Šta je novo?

Banka Intesa

I možda najveći benefit, dobijaš “ličnog” bankara - super stvar ako planiraš neki veći kredit, a uglavnom ti završava stvari “preko mejla”.
 
Od kada sam instalirao novu aplikaciju čini mi se da su prestala sa mi rade SMS obaveštenja?
Inače aktivirao otisak prsta i onda nije htelo da ga prepozna na loginu aplikacije 5 puta i izbacilo me i opet sad moram da je aktiviram... Užas.
 
Dobrodošli u novu aplikaciju 😂
 
Kako do mtokena na novoj aplikaciji,ne mogu da nadjem taj deo,hocu da platim nesto preko racunara pa mi trazi podatke na tel
 
I možda najveći benefit, dobijaš “ličnog” bankara - super stvar ako planiraš neki veći kredit, a uglavnom ti završava stvari “preko mejla”.

Ako vam je potrebna konsultacija, savetnik, proverite, meni su dodelili bankara, bez obzira što nisam Magnifica (običan HIT).
U međuvremenu su me obavestili da mi je promenjen savetnik i da je sada u nekoj poslovnici u kojoj nikada nisam bio, ali tehnički, baš me briga gde sedi, ako pomaže preko maila i telefona.
 
Sve je tacno kako je navedeno, jedino bih voleo da licni bankar ima mogucnost da obezbedi sef za magnifica klijente, dobiti isti u zakup je misaona imenica bar u BG
 
Virtualna kartica ne moze da se koristi za online placanja?

Pokusavam da povezem karticu sa DriveGo aplikacijom i odbija mi obe, i virtualnu i obicnu...
 
Ako vam je potrebna konsultacija, savetnik, proverite, meni su dodelili bankara, bez obzira što nisam Magnifica (običan HIT).
U međuvremenu su me obavestili da mi je promenjen savetnik i da je sada u nekoj poslovnici u kojoj nikada nisam bio, ali tehnički, baš me briga gde sedi, ako pomaže preko maila i telefona.
Mene jure već tri godine da potpišem za tog ličnog bankara a nijednom nisam imao potrebu za istim(hit paket). Ne razumem šta može da završava? Nekako mi deluje da je to samo za privatnike, a za ostale je prodavanje magle. Mada ok, ja primim platu, platim račune preko moba i to je to.
 
Virtualna kartica ne moze da se koristi za online placanja?

Pokusavam da povezem karticu sa DriveGo aplikacijom i odbija mi obe, i virtualnu i obicnu...
Meni je danas Netflix odbio da produži pretplatu sa virtuelnom karticom.
Inače sam virtuelne koristio za Netflix, Glovo i neke jednikratne stvari.
Mene jure već tri godine da potpišem za tog ličnog bankara a nijednom nisam imao potrebu za istim(hit paket). Ne razumem šta može da završava? Nekako mi deluje da je to samo za privatnike, a za ostale je prodavanje magle. Mada ok, ja primim platu, platim račune preko moba i to je to.

I ja sam generalno smatrao da mi to nije potrebno. Ali se ispostavilo kao prečica za dobijanje informacija, za koje bih inače zvao call centar ili se nadao da ću dobiti odgovor na mail.

A savetnik mi je "dodeljen". Nisam potpisivao bilo šta po tom pitanju.
 
Poslednja izmena:
Inteza ne prestaje da razočarava, ostah sa 100 dinara u džepu, otišao na bankomat -> "Vaša banka nije u mogućnosti da obradi transakciju." !!!
na kraju sam probao sa najmanjim iznosom, 1000 din, ni to nisu bili u mogućosti da obrade...
Izgleda da je jedino što su mogućnosti da urade je da hvale sami sebe na fejsu...
 
Meni je danas Netflix odbio da produži pretplatu sa virtuelnom karticom.
Inače sam virtuelne koristio za Netflix, Glovo i neke jednikratne stvari.
Nešto se dešava sa tim virtuelnim karticama, napisah na prethodnoj strani da imam problema sa Alijem najviše.
Prođe kupovina, skinu mi pare i onda dobijem pare nazad i obaveštenje da je "order closed for security reasons".

Na google playu za sad nemam problema.

Danas ću da zovem da vidim šta će da kažu
 
Ja sam taj problem imao sa fizičkim karticama, verovatno i dalje imam, nisam pokušavao. Virtuelna je prošla i sve je OK.

Dugo sam se dopisivao sa Ali, postoji portal gde treba da im se pošalje identifikacija uz pomoć nekog ličnog dokumenta. Moguće da je kod mene proradilo zbog obe stvari, nemam pojma. Uglavnom, odlepio sam bio od dopisivanja i sa Intesom i sa Ali. Ni jedni ni drugi nisu načisto gde je tačno problem.
 
Ja sam tražio ali support i to da verifikujem nalog, jer pretpostavljam da je možda do toga, ali imaju neki chat gde šalju generičke odgovore. A buni me što je do prošle nedelje sve radilo. Ista ta virtuelna kartica radi (za sada) svuda osim na aliju.

Ovi iz Intese više ne daju odgovre preko twittera nego zovite cc i onda čekajte po pola sata da se javi neko. A kad se i javi, ne znamo, probajte drugu karticu, probajte ovo, probajte ono.
 
Kad aje počela nova aplikacija, bilo je ekstra lako stupiti u kontakt sa podrškom preko chata. Jeste glupo rešen sistem, ne smeš da spustiš prozor ili da ti se isključi ekran, ali je bilo baš brzo.

Kasnije sam probao još u dva navrata, nije bilo šanse da se dobije operater za chat.
 
Mozda bi i bilo dobro da taj licni bankar ne zivka i ne spamuje non stop.

Prvo sam dobio 2 maila i 2 sms poruke u nekom roku od 10 dana.

Nedelju dana kasnije, 11:45 - preko 50% IT firmi ima sastanke u to vreme. - "Dobar dan, ja sam Nevena iz Intese, vas licni bankar, odobren Vam je kredit od 500k dinara!"

Pitam zasto me zove u radno vreme i ko je uopste trazio da mi se odobri kredit. - "Ali znate, mi mozemo da vam odmah damo taj novac!"

Ko ti je trazio bre bilo sta zeno, nemoj da me uznemiravas dok radim...
 
0. airplane mode jer si na sastanku
1. odbiješ poziv jer si na sastanku
2. odbiješ poziv jer je nepoznat broj
3. imaš je u imeniku, odbiješ poziv
4. i njoj je radno vreme u 11:45
5. tražiš da ti ukinu savetnika
7. ...


problemi 1. sveta...
 
Nemoj, molim te - vidiš i da je ostavio zvaničnu statistiku IT firmi i kada su sastanci.
 
0. airplane mode jer si na sastanku
1. odbiješ poziv jer si na sastanku
2. odbiješ poziv jer je nepoznat broj
3. imaš je u imeniku, odbiješ poziv
4. i njoj je radno vreme u 11:45
5. tražiš da ti ukinu savetnika
7. ...


problemi 1. sveta...
Nemam je u imeniku, jer nisam ni znao da imam licnog bankara, posto racun imam jos od kad sam bio student.

Ne mogu da stavim airplane mode, jer mogu da dobijem poziv bitniji od sastanka ili poziv od kurira/postara, sto neki tamo kold koling svakako nije.

Kakve veze ima sto joj je radno vreme u 11:45? Nepristojno je zvati ljude tokom radnog vremena i nuditi im nesto...

Nemoj, molim te - vidiš i da je ostavio zvaničnu statistiku IT firmi i kada su sastanci.
Ne znam gde vidis zvanicnu statistiku. U velikom broju IT firmi je daily pre rucka obicnim danima ili planing, grooming ili nesto drugo kada su dani za to...
Možda je to to što ste potpisali, dozvolu da vas zovu :D
Nisam potpisao nikakvu dozvolu, imam racun jos od kad sam bio student. Niti sam znao da imam licnog bankara, niti sam trazio odobrenje bilo kakvog kredita, ali eto oni su mi dodelili bankara i "odobrili" kredit bez da sam trazio. Cim mi je plata presla odredjenu cifru(koja cak i nije nesto posebno za IT), odmah su krenuli sa spamom. Bas se vidi da su jadnici kao banka.



Kako je lepo sto svi staju na njenu stranu, a niko da se zapita kako oni to odobravaju kredite bez da im je to bilo ko trazio...
 
Poslednja izmena:
pa to ti onda nije pravi licni bankar... to ti je onaj njihov sales tim koji prodaje usluge/proizvode iz call centra...

Licni bankar te ne zove, ti zoves njega kad ti nesto treba :)
 
  • Like
Reagovanja: PJ
Pa i ja mislim, jer radi kold koling, ali navodno jeste, kaze da mi je dodeljena i nazvala se licnim bankarom. To je sve pocelo kad sam prebacio tu neku cifru sa platom, sto je stvarno smesno za tu cifru.

Svakako bezobrazluk sa njihove strane.
 
Ne stajemo na njenu stranu, nego si izdramio kao da je ko zna šta urađeno. Ali zato sastanak može poštar/kurir da prekine :)

A za odobravanje, klasična prodajna priča - vide prosek primanja i kažu toliko možeš da uzmeš, pa ako si zainteresovan, e onda idemo na pravi proces odobravanja.
A i što kaže PJ, svi smo mi potpisali saglasnost da to rade, bilo da smo pročitali ugovor ili ne.
 
pa to ti onda nije pravi licni bankar... to ti je onaj njihov sales tim koji prodaje usluge/proizvode iz call centra...

Licni bankar te ne zove, ti zoves njega kad ti nesto treba :)
Nije tačno, zove te (verovatno ima neku normu pozvanih "ličnih" klijenata koju mora da ispuni), a zoveš i ti njega kad nešto trebaš.

Iz mog iskustva prednost ličnog bankara je ta što imaš direktnu vezu da postaviš pitanje, na koje lični bankar (nažalost) skoro pa nikad nema odgovor, pa se pitanje prosleđuje dalje, i tako...

Uglavnom besmislica...
 
Prvi licni bankar, devojka/zena, sve je znala a i ako ima nesto sto nije znala, nalazila je informaciju u roku od 10min... E sad ova nova koja je dosla i zamenila tu prethodnu zenu, vise odgovara tvom opisu... Tako da bas zavisi ko ti je zapao za licnog bankara...
 
Kod mene
pa to ti onda nije pravi licni bankar... to ti je onaj njihov sales tim koji prodaje usluge/proizvode iz call centra...

Licni bankar te ne zove, ti zoves njega kad ti nesto treba :)
Zove I lični bankar. Mene je ova moja zvala neki dan.

Na trenutak sam pomislio da je nova aplikacija pošla stopama instagrama, fb-a sa slušanjem. Jer sam baš pred poziv pričao kako se razmišljam da uzmem kredit za kola, kad eto poziv da me čeka 800k kredita. Na trenutak sam postao paraoničan, ali vidim da zivkaju sve.
 
Kako je lepo sto svi staju na njenu stranu, a niko da se zapita kako oni to odobravaju kredite bez da im je to bilo ko trazio...
Meni su odobrili kredit po debitnoj kartici, a da im isto nisam trazio, videli pare na racunu. I ja ih zovem da mi iskljuce kredit koji nisam ni trazio, kazu moze ali moras u filijalu. I ja se zalim nbs posto sam pop. kako moze kredit po debitnoj kartici i nbs kaze moze posto im tako pise u pravilima anex od maja meseca, mrzelo me da to burgijam daljr i odem i zatvorim priliv plate na intesu i naravno da su onda automatski skinuli i kredit. Posle par meseci me opet iznerviraju sa nekim njihovim glupostima i zatvorim kompletno racun. .
Nije mi bio problem platiti uslugu, to sto su uveli placanje svega i svacega, retko menjam nekog ko zna sta radi, ali oni su krenuli i da naplacuju i da zezaju iz cista mira.
Sad dolazim ovde da se malo nasmejem kad mi je dosadno, tragikomedija od banke su postali.
 
Dešava se i sa drugim bankama. Otići na drugi bankomat.
Može li se podići novac na bankomatu neke druge banke bez provizije?
I ako ne može bez provizije, koliko iznosi ista ako se podiže 20K din.
Na hit računu sam (visa, dina kartice).

Btw, danas zalepili papirče lepo na bankomat "Bankomat ne radi!" i "rešili" stvar, vaš novac je 24/7 vaš samo vam ga ne damo :poop:
 
Nazad
Vrh Dno