Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Verujem. Pricam za ovo klasicno "tutnes Dinu u ATM" i onda sutra vidis ociscen racun, a dok se ne javi vise ostecenih tesko se dokazuje da nisi licno ti podigao ili dao nekome karticu.

Oladili su mi tazbinu tako pre par godina. I mene pre nekih 9-10 god, od tad ne prilazim bankomatu. Te bugare sto su skimovali su pohapsili, ali ja karticu vise ne guram u njihov ATM iz pouke.

Najludje je sto ja nisam mogao da skinem vise od 20000din/24h, ali su oni glat osisali svih 37000 (ili 47000, zaboravih, ali svakako je bilo dosta vise od dnevnog limita) sa racuna u roku od 2 minuta na 2 bankomata druge banke, jedan negde u Zemunu, drugi kod VMA kako rece istraga (zaboravih da li mi je banka ili policija dala ove podatke, davno je bilo). Tako da i taj dnevni limit je diskutabilan jer su neki exploit ocigledno napravili.

Jos sam im prvi (ili medju prvima) i prijavio problem, odgovor je bio u fazonu "ma to ste vi dali nekome karticu", dok im se nije javilo vise ostecenih lica, tek tad su skapirali da im je neko cuknuo bankomat... Jedva sam i napravio prijavu protiv NN lica, niko nije bio nadlezan... MUP ocekuje da te neko omlati i uzme ti pare iz ruku, ovo im je bio SciFi sta sam im pricao, totalni show. Visokotehnoloski primaprijavu na (tad) iznose preko milion dinara. Ceo vikend sam se vozao po policijskim stanicama... Na kraju sam u Savskoj u sudu zavrsio pa su oni po sluzbenoj duznosti prosledili. Tek posle par dana su izdali instrukcije kad su dobili nekoliko desetina istih prijava da nedostaje novac na racunu, sreca pa sam predao papire prijave pre nego sto su oni krenuli jer je tih dana bio totalni haos u ekspozituri, umesto 15ak min cekao bih pola dana da dodjem na red... Dobio pare nazad posle 15 dana, bez "izvinite", bez kamate na sredstva kojima nisam mogao da raspolazem, ali kad vi odete u dozvoljeni minus onda ide kamata odmah.

Da li su nesto menjali ne znam, vise se ne pouzdam u to i tu sam zavrsio pricu sa bankomatom.

Banka ko banka je OK, u svakoj seoskoj posti mogu da dignem pare, i posle 16h, i vikendom, a i poslovnica im radi do 20h.

Ove druge banke me izludjuju sto im je radno vreme kao i moje, bukvalno moram da uzmem slobodan dan da zavrsim bilo sta sem obicne uplate/isplate...
 
Poslednja izmena:
I ne samo to, njihove bankomate kao da niko ne održava, pogotovo one zabačene kao što je taj preko puta VMA. Meni se dešavalo da proguta karticu bez obaveštenja i nekoliko minuta je drži pre nego je ispljune a da ne znaš šta je problem. To mi se desilo jednom čak i na bankomatu u sklopu filijale BPŠ, tako da od tada ne koristim njihove bankomate.

Žao mi je što nisam znao da uvode "unapredjenje" iako sam koristio skoro svakodnevno Homebanking, u njemu nije bilo nikakvog obaveštenja dok nije prestao da radi, onda sam otišao na matičnu stranu i video kad je bilo kasno, inače bi napravio kopiju podataka bar to da izvučem.
 
Dobar im kurs!

Izgleda je bolje prethodno u menjačnici kupiti eur.
 

Prilozi

  • Screenshot_20250223_133118_BP mBank.jpg
    Screenshot_20250223_133118_BP mBank.jpg
    47.2 KB · Pregleda: 120
Cudno. Evo sad sam probao da simuliram kupovinu 100eura i kaze da ce me to kostati 11767,39 uz proviziju od 0 din. Odnosno tacno kako bi i ocekivao po ovoj kursnoj listi.


Jesi li ti to neku stranu konvertovao u drugu stranu valutu? Onda je drugaciji kurs. Stara aplikacija je imala i kurs "za efektivu", nova nema...
 
Poslednja izmena:
Verujem. Pricam za ovo klasicno "tutnes Dinu u ATM" i onda sutra vidis ociscen racun, a dok se ne javi vise ostecenih tesko se dokazuje da nisi licno ti podigao ili dao nekome karticu.

Oladili su mi tazbinu tako pre par godina. I mene pre nekih 9-10 god, od tad ne prilazim bankomatu. Te bugare sto su skimovali su pohapsili, ali ja karticu vise ne guram u njihov ATM iz pouke.

Najludje je sto ja nisam mogao da skinem vise od 20000din/24h, ali su oni glat osisali svih 37000 (ili 47000, zaboravih, ali svakako je bilo dosta vise od dnevnog limita) sa racuna u roku od 2 minuta na 2 bankomata druge banke, jedan negde u Zemunu, drugi kod VMA kako rece istraga (zaboravih da li mi je banka ili policija dala ove podatke, davno je bilo). Tako da i taj dnevni limit je diskutabilan jer su neki exploit ocigledno napravili.

Jos sam im prvi (ili medju prvima) i prijavio problem, odgovor je bio u fazonu "ma to ste vi dali nekome karticu", dok im se nije javilo vise ostecenih lica, tek tad su skapirali da im je neko cuknuo bankomat... Jedva sam i napravio prijavu protiv NN lica, niko nije bio nadlezan... MUP ocekuje da te neko omlati i uzme ti pare iz ruku, ovo im je bio SciFi sta sam im pricao, totalni show. Visokotehnoloski primaprijavu na (tad) iznose preko milion dinara. Ceo vikend sam se vozao po policijskim stanicama... Na kraju sam u Savskoj u sudu zavrsio pa su oni po sluzbenoj duznosti prosledili. Tek posle par dana su izdali instrukcije kad su dobili nekoliko desetina istih prijava da nedostaje novac na racunu, sreca pa sam predao papire prijave pre nego sto su oni krenuli jer je tih dana bio totalni haos u ekspozituri, umesto 15ak min cekao bih pola dana da dodjem na red... Dobio pare nazad posle 15 dana, bez "izvinite", bez kamate na sredstva kojima nisam mogao da raspolazem, ali kad vi odete u dozvoljeni minus onda ide kamata odmah.

Da li su nesto menjali ne znam, vise se ne pouzdam u to i tu sam zavrsio pricu sa bankomatom.

Banka ko banka je OK, u svakoj seoskoj posti mogu da dignem pare, i posle 16h, i vikendom, a i poslovnica im radi do 20h.

Ove druge banke me izludjuju sto im je radno vreme kao i moje, bukvalno moram da uzmem slobodan dan da zavrsim bilo sta sem obicne uplate/isplate...

Не знам зашто би ти се банка извињавала. То би можда био леп пословни гест али у суштини потпуно бесмислен, јер није ти банка узела новац. Банка ти је вратила новац релативно брзо после само 15 дана што је за похвалу. Иначе новац може да подигне и на шалтеру банке свако са твојом (фалсификованом) личном картом, чак је то много једноставније урадити него ово са платним картицама, нарочито уз све нивое заштите који данас постоје.

Žao mi je što nisam znao da uvode "unapredjenje" iako sam koristio skoro svakodnevno Homebanking, u njemu nije bilo nikakvog obaveštenja dok nije prestao da radi, onda sam otišao na matičnu stranu i video kad je bilo kasno, inače bi napravio kopiju podataka bar to da izvučem.

Када се уђе на homeb@nking на почетној страни писало је обавештење подебљаним црвеним словима. Очи да ти истера. Стајало је тамо од новембра прошле године. Поред тога обавештења о преласку на нови систем слали су и на имејлове власника рачуна.
 
Poslednja izmena:
Zato sto banka odgovara za ispravnost, funkcionisanje i bezbednost bankomata, te je propust njihov.

A otvarali ljudi i firme sa falsifikovanim licnim kartama....🤣

Edit:
Da sam odzeparen pa je neko fizicki dosao u posed kartice, ne bih ocekivao izvinjenje. Ali kartica nikad nije napustila moje ruke vec je iskopirana manipulisanim bankomatom.
 
Poslednja izmena:
Sve transakcije koje sam imao u februaru, a pre 18. Se ne vide .
 
AliExpress. Srećom, mali je iznos, pa je razlika zanemarljiva.
Da mi kartica normalno radi, ne bih čačkao ni primetio .
 
SMS upravo:
"Postovani, pusten je u rad sistem SMS obavestenja, prva obavestenja nisu bila u ispravnom formatu, odnose se na ranije transakcije. Izvinjavamo se na neprijatnosti.
Sredstva klijenata su u potpunosti bezbedna i pod kontrolom,a dalje notifikacije ce biti tacne i precizne. Hvala na razumevanju! Banka Postanska stedionicax"
Nisam imao ništa pogrešno, samo su stigle poruke od jučerašnjeg dana.
 
Da li treba nesto da se podesva da bi stizale sms poruke o prilivu ili odlivu novca. Od kako se preslo na novi sistem vise ne radi!!
 
Samo pogledaj sve vrste obaveštenja u aplikaciji ili na webu i uključi šta ti je potrebno.
 
Ne radi logovanje na mbanking.
 
Imao sam sinoć isti problem. Izbaci da nema otvorenih računa i internal service error, ali vratiće se. Čačkaju opet nešto.
 
treba u ebankingu u transakcijama ispred brojeva staviti minus da se zna da je odliv
u aplikaciji je ok
 
Ни мени не ради логовање (не ради ни е-банкинг, ни апликација).
Занимљиво је да истовремено не ради ни Поштина апликација, а ни праћење пошиљака на сајту Поште.

EDIT: Успело логовање на апликацију ПШ после 10 покушаја,
 
Poslednja izmena:
Ponadao sam se da će srediti problem sa MC online plaćanjem, i dalje ništa.
 
Da Master. Izgleda da ću sutra morati da odvojim jedno sat vremena za poštin kontakt centar.
 
Master card radi online placanja. Barem meni.
 
Ja sam imao desetak online master transakcija nesto rsd nesto usd, sve su prosle uspesno.
 
Svaka im čast, izgleda ds aktivno rade.
Evo danas mi stigao SMS gde se navodi i raspoloživ stanje.
Par sati kasnije da su pristigla obaveštenja vezana za starije transakcije tj da je Moša.
Počele i apk notifikacije da rade o transakcijama a takodje pristiže i mail.
 
Pitanje, plaćanje preko IPS koda, na primer račun za struju da li ima neke provizije ili ne? Pošto sad EPS ima Poštanski račun pa preko uplatnice nema provizije ali me smara ručno jer se menja poziv na broj svaki mesec.
 
Za racun plus korisnike nema provizija. Inace meni i dalje ne rade push, email notifikacije.
 
Vrh Dno