Šta je novo?

Banka Poštanska Štedionica (bivša MTS Banka) (2024)

Evo sada sam probao ponovo i sada je prošlo. Dakle sve radi :) što sam koristio. Iskreno imajući u obzir da rade 2 3 stvari paralelno pokazali su su se ok. Ko kaže da državno preduzeće ne može da radi na prihvatljivom nivou
:)...
 
Evo sada zvao call centar i kažu da u sistemu nemaju upisanu moju mail adresu i da zato ne mogu da se logujem, a ja pitam pa ljudi kako kada taj Račun plus imam od 2017 godine i da su mi na taj mail redovno stizali svi izvodi i obaveštenja... nemaju odgovor! ;)

Kažu jedino rešenje je da odem do poslovnice i da navodno u sistem opet upišu taj mail, šooou!:p
E tako su i mene juče slali u poslovnicu jer navodno nemaju upisan br mobilnog a ja račun sa tim brojem (koji je i br računa🤭) koristim od otvaranja pre više od 5- 6g
Obiđem 2 poslovnice oko 13h a red napolju po 10-20 ljudi i ja posle pola sata čekanja odustanem da me ne zatrpa sneg koji je vejao ko na Kopu😁
Ponovo zvao i obećala mi teta poslati na SMS neki novi pas ali do jutros ništa ne stiže😟
Kad ponovo probam log na ebank kaže mob privremeno zaključan🤬
 
A dobro ljudi, velike su ovo promene. Greške su neminovne.
 
Ja sam koristio iskljucivo app mts i koristio pin za logovanje, sad kad idem da sam zaboravio korisnicko ime i ubacim mail na kome mi stizu izvodi ne dobijam link za promenu korisnickog imena, bice da cu morati do banke, smor na kvadrat.
 
Da li neko koristi (ex)mts karticu/racun za slanje para na IBKR/T212 i kakvi su utisci, da li je sve OK?
 
Ma da, ne znam šta mi bi da vidim uspostavljanje i korišćenje usluge bez naknade i to shvatim kao da nema naknade za plaćanje. Kao da nikad nisam gledao neki tarifnik, haha... Ali ostaje mi nejasno kako uopšte sme da ima. Odluka NBS o platnom računu sa osnovnim uslugama, zasnovana na Zakonu o platnim uslugama, kaže sledeće: За извршавање платних трансакција у оквиру мобилног и електронског банкарства из тачке 4. став 1. одредбa под 3) ове одлуке банка може кориснику наплатити износ по трансакцији који не може бити виши од 70% износа по трансакцији који наплаћује корисницима пакета у оквиру којег се наплаћује најнижи износ по трансакцији за њено извршење, односно 70% износа који је најнижи у тарифи накнада за ту услугу. Ako je na Računu Plus besplatno, rekao bih da mora biti i na osnovnom. Čak i ako zanemarimo njega, tu je studentski, gde je naknada isto 10 din. Po tome bi za osnovni najviše smelo da bude 7 din po transakciji, a oni su stavili isto 10 din. Čudno mi je da od svih banaka baš BPŠ ima neslaganje za nekom odlukom NBS.

Sigurno da ima neka caka. Moguće da se ti računi vode kao namenski za isplatu studentskih kredita/stipendija, što u suštini i jesu.
 
Bio je link i za Račun plus ali su ga više nema jer su ga uklonili iz ponude, tj. više verovatno neće moći da se otvara.

Da, mada je čudno što su onda stare korisnike ostavili na njemu. Ako ga ukidaju, onda pretpostavljam da će i stari korisnici morati u nekom trenutku da migriraju na drugi paket. Ko zna, možda PŠ u nekom trenutku ponudi nove pakete tekućih računa.

Račun plus sa 250 din održavanja, bez provizije za naloge, menjačnicom i autokonverzijom po odličnom kursu, bez provizije za plaćanje karticom u inostranstvu je pored Yettel Bank Max sa prijemom zarade iRačunom Reiffeisen realno najpovoljnija trajna ponuda na tržištu. Poređenja radi, u NLBKB Premium set sa sličnim uslovima košta 750 din mesečno.
 
Shvatam da je studentski račun poseban, ipak ga mogu imati samo studenti, ali takav tip posebnosti ne pominje se u odluci, tako da mi se i dalje čini da je banka ovde u prestupu.
Kada je bila integracija mts banke u Poštansku, pokušao sam bezuspešno da ukažem na problem objedinjenog zahteva za izdavanje Master kartice u okviru Računa plus i da se to koriguje na poseban dokument uz izričitu saglasnost. Međutim, NBS je stala u zaštitu banke, a Poštanska nastavila takvu praksu preuzimanjem 360 računa.
1000016880.jpg
 
Nisam sa njima nešto puno pričao, ali preko mejlova su bili dovoljno ljubazni, kao i na glavnim šalterima u 27. marta, ili kako se sad već taj deo ulice zove. U poslovnicama verovatno ima svega, mada toga svega ima i u ostalim bankama. Iskreno kad moram da idem, ja idem u glavnu, to mi nekako najsigurnije i ako neko nešto ne zna, uvek će naći nekog ko zna.
 
Biće račun plus ponovo, tako su bar rekli kad su ga ukinuli
Jedino kurs više ne valja
 
Meni se desila neverovatna stvar: na prikazu kartica pojavila se nova kartica za tekući račun koji nije moj, ja ga nikad nisam koristio, a piše moje ime i prezime, i datum otvaranja!? Nakon izlaska iz aplikacije i ponovnog ulaska ta kartica je nestala! Doduše na njoj nije bilo para, al kako se stvori i nestade to je misterija.
 
Мени за сада све функционише перфектно и на вебу и на телефону. Просто још не могу да вреујем... Све стиже, све ради, нигде никакав проблем код мигрирања са екс-МТС на нову апликацију. Остали исти кредитенцијали за пријаву које нисам ни мењао на крају. Само да тако остане 🙏🏼
 
Meni se desila neverovatna stvar: na prikazu kartica pojavila se nova kartica za tekući račun koji nije moj, ja ga nikad nisam koristio, a piše moje ime i prezime, i datum otvaranja!? Nakon izlaska iz aplikacije i ponovnog ulaska ta kartica je nestala! Doduše na njoj nije bilo para, al kako se stvori i nestade to je misterija.
Ja sam uspeo da uđem u svoj E-bank nalog, i ako sam pre 3 ipo godine zatvorio Račun Plus.
Čudno mi malo što nisu obrisali sve podatke sa E-bank naloga, kao i sam E-bank nalog nakon zatvaranja samog Računa.
 
Ne valja za ostale valute

Sva kartična plaćanja u inostranstvu Visom i Mastercardom idu preko EUR kao referentne valute, čak iako imaš drugu valutu kojom plaćaš na računu, tako da u principu nije ni bitno. I ranije je bio loš kurs ostalih valuta, sad je još lošiji.
 
Ja nisam menjao tekući račun od 94-te, a ova nova kartica pisalo da je tekući račun otovoren avgusta 2018-te. Sad je nema više. Ali me zanima ova nova opcija DEVIZNO plaćanje, da li to znači da sada mogu da plaćam račune za stan kojeg imam u R.Srpskoj?
 
Ja se sve slažem sa tobom samo sam rekao šta je razlika (bar ono vizuelno što ja mogu da vidim sa korisničke strane, sve ostalo je isto na obe uplate). U svakom slučaju IPS plaćanje preko QR koda ne prolazi za sada kod mene.
Jel ti proradilo?

Sinoć mi čovek platio nešto, evo upravo poslao screen shot da je nalog na čekanju (dozvoljeni screen shotovi?), kaže to mu je prva transakvcija kroz novu aplikaciju.
Kako sada da stornira to što je na čekanju, pa da ručno popuni nalog?
Možda je problem što moj QR kod koji sam mu poslao nema sva polja popunjena.
 
Ja sam koristio iskljucivo app mts i koristio pin za logovanje, sad kad idem da sam zaboravio korisnicko ime i ubacim mail na kome mi stizu izvodi ne dobijam link za promenu korisnickog imena, bice da cu morati do banke, smor na kvadrat.
Mozda ce nekom koristiti, nisam mogao da saznam svoje korisnicko ime i da promenim sifru sa mobilnog vec sam to morao da odradim sa racunara, odmah je stigao mail sa korisnickim imenom i posle je lako promenjena sifra, za sada je sve ok.
 
Jel ti proradilo?

Sinoć mi čovek platio nešto, evo upravo poslao screen shot da je nalog na čekanju (dozvoljeni screen shotovi?), kaže to mu je prva transakvcija kroz novu aplikaciju.
Kako sada da stornira to što je na čekanju, pa da ručno popuni nalog?
Možda je problem što moj QR kod koji sam mu poslao nema sva polja popunjena.
Jeste juttos ali za novu transakciju eps. Juče sam probao to isto 3x i nije radilo.
 
Jeste juttos ali za novu transakciju eps. Juče sam probao to isto 3x i nije radilo.
Na koji način nije radilo? Samo odbije transakaciju ili....?
Ovom mom stoji na čekanju, pa ne znam šta sada da mu kažem.
 
Na koji način nije radilo? Samo odbije transakaciju ili....?
Ovom mom stoji na čekanju, pa ne znam šta sada da mu kažem.
Sve kao prhvati ali u istoriji piše da je na čekanju...i tako stoji par sati i onda dobiješ pare nazad na račun (kao da nisi nikada ni imao ovu transakciju), a status transkacije se promeni u otkazano (dakle ne odbijeno nego otkazano). Uplata ne ode iz banke ka primaocu sve u svemu. Prilično je zbunjujuć bag jer ako se to isto ukuca ručno prođe odmah...
 
Мени за сада све функционише перфектно и на вебу и на телефону. Просто још не могу да вреујем... Све стиже, све ради, нигде никакав проблем код мигрирања са екс-МТС на нову апликацију. Остали исти кредитенцијали за пријаву које нисам ни мењао на крају. Само да тако остане 🙏🏼
Ovde je zapravo Postanska migrrana na software koji je MTS bank koristila. Porenio se dizajn (na gore) za mts, ali core dole je isti/slican, Asseco derivat je bio vec.
Npr, stare trasnakcije sa PS, imam i tu racune imaju samo id/iznos i sl, dakle migrrano ka, a mts istoja je detaljna.
Ako neko ima insajder info neka pise.
I da mts bank nije bila uopste losa, meni licno nedostajale virtuelne kartice ali i ekpoziture pa nije glavna banka,
 
Pozdrav.
Instaliro sam novu apk i ukucao sam svoje podatke i izbacuje mi nalog je zakljucan, kako ste resili ovaj problem?
Preko kontakt centra ih nmz dobiti.
 
Nazad
Vrh Dno