Šta je novo?

Battlefield 3

Moj squad (=zmYa= infantry) igra sa sEX-YU clan-om. Nismo deo klana ali igramo sa njima kako public tako i predstojeći PR World Cup. sEX-YU. Kao što ime kaže, u pitanju su ljudi sa teritorije ex yu.
 
Poslednja izmena:
PR World Cup?
 
Da? Project Reality World Cup. Počinje krajem ovog meseca.
 
So for our target of what we want to hit, we are now using the more powerful platform to try and prove what we see gaming being in the future rather than using the lowest common denominator, instead of developing it for the consoles and then just adding higher resolution textures and anti-aliasing for the PC version. We’re do it the other way around, we start with the highest-end technology that we can come up with and then scale it back to the consoles.
http://www.geforce.com/#/News/articles/battlefield3-interview
 
^ nista manje nisam ni ocekivao :d

To bar za tebe ne bi bio problem:D

Očigledno je da će igra da izuva u segmentu u kojem i treba, dakle čistokrvnom fps-u:)

Ma jok , u čistokrvnom RTS-u :D

@zuloom - hvala na info-u.
 
Izgleda da je milion za developer commentary, posto je onaj od 12 minuta vec okacen.

[youtube]2zw8SmsovJc[/youtube]
 
Poslednja izmena:
lele...jos kad bi bio moguc full particle efekat. Na primer u onoj sceni sa snajperom, dok se sunjaju a komadici sto prste padaju po njihovoj odeci i kotrljaju se na tlo. :) No, to se nece desiti, mada je i ovo previse, po meni veliki skok u odnosu na prethodni engine:)
 
Mozda mogu malo vise da se potrude za pc oko dinamckog sencenja, mislim, malo je glupo ono dole kad silazi u podrum i nikakve senke se ne kreiraju od njegove lampe. To je ipak nesto sto odavno postoji u igrama, a ovde je najverovatnije izbaceno zbog generalne zahtevnosti. Ipak i Crysis 2 ima dinamicne senke, pa opet nisu toliko uticale na performanse na pc-u, tako da mogu jos da gruvaju efekte za pc, jer ipak se graficka snaga gpu-a dosta razvila a nista posteno da je iskoristi od novih igara.
 
To je posledica koriscenja deferred shading-a (na nekoj prezentaciji su govorili da su hteli da imaju stotine dinamickih svetala). Ovako mozes da imas stotine dinamickih svetala (dosta jeftino), ali ne mozes imati isto tako jeftino i dinamicke senke za sva ta svetla. Jedino sto su mogli da odrade je da postave klasicna dinamicka svetla za tu situaciju koja su dosta skuplja. Imas ovde bolje objasnjeno.

http://udn.epicgames.com/Three/DeferredShadingDX11.html

http://forums.epicgames.com/showthread.php?t=770423
 
Poslednja izmena:
Aha, procitao sam jos ranije sta je deferred shading, nego sam mislio da ne mora sve da bude dinamicno, neka stave makar lampu, tj. na nju klasicno dinamicko svetlo, a ostalo sve neka ide deferred. Ovako bas nekako upada u oci da je sencenje "fejk". :)
 
Posto je zatvorena prostorija a bio bilo bi samo jedno dinamicko sa senkama i mogli bi, bitno je da ta povrsina ne prima svetlo od vise njih. Posto je jos u razvoju verovatno se posle da to srede kada budu utezali igru.
 
lele...jos kad bi bio moguc full particle efekat. Na primer u onoj sceni sa snajperom, dok se sunjaju a komadici sto prste padaju po njihovoj odeci i kotrljaju se na tlo. :) No, to se nece desiti, mada je i ovo previse, po meni veliki skok u odnosu na prethodni engine:)

Nije mi jasno zašto takve stvari ne "lažiraju" sa par "predefinisanih" odskakanja kamenčića koji će se nasumično aktivirati, bez mučenja gpu-a fizikom? :)

(Jao koliko sitnicarimo...svaka sitnica nam bode oci! :D)
 
Poslednja izmena:
Aha, procitao sam jos ranije sta je deferred shading, nego sam mislio da ne mora sve da bude dinamicno, neka stave makar lampu, tj. na nju klasicno dinamicko svetlo, a ostalo sve neka ide deferred. Ovako bas nekako upada u oci da je sencenje "fejk". :)

A znaš koliko ću da gledam senčenje kad zapraši na sve strane u MP?
 
Inace, jel to uncompressed video kad je toliki ili ima jos nesto u tom raru?

Nema nista osim snimaka koje smo videli, doduse sam snimak deluje kvalitetnije nego traileri i deluje " uncompressed " odnosno detalji su vidljiviji pogotovo kad recimo nisani vise onaj dim onako ne zaklanja u koga puca i vide se pogodci. Sam snimak ima vise detalja od trailera koji su izasli ali neznatno.
Meni je vise legao ovaj snimak nekako, moze da se gleda detaljnije i dobija se bolja slika o samom Sp
 
Poslednja izmena:
Ako je sam snimak onda je sigurno uncompressed ili lossless, tj. direktan snimak kako ce da izgleda igra. Ajd sad cu i ja da ga svucem da vidim detaljnost.
 
Poslednja izmena:
Preorder valjda? :)
 

Prilozi

  • ScreenShot111.jpg
    ScreenShot111.jpg
    974 KB · Pregleda: 142
  • ScreenShot112.jpg
    ScreenShot112.jpg
    602.4 KB · Pregleda: 114
  • ScreenShot113.jpg
    ScreenShot113.jpg
    588.1 KB · Pregleda: 145
  • ScreenShot105.jpg
    ScreenShot105.jpg
    739.1 KB · Pregleda: 110
  • ScreenShot108.jpg
    ScreenShot108.jpg
    818.2 KB · Pregleda: 124
Onoliko koliko snimak dozvoljava :p
 
Vrh Dno