Šta je novo?

Banka Intesa

Mislim na ovaj neoroceni devizni koji ide uz Visa Electron tj. Visa Classic Debit novi. Kapiram da ova druga recenica vazi za to sto pitam.
 
Ja danas video u ebankingu da su mi "razdvojili" racune na UI - nisu vise 3 racuna pod jednim padajucim menijem tj racunom (dropdown listom), ali su i dalje isti brojevi racuna sto znaci da nisu razdvojeni i "fizicki"
 
^ "Ova izmena biće u primeni od 8 septembra." znači sutra...

^ali sta je neko nasledio ne razumem sobu u kuci u kojoj je osoba boravila? tv od 15god i stari krevet, ormar? taj deo oko nasledstva i (ne)pokrentne imovine mi nije jasan
Ako se ne varam predmet nasledstva može biti pokretna i nepokretna imovina koja se vodi na dotičnu osobu, znači ako postoji kupoprodajni ugovor gde piše da je dotična osoba kupila taj TV za x iznos od X osobe/radnje i to je overeno u opštini onda taj TV može biti predmet nasledstva ali generalno to se primenjuje za veće i vrednije stvari pa se pod pokretnom imovinom pre svega misli na prevozno sredstvo tipa auto, traktor isl.
Soba ne može biti predmet vlasništva već samo kompletna stambena jedinica, kuća, stan isl. To što je osoba boravila tu ne znači da je njeno vlasništvo isto kao kad odeš u hotel i iznajmiš sobu, ta soba nije tvoje vlasništvo na X dana već je i dalje vlasništvo hotela. Najbolje bi bilo da konsultuješ nekog advokata kako bi prvo proverili šta je dotična osoba imala na svom imenu a nešto je morala da ima jer ne bi mogla da dobije veći kredit, ne verujem da je veći kredit moguće dobiti samo na osnovu penzije sem ako penzija nije tipa 60.000+ din.
Ukratko, možeš da naslediš samo ono što se nedvosmisleno vodi na osobu koja ti je bila u srodstvu ili ako je u testamentu osoba navela da ti ostavlja nešto (onda osnov nasledstva ne mora da bude srodstvo).
P.S. ako je osoba imala račun u banci (a imala je čim se spominje kredit) taj račun je otvoren na ime te osobe tako da je i sadržaj tog računa isto predmet nasledstva...
 
Poslednja izmena:
može da se nasledi soba ali sa pravom pristupa istoj, može i idealni udeo (recimo 1/15). ne brini kad dođe izvršitelj on sve popisuje i procenjuje cene [emoji39] za pokretne stvari tj nameštaj, bela tehnika i ostalo sve se to računa!!!

Sent from my Mi MIX 2 using Tapatalk
 
@sirius9&ZAP : mislim da se kuca vodi na njenog muza, ma kako god ceracemo se : ) ..
 
Da se vratimo na Intesu :)

74ff1a9db82c72c3613fed01fd5f7da5.jpg


33451d765ba81a85959b03f228c84af6.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Platio sam racun za infostan sa pogresnim pozivom na broj preko e-bankinga. Datum izvrsenja je sutrasnji.
Placam sa racuna preduzetnika inace.
Ne vidim tamo mogucnost da se nalog povuce, tj stornira, sta mi je ciniti?
 
Sreća da nisu još u IPS. Nalog bi bio pušten sutra oko 9h.
Od 8 radi kontakt centar, zovi i traži storniranje.
Pre dve nedelje sam greškom (isto za vikend) popunio uplatnicu na 100x veću sumu i pustio nalog. Intesa sve rešila u ponedeljak na gore opisan način.
P. S. nije mi baš jasno kako si uspeo da pogrešiš poziv na broj, morao si da pogrešiš više cifara, da bi mod97 vratio tačnu vrednost...
 
Hvala.
Ma kucao poziv na broj za EPS, a plaćao infostan, pošto sam imao oba računa otvorena :D

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Ako ne rešiš sa bankom, Infostan će sam rasknjižiti kada vide da se uplata nije povazala sa postojećim zaduzenjima. Pronaći će na osnovu podataka uplatioca. E sad, ako ti je zaduženje na fizičko lice, a plaćaš sa preduzetnicke radnje,...

Kibicer, ako se ne varam, infostan je na model 11.
 
Meni eps nije sam proknjizio kada sam platio račun bez poziva na broj, nego sam cimao podrsku i poslao pdf iz e bankinga.
Ako ti ne proknjize cimaj podršku infostana.

Sent from my MI 9 using Tapatalk
 
Platio sam racun za infostan sa pogresnim pozivom na broj preko e-bankinga. Datum izvrsenja je sutrasnji.
Placam sa racuna preduzetnika inace.
Ne vidim tamo mogucnost da se nalog povuce, tj stornira, sta mi je ciniti?

Probaj da pozoves dinarski platni na 021 4887 169 i to pre kliring ciklusa (10:30, 12:30, 14:30 i 17:00), jer onda ces morati da cimas infostan da preknjize.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hvala ljudi, probaću sutra ujutru da ih cimam

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Racun infostana je 160... znaci u Intesi. To ce da se realizuje cim pokrenu njihov interni platni.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zvao ih jutros oko 9, kažu prošlo već.
Zovem posle infostan, kažu da im dostavom na mejl sve. Ja izvučem izvod sa tom promenom sa e-bankinga i pošaljem im, oni traže 'overen izvod uplate sa vidljivim pozivom na broj'.
Kakve dijabole. Sad moram u banku.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Da li se taj Infostan vodi na uplatioca?
Ranije mi je Infostan slao račun sa nekom drugom bankom i kada su prešli na Intesu, ja to nisam ni provalio. Još bolje je što ni poziv na broj mesecima nisam menjao. Svaki novi račun je bio bez dugovanja, e sad, ne sećam se da li sam imao popust (datum knjiženja), jer je svaki plaćen čim stigne.
Posle recimo pola godine me zvali telefonom, nemam pojma kada I gde sam upisao broj kod njih, da mi kažu da je račun odavno promenjen.

Infostan, mesecima pogrešne uplate i na kraju oni mene zvali. Prosto mi je neverovatno da sada traže pečat. To jedino još MUP traži.
 
Da, vodi se na uplatioca, tj mene.
Ma mentoli..evo celog mejla
Поштовани,


Молимо Вас да нам проследите оверен извод уплате са видљивим позивом на број. Проследите нам и тачну адрсу простора на који се рекламација односи.

 

A lepo se vidi na onom izvodu što sam im poslao sve što im treba, tj račun sa kog je uplaćeno, iznos i datum. Mogu da pronađu uplatu za 3 sekunde, ali zašto jednostavno kad može i komplikovano.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
U epsu su normalniji. Iz prve su prihvatili PDF sa uplatom iz E-bankinga.
 
Ni 2 sata kasnije još ne prolazi uplata iz pošte na račun u Intezi... Maltretiranje.
 
Kaze ISTOG DANA... ali ne i za koliko vremena od uplate. Mozda ide kroz kliring, pa sacekaj naredni ciklus (10:30, 12:30, 14:30 i 17:00)

https://www.posta.rs/cir/stanovnist...usluge/platni-promet/uplate-nalogom-za-uplatu

за уплате на све остале рачуне примљене до 16 часова радним данима, реализација је истог дана.
Уплате које се обаве након наведених термина, реализују се првог наредног радног дана.




Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Danas svratio do poslovnice u Svilajnac da ugasim racun (posto sam dao otkaz zbog bolesti dok se to ne sredi i kasnije nacem drugi posao posto nemam trenutno nikakva primanja da ne placam odrzavanje racuna trebaju mi pare za lekovi. A racun moze da bude na mirovanje samo 3 meseca). Radnica sa saltera mi ladno kaze posle 13 godina koriscenja njihove banke ''ako ugasim racun moracu da potrazim drugu banku kad se zaposlim''.PA AKO JE TO ZAHVALNOST BANKE ZA VERNOST13 GODINA I NE TREBAM DA SE VRACAM PORED MORA BANAKA NIKAD VISE INTEZA MAKSIMALNA NELJUBAZNOST.
 
Za takve gluposti odmah prijavljuj preko svih kanala, nema smisla da ti tako nesto kazu.
 
Ja sam pre dve godine ugasio racun u intesi.
Dugo sam primao platu preko njih i kada mi je pukla firma odoh da ugasim racun,sluzbenica na salteru kaze ne moras da gasis tvoj racun nema odrzavanja jedino ako imas uplate onda se skida.
Ok posto nisam imao uplate to mi tako stajalo godinama bio sam ostavio nekih 1000 dinara tek da ima nesto na racunu.
I tako pre dve godine setim se ja za tih 1000 dinara a kako jos uvek nisam nasao posao rekoh cisto da vidim da li ima nesto od tih para,igrom slucaja cujem da je bilo nekih dividendi od onih dinkicevih akcija ali nisam dobio sms poruku od intese.
I tako odem ja na bankomat i proverim stanje kad ono neka sitna kinta mozda nesto tipa 300-400 dinara rekoh neka ga ne treba mi.
Sutradan se desilo da sam bio u gradu i zafalilo mi tih nesto dinara koje su ostale u intesi ajde rekoh taman (da se ne vracam kuci) da podignem i kupim to sto mi je trebalo ali oces nema tih para ja odem u banku i pitam kazu skinuli za odrzavanje racuna tu ja popizdim a saznao sam da je i ranije bilo nekih dividendi uz ove zadnje koje su mi uzeli tako da ja nikada nisam podigao dividende nego je banka sve to pokupila a nikada mi nisu slali poruke o tim uplatama iako sam imao aktiviranu uslugu obavestenja sms-om o uplatama (dok sam radio u delti i primao platu primao sam i sms-ove).
Tako da sam odmah ugasio racun a isto i majka posto je i sa njom bila ista situacija.
Od onda intesa nikada vise za nista.
 
