrica :) i sad mene napr unapredi u SL a ja to ne želim da budem kako to onda planiraju da urade šta izadjem iz SQ ili će biti opcija cansel Sl :D

Da, to bi i kod mene bio problem :S

Btw Toso, jel' se gledamo veceras? :)
 
naravno da ce biti "moguce" igrati 64 igraca, ali kako ce to da radi kad u BC2 ne moze 90% servera sa 32 igraca sa kalkulacijama tog tipa izaci na kraj? Ono scena, ping mi pishe 100, svima manje vishe slican, a realna slika: opalim metak, vidim kako pogadja lika, ali se nista ne deshava,.. reloadujem novi okvir klikam zum ponovo i lik pada, obio sam ga headshotom (ono malopre)... Proveo sam tauzenku sati u igri, znam sta pricam, voleo bi da nisam u pravu.
 
Pa dobro ali kad je BF2 mogao da se nosi sa 64 igraca mocice i ovo.
 
Bf2 imadrugaciji netkod + nema destrukcije i sta sve ne...
 
Pa dobro ali ono je bila 2005. godina a ovo je 2011. tj bice kraj doticne, ako za 6 godina nisu uspeli da naprave bolju igru onda stvarno...
 
Vrh Dno