Šta je novo?

Banka Intesa

Ovi u Banka Intesa u Crnotraskoj nisu normalni!

Danas supruga bila do ekspoziture da joj daju LIB za intesa.online i da joj aktiviraju/omoguće da koristi mobilno bankarstvo.

Daju joj novi QR kod, kod 1i kod 2 i nakon instalacije Intesa Mobi aplikacije i prolaska kroz sve korake imamo šta i da vidimo - u aplikaciji se vide samo moj TR i VISA sa mog računa koji je koristila kao dodatnu karticu na osnovu mog ovlašćenja ali nigde neka njenog TR i kartica (Visa i Dina) koje je dobila.

Čak ni u pristupnici nema navedenih TR i kartica.

Na stranu to što su omogućili uvid u moj račun bez moje saglasnosti (nemam šta da krijem) ali da ne navedu ono najbitnije a to je njen TR i kartice - pa stvarno su beeeep.
 
Ma prsla Intesa samo tako, danas mi je devojka sa call cetra slovo po slovo zapisivala moja pitanja, a pitanja skroz opšta, tipa da li ebank i mbank rade u sva tri tipa računa,itd...
Da sam samo mogao da snimim razgovor...

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Martin Mystere, ako se ne pojave u narednih 24h, prvo zovi call centar, a ako ne bude vredelo, onda treći odlazak u poslovnicu :(
 
Ma prsla Intesa samo tako, danas mi je devojka sa call cetra slovo po slovo zapisivala moja pitanja, a pitanja skroz opšta, tipa da li ebank i mbank rade u sva tri tipa računa,itd...
Da sam samo mogao da snimim razgovor...

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Vidis sve racune povezane za tvoj jmbg.

Ako otvoris novi racun pojavi se za 24h.

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Po defaultu se valjda računi ne vide, već mora u banci da bude čekirano da se uključi u e-banking.
 
Izvodi za kreditne kartice stigli kao i uvek placanje do 10 za master amex do 15.04
E sad posto sam prihvatio moratorijum ja ne moram da placam ove izvode ..ili tek ove aprilske koje stizu u maju..:)

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
https://www.bancaintesa.rs/pocetna.2823.html


Ukoliko niste, u skladu sa Odlukom Narodne banke Srbije o privremenim merama za očuvanje finansijske stabilnosti, odbili ponudu o zastoju u otplati kreditnih obaveza (moratorijum), prikaz stanja vaših kreditnih obaveza prema banci biće naknadno ažuriran, a novi plan otplate kredita dostavljen po ukidanju vanrednog stanja. U slučaju da ste odbili ponudu o moratorijumu, prikaz kreditnih obaveza u aplikacijima elektronskog bankarstva je ažuran.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jel vam stizalo neko obaveštenje kada ste popunili obrazac za odbijanje moritorijuma? Ja poslao 30.03. ali nikakvu potvrdu nisam dobio.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Na mail mi ništa nije stiglo koji sam tamo morao da unesem. Samo je na portalu pisalo uspešno ste podneli zahtev i to je to

Sent from my Redmi 5 Plus using Tapatalk
 
Bio bi red da pošalju neku informaciju o tome.
 
Ima li neko da je skoro uzimao karticu za elektronsko plaćanje za firmu? Interesuje me koliko se sad čeka na izradu kartice.
 
Misliš na e-banking, tipa Halcom?
 
Zasto bi neko uzeo preskupi halkom ako in-house eBank sve zavrsava...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Meni iz Halcom najviše nedostaje pregled svih naloga za određeni period u jednoj tabeli koju lako sortiraš po bilo kom parametru. Ili sabere polja koja markiraš.
Na sve ostalo sam se navikao u InHouse. Neke stvari sa nalozima su čak i bolje rešene. A zapravo ga retko i koristim, nije moj deo posla, već samo kad sam prinuđen. Kao ovih dana...
 
Ima li neko da je skoro uzimao karticu za elektronsko plaćanje za firmu? Interesuje me koliko se sad čeka na izradu kartice.

Normalno mislim na verziju banke, ne na Halcom. Zbog problema sa telefonom (stari Android) ne može Mobi.
Znam kad sam uzimao za sebe pre oko 2 godine čekalo se 10-tak dana.
 
Da li ste narucivali intesinom debitnom karticom preko donesija i da li vam stize otp?
 
da, mada nisam skoro... pre neki mesec... i koliko se secam, stizao je kod...
 
  • Like
Reagovanja: M J
Brat hteo da podigne 30.000 sa računa u Intezi na bankomatu AIK banke. Ubacio karticu, otkucao sve što je trebalo, čuli se oni standardni mehanički zvuci iz bankomata, ali displej izbacio da je transakcija neuspešna. Potom je probao i sa 10.000, isto se desilo. Sada mu na računu stoji napomena da je 30.000 rezervisano. Pisao je i AIK banci i Intezi, nije još dobio odgovore.

Da li se ovo desilo nekome ovde, kako je rešio problem i koliko vremena je trebalo za rešavanje?
 
Dešava se često onima što koriste payoneer kartice. Ne može ništa više da uradi ako im je već pisao. AIK će videti da ima para u bankomatu, intesa će pustiti rezervaciju tj. vratiti pare. Ne znam koliko treba kad je ovako u zemlji verovatno manje, ali za payoneer kažu da traje oko mesec dana.
 
Samo prilikom dodavanja kartice, nakon toga ne.

Zato i pitam. Koja je fora da ne stize otp? Sad neko moze da udje na moj acc i naruci sta god hoce, izabere placanje karticom i da skine koliko hoce? Postoji li neki nacin da mi stize otp pri svakoj porduzbini?
 
Neke stvari nisu za nase ljude. Pa kartica je tokenizovana. I napravljeno je da bude lakse. Cak imaju promociju od 300 ili cak 500 din popusta za svaku trecu porudzbinu placenu tom sacuvanom karticom.

Pazi password kao sto cuvas novcanik, a ako neces imas opciju da je ocistis i dodajes svako put.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Baš to, da bi sve bilo lakše.

Kada se to desi, trgovac snosi troškove potencijalnog chargebacka ukoliko dođe do toga.
 
Ladno nesposobnjakovići iz intese ne mogu da srede opis uplate na tekući. Ni ime uplatioca, ni adresa, ni svrha uplate, ništa. Kažu, pozovite, pa ćemo ručno da proverimo...i tako za svaku uplatu...
 
Jel može preko Intesa mobi da se plaća skeniranjem qr koda? Ja ne nalazim opciju ili nisam dovoljno dobro tražio?

Sent from my OnePlus 7T Pro using Tapatalk
 
Na "elektronskom" izvodu za MasterCard za 03 2020 pojavila mi se stavka "Standard Interest debit" u iznosu od 0.16 EUR. Pošto nikad tako nešto nisam do sada video (sva dugovanja izmirujem u celosti i u roku, tj. ne koristim revolving), pozovem Kontakt centar.
Jeste da je beznačajan iznos, ali u poslednje vreme sam bio toliko besan na kvalitet usluge, da mi je ovo prelilo čašu... Načekam se ali je operater stvarno bio ljubazan, sve je proverio, uključujući i nekoliko poslednjih izvoda, i ni njemu nije bilo jasno o čemu bi moglo da se radi. Obeća mi da će mi javiti telefonom čim sazna (ja mu još kažem da ne bi smeo da obećava nešto što nije siguran da će da ispuni, ali on i dalje ostaje pri tome da će mi svakako javiti, kaže za par dana najviše...Ostavio mi je čak i ime i prezime...) Pošto mi za 5 kalendarskih, a 3 radna dana nije javio, rekoh danas da ja pozovem opet. Čekao sam da dođem na red više od 30 minuta !!! Pri tome im više ne radi ona odlična opcija da naručite call back kad se oslobodi prvi agent (valjda sve što je dobro treba izbaciti !?). Javi mi se drugi agent i kaže da sačekam da proveri. Stavio me je na čekanje 10 minuta (?!) da bi mi zatim izdeklamovao kako je pronašao stavku na koju se žalim, kako je moje stanje na računu toliko-i-toliko i još par banalnih "informacija" koje nisam ni tražio jer ih znam i sam. Pošto sam već počeo da kuvam, presekao sam ga i pitao da li poseduje povratnu informaciju u vezi sa mojom žalbom, kaže da nema, još niko nije odgovorio, ali da ima notirano da je traženo objašnjenje.
I sad ću morati da im se obratim u pismenoj formi, jeste da je rok za odgovor 30 dana (ako nešto nisu menjali u međuvremenu), ali bar ću imati pisani trag za slučaj da problem eskalira.
Razumeo bih da je u pitanju državna firma, pa da čovek pomisli da primaju preko veze. Poslednji put kad sam se interesovao za plate u bankama nisu bile ni toliko loše. Zar je moguće da se skupilo toliko indolentnih ljudi na jednom mestu ?
Da li je moguće da su toliko otupeli da ne mogu da shvate da je bilo 100 puta bolje da su se barem dogovorili da mi što pre jave nešto tipa "nije nam jasno šta se desilo, intenzivno proveravamo", nego da me ovako ignorišu. Ili da izađu sa nekim objašnjenjem, kakvim god, pa da ga ja pobijam ako procenim da nije validno...

U međuvremenu mi je stigao i izvod poštom i tu piše "redovna kamata - standard interest debit". Dakle zaista kamata, ali na šta ? I još da napomenem da sam dugovanja uvek uplaćivao u kešu u ekspozituri, dakle nije ni problem sa datumom knjiženja i sl.

Da li je neko možda imao ovakav slučaj ?
 
Pise kamata u evrima sto bi znacilo da si nesto kupio u evrima ili bar da su ti mozda nesto naplatili na evro deo kartice. Da li si uplatio evre da to pokrijes ili samo dinare? Ako nisi uplatio evre oni nece da skidaju dinare da pokriju ratu i lupaju kamatu na dugovanje. Znam da je glupo pitanje, ali ne znaju svi za tu foru i vec je bilo pitanja vezano za to.
 
@ytrewq

Kad god imam neku potrosnju sa Master karticom imam tu stavku i u zavisnosti od potrosnje nekad je veca nekad manja ta stavka...pre 3 meseca je ta stavka bila 0.03 eur, bio sam potrosio nekih 20 evra, pa prosli mesec nisam imao potrosnju, i nije bilo te stavke, sad ovaj mesec mi je 100 din. jer sam koristio dinare sa te kartice.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Čim imaš stavku kamate, znači da nisi pokrio dugovanja po kartici. Zabunu može da unese to što uplatiš novac u drugoj valuti, pa izgleda kao da ti je limit netaknut, a ide ti kamata, jer je dugovanja u prvoj valuti. Glup sistem, ali takav je.
Što se call centra Intese tiče, već sam pisao, kada mi je fantonski nestao račun sa e banking, prvo su tražili da idem u paolovnicu da to rešim, ali smo se zaista brzo razumeli da se to neće desiti i rešili mi problem u rekordnom roku.
 
Nazad
Vrh Dno