Šta je novo?

Banka Intesa

Da li uopšte nova aplikacij pita za datum realizacije? (nisam mu gledao u telefon kad je pravio nalog). U staroj toga nema.
 
Da, možeš da odabereš "datum izvršenja" kad god hoćeš.
 

Prilozi

  • Intesa.png
    Intesa.png
    19.6 KB · Pregleda: 33
Danas platio u Maxi-ju, i stoji datum transakcije 24.1. 🤔
 
Ove mobilne aplikacije i dalje ne rade, kao i online benking na sajtu
Ionako su im aplikacije bile krsh, previse kliktanja, previse podmenija, nepregledno, losi fontovi, ali ovo sad je previse
Koristim online banking od samog pocetka u vise banaka, i na poslu i od kuce - ova intesina resenja su ubedljivo najgora koja sam imao priliku da sretnem + sad totalno ne rade servisi
Amaterski nema sta
 
Sve radi, ne znam sto tebe muci. Koristis novi ili staru aplikaciju?
 
Jel moze da se nova aplikacija reaktivira bez odlaska u banku? Nemam instaliranu staru aplikaciju, a pristup nalogu na starom sajtu mi je "Blokiran zbog nekoriscenja". Imam jos uvek instaliranu novu, ali moram da vratim tel na fabricka podesavanja.
 
Može, ali je potrebno da znaš ID korisnika i kod za reaktivaciju. Id korisnika se prikazuje u #withkey delu i uvek je isti, a kod za reaktivaciju se definiše prilikom prve aktivacije.
 
Ja sam reaktivirao aplikaciju bez koda za reaktivaciju, kog sam zaboravio, jer sam ga postavio na ko zna sta jos u maju cim su izbacili novu app (naravno, bez odlaska u ekspozituru ili poziva call centru). Nisam siguran kako i zasto mi je proslo, ali evo postupka:
1. Otisao sam na link Da li si se vec registrovao? na pocetom ekranu ("clickable" je iako tako ne izgleda);
2. Unijeo sam ID Korisnika na sledecem ekranu (ovo morate imati, tj. mora biti tacan, naravno);
3. Unijeo sam Kod za reaktivaciju na sledecem ekranu (nesto sto sam mislio da sam postavio) i naravno odbila me aplikacija jer vjerovatno nije bio tacan. Tu sam odustao jer je bilo kasno uvece, racunajuci da cu zvati call centar ujutro.
4. Ujutro rekoh hajde jos jednom da probam sa nekim kodom koji mi je bio na pameti, opet app odbije, onda pokusam ukupno treci put i zatim me prebaci na ekran da postavim novi kod za reaktivaciju (tako nesto).
5. Uspjesno sam se ulogovao nakon postavljanja novog koda za reaktivaciju. Ne mogu sad da se sjetim da li je ovo istovremeno bio PIN za logovanje na app, tj. da li je PIN == Kod za reaktivaciju!? Neka neko potvrdi/demantuje ako zna, ali cini mi se da je kod mene isto (bar sam ja tako sacuvao ovaj put, a ne sjecam se da sam setovao oboje zasebno).

Nemam pojma je li ovaj moj slucaj bio neki bug, tj. security issue (jer ispada da ti je dovoljan ID Korisnika da se ulogujes na neciju app), ali meni je uspjelo, i nisam jedini... Takodje i mom drugaru je isto uspjelo, u razmaku od 2-3 dana, a prilicno sam siguran da je prije par nedjelja ovdje na temi neko napisao da je uspjesno reaktivirao app bez odlaska u ekspozituru ili poziva call centru (a takodje je zaboravio reaktivacioni kod) - prelistajte poslednjih par stranica.
 
Poslednja izmena:
PIN nije isto što i kod za reaktivaciju. Ta dva koda korisnik može ali ne mora da postavi da budu ista.
 
Sve radi, ne znam sto tebe muci. Koristis novi ili staru aplikaciju?
nije radila ni stara ni nova aplikacija, niti elektronsko placanja sa njihovog sajta (sto je i sama banka potvrdila)
trenutno ne radi placanje sa sajta gde mi je prilicno komfornije da radim placanja nego sa telefona
 
Postovanje Prijatelji,

Zamolio bi odgovor na sledece pitanje ... Da li je neko imao slican problem mozda.. Banca Intesa mi vec vise od 8 meseci ne skida mesecnu naknadu za odrzavanje racuna od 350 dinara. Nesto sam se raspitao na brzinu i oni su rekliii ... ah to je neki glitch u sistemu.. piiste na mail za podrsku.. Ja sam pregledao sve izvode i ni jedan mesec od poslednjih 8 nije skinuta mesecna naknada za odrzavanje racuna od 350 dinara za HIT PAKET... Da li je neko cuo za ovo ili naisao na slicno? Kako je moguce da bnaka ne vidi to da se uopste ne naplacuje mesecni izvod od 350 dinara za mesecno odrzavanje.. To nema smisla? Ko je kriv za glitch u sistemu klijent ili banka? Svakako hteo sam da proverim ovde pre nego sto odem u banku jer sam spreman da im JM.. Poslednje sto stoji je tamo neki mesec proslog leta da stoji 350 dinara na cekanju kao nedospela obaveza... Samo znam da mi ni jedan mesec od proslog leta nisu skinuli iznos od 350 dinara za odrzavanje racuna.. Jel neko ima to isto?
 
pa sto bi ti ispravljao njihove greske koje idu u tvoju korist?
 
Pa zato im nisam ni prijavio vec 8 meseci hahahha, nego pitam da li je neko ima slican slucaj? Da li je neko cuo za tako nesto?
Ako ne koristis taj racun, cini mi se da sam procitao da nece skidati sve dok ne krenes da koristis tj. dok ne bude sredstava a onda skinu sve sto se duguje.

Ako koristis racun redovno, onda je mozda i glitch. :)
 
Racun je HIT paket sa mesecnim primanjima vec 8 godina .... koristim ga i te kako i ia veliki promet na njemu , tekuci racun ... i uopste ne skidaju 350 dinara za mesecnu naknadu ... pitam da vidim da li jos neko to imao... nadam se da nece skinuti retroaktivno i da li smeju to da urade kada uhvate to ? To moze da bude posle 5 godina zar ne?... Ili da pustim i da nista ne govorim ? Sve ostale transakcije idu normlano bez ikakvih glitcheva....
 
Smeju da skinu retroaktivno, jer to stoji u tarifniku na koji si pristao.
Ali verovatno i tu postoji neki vremenski limit, nakon koga potraživanje ide u zastaru.
 
O
Smeju da skinu retroaktivno, jer to stoji u tarifniku na koji si pristao.
Ali verovatno i tu postoji neki vremenski limit, nakon koga potraživanje ide u zastaru.
Ok hvala , i sta onda predlazete , da im prijavim da poslednjih 8 meseci nisu skinuli 350 dinara mesecno , ili da pustim da ide 5 godina?
 
Jel moguce uzeti kredi preko aplikacije, ili svakako ne gine odlazak u banku zbog papirologije?
 
@Nicks1218 moje mišljenje je da im prijaviš, pa ako treba da skinu neka skinu sad, bolje 8x350 nego 60x350 :)
 
I recimo uzmem neki iznos, i to je to, posle samo skidaju sa racuna jednom mesecno ratu?

Koliko treba vremenski da legne lova?
 
ja ne bih prijavio... ako vide naplatice ti, ako ne vide u naredne 2 godine, nece nikad ni videti :)
svakako, to je 30e godisnje, pa i da ti posle 5 godina zatraze da platis, to je 150e, nije 15000e... Ali bih ih bas testirao da vidim koliko to dugo moze da ide tako :)

a druga stvar, mnogima je ovde bilo naplacivano/skidano sa racuna greskom... i nisu se oni (intesa) setili da vrate pare i isprave SVOJU gresku... ne... nego su ljudi gubili svoje vreme da vrate svoj novac nazad... TAko da F*** them...
 
ja ne bih prijavio... ako vide naplatice ti, ako ne vide u naredne 2 godine, nece nikad ni videti :)
svakako, to je 30e godisnje, pa i da ti posle 5 godina zatraze da platis, to je 150e, nije 15000e... Ali bih ih bas testirao da vidim koliko to dugo moze da ide tako :)

a druga stvar, mnogima je ovde bilo naplacivano/skidano sa racuna greskom... i nisu se oni (intesa) setili da vrate pare i isprave SVOJU gresku... ne... nego su ljudi gubili svoje vreme da vrate svoj novac nazad... TAko da F*** them...
GOod POint ... razmislicu ... naravno nemogu da te hapse na njihov gresci nikada , a ako dozvole da ode 5 godina , imam ozbiljne osnoe da ih tuzim , jer klijent moze da im kaze da nikada nije video da oni ne skidaju mesecnu nakandu za racun ... so maybe FUUKKK THEM
 
  • Like
Reagovanja: uji
Nazad
Vrh Dno