Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Možda ih ređaju po datumu otvaranja. Malo je glupo, ali nije nemoguća logika. Čini mi se da su i meni stavili NSZ račun kao prvi kad su uveli namenske pa sam promenio redosled da mi tekući bude primarni.
 
Koliko je bilo do isteka kartice kad su usli u proceduru produzenja i kad si podigao novu? Istice mi master u avgustu pa cisto da znam dal da dizem prasinu...
30.06 isticala stara, a početkom meseca se pojavilo obaveštenje da je nova u procesu kreiranja. Tek treba da je podignem.
 
da su ta oba racuna obicna i da se mogu koristiti normalno, ali taj racun je ocigledno namenski za akcije koji je automatski otvoren i na koje se ne mogu vrsiti uplate
Slažem se da može da ispadne neprijatna situacija, ali očigledno nisu to uzeli u obzir, pa sam razmotrio koja bi logika bila, i palo mi je na pamet da je do toga iz koje je banke. Budući da je taj namenski izvorno iz BPŠ, ima mi smisla da je on primarni, jer je svojevremeno bio i jedini, a ovaj iz MTS banke se naknadno pridružio spisku računa. Naravno, ima smisla i da ih prosto sortiraju po datumu otvaranja, kako napisa Uji. To u suštini prati istu logiku da je prvootvoreni primarni. Svakako, moje razmišljanje je proisteklo iz toga što si rekao da je potpuno nelogično, a meni se ipak javila neka logika.
 
Da li neko može da mi da neki njihov opšti mail na koji može da im se postavi pitanje u vezi otvaranja računa?

Pošto kad pošaljem na mail [email protected] vraća mi se mail sa porukom da je inbox pun i da ne mogu da prime moj mail.
 
Taj je jedini opšti. Alternativa je da im pišeš preko ovog formulara, mada mislim da i on faktički šalje mejl na tu adresu.
 
Slao sam im već pre preko tog kontakt formulara i naravno nisam dobio nikakav odgovor. Sjajna banka. Mailom ne možeš da ih dobiješ, call central moraš da čekaš po sat vremena da bi ih dobio, a red na šalteru takođe po sat vremena.
 
@GMT II Gluposti, ja sam im poslao već nekoliko maila, i ništa nije vraćeno. Na dva su odgovorili, na treći još nisu. Tako da...
 

Prilozi

  • IMG_2216.jpeg
    IMG_2216.jpeg
    91.1 KB · Pregleda: 88
@GMT II Ta poruku nije poslata na kontak već na lični mail neke mikaele.peric. Tako da ne znam šta ti je to, i kome to šalješ poruke.

Što se tiče tvog pitanja, koje je očigledno za Račun Plus, pitaj ovde možda neko zna da ti odgovori.
 
Poslednja izmena:
@slaksm opet ti je vidiš loša pretpostavka. Evo opet slike kao dokaz da sam u istom minutu kad mi je stigao ovaj automatski odgovor poslao na mail [email protected]

E sad što se u povratnom mailu provlači ta mikaela.peric to ne znam nisam it stručnjak ali se dole u nastavku tog maila isto spominje [email protected]

Evo slike kao dokaz

P.S.
Pitao sam ovde već to, ali to je više pitanje za njih iz banke.
 

Prilozi

  • IMG_2217.jpeg
    IMG_2217.jpeg
    100.1 KB · Pregleda: 64
  • IMG_2218.jpeg
    IMG_2218.jpeg
    139.8 KB · Pregleda: 65
Biće da se svi mejlovi poslati na kontakt adresu automatski prosleđuju konkretnim osobama, što je i logično, a da je igrom slučaja jedna od njih ta Mikaela, čiji je inboks pun. To je ujedno i vrsta bezbednosnog propusta, kada neuspešno slanje mejla na specijalnu adresu otkrije stvarnog primaoca, ali to je priča za sebe. Verujem, međutim, da ona nije jedina kojoj se prosleđuju, tako da je do nekoga sigurno mejl stigao, u najgorem slučaju makar administratoru sistema kao upozorenje na Mikaelin pun inboks. Po sporom odgovaranju su svakako poznati, pa to ne treba da te čudi. Nekad će odgovoriti, pa makar to bilo i za tri nedelje (jedan moj slučaj, mada je to bio prigovor, pa je zahtevao možda više razmišljanja).
 
Kakvo je trenutno stanje za plaćanje u dolarima (Račun Plus), kupiti dolare, evre ili imati dinare?
 
@Ivke77 kupiti evre (i imati dinare do knjiženja kada skinu sa deviznog, ako nisu još uvek rešili taj bag za dvovalutne kartice).
 
Ček, ne razumem ovo za dinare, da kupim evre unapred pre kupovine ili da pustim da mi rezerviše dinare pa da kupim evre pre knjiženja?
 
@Ivke77 po pravilu bi trebalo da skidaju evre, ali imali su (ili još uvek imaju) bag gde sistem povuče dinare za rezervaciju, a kad dođe vreme da se to proknjiži, poništi rezervisani iznos u dinarima i skine evre.
 
Probao sam malopre, platio 2$ i rezervisao mi je 1,71€, imao sam evre na računu. Pretpostavljam da sam imao dolare radio bi dolar>evro>dolar konverziju ili nešto slično?
 
  • Like
Reagovanja: uji
Evro je zvanično jedina valuta sa kojom se trguje, što se tiče građana, i kad njih imaš na računu, ne rade ti duplu konverziju. Za račune u našim banakama
je to najsiplativije.
Izgleda, na tvom primeru, da su prestali da zadužuju dinarski, a na knjiženju skidaju sa deviznog. .
 
Imam problem sa aplikacijom na mobilnom. Kada hocu da udjem u IPS skeniraj da platim nesto nece da mi se poveze sa kamerom stoji mi crna slika. Da li je mozda neko zna o cemu se radi?
 
Nazad
Vrh Dno