Ja sam pre dve godine ugasio racun u intesi.
Dugo sam primao platu preko njih i kada mi je pukla firma odoh da ugasim racun,sluzbenica na salteru kaze ne moras da gasis tvoj racun nema odrzavanja jedino ako imas uplate onda se skida.
Ok posto nisam imao uplate to mi tako stajalo godinama bio sam ostavio nekih 1000 dinara tek da ima nesto na racunu.
I tako pre dve godine setim se ja za tih 1000 dinara a kako jos uvek nisam nasao posao rekoh cisto da vidim da li ima nesto od tih para,igrom slucaja cujem da je bilo nekih dividendi od onih dinkicevih akcija ali nisam dobio sms poruku od intese.
I tako odem ja na bankomat i proverim stanje kad ono neka sitna kinta mozda nesto tipa 300-400 dinara rekoh neka ga ne treba mi.
Sutradan se desilo da sam bio u gradu i zafalilo mi tih nesto dinara koje su ostale u intesi ajde rekoh taman (da se ne vracam kuci) da podignem i kupim to sto mi je trebalo ali oces nema tih para ja odem u banku i pitam kazu skinuli za odrzavanje racuna tu ja popizdim a saznao sam da je i ranije bilo nekih dividendi uz ove zadnje koje su mi uzeli tako da ja nikada nisam podigao dividende nego je banka sve to pokupila a nikada mi nisu slali poruke o tim uplatama iako sam imao aktiviranu uslugu obavestenja sms-om o uplatama (dok sam radio u delti i primao platu primao sam i sms-ove).
Tako da sam odmah ugasio racun a isto i majka posto je i sa njom bila ista situacija.
Od onda intesa nikada vise za nista.

Neki put je moglo kad ne radis da stavis racun u stanje mirovanja iskoristio to pre 10 god stojalo 2 godine skidaju samo ako ima uplata. Danas vise to ne moze , moze samo mahimalno 3 meseca ako nema uplate posle ponovo pocinju da skidaju mesecnu nadoknadu. I OD SADA INTEZA NIKAD VISE
 
Poslednja izmena:
Sada su najavili da neće više ni 3 meseca "čekati". Skidaće bez obzira dal ima aktivnosti ili nema, zato ja sutra idem da ugasim račun koji sam koristio daaaaavno dok sam studirao, već sam tražio da ga ugase i zbog nečega nisu mogli, sad sam zvao call centar kaže ne vide problem da se ugasi, super ako ne budu mogli u banci sutra tražiću napismeno obrazloženje.

Inače meni se u komercijalnoj slično desilo, napustio posao otišo da ugasim račun, kaže službenica "ne mora, neće se ništa naplaćivati dok nema aktivnosti a možda će nekad zatrebati" i ja *mjau**mjau**mjau**mjau**mjau**mjau* je poslušam i ne ugasim ga. E međutim oni u međuvremenu promene to pravilo o nenaplaćivanju održavanja jer neko je skontao kako se koristi digitron, pomnožio 200 dinara sa tipa 5000 neaktivnih računa a sigurno ih je bilo i više, i dobio da je to milionče mesečno koje bi mogli da api-drpišu, obaveštenje nikakvo nisu poslali o izmenama u poslovanju koje se tiču stranaka a ja sam saznao tek kad mi je došla opomena na kućnu adresu. Bogami taj minus su sami pojeli kad sam završio razgovor s njima.
 
Ja i dalje ne shvatam, da li se taj početak naplate održavanja odnosi i na classic debit kartice i te devizne račune što su reklamirali na sva zvona kako je sve besplatno, samo što sam je otvorio.. I šta je sa internet karticama?
Da znam da li da zadržim telenor mastercard ili pređem na osnovni.. ako ću već da plaćam održavanje nečega što mi ne treba i ne koristim barem da se odlučim samo za jednu banku.
Sve ovo sa bankama je toliko konfuzno da je jedino rešenje da cekaš red tamo lično i uhvatiš nekog za gušu.
 
Ako ovako nastave, sto se mene tice odoh u old school postanska stedionica a.d.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
nemoj, ima alternativi..npr komercijalna. od postanske nema gore ;)
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno