Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Dule koji r imaš i 4 i 5 :D

A ovo da je četvorka najbolja u klasi tesko, pre neki audi, cak i alfa
 
Ako mislis da imam taj auto, nemam, samo mi je zelja jednog dana, trenutno nisam u finansijskoj mogucnosti sa ovim zakonom da tako nesto vozim zbog abnormalne registracije :) Inace su predpostavljam bas zbog toga izuzetno retki kod nas, pogotovo oni koji su registrovani. Bice za par godina nadam se :)
Odakle sam - imas lokaciju u profilu :)
 
Ma nemoj da se nerviras, taj motor je samo zbog zvuka i dobar :p .. 2.0 tfsi
 
Preko tel sam pa nema nikakav info :D druze on nije rijedji zbog reg nego zato što je 5-10k evra u startu skuplji od običnog.
 
Jao Igorice kad ti lupis, to je za medalju.

Jao ti kad bi jednom skapirao da je ovo forum i da iznosim SVOJE misljenje a ne generalni zakljucak, to bi bilo divno :)

U to vreme, kada je izasla Golf 4ka, Korola je bila sasvim obican auto i manje dostupan na evropskom trzistu a Civic je sub-kompakt tako da Tojota otpada, Fokus realno ne moze da prismrdi golfu, 206 i slicni francuzi su kontenjeri takodje u poredjenju, Megane je tek od 2003 krenuo da lici na opremljen i solidan auto, Astra G jeste bio kvalitetan ali manje od Golf-a 4. Dakle obrati paznju da govorimo o autu koji je izasao zvanicno 1998 godine. Moj licni izbor da mi neko kaze "Hatchback 2000 godiste ?" bi apsolutno bio Golf 4.
 
Jes bila pojava četvorka kad je tek došla. Imam druga prvi vlasnik golfa trojke, i još je vozi :D
 
За нашу земљу и стандард четворка је савршен ауто и у годишту и у класи.
 
Jao ti kad bi jednom skapirao da je ovo forum i da iznosim SVOJE misljenje a ne generalni zakljucak, to bi bilo divno :)

U to vreme, kada je izasla Golf 4ka, Korola je bila sasvim obican auto i manje dostupan na evropskom trzistu a Civic je sub-kompakt tako da Tojota otpada, Fokus realno ne moze da prismrdi golfu, 206 i slicni francuzi su kontenjeri takodje u poredjenju, Megane je tek od 2003 krenuo da lici na opremljen i solidan auto, Astra G jeste bio kvalitetan ali manje od Golf-a 4. Dakle obrati paznju da govorimo o autu koji je izasao zvanicno 1998 godine. Moj licni izbor da mi neko kaze "Hatchback 2000 godiste ?" bi apsolutno bio Golf 4.
Mozda ti francuzi jesu kontejneri ali za razliku od Opela koji ima ocajnu limariju (macke im kroz sajtne prolaze, rubovi uzas, i trule masivno ispod plastike na vratima) Pezo 206 ima pocinkovani lim i gde god je zagrebana ili otkinuta boja nije poceo da crveni i takav je celu jesen i zimu prosao. Probaj tako nesto sa Opelom (astrom F i G npr.), pa bude zurka kod limara i farbara.

Ne cini dobar automobil samo motor. Njega prepakujes, utegnes. Kad je autu dusa trula, sve ostalo je dzaba.
 
Igore, jel si vozio/probao Focusa mk1 kad iznosis taj zakljucak?
Ja sam vozio Golfa 1.9tdi 110ks, 2002. godiste, Focusa 1.8tdci 2001 ili 2002 ne secam se. Bukvalno ni po jednom aspektu mi se golf nije dopao vise od Focusa, mozda je nesto neznatno siri pa ima vise prostora unutra, ali to je vrlo malo. Sve ostalo je bilo na strani focusa.
Verujem da je Golf ok auto, taj koji sam vozio je bratov i stvarno nema problema sa njim. Ali reci da Focus ne moze da mu prismrdi mi je cudno jer ne vidim razlog po cemu je focus toliko gori od Golfa. Iz moje tacke gledista je Focus bolji na nekoliko polja: dizajn (subjektivno), upravljanje (objektivno), udobnost (subjektivno), i izmedju ta dva motora je Focus u velikoj prednosti sto se snage i ponasanja motora tice (objektivno). VW PD je eksplozivan ali u veoma kratkom rasponu obrtaja, Focusov zadrzava jaku vucu u mnogo sirem rasponu i samim tim ide osetno bolje. Za potrosnju nemam pojma jer nisam merio, znam da Focus moze da trosi smesno malo, verovatno moze i Golf, ali meni je to relativno nebitno jer oba trose malo :) Sto se odrzavanja tice to je opet subjektivno, sto se delova tice mislim da je Focus tu sa Golfom ili jeftiniji, nasuprot mitu koji vlada medj' Srbima da je Ford skup za odrzavanje :) Skup je kad si balvan i kupis auto od balvana, ali tad ni VW nije nimalo jeftin, naprotiv.
 
Focus MKI, onaj prvi, jeste sasvim korektan auto, ali dizajn onog enterijera je :vomit: **
(...iako sada vozim baš Fokusa (2008 MKII rest.) ali kod njega su dizajn normalizovali)

** Moje lično mišljenje, molim bez komentara. :D
 
Poslednja izmena:
Iamo sam prilike tri puta da idem za Nemačku da uvezem auto jednom sa burazerom, jednom sa zetom i na kraju sa burazerom za mene auto. Odmah da vam kažem auto npr 2003-2005 godište sa od 100.000 do 199.000km pravi nemac, servisiran u ovlašćenom servisu sa svom dokumentacijom košta tamo 1500 do 2000€ više od najskupljeg auta koji se kod nas prodaje sa tom kilometražom. Auto sa 200.000 do 300.000 servisiran u ovlašćenom servisu sa svim servisnim papirima košta tamo kao naskuplji auto koji se ovde prodaje u 120.000-130.000km. O atomobilima ispod sto hiljada ne vredi pričati retki su i koštaju poprilično bez obzira na godište. Dakle oni koji se ovde prodaju u 120.000 - 130.000km su u 99% slučajeva prešli debelo preko 300.000km.
Dalje i tamo ima muvanja vraćanja kilometraže, falš servisnih papira, automobila uveženih iz italije koji se prodaju kao nemci pošto u njihovoj dozvoli nema kao kod nas podatak sa prvom registraciom odakle je uvežen. Jedini i pravi način je da imate ovde nekog u ovlašćenom servisu npr. Audi, vw... pa da unese broj šasije i vidi servisnu istoriju i gde je auto kupljen mislim zemlju salon, ako se podatci iz servisne dokumentacije slože sa stvarnim stanjem tj. Servisnom knjigom auto je ok. Ili druga varijanta da tražite da odete sa prodavcem u ovlašćeni servis i tamo da uradite čitanje šasije i istorije automobila ako je auto ok i dokumentacija pristaće bez problema i samo očitavanje nije skupo za ono što dobijate. Stim da se dogovorite da je vaš trošak ako je auto ok, a prodavčev ako stanje servisnih intervala i papira nije ok.

Ima toliko prevaranata da je to za priču, jedno je kada gledate sajtove i pričate telefonom sa prodavcem a sasvim druga priča kada odete na plac. Brdo plačeva drže arapi (iračani, iranci, libijci, turci...) tu neznate sa kim pričate kada dođete na plac jedan priča sa vama i tvrdi da je vlasnik, posle se pojavi drugi koji tvrdi isto ako malo hoćete da popeičate o ceni uvedu vas u kanelariju i tu ima bar još tri čoveka, puše nargile i neznate sa kim uopšte pričate... Bežite odatle koliko vas noge nose jeftino jeste ali obavezno jedan ključ, nema servisne dokumentacije auto je u poprilično lošem stanju, ne daju da ubodete dijagnostiku da proverite stanje auta...

Inače plačvevi su puni kupaca iz Ukrajne, Poljske, Srbije, Rusije kupuju isključivo havarisana vozila ili sa neispravnim menjačima, motorima... Po simboličnim cenama pa iste tovare na šlep, tegljače ili ako mogu da se kotrljaju voze iste. Bože mili šta sam sve video usput na autobanu sa zoll tablicama ili privremeno registrovanim, koja idu ka Srbiji pa to po pola auta nema, npr fali ceo gepek, nema stakala, po pola strane auta fali i to se vozi, kotrlja po autobanu ka Srbiji. Kod nas na granici sam video i automobile koje šlepka dotera do naše granice a onda se preguraju preko naše carine pa ponovo na šlepku do odredišta... To se zatim našminka i završi u oglasima. Npr. Mene je Passat B5.5 2004 2.0 100kw DPF sva oprema sem kože, koštao pre dve godine tamo sa 231.000km 4.500€ sa zoll tablicama, put gorivo, porez, registracija sve izašlo na 6.000€. Dok si u oglasima kod nas mogao da nađeš nazovi u istom stanju sa 120.000km i za 5000€. Doduše imalo je tamo i B6 2005 na modile de za 3300sa povraćajem poreza. Na slikama izgleda kao san kada dođeš da pogledaš sve ti jasno i okreneš se samo i prežališ pare i vreme koje si potrošio da dođeš da pogledaš.

Druga stvar tamo takođe nisam nigde ama baš nigde našao auto osim npr. Audija ili drugih sa pocinkovanim limom a da su 2005 ili starija a da negde nisu pokazali koroziju barem ma polumesecima, petim vratima... Pa bio to i mercedes, ako nema korozije znaš da je 100% rađen. Pa sam tako i ja mom autu 2004 godište sa 231.000 km morao da radim zbog korozije napred polumesece i peta vrata kada sam uvezao.
 
Poslednja izmena:
E zato ja NIKAD neću kupiti polovan auto na placu. Ovo sto sam uzeo od svoje firme sad Octaviu mislim da teram bar 5 godina do nekih 130-150.000, a onda novo.
 
Auto sa placa moze da kupi ili covek koji nije upucen ni 2 % u ono sto rade ili ludak, mazohista...
 
@Antonio
Jedno od rešenja za netačnu kilometražu i sve mućke na placevima u nemačkoj je da se telefonom interesuje ili ode da kupi auto nemac, tj. čovek koji perfektno govori nemački. Ako vozilo ne ide iz nemačke (tj. prodavac to misli) onda je sasvim druga priča.
 
^^ Ako se pazari u Nemačkoj, ovo je najbitnije. Trgovac NE SME DA ZNA da će auto da se proda van Nemačke. Tada je skroz druga priča.

Ali najbitnija stvar.... NEMA DOBROG AUTA ZA MALE PARE. Dakle, za 1500 - 2000 - 3000 eur (kod nas na placu) ima samo vozila koje je Antonio opisao. Valjan auto, sa manje od 150kkm i manje od 10god, u Nemačkoj je 3-5000eur najmanje. A to kod nas sa svim troškovima dođe 5k€ pa na dalje, a i to za auto niže klase.

Kada sam gledao sebi, u Nemačkoj, tražio sam auto mlađi od 7 god, sa manje od 100kkm. Ima ih, lep izbor. Ali to mu dođe i do 75% cene novog vozila. Ispod 50% nema uopšte.
 
Poslednja izmena:
Vidi vrlo prosto kako da uradiš zoll tablice ako prodavac ne zna ko si i odskle si, ili kako da tamo preregistruješ vozilo na tebe ako nezna ko si.

Jedan odlazak u ovlašćeni servis rešava sve nedoumice, uz to neće ni jedan prodavac da prihvati da ode do ovlašćenog servisa ako je nešto brljao. Možda jedino da blefira, mada ako utera auto u servis 90% je sve ok ne mora ni da se plaća isčitavanje.

Takođe par dilera i prodavaca u nemačkoj su bili saglasni u jednom nemoguće je kupiti dobar nemački auto u nemačkoj za male pare. Jeftin nemački auto se kupuje u inostranstvu ( u odnosu na njih).

Takođe kada sam išao da kupim plan je bio dosta slabiji auto za iste pare 1.9 tdi sa nekim slabašnim motorom međutim od desetine atomobila koje sam gledao jedino je vredeo ovaj o kome nisam ni razmišljao kao opciji 2.0tdi 100kw i koji je ispao sasvim slučajno.
 
Poslednja izmena:
Iamo sam prilike tri puta da idem za Nemačku da uvezem auto jednom sa burazerom, jednom sa zetom i na kraju sa burazerom za mene auto. Odmah da vam kažem auto npr 2003-2005 godište sa od 100.000 do 199.000km pravi nemac, servisiran u ovlašćenom servisu sa svom dokumentacijom košta tamo 1500 do 2000€ više od najskupljeg auta koji se kod nas prodaje sa tom kilometražom. Auto sa 200.000 do 300.000 servisiran u ovlašćenom servisu sa svim servisnim papirima košta tamo kao naskuplji auto koji se ovde prodaje u 120.000-130.000km. O atomobilima ispod sto hiljada ne vredi pričati retki su i koštaju poprilično bez obzira na godište. Dakle oni koji se ovde prodaju u 120.000 - 130.000km su u 99% slučajeva prešli debelo preko 300.000km.

pa nije bas tako......

tacno je da dobar i OK polovan auto u Nemackoj (kao i svuda) kosta,ali ipak se moze naci sasvim ok primerak za ne tako velike pare...

http://suchen.mobile.de/auto-insera...ileage=150000&numberOfPreviousOwners=1&noec=1

http://suchen.mobile.de/auto-insera...ileage=150000&numberOfPreviousOwners=1&noec=1

evo npr ove dve mecke,ispunjavaju sve uslove koje si naveo....(godste,manje od 150000 predjenih,prvi vlasnik,servisna knjiga,prodavci su NEMCI)......i gde takav auto mozes kupiti u Srbiji za 4-5 hiljada eura?...:)

e sad,koliko sam ja upucen u promene prilikom carinjenja kod nas,veci ce problem biti sto je neizvesno koliko ce nasi sabani sa carine proceniti da vredi neki od ta dva mercedesa (tj koliko oni kostaju po katalogu AMSS-a) kada sa njima stignes do nase granice.....nece mnogo da se obaziru na to sto si ga ti tamo platio 4,5-5,5 hiljada eura......
 
Auto sa placa moze da kupi ili covek koji nije upucen ni 2 % u ono sto rade ili ludak, mazohista...

ili onaj ko nema para za nesto bolje/novije itd,itd.....(a takvih je 95% kupaca automobila na placevima)
 
Majstore jesi li bio i kupovao ili samo gledaš na netu cene i teoretišeš. Ja ti pričam iz iskustva da najčešće nije sve kao što piše u oglasu a to se može na prvu loptu videti po kilometraži, ceni... Išao sam tri puta pregledam mobile.de zapišem adrese pozovem sve je kao u oglasu međutim kada odeš na lice mesta stvari su drastično drugačije.
 
Majstore jesi li bio i kupovao ili samo gledaš na netu cene i teoretišeš. Ja ti pričam iz iskustva da najčešće nije sve kao što piše u oglasu a to se može na prvu loptu videti po kilometraži, ceni... Išao sam tri puta pregledam mobile.de zapišem adrese pozovem sve je kao u oglasu međutim kada odeš na lice mesta stvari su drastično drugačije.

majstore,bio sam tamo...iz mog iskustva,jedna od najvaznijih stvari je da se kupuje od NEMACA (svejedno da li su privatni prodavci ili su vlasnici auto placa)...znaci NIKAKO od turaka,rusa,bugara,srba itd.....takodje,vazno je da se auto kupuje od prvog vlasnika i da ima servisnu knjigu,koja se moze proveriti u ovlascenom servisu.....

eto,npr reci sta bi kod ta dva mercedesa moglo da bude DRASTICNO drugacije nego sto pise u oglasu?......mozda vlasnik onog prvog nije 1935 godiste?...:)

btw,kazem ne znam kakvo je sada stanje na carini,ali do pocetka ove 2014 god,ko je imao 6-7 hiljada eura u dzepu a hteo da kupi sto ocuvaniji mercedes C klase 2003-2004,nije imao bolji izbor nego da ode u Nemacku po takav auto......ovde u Srbiji sigurno ga ne bi nasao....:)
 
Poslednja izmena:
Moze se kupiti "normalan" auto na placu, ali treba vremena, truda, znanja i pomoci prijatelja koji se razumeju. Trziste je vrlo zivo. Pratio sam ga par meseci dok sam prodavao svoj auto i kupovao drugi. Dobre prilike za par sati se prodaju. Naoruzati se strpljenjem i u potragu.
 
mozda se moze kupiti koliko-toliko OK auto na placu,ali ja bih pre savetovao ljudima da gledaju pojedince(fizicka lica) koji uvoze po dva tri auta iz Nemacke,Austrije,Svajcarske pa ih (pre)prodaju....jos ako su ih dovezli na tockovima..
 
Sve si upravu. Prosto neverovatno kako po toj Nemačkoj sve jeftini vrhunski automobili garažirani ne voženi, vlasnici babe i dede jedva prešli preko 100.000km za 10 godina i ne koštaju ništa. Ja još nisam čuo za neki auto iz nemačke a da ga nisu vozili baba i deda. A i taj što si npr. dole stavio imaš noviji sa istom kilometražom, a izađe jedno 1000 € jeftinije u oglasima kod nas nego da kupiš taj sa linka platiš poreze, špedociju, registraciju, gorivo da dovezeš... Inače o tome sam pričao.
 
Ja znam jednog komsiju iz zandarmerije koji "uvozi" automobile iz francuske koji su izbuseni,izresetani,poluslomljeni i onda ih popravi sam za oko mesec dana i posle proda ovde. Ne znam koliko se takav auto isplati uzeti..
 
... Prosto neverovatno kako po toj Nemačkoj sve jeftini vrhunski automobili garažirani ne voženi, vlasnici babe i dede jedva prešli preko 100.000km za 10 godina i ne koštaju ništa...

K'o da ne znas da su 99.9% stanovnika Nemacke babe apotekarke koje preko nedelje nigde ne mrdaju, nego samo subotom odu do pijace :) Ko ce onda u takvoj zemlji da napravi kilometrazu?

Pozdrav
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno