Šta je novo?

Banka Intesa

Ako može neko da proveri da li ima podatke o plaćanjima za novembar i decembar 2019 i januar 2020 godine.
Kod mene ne postoji ni preko računara ni preko mobilnog.
 
Ako može neko da proveri da li ima podatke o plaćanjima za novembar i decembar 2019 i januar 2020 godine.
Kod mene ne postoji ni preko računara ni preko mobilnog.
Ja vidim sve podatke o plaćanju za navedene periode preko mobilnog, nisam probao preko računara.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Ja vidim sve podatke o plaćanju za navedene periode preko mobilnog, nisam probao preko računara.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk

Hvala ti na trudu. Kod mene postoje podaci u evidenciji tekućeg računa, ali u plaćanjima (pa Moja plaćanja na mobilnom) taj period ne postoji. Poslao sam upit banci pa ćemo da vidimo. To je otprilike vreme kada su radili update softvera, pa ko zna šta su uradili.
 
Da li naplaćuju održavanje računa, ako se račun ne koristi i nema prometa, a nije ugašen?
 
Isto kao i kada ga koristiš. Zavisi od tipa računa ili paketa.
 
Da li jos neko ima problem kada se popunjava online uplatnica na sajtu banke da nakon izvrsene uplate u polju "Naziv i mesto primaoca" pise sve duplo?
 
Kod mene piše duplo u podacima o platiocu, čak nekad krene i treći put ali izgleda da je ograničen broj polja.
 
Intesa mobi aplikacija, svaki put kad se otvori automatski otvara "meni" gde je mToken, pa mora da se svajpuje u levo da bi mogao da se unese PIN?
 
Mora.

Tapatalk pro using S10e
 
Zamolio bih za pojašnjenje ako neko zna. Zanima me kada plaćam neku uslugu preko internet bankarstva (svejedno računar ili aplikacija na telefonu), uplatilac sam ja ali u šablonu navodim podatke onoga ko je zvanično korisnik usluga, čije podatke će videti davalac usluga na čiji račun se vrši uplata?

Sent from my MI 9T Pro using Tapatalk
 
Trebalo bi njegove. Tvoji podaci su automatski upisani jer je tvoj racun, ali mozes da platis za bilo koga.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
 
I ja kapiram da bi trebalo da se vide podaci koje navedem (dakle osobe koja je zvanično korisnik usluga) ali voleo bih da neko to potvrdi. Skoro 10 godina tako plaćam račune i nikad nije bilo problema ali sada Supernova nije registrovala jednu uplatu. Kada odštampam uplatnicu sa sajta Intese ja sam naveden kao uplatilac. (što opet jeste tačno)

Sent from my MI 9T Pro using Tapatalk
 
Generalno nema veze ko je uplatilac, osim ako nešto specifično nije u pitanju.

To što Supernova nije registrovala jednu uplatu, to je do banke ili do same Supernove. Do toga ko je uplatilac sam 99% siguran da nije.
 
Opet kažem sve je to u u redu, poenta je da li neko zna ko se vidi kao uplatilac na toj "elektronskoj uplatnici" Ne pitam ovo zbog novca, biće sve u redu, jednostavno me zanima ako već imamo mogućnost da navedemo koga hoćemo kao uplatioca, koga vidi primalac uplate? Onog koji je stvarno platio ili onog koji je naveden? Ako se vidi onaj koji je stvarno platio onda je opcija gde za uplatioca možemo da napišemo bilo koga besmislena...

Sent from my MI 9T Pro using Tapatalk
 
Sam si sebi odgovorio. Da ne može neko drugi da se upiše u polje pošiljaoca, ono ne bi ni postojalo. Vidiš kako izgleda forma, kao papirna uplatnica.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Ja to nikad nisam menjao, a plaćao sam raznorazne račune za druge osobe. Bitno je da je poziv na broj i račun dobar, ime je nebitno valjda.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Pa kod amatera može da se desi problem. Pre dve godine je profi upravnik kod mene u zgradi delio uplatnice za svoje usluge, a vodio je evidenciju na osnovu uplatioca. I nastao haos kod nas koji plaćamo e-bankingom, a nismo vlasnici. Posle nekoliko meseci je uveo poziv na broj.
 
Postoji gomila usluga/razloga za plaćanje koji nemaju poziv na broj i kod kojih se rasknjižavanje radi na osnovu imena uplatioca. Napr: školske ekskurzije u nekim školama.
To što neko do sada nije imao potrebe za takvim plaćanjem, ne znači da se apsolutno sva plaćanja knjiže preko poziva na broj.
Pozdrav
 
Onda se u opisu transakcije stavi za koga se i šta uplaćuje i nema problema :)
 
Za više od 50 transakcija dnevno, ručno rasknjizavanje (po imenu) bi tražilo jednog zaposlenog za pola radnog vremena. Sve to ide automatski, a jedan zaposleni rešava repove koji ostanu zbog pogrešnih poziva na broj. Sa uvođenjem QR kodova, biće sve manje grešaka prilikom uplata.
 
Hvala svima na odgovorima, znam da je poziv na broj najbitniji da bi se identifikovala uplata.

@PJ

Ti imaš firmu, ako nije problem razreši mi dilemu.
Dakle ako ja preko svog internet/mobilnog bankarstva uplatim na račun tvoje firme određeni iznos i navedem da je uplatilac Petar Petrović ti ćeš kao uplatioca videti Petra Petrovića ili ćeš videti mene kao uplatioca ali se na to nećeš obazirati jer ćeš sve što treba znati preko poziva na broj?


Sent from my MI 9T Pro using Tapatalk
 
Za više od 50 transakcija dnevno, ručno rasknjizavanje (po imenu) bi tražilo jednog zaposlenog za pola radnog vremena. Sve to ide automatski, a jedan zaposleni rešava repove koji ostanu zbog pogrešnih poziva na broj. Sa uvođenjem QR kodova, biće sve manje grešaka prilikom uplata.

Malo offtopic, ali ako ti je vec poznata problematika, mnogo sam radoznao oko jedne stvari :D . Kako dobijes, kao primalac, informacije o uplati? Da li banka ima neki API, ili ti posalju svakog dana neki XML/CSV/dokument, pa onda importujes to u neki softver? Ili neki softver automatski poll-uje?
 
Hvala svima na odgovorima, znam da je poziv na broj najbitniji da bi se identifikovala uplata.

@PJ

Ti imaš firmu, ako nije problem razreši mi dilemu.
Dakle ako ja preko svog internet/mobilnog bankarstva uplatim na račun tvoje firme određeni iznos i navedem da je uplatilac Petar Petrović ti ćeš kao uplatioca videti Petra Petrovića ili ćeš videti mene kao uplatioca ali se na to nećeš obazirati jer ćeš sve što treba znati preko poziva na broj?

Od kad ne šaljemo pakete preko Post Express, dnevno imamo do 20 transakcija po izvodima. Često je manje i od 10 transakcija. Sve transakcije su očekivane, sa očekivanim iznosima. Mada su naši kupci prilično detaljni i u polju svrha uplate. Uglavnom nam ljudi najave uplatu sa tuđeg imena.
Kod ručne provere, prvo gledamo ime, pa iznos. Ako i delje nije jasno, svrha uplate. Poziv na broj nam je poslednje referenca.

Malo offtopic, ali ako ti je vec poznata problematika, mnogo sam radoznao oko jedne stvari :D . Kako dobijes, kao primalac, informacije o uplati? Da li banka ima neki API, ili ti posalju svakog dana neki XML/CSV/dokument, pa onda importujes to u neki softver? Ili neki softver automatski poll-uje?

Trenutno koristimo PSIT za raučnovodstvo i nisam pokušavao da ga vezujem da bankom. E-bank aplikacija ima export izvoda, mislim da koleginica koristi XML, ali koliko sam razumeo, ima više formata. Kada XML importuje u PSIT, on po pozivu na broj upari račune i uplate. Ono što ostane da visi, može ručno da se upari. Recimo ima dobru foru kada neko uplati novac sa novog računa, koji nemamo u bazi, on odmah ponudi da sačuvamo i taj račun u adresaru. Mislim da on koristi poziv na broj, pa ako istog nema, onda po broju računa sa kog izvrešna uplata vidi od koga je.
Trenutno uvodimo Pantheon i on zapravo taj import radi lošije od PSIT, a vezivanje sa bankom bi tražilo dodatnu konektor licencu. Mi aktivno koristimo jednu banku i export/import jednog izvoda dnevno zaista nije nešto što troši vreme.

Sumirano, odgovor na ova dva pitanja, ručno, upoređujemo polja sa slovima (ime, svrha), kada upoređuje software, on upoređuje brojeve (poziv na broj, broj računa). Što zapravo i ima smisla.
 
Hvala puno na trudu i opširnom odgovoru!

Sent from my MI 9T Pro using Tapatalk
 
Imam dva pitanja u vezi ovih 100 eura pomoci sto bi trebalo da bude uplaceno svim punoletnim gradjanima koji se prijave za istu.

Dakle, NEMAM racun ni u jednoj banci. Ako sam dobro shvatio, mogu se prijaviti preko sajta https://idp.trezor.gov.rs/ i tamo navesti u kojoj banci da mi otvore racun.

Ako ima nekog da radi u Intezi, da li moze da mi kaze: Kako podizem novac, posto nemam racun, a broj mi verovatno nece biti saopsten prilikom online prijave? Pretpostavljam da ce mi racun biti otvoren i 'vezan' za JMBG ? I da cu samo sa licnom kartom koju cu pokazati na salteru u Intezi, podici novac?

Drugo pitanje: da li ce taj racun nakon podizanja 100e biti automatski ugasen (bez da ja to zahtevam), ili ce nastaviti da postoji, kao da sam sa Intezom potpisao ugovor o otvaranju tekuceg racuna (za koji bi mi npr. trazili proviziju za mesecno odrzavanje)?
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno