Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ma troluje, 1.7 bilo dti ili cdti ni na 1000rpm nije tih. A kamoli na 3-4k rpm.
 
Džekson, vidim da si pravi poznavaoc ove problematike. I da te ispravim, ja imam 195/50 R15 a ne 195/55 R15, pogledaj opet gore moj post.

Dakle, ti misliš da bi mogao da stavim 205/55 R15 ? A šta je sa 205/60 R15, pije li to vodu ili su za to već potrebne neke žestoke prepravke ?

Videću da zamolim druga da mi pročita tačnu oznaku felni, ali znam da su u pitanju felne VRLO renomiranog proizvođača. Može li tako ?


Šta je sa vama ostalima, ima li neko od vas neki konkretan savet oko ovoga ? Kao što sam gore rekao, mnogo je slab izbor guma za moju trenutnu 15" dimenziju, zato mi treba ova informacija. Najbolje gume prosto NE POSTOJE u dimenziji 195&50 R15.... :(

Kosta, 205/55/R15 je 5.3% većeg prečnika od 195/50/R15. Toliko menjati konačnu dimenziju točka svakako nije preporučivo. Sa 205/45/R15 dobijaš neznatnu promenu prečnika točka. Ovaj put na manje, ali samo 1.82%

Idi ovde: http://www.internet-prodaja-guma.com/kalkulator-za-uporedivanje-dimenzija-auto-guma/ imaš kalkulator, unesi dimenzije i videćeš koliko se razlikuju.

Da li to može na Golfa II i kako se to uklapa sa blatobranima i vešanjem, moraš pitati na nekom auto forumu, ne na IT forumu.
Uostalom, živiš u Nemačkoj, Evropskoj prestonici tjuniranja kola (od Nemaca su gori samo Ameri), i tražiš te informcije na Srpskom IT forumu. :p
 
Poslednja izmena:
nisam redovan zadnjih dana ovde sad tek videh ovo
elem cale ima Clio 2 2005 1,5dci ide i na lokalnom i na autoputu 180km/h (ono sto pise na satu)
imam jos par njih u blizini mene sto zive sa istim autom uglavnom niko nije slagao i lupio neku cifru, svi su rekli 180 jedan je cak i snimao na more kad je isao par sekundi pun auto i zaleteo se na autoputu 180

samo da napomenem, namera posta nije ko je brzi i ciji je veci itd samo onako informativno da se zna kad ste vec napisali

Pre clia 3-ke, imao sam sam clio 2 1,5 dci, takodje je bio 2005 godiste. Isao je maksimalno 165km/h (mozda bi na maltretiranje nategao 170km) na autoputu, a bio je u top stanju. Presao manje od 100k km, mazen, pazen i ostalo... Stoji da je clio 2, startniji od clio 3, isti motori su u pitanju, samo sto je clio 3 tezi i veci. To sa 180km/h za clio 2 je klasicna prica, ciganin hvali svoga konja :D.
 
Pricamo o onome sto kazaljka pokaze na satu...sto ne mora da znaci da je ta brzina...
Elem niko ne hvali nista i odmah sam napomenuo da ne pisem ovo iz razloga ciji je brzi/veci itd...
Beli clio bio je van....ja sam vozio toliko na autoputu ....tata i na lokalnom za ns....dakle nije niko pricao mi ili sl...(i jos dva bela van-a od prijatelja su mi isto rekla da su isli max toliko i nece ni da mrdne dalje-ovo je prica, u koju mogu da verujem posto sam i sam probao...)
Sto se mene tice ja se u toj konzervi isfrustriram preko 120km/h ( oko 8 god vozim merc C klasu....i zimi mi clio dodje super...)
Napominjem...ne raspravljam se..ne hvalim se..(pogotovo se ne hvalim takovim stvarima kao sto je brza voznja ili sl.)..da me ne bi pogresno razumeo nisam takav lik
 
Kosta, 205/55/R15 je 5.3% većeg prečnika od 195/50/R15. Toliko menjati konačnu dimenziju točka svakako nije preporučivo.

Kao casual promena radi reda nije preproucljivo. Kao tuning dodatak je obavezno. Nismo ni pitali Kostu sta se desava sa motorom.
 
Prvo da se zahvalim obojici na odgovorima.

Dzekson, ne, nemam servo. Pare su uvek odlazile na nešto drugo ali za servo NIKAD nisam ni razmišljao da ga ugradim.

Ljudi kod kojih sve to radim preporucivali su mi automatsku klimu ali to je skupo pa nisam hteo.

Jesi li siguran da bi servo izašao samo 100 evra, sa svim tim stvarima koje si naveo, Dzekson? Koliko znam to je preko 200 evra.

Na kraju da kažem da sam pre 3 nedelje ugradio sportski volan sa skroz novom letvom volana.

Motor je u perfektnom stanju. Sve što je bilo sumnjivo zamenjeno je još prošle godine sa originalnim VW delovima.


Na kraju da kažem da ja nisam neki ljubitelj toliko niskoprofilnih guma... Zato hoću 205/55 R15 ili čak 205/60 R15.
 
Poslednja izmena:
195 se vec tesko okrecu na golfu, 205 ce da budu jos teze. zato po mom misljenju i mora servo. Nemoj misliti da ti trba veci tocak, 205/55/15 je vise nego dobra mera za Golf 2. Visa guma od toga ce da ga ucini poprilicno nestabilnim, bez obazira na sirinu.

Servo kosta samo 100 evra, to su uglavnom delovi sa otpada i majstor, i cak bi i ja mogao da ti ga ugradim amaterski (ne nudim se, teoretski kazem), ali profesionalno, onda cifra prelazi 150 evra. Fora je da kad se uradi, remenica radilice i vodene pumpe prolaze jedna pored druge za 2-3 milimetra, sto se opet resava skupljim resenjem

racunaj da ko god bude ugradjivao, morace da kasapi aute sa otpada. Novi delovi za servo tesko da mgu da se nadju i nema ni smisla da ih nalazis. Uzmes lepo sa novije golf 3jke ceo servo sistem, prebacis na golf 2 i miran si. Golf 2/3 imaju "hibridni" servo u smislu da svi ostali auti koriste jedan remen i kais za servo pumpu i alternator zajedno, dok je na golf 2/3 servo bukvalno kao "dodatak" i zato se tako lako i moze ugraditi.

ako bi to radio licno kad dodjes, javi mi se u inbox da te spojim sa jednim likom iz kaludjerice koji fakticki poklanja delove za VW, i sa jednim majstorom koji bi to znao da ti uradi kvalitetno.
 
Poslednja izmena:
Koji je vama najbolji YUGO ? Razmisljam za 1.3 EFI, posto stvarno volim jugise I planiram da ga dobro odradim. :)
 
Kabrio

10440937_10203663232648940_8314675295633786096_n.jpg
 
Koji je vama najbolji YUGO ?
Nijedan. :)
Kao casual promena radi reda nije preproucljivo. Kao tuning dodatak je obavezno. Nismo ni pitali Kostu sta se desava sa motorom.
Promena dimenzija točka nije bezazlena, a tjuning nečega što je staro 25-30 godina može da bude opasna zanimacija.

Ne radi se samo o prostoru za točak, nego i o tome za koje dimenzije je projektovano vešanje, kočnice... Povećanjem točka izvan mera koje je fabrika preporučila povećava se neovešana masa, a velike su i šanse da se smanji upravljivost.
 
195 se vec tesko okrecu na golfu, 205 ce da budu jos teze. zato po mom misljenju i mora servo. Nemoj misliti da ti trba veci tocak, 205/55/15 je vise nego dobra mera za Golf 2. Visa guma od toga ce da ga ucini poprilicno nestabilnim, bez obazira na sirinu.

Servo kosta samo 100 evra, to su uglavnom delovi sa otpada i majstor, i cak bi i ja mogao da ti ga ugradim amaterski (ne nudim se, teoretski kazem), ali profesionalno, onda cifra prelazi 150 evra. Fora je da kad se uradi, remenica radilice i vodene pumpe prolaze jedna pored druge za 2-3 milimetra, sto se opet resava skupljim resenjem

racunaj da ko god bude ugradjivao, morace da kasapi aute sa otpada. Novi delovi za servo tesko da mgu da se nadju i nema ni smisla da ih nalazis. Uzmes lepo sa novije golf 3jke ceo servo sistem, prebacis na golf 2 i miran si. Golf 2/3 imaju "hibridni" servo u smislu da svi ostali auti koriste jedan remen i kais za servo pumpu i alternator zajedno, dok je na golf 2/3 servo bukvalno kao "dodatak" i zato se tako lako i moze ugraditi.

ako bi to radio licno kad dodjes, javi mi se u inbox da te spojim sa jednim likom iz kaludjerice koji fakticki poklanja delove za VW, i sa jednim majstorom koji bi to znao da ti uradi kvalitetno.

Ok, ako se sve tako poklopi javiću ti se. Ako te ne banuju u međuvremenu pa ne mogu da te nađem koji ti je novi nick. :) Šalim se,naravno.

A šta je za zimskim gumama, treba u novembru da kupim one pominjane Goodyear 185/60 R14. Šta za njih kažeš, ja sam puno čiotao o njima i ispada da su one praktično najbolje zimske gume na tržištu, ako ne računamo one varijante za severni pol koga imaju neki proizvođači.


Ostali, bilo ko, koji sistem za ugradnju gasa mi preporučujete a da je skuplji od običnih ? Treba mi pouzdanost, preciznost potrošnje i očitavanja iste i kapacitet od barem 50 litara gasa. Kad skupim pare dao bih 500 evra za sistem sigurno.
 
Napokon da navatam vremena da malo sredim i ocistim Subarua. Evo par slika!
 

Prilozi

  • 14060126758861[1].jpg
    14060126758861[1].jpg
    190 KB · Pregleda: 277
  • 14060127911421[1].jpg
    14060127911421[1].jpg
    174.1 KB · Pregleda: 252
  • 14060128423101[1].jpg
    14060128423101[1].jpg
    153 KB · Pregleda: 250
  • 14060128807041[1].jpg
    14060128807041[1].jpg
    216.8 KB · Pregleda: 252
  • IMAG3645[1].jpg
    IMAG3645[1].jpg
    904.4 KB · Pregleda: 284
Poslednja izmena:
Bruka!
 
@ Karbo, vrh auto al' vidim da prodajes, planiras neki drugi Subaru ili..?
 
A sta kazete na onaj auto u levom cosku na zadnjoj slici? :)
 
Hsv čim prodam selim za BL. Žena i djeca su mi već dole skoro 2 mjeseca. Ja ostao da prodam auto i sredim neke stvari i palim i ja...
 
Ostali, bilo ko, koji sistem za ugradnju gasa mi preporučujete a da je skuplji od običnih ? Treba mi pouzdanost, preciznost potrošnje i očitavanja iste i kapacitet od barem 50 litara gasa. Kad skupim pare dao bih 500 evra za sistem sigurno.

Ne razmisljaj po principu skuplje-bolje.

Za VW monopoint/karburator automobile najbolji je Lovato, ne znam oznaku ali je ja mislim dva uredjaja ukupno koji idu na tu varijantu. Plin je jako jednostavna stvar i sastoji se od -

boca
bakarne cevi
creva
filter
prekidac/kompjuter
injektori (na sekventu)

slika_1.jpg


I dalje mi smesno sto je neko nasao da me proziva zbog "stelovanja plina na uvce" za ne-sekvent uredjaje .. jedino "na uvce" i moze da se steluje,nikako drugacije. sistem od 4 creva. Al ocigledno neko misli da je to kvantna fizika.

Plin ti dodje isto kao i benzin - sistem koji "podize" gorivo iz rezervoara i dovodi ga do motora. Nema na regularnom plinu nista sto bi moglo "bolje" da radi, osim isparivaca. Lovato za Golf 2 ima veoma izdrzljiv isparivac cija membrana gura i preko 100.000 km bez odrzavanja, preporucljivo da se zameni na 50.000.

JEDINO sto bi trebao da obratis paznju je sama instalacija da se uradi ispravno, i stelovanje. Uz napomenu da ces sam morati da naucis stelovanje za zima-leto jer ne ide isto plina i nije isti plin u sezonama :)
 
Aha kapiram. To sam i ja ranije još čuo da mora da se gasi uređaj steluje dvaput godišnje, za zimu i leto.

Nego bas sam nestrpljiv i jedva čekam da mi drug uslika Golfa kako sad izgleda.

A da, zaboravih reći da je ispravljena hauba i krov kao posledica udesa koji je moj otac imao još 1999. godine. U pitanju je bio lakši udes i kao posledicu imao je prevrtanje auta na krovu.

Taj majstor je tad nedovoljno dobro odradio posao i da je to konačno ispravljeno. Farbani su krov i hauba posle toga, naravno.

Sledeće u planu mi je svakako servo, komplet sistem auspuha (nerđajući sistem) i blokada motora, kao i razne kozmetičke sitnice i detalji.
 
Jedno pitanje.. jel tog golfa sredjujes ono sto se kaze "za dusu" ili za svakodnevne potrebe?
 
Jedno pitanje.. jel tog golfa sredjujes ono sto se kaze "za dusu" ili za svakodnevne potrebe?

Iskren sasvim da budem, sređujem ga i za dušu i za svakodnevne potrebe. Svakako to što stavljam ne stoji neiskorišćeno, ako je to bila svrha pitanja.

Ima još nekih desetak stvari koje bih kod njega promenio, i planiram to da sve uradim u periodu u naredne dve godine. Takođe ću mu staviti SPORTSKE diskove napred, koji su tjuning deo i koštaju čak 300 evra, ali to planiram tek iduće jeseni.

Pre toga sam naveo šta mi je priopritet, auspuh svaki dosad mi je zarđao u roku od 3-4 godine, pa tako i ovaj sadašnji. Zato i planiram da uzmem nešto mnogo dobro što postoji za Golf II, a nerđajući je. Komplet sve tri cevi aushuha, a ne samo zadnja cev.
 
Pitam zato sto sve ovo sto planiras da uradis kosta vise nego sam auto, mada s obzirom da za golf2 imas delove na trafici ne mora da znaci.. sa srecom u svakom slucaju.. ;)
 
Pitam zato sto sve ovo sto planiras da uradis kosta vise nego sam auto, mada s obzirom da za golf2 imas delove na trafici ne mora da znaci.. sa srecom u svakom slucaju.. ;)

Košta dosta više od samog auta, jer ja ISKLJUČIVO ugrađujem specijalne tuning delove koji imaju visok kvalitet. Nikad nisam ugrađivao s.ranja sa kioska, jer poštujem svoj auto i neću da rizikujem sa mojom bezbednosti.


Evo slika od 16.juna 2013, od tada je ihaha rađeno na njemu pa sad izgleda DOSTA bolje,ali moram da okačim barem neke slike da vidite o čemu govorim.





Ovo je sa 15" felnama :






Kao što vidite, felne su od renomirane marke DOTZ i nema čoveka koji se ne okrene na ulici. Drug, koji mi sada vozi auto dok sam ja u Nemačkoj (i koji ga, uz moju dozvolu, sređuje), kaže da se ne može odbrani od zaljubljenika koji stalno pitaju da li je na prodaju. Ali ja neću NIKAD da ga prodam, jer em što je draga uspomena od mog pokojnog oca em što mnogo volim ovaj auto.


Poslednje slike su od 17.septembra 2013. i tad su ugrađeni LED prednji žmigavci i novi retrovizori, kao i ksenonska svetla i alarm. Ako želite, mogu i to da okačim uskoro.
 
Poslednja izmena:
U tome je razlika izmedju okoga sto radis ti i ciganina koji te udare na semaforu jer im ne rade kocnice, ali bitno da se vozi..
 
Nemoj da shvatis pogresno, ja sam te zaista pitao iz razloga sto sam hteo da vidim zbog cega ulazes lovu u auto star ~30 god . . Ono sto ti radis ja cenim i ja imam zelju da uradim sa npr nekim peugeotom 205 rolan garros cabrio samo nista preterano, samo ponovno dovodjenje u fabricko stanje. A "ciganine" sam spomenuo jer sam poprilicno ljut, posto me je pre nedelju dana na semaforu udario i diot bez kocnica, pardon ima on kocnice " bate pa koci mi prednji desni i zadnji levi" ..
 
Svašta, taj čovek je lud kad se tako igra sa kočnicama.

Ne ljutim se, ukapirao sam, ne brini.

Nego nemaš komentare na slike mog auta, okačio sam ih gore. Šta kažeš ?
 
Moj savet - uzmi prekrij ga sa identicnom bordo folijom, metalik efekat. Em ce da dobije ogroman plus na izgledu, em ces trenutnu boju da sacuvas. Kazem na konto cinjenice, da je to trenutno praksa u nemackoj gde cifra vlasnika koji to urade dostize skoro 40 posto kod njih. Ja ove neke sto sam gledao da kupim sa nemacke pijace, svaki drugi ima foliju u fabrickoj boji.

sto se auta tice, odlican je, lepo izgleda, lepo mu stoje felne. Ako imas slike enterijera, e to bi voleo da vidim jer se to najteze cuva.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno