Šta je novo?

Banka Intesa

Ne znam, od pre nekoliko dana, dolaze sve notifikacije kroz novu aplikaciju. Resili konacno to, doduse sjebali nesto drugo al ajd🤣🤣
 
Meni za internet karticu stiže i SMS i push notifikacija, dva puta. Tako da ukupno dobijem 3 poruke.
 
Mani od malopre Ali ne prima Intesinu Visu...

Još nekom?
 
Upravo sam updejtovao novu mobilnu aplikaciju i odmah nakon pokretanja mi je blokirano mobilno bankarstvo i traži da se ponovo registrujem. Šta reći...
 
Mani od malopre Ali ne prima Intesinu Visu...

Još nekom?
Meni je prošle nedelje Booking odbio Master Gold kreditnu (Master Standard prošla), a na SBB sajtu prilikom plaćanja EON Sport Klub paketa odbijene sve tri (Master Gold i Standard, Visa Inspire). Plaćao sam uredno na domaćim i stranim sajtovima do skoro.
 
Prekjuce je bilo pisalo da nam app nece raditi od 16 do 17 jer se radi na unapredjenju, mislio sam da ce biti neke izmene u app da uvedu wave2pay al izgleda nista od toga.
Jos nesto sto sam saznao a nisam za to znao, svi koji smo dobili poruke da mozemo da placamo na rate ovom obicnom Visa karticom moramo da nazovemo da nam to aktiviraju, mislio sam da je automatski odobreno. Bio pre neki dan u Gigatron da kupim tablet, na kasi mi rekli nije problem moze na rate sa tom karticom samo jeste zvali banku da vam to aktiviraju, reko dobio sam poruku da mogu na rate, provukla karticu, izabrala rate al odbija aparat, mora da se zove banka, pa cu danas zvati.
 
Danima mi ne prolaze AliExpress uplate. Druge banke su Ok. Da li još neko ima problem?
 
Ja sam plaćao sa Visa Internet nešto na Ali, u subotu uveče i u nedelju. Sve ok. Osim što sam opet morao na e-bank da bih prebacio novac, jer sa telefona neće. A naravno, nisam uspeo iz prve da se ulogujem, iz drugog je prošlo.
 
Ima li neko ideju zasto mi se odbija transakcija ? U pitanju je placanje kazne za saobr prekrsaj . Da nije zbog sifre placanja 289? Mada mi nije izbacio gresku prilikom popunjavanja
 
K
Prekjuce je bilo pisalo da nam app nece raditi od 16 do 17 jer se radi na unapredjenju, mislio sam da ce biti neke izmene u app da uvedu wave2pay al izgleda nista od toga.
Jos nesto sto sam saznao a nisam za to znao, svi koji smo dobili poruke da mozemo da placamo na rate ovom obicnom Visa karticom moramo da nazovemo da nam to aktiviraju, mislio sam da je automatski odobreno. Bio pre neki dan u Gigatron da kupim tablet, na kasi mi rekli nije problem moze na rate sa tom karticom samo jeste zvali banku da vam to aktiviraju, reko dobio sam poruku da mogu na rate, provukla karticu, izabrala rate al odbija aparat, mora da se zove banka, pa cu danas zvati.
Kako funkcioniše to plaćanje? Prva rata ide odmah a ostale na koliko si izabrao se same skinu sa tekućeg računa?
 
da placamo na rate ovom obicnom Visa karticom moramo da nazovemo da nam to aktiviraju, mislio sam da je automatski odobreno.
Ja nisam zvao banku, bilo mi je automatski odobreno i kupovao sam na rate bez problema.
K

Kako funkcioniše to plaćanje? Prva rata ide odmah a ostale na koliko si izabrao se same skinu sa tekućeg računa?
Da, skidaju ti određenog datuma u mesecu kad je bila kupovina.
Ako je, npr kupovina bila 15tog u mesecu, svakog 15tog ti skidaju ratu + 50 dinara
 
Zavrsio, jeste bio problem u sifri. Sa 253 proslo
 
Da li neko zna o čemu se ovde radi
Da li je još neko dobio ovako nešto

Screenshot_2021-10-19-15-43-47-357_cn.wps.moffice_eng.xiaomi.lite.jpg
 
Da, istek lk najverovatniji razlog. Sve banke, po zakonu, moraju ovo da rade.
 
Malopre ih opet kontaktirah preko četa jer i dalje ne dobijam sms obaveštenja o prilivu.
Kaže to je zato što ste aktivirali nove servise !! i sad sve stiže preko puš notifikacija!! Ja zbunjen, ništa novo nisam aktivirao.
Kao, evidentiran je pokušaj aktiviranja! a ja najbliže što sam bio novoj aplikaciji je da je pronađem na play store-u i pročitam komentare korisnika, nit sam je skidao nit instalirao, nit sam bilo šta menjao u banci lično, pitali me dal hoću na hit+ ja reko neću i tačka ...
Kao, "morate otići u najbližu expozituru i reći da ne želite da koristite nove servise, da bi vas vratili na stare"!!! A stara aplikacija mi radi OK.
Kakvi su smradovi.
 
Možda ti ističe lk?
Licna karta istice tacno za godinu dana.
Kartice banke isticu bas sada i nemam nameru da ih produzavam.

Zvao sam na taj telefon za vise informacija posto mi ne odgovara da idem u banku.
Kazu mi da je u pitanju azuriranje podataka, nista detaljnije ne zna da kaze.
-OK, evo ja se javljam da potvrdim da nista nije promenjeno.
-Ne moze tako, morate doci licno.
-Znaci ne azurirate podatke vec nesto treba da potpisem?
-ne zna nista, samo da dodjem u banku.

Ono za funkcionere sam vec potpisivao, nemam ideju zasto me zovu i zasto prete blokiranjem racuna.
 
Ono za funkcionere sam vec potpisivao, nemam ideju zasto me zovu i zasto prete blokiranjem racuna.
Istice ti KYC ali to bi trebalo tako da ti kazu i za to mora u banku ili putem video chatakroz digitalnu ekspozituru ako daja Intesa.
 
I mene su tako zvali pre par godina da provere da nisam terorista. I lepo im kažem da nema promena i opet su me svaku stavku pitali posebno. Čak su uspeli da mi promene status zaposlenja sa neodređenog na određeno greškom.. Uglavnom, to vam je gubljenje vremena.

Ono što mene zanima je da li imaju u planu unapređenje virtualnih kartica? Ova situacija kad ne može da im se podigne limit ili vidi koliko je još ostalo na njima me prilično nervira. Žao mi je sad što sam ugasio internet karticu..
 
Mene za te virtuelne više brine neki povrat novca posle godinu dana, a kartica više ne postoji. To bi mogle da budu muke ranga da batališ potraživanje.
 
Ja nisam zvao banku, bilo mi je automatski odobreno i kupovao sam na rate bez problema.

Da, skidaju ti određenog datuma u mesecu kad je bila kupovina.
Ako je, npr kupovina bila 15tog u mesecu, svakog 15tog ti skidaju ratu + 50 dinara
A jel ima negde spisak prodavnica koje podržavaju takvo plaćanje?
 
Da li neko zna o čemu se ovde radi
Da li je još neko dobio ovako nešto

Pogledajte prilog 321191
Kakvi klošari.

Meni su na upit i reklamaciju da od pre par dana Ali odbija njihovu Visa karticu "odgovorili da će mi odgovoriti za 15 dana".

LOL

EDIT: Sad sam poslao poruku mojoj savetnici u Intesi koja mi je dodeljena i objasnio problem. Čekam...
 
Poslednja izmena:
sad sam zvao CC za kartice, i odgovor glede povraćaja sredstava plaćenih virtuelnom koja više nije u funkciji, je onespokojavajuć:

"onda im dajte broj druge kartice na koju će izvršiti povraćaj"

ako je odista tako, 3x bih razmislio pre nego da kupujem putem tog sredstva plaćanja, i pre ću koristiti regularnu karticu...
 
Za mene je to “naravno”. Zato sam i uzeo internet karticu da me ne boli glava.
 
Ja sam plaćao sa Visa Internet nešto na Ali, u subotu uveče i u nedelju. Sve ok. Osim što sam opet morao na e-bank da bih prebacio novac, jer sa telefona neće. A naravno, nisam uspeo iz prve da se ulogujem, iz drugog je prošlo.

Ovo mi je dobar hint, probaću visom. Master kaput, komada dva.
 
Nazad
Vrh Dno