kamango604
Slavan
- Učlanjen(a)
- 07.02.2006
- Poruke
- 1,471
- Poena
- 360
Ma troluje, 1.7 bilo dti ili cdti ni na 1000rpm nije tih. A kamoli na 3-4k rpm.
Džekson, vidim da si pravi poznavaoc ove problematike. I da te ispravim, ja imam 195/50 R15 a ne 195/55 R15, pogledaj opet gore moj post.
Dakle, ti misliš da bi mogao da stavim 205/55 R15 ? A šta je sa 205/60 R15, pije li to vodu ili su za to već potrebne neke žestoke prepravke ?
Videću da zamolim druga da mi pročita tačnu oznaku felni, ali znam da su u pitanju felne VRLO renomiranog proizvođača. Može li tako ?
Šta je sa vama ostalima, ima li neko od vas neki konkretan savet oko ovoga ? Kao što sam gore rekao, mnogo je slab izbor guma za moju trenutnu 15" dimenziju, zato mi treba ova informacija. Najbolje gume prosto NE POSTOJE u dimenziji 195&50 R15....![]()
nisam redovan zadnjih dana ovde sad tek videh ovo
elem cale ima Clio 2 2005 1,5dci ide i na lokalnom i na autoputu 180km/h (ono sto pise na satu)
imam jos par njih u blizini mene sto zive sa istim autom uglavnom niko nije slagao i lupio neku cifru, svi su rekli 180 jedan je cak i snimao na more kad je isao par sekundi pun auto i zaleteo se na autoputu 180
samo da napomenem, namera posta nije ko je brzi i ciji je veci itd samo onako informativno da se zna kad ste vec napisali
Kosta, 205/55/R15 je 5.3% većeg prečnika od 195/50/R15. Toliko menjati konačnu dimenziju točka svakako nije preporučivo.
Nijedan.Koji je vama najbolji YUGO ?
Promena dimenzija točka nije bezazlena, a tjuning nečega što je staro 25-30 godina može da bude opasna zanimacija.Kao casual promena radi reda nije preproucljivo. Kao tuning dodatak je obavezno. Nismo ni pitali Kostu sta se desava sa motorom.
195 se vec tesko okrecu na golfu, 205 ce da budu jos teze. zato po mom misljenju i mora servo. Nemoj misliti da ti trba veci tocak, 205/55/15 je vise nego dobra mera za Golf 2. Visa guma od toga ce da ga ucini poprilicno nestabilnim, bez obazira na sirinu.
Servo kosta samo 100 evra, to su uglavnom delovi sa otpada i majstor, i cak bi i ja mogao da ti ga ugradim amaterski (ne nudim se, teoretski kazem), ali profesionalno, onda cifra prelazi 150 evra. Fora je da kad se uradi, remenica radilice i vodene pumpe prolaze jedna pored druge za 2-3 milimetra, sto se opet resava skupljim resenjem
racunaj da ko god bude ugradjivao, morace da kasapi aute sa otpada. Novi delovi za servo tesko da mgu da se nadju i nema ni smisla da ih nalazis. Uzmes lepo sa novije golf 3jke ceo servo sistem, prebacis na golf 2 i miran si. Golf 2/3 imaju "hibridni" servo u smislu da svi ostali auti koriste jedan remen i kais za servo pumpu i alternator zajedno, dok je na golf 2/3 servo bukvalno kao "dodatak" i zato se tako lako i moze ugraditi.
ako bi to radio licno kad dodjes, javi mi se u inbox da te spojim sa jednim likom iz kaludjerice koji fakticki poklanja delove za VW, i sa jednim majstorom koji bi to znao da ti uradi kvalitetno.
Ostali, bilo ko, koji sistem za ugradnju gasa mi preporučujete a da je skuplji od običnih ? Treba mi pouzdanost, preciznost potrošnje i očitavanja iste i kapacitet od barem 50 litara gasa. Kad skupim pare dao bih 500 evra za sistem sigurno.
Jedno pitanje.. jel tog golfa sredjujes ono sto se kaze "za dusu" ili za svakodnevne potrebe?
Pitam zato sto sve ovo sto planiras da uradis kosta vise nego sam auto, mada s obzirom da za golf2 imas delove na trafici ne mora da znaci.. sa srecom u svakom slucaju..![]()
U tome je razlika izmedju okoga sto radis ti i ciganina koji te udare na semaforu jer im ne rade kocnice, ali bitno da se vozi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari