Šta je novo?

BATTLEFIELD 2042

Potpuno isto se moglo reci i za Mirror Edge, SimCity, Red Alert, C&C itd.
 
Po ovome mi deluje kao da koriste bf 2042 za testiranje i razvoj gameplay-a i engin-a za buduci bf naslov...

 
Nije, to je slucaj sa svakom BF igrom. "Vi se žalite, mi slusamo". Mozda preokrenu kao BF4.
..will see.
 
Battlefield creative director Lars Gustavsson leaving DICE after 22 years.
 
Pobegao čovek. Posvetiš skoro celu karijeru nečemu, dodju ljudi u odelima i onda dobijemo BF2042.
To se desilo i sa Blizzardom posle spajanja sa Activision-om. Mnogo kvalitetnih ljudi je otišlo.
 
Predju u druge komnpanije. Ne nuzno gaming.

Nekoliko DICE developera je u Embark studiu koji treba da izda prvi naslov:

 
I sad ova igra kada izadje ako bude hit pomislice covek da ce EA da poveze konce i promeni politiku.

U nekoj ozbiljnoj piceriji gazda ljubi ruke pica majstoru i sve je podredjuje njemu. Ali picerije postoje 100 godina.
 
Nakon nekih 30+ sati, igra je ipak fail. Ne fale oruzja, specijalisti, gadgeti, nove mape ili bug fix. Sadrzaj koji je trenutno u igri je sasvim ok da se odigra stitinjak sati. Bugovi su minimalni, gunplay i pojedine nove promjene su super. Core gameplay je jako dobar. Problem je dizajn.

Svaka mapa, svaki gamemod je dizajniran za osobe koje vole da kampuju. Svaka mapa te tjera da se boris za krov i dominaciju sa visine, dominaciju sa snajperima ili dominacij usa vozilima. Svaka osoba koja ganja objektiv je pregazena. Sve osobe koje se fataju zipplinea ili uzmu letjelicu i skoce da se popnu na krov, ili specijalistu koji ima "kuku", su dominantne i imaju prednost. Trebalo mi je dugo da skontam da je normalan gameplay samo-kažnjavanje bez ikakve nagrade. I onda na novoj mapi, kada sam se prihvatio zipplajna, i poceo provoditi vrijeme na povrsini broda, skontao sam da je to core gameplay.

Oba moda, conquest ili breakthrough, se svode na sve to navedeno. Kada se branis pa izgubis prvi sektor na novoj mapi sa brodom, napadaci ulaze u brod i penju se na jedan balkon na koj i se ne mozes popeti kao defender jer je mapa blikirana, red zone. I onda na desetine igraca te sa balkona, koji ima ogradu, kojima samo oci vire, spamaju i drvlje i kamenje na tebe.

Nisam levelovao snajpere jer nemam šator, ali svaki je oneshot kill gdje god me pogodini. Ne kontam ,svaki put mislim, mozda mi je health bio oboren.

Ona stara mapa sa razrusenim brodovima, Discarded, kompletan gameplay je ziplajn, penji se vertikalno i ko koga nadmudri, da je na visini. Ako ganjas objektive ubiju te u pojam.

Stare mape toga nisu imale i malo se moze uzivati poput Caspiana, Canals ili Valparaiso. Ali te mape imaju previse vozila. Ima po deset letjelica koje te bombarduju u zraku. Srediste Valparaiso bude razrusen da ne mozes prici zastavici. A borba se svodi, ko ce zauzeti brdo iznad sredine mape i ko ima dominaciju snajpera. Arica Harbor moja najdraza je najgora 2042 mapa. Mapa koja nije imala letjelice, koja je imala samo tenkove, sada ima sve moguce piz*arije u zraku da je samokaznjavanje uopste igrati istu.

Ostale mape su prazne, anemicne i ravne. Ona prva nova mapa Exposure je najbolje iskustvo. Ne tako sa 64 igraca koliko sa 128 (drugaciji je layout sa vise ljudi). Ali zadnja dva dana sam je samo 2 puta uspio odigrati jer je u rotaciji sve samo ne ona.

Ne mogu oni fixati svoju ideju kako igra trebva da izgleda. Ovaj idiotizam mi je bio trn u oku kada su predstavili vertikalni gameplay sa BF4. Svaka je sada mapa Zavod. Ali su BF1 i BF5 imale alternative mape, mape cak bez vozila ili mape bez letjelica (Rotterdam ili Devastation) na kojima je bio najbolji gameplay. Sada je svaka mapa sa svim vozilima bez obzira kako ona izgledala.

DICE ne igra battlefield.

image.png
 
Jucer izasao dugo iscekivani update sa fixanjem nekoliko mapa. Na hiljade igraca je online... i ja ne mogu naci 32 osobe da startam partiju. Njima botovi pomoci ne mogu. Kakvih crnih 128 igraca.



Ovo je znaci PS4, PS5, PC, XBOX ONE, XBOX One X, XBOX ONE S, XBOX Series X, XBOX Series S. I nema nikoga ?? Ovo jeste od sinoc ali kako nema onda amerikanaca.

Ima sigurno na hiljade igraca ali igraju kampanju. Nema sta drugo biti. Right.. right...

Mozda jeste izasao update, ali je izasao i COD.
 
Dobio zamenski wd black ssd m2 iz servisa, kad ono BF 2042 code poklon uz disk 😂👍pa reko ajde i ja da je probam. 128 conquest mi se uopste ne svidja, 64 exodus mi je bas po meri. Posle par meceva sam poprilicno uhvatio mehaniku snajpera, i ne, nisam kampovao, vec maltene sve u trku 💪
zezacu se ovih dana i jos malo je isprobavati
1670145717997.png
 
Igra je free još danas i sutra ko hoce da proba:

image.png
 
Bagovi su sastavni deo skoro svake igre u tom serijalu, to je neosporno, a ovaj se baš grbav rodio, grbav i ostao. Bagovi su najmanji problem igre koja, iz nekog čudnog razloga, ima Battlefield u naslovu.
 
pa grbav bas i nije ostao, nije samo moje misljenje..... dosta ljudi se slaze da su bas popravili
 
Popravili je tesko definisati.. sa bugfest strane, jesu. Da li je gameplay popravljen? Nije. Stare mape iz doba BF3 i BC2 koje ili nisu imale uopste bilo kakve letjelice (Arica Harbour) ili koje su imale samo transport helikopter (Valparaiso) ili po jedan attack helikopter i avion (Caspian), sada imaju po 10-12 letjelica u zraku. Sve zivo sto postoji u 2042 strpaju u svaku mapu. Sva vozila koja dodaju trpaju u sve mape. Dodano tome, nekada je jeep bio transportno vozilo. Sada je i jeep opremljen sa granatama i raketama koji je gori nego nekadasnji LAV.

Poenta je da se stvori sto vise bljeska i buke. Koga boli ona stvar za balansom. I covjek ceka da je balansiraju, skonta da je zadnja balansirana igra bila BF4. BF1 i dan danas pati od manjka istih problema samo su u svim dosadasnjim naslovima imali mape koje su bile infantry fokusirane. 2042 toga nema.

Valparaiso 64p
image.png


Ja kada vidim onaj bombarder sto ne stvara buku i baca boombe iz oblaka, sta ja da radim s njim? Djaba sto je nova mapa dobra kada je gameplay furstrirajuci iskustvo.

image.png


Ironicno novi COD ima sporiji gameplay. Eto kakava je igra.
 
Kupio juče i iskreno... nije ovo tako loše kao što ljudi predstavjaju. Deluje mi da popravljaju i da će možda doživeti sudbinu BF4, koji je takođe bio težak krš prvih godinu i kusur dana.
 
"nije ovo tako loše kao što ljudi predstavjaju. Deluje mi da popravljaju" Sam si sebi odgovorio. Nisi igrao dok je bio shit show. Zato su ljudi kukali. Nema toliko bugova i performanse su super. Ali, trenutna mana je nemogucnost odabira mapa, nezanimljive mape sa dosta praznog prostora i overall meh feeling cijele igre. Sterilna je. Promjene mod da je fokus na prašinarima a ostave istu mapu kao za 128 igraca i 20+ vozila. I onda dobijes isto BF3 na konzolama, ghost town.

Trebaju vratiti servere sa custom izborom mapa. Trebaju nove infantry mape. Cijela igra je kao Armored Warfare DLC. Ali se to nece nikada desiti tako da nece dosegnuti ni 10% BF4 potencijala jer vec rade na novom BF.
 
Da, tačno fali server browser da mogu da se biraju mape!

Ovo je za casual igru, definitivno ne deluje da je na nivou BF4 gde sam do iznemoglosti igrao Siege od Shangai u HC modu, ali - može da prođe.
 
Nekada se nadas da IP dotakne dno, da se uvedu radikalne promjene. A onda vidis slicno tome i uzme te depresija.

image.png


So I'll meet you at the bottom, if there really is one
They always told me "When you hit it, you'll know it"
But I've been falling so long, it's like gravity's gone
And I'm just floating
 
Radi li nekom igra?
 
Vratile su se klase konacno :)
 
Nisu jos, ali uskoro ce. Cak sam i poceo da igram pre par dana i mogu reci da i nije tako lose kako je bilo u pocetku.
Jos kada uvedu klase, bice dobro.
 
You’ve told us how you’d like to see gameplay evolve and we’re extremely excited to get those changes into your hands. Thank you for all your feedback leading up to its release. Once you’ve played - let us know what you think!
Koliko ovo moronsko zvuci, kao da nikad niko od devova nije igrao BF igru pa igraci trebaju da im kazu, evo jos par patcheva pa cemo valjda konacno da pogodimo da bar nesto lici na BF.

Ovaj tim treba rasformirati ili mu dati da radi neke druge projekte, fransizu zamrznuti do daljnjeg kao recimo MOH, pa mozda tamo kroz nekoliko godina nek urade reboot neke popularnije BF igre, recimo BF3 i samo je tehnicki modernizuju, sve ostalo vec imaju spremno. Da prave nesto originalno ni slucajno, sem ako se ne dese neki tektonski poremecaji u menadzmentu i viziji timova koji rade na BF fransizi.
 
Igram BF od 2002. Sve sam prošao sem 1943. i Hardline-a i mogu da kažem bez problema da je ovaj sada najbolji do sada. Bukvalno su nam sve dali što smo hteli - stare klase, nove klase, mogućnost da sami pravimo servere bez da ih plaćamo, community događaje, to je staro oružje čak i iz 1942 dela. Čak mi se sviđaju i ovi operativci, uneli su raznovrsnost za koju nisam ni znao da bi mi prijala. Čak je tu i server browser, doduše teško ga je naći, ali kada se nađe - tu su i hardcore serveri.

Meni je ovo prva liga. Doduše, preskočio sam bolni period bete koja je prodavana kao gotova igra, ali ovo sada stanje je kompletna igra.

Bilo bi super da ubace i 2142. u sve ovo, zajedno sa Titan modom :)
 
Super ako se tebi svidja, meni je ovo kreativni raspad, igra bez ikakve ideje koja toliko "evoluira" da pokusava da menja core mehaniku da bi licila na nesto i dopala se igracima. To sto je papazjanija svega i svacega cisto da se ima mi apsolutno nista ne znaci i samo pokazuje bezidejnost i cheapness celog projekta gde se bacaju ideje pa sta se zalepi za zid to ostane. Jos jedno moderno besmislo Gaas modela koji je degradirao celu fransizu i finansiranjem ovakvih gluposti verovatno mozemo da ocekujemo jos slicnih (jefitnih) projekata u buducnosti.
 
Ciljana publika je ovaj put bila dosta dosta mladja. Ova ekipa sto ganja rolblox ili apex. Sto bacaju u rupu bez dna $ na roblox credits ili kako se vec zove. Koncept je free 2 play. Sam krinđ fest nakon paretije govori direktno njima. Nisu nikad stari igraci ni bili ciljana publika.

Ono sto je nekome u studiju bila velika inspiracija je R6. Ne samo zbog specijalista/operater avec i njihovih mogucnosti.

Grappling Hook - Aparu operater
Wallhack - Lion operater
Gatling gun - Maestro ili Tachanka
Shield - Montagne, Fuze, Blitz
Maria je kao Doc
Navin sto hakuje protivnicke gadgete - Dokkaebi

itd

..i onda, po meni najporazavajuca stvar u nekom studiju, se okrecu skroz publici koja je pocela igrati i okrecu igru ka njihovim zahtjevima. Zamisli da to radi neki studio koji je izbaciu car sim pa je konvertuju u arkadu. Ili da je Epic od Frtnajta napravio mill sim. Studio ne zna sta da radi sa igrom. Oni ce pune dvije godine potrositi na konverziju igre u nesto sto nisu planirali. Kako da proizvod bude na kraju kvalitetan. To mi govorei da nikakvog cilja nemaju. Tuzno je vidjeti na loading screenu 5 studija ili koliko vec, da je radilo na ovome. Mislim, nikad nisam vidio da neko radikaln oradi map rework kao sto je to sa 2042. To su tone bacenog radnog sata i vrmena igraca, fixanje mapa jer su oni mislili da su prazne livade igrive.

Meni je najveca bolja kao i u prethodnim igrama - balans. Sve bi ostalo mogao nekako tolerisati ali niko se od njih ne bavi balansom niti kako gameplay uopste izgleda. Prije 2 dana je upalim malo da vidim sta se desava, tenk na soliteru cisti zastavicu. Gasi.
 
Skoro sve ovo što si nabrojao je postojalo u prethodnim Battlefield serijalima, samim tim ne može da bude bezidejnost i glupost, kao što neki ovde navode. Grapling hook je postojao u BF2: Special forces, recimo, a štit je postojao u BF4 ako se dobro sećam. Ima još zanimljivih gedžeta koje nisu još ubacili, ali mi se čini da će ubaciti i neke iz BF2142.

Battlefield je uvek bio isključivo multiplay igra i tu ti sem tog PVPa ništa drugo ne treba. Možeš da napraviš server sa kakvim god pravilima hoćeš, sa oružjima i gedžetima koje hoćeš.

Bezidejnost je kada imaš sve alatke da napraviš šta hoćeš, a ne znaš šta bi radio sa njima.

Za godinu dana će dostići kultni status BF četvorke.
 
Nazad
Vrh Dno