Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Mislim da nije realno da se spusta kriterijum dalje za uvoz

Realnost jeste da bi to bili krsevi, jos veca realnost je da u saobracaju u opticaju imas daleko gore krseve. Ja ne vidim nikakav problem da se coveku koji vozi juga ili staru ladu, 205, golfove 1 i 2 i slicno, omoguci da uveze jedan Alfa Romeo 156 1998, sa katalizatorom, ili jedan Corsa B 1995 koji je u nemackoj 200 evra, sa katalizatorom. Sigurno ce da bude sigurniji u saobracaju od Juga 78, i da drasticno manje zagadjuje
 
Moze li se voziti stranac u Srbiji sa nekom vrstom ovlascenja od vlasnika koji je stranac i zivi u zemlji EU ?
 
Dakle, sticajem okolnosti, slupam moj auto. I da ne bih placao taxi jer mi treba da obavim koji posao po Srbiji, imam prijatelja iz Francuske koji ima dva auta registrovana na njegovo ime sa francuskim tablama. I sad on ne moze da mi zajmi auto na odredjeno vreme, dok ja ne skupim lovu za drugi auto ?
 
Realnost jeste da bi to bili krsevi, jos veca realnost je da u saobracaju u opticaju imas daleko gore krseve. Ja ne vidim nikakav problem da se coveku koji vozi juga ili staru ladu, 205, golfove 1 i 2 i slicno, omoguci da uveze jedan Alfa Romeo 156 1998, sa katalizatorom, ili jedan Corsa B 1995 koji je u nemackoj 200 evra, sa katalizatorom. Sigurno ce da bude sigurniji u saobracaju od Juga 78, i da drasticno manje zagadjuje
I sada za najjeftiniji auto najmanje igra nabavna cena, ostali troškovi nazidaju...
 
Policija kada zaustavi auto sa stranim tablicama trazi radnu ili boravisnu vizu od vozaca ili vlasnika auta,ovo kazem iz licnog iskustva.
 
I sada za najjeftiniji auto najmanje igra nabavna cena, ostali troškovi nazidaju...

Pa da, ali to je sve pod izgovorom Kragujevca. Nema Euro 3 uvoza zbog regulacija EU, ali odluka da ne moze katalizator je van pameti. Sta recimo imam 500E Masterpiece kod brata u nemackoj ili Golf 2 Limited Syncro (oba kao polovni vrede oko 30 hiljada evra) i zaista su , svako na svoj nacin posebni automobili, ali ih muzej automobilizma ne vodi kao klasike i ne izdaje potvrdu (uslov za uvoz matorog auta) i primera radi ni kao entuzijasta ne mozes da ih uvezes ? Barakuda, ili Corvette Stingray 67-69 takodje nisu klasici po muzeju i ne mozes ni njih

Pored Euro 3 regulacije, nasa carinska stopa je takodje faktor uvoza - opravdanje velike carine je usled "domace auto industrije" koju nema niko od SFRJ. Ne mislim na industriju,vec carinu. E zato sto mi "imamo Fiat" koji ce inace da nas zakopa u dugove, polovnjake ne mozemo da uvozimo kao ostatak evrope, gde je jednom italijanu bas svejedno dal kupuje polovnjaka iz Nemacke, Italije ili Poljske

dodas onda u celu corbu i zavod za homologizaciju koji jedini u svetu ne priznaje proizvodjaceve standarde i ateste, nego kola u laboratoriju, dodas onda porez na luksuz ... genijalno, nema sta. Sve ovo kad se sabere, kao da neko namerno zeli da mi srbi vozimo kontenjere.
 
I to je sve razlog da treba da uvozimo smeće? I uz ove limite uvoznici iskopaju đubre uglavnom...
 
Pa da, ali to je sve pod izgovorom Kragujevca. Nema Euro 3 uvoza zbog regulacija EU, ali odluka da ne moze katalizator je van pameti. Sta recimo imam 500E Masterpiece kod brata u nemackoj ili Golf 2 Limited Syncro (oba kao polovni vrede oko 30 hiljada evra) i zaista su , svako na svoj nacin posebni automobili, ali ih muzej automobilizma ne vodi kao klasike i ne izdaje potvrdu (uslov za uvoz matorog auta) i primera radi ni kao entuzijasta ne mozes da ih uvezes ? Barakuda, ili Corvette Stingray 67-69 takodje nisu klasici po muzeju i ne mozes ni njih

Pored Euro 3 regulacije, nasa carinska stopa je takodje faktor uvoza - opravdanje velike carine je usled "domace auto industrije" koju nema niko od SFRJ. Ne mislim na industriju,vec carinu. E zato sto mi "imamo Fiat" koji ce inace da nas zakopa u dugove, polovnjake ne mozemo da uvozimo kao ostatak evrope, gde je jednom italijanu bas svejedno dal kupuje polovnjaka iz Nemacke, Italije ili Poljske

dodas onda u celu corbu i zavod za homologizaciju koji jedini u svetu ne priznaje proizvodjaceve standarde i ateste, nego kola u laboratoriju, dodas onda porez na luksuz ... genijalno, nema sta. Sve ovo kad se sabere, kao da neko namerno zeli da mi srbi vozimo kontenjere.
Carina je valjda 0%... Ili 0.5%, druga davanja su velika.
 
I to je sve razlog da treba da uvozimo smeće? I uz ove limite uvoznici iskopaju đubre uglavnom...

Upravo! Ne pamtim kad sam čuo poslednji put da se neko žali oko uvoza kola. Polovnjaci su nikad jeftiniji, do pre par godina je bilo nezamislivo da za 1000-2000 evra kupiš bilo šta osim Juga, nekog krš Fiata, ili nekog baš prastarog Nemca ili Japanca.
 
Poslednja izmena:
Da bre, uvoze se krševi i ovako, gde još da se dozvoli baš bukvalno sa otpada da uvoze.

Ako neko ima raspalog juga koji vredi 100 eura i hoće da ga zameni raspalom korsom iz de koja vredi 200 eura, bolje da odustane od kola na neko vreme i vozi se dostojanstveno autobusom :|
 
Veze bez
 
Ne citate sta pisem. Nije Euro3 i preko toga referent za kvalitet odnosno stanje auta.

Mercedes G, Mercedes SL, SEL, BMW M series, Alpina-e, Porsche 911, Jaguari, svi pravljeni izmedju 90 i 99 su samo ekstremni primeri atomobila koje ni pod razno ne mozes da registrujes u srbiji samo zbog glupog zakona a kao takvi uvezeni bez ijednog servisa bi bili u boljem stanju od 99% auta u srbiji

Ocete da mi kazete da je jedan Golf MK4 iz prve serije 97/98 koju je NEMAC odrzavao, uradio mu generalnu pre 2-3 godine, i cija je realna cena u nemackoj 1000-1500 evra a NE MOZE da se registruje u srbiji, veci krs od Fiat Punto-a 2001 godiste cija je dusa izvadjena po srpskim rupama a u servis uglavnom odnešen sa kukom, po principu "vozi dok ide" ..? AMSS kaze da je prosek godista vozila u srbiji 2001. Pa na takav prosek, kako ti onda uslovljavas SVE ljude da idu iznad tog proseka ? Moze, al daj onda plate od 1000 evra u proseku ko Slovenci i nema problema.
 
Poslednja izmena:
Ja imam slicno pitanje kao mikiPSY. Da li ja mogu sa madjarskom vozackom dozvolom da vozim auto sa srpskim tablicama u Srbiji ili inostranstvu, a da to nije rent-a-car? Eto npr kevin ili devojkin auto.
I ajde da se i ja ukljucim u temu, trenutno vozim kevin auto, citroen c2 1.4hdi, 2004. Godiste. Odlican mali auto, startan, stedljiv (oko 3.5l na 100km pri brzini od oko 100-110km/h, oko 4.5-5l po gradu)
Jedino mi smetaju uske gume pa mi malo deluje nestabilno, i krovne lajsne koje se vecito otkacinju.
 
Ocete da mi kazete da je jedan Golf MK4 iz prve serije 97/98 koju je NEMAC odrzavao, uradio mu generalnu pre 2-3 godine, i cija je realna cena u nemackoj 1000-1500 evra a NE MOZE da se registruje u srbiji, veci krs od Fiat Punto-a 2001 godiste cija je dusa izvadjena po srpskim rupama a u servis uglavnom odnešen sa kukom, po principu "vozi dok ide" ..? AMSS kaze da je prosek godista vozila u srbiji 2001. Pa na takav prosek, kako ti onda uslovljavas SVE ljude da idu iznad tog proseka ? Moze, al daj onda plate od 1000 evra u proseku ko Slovenci i nema problema.

Može, ukoliko ima euro 3 motor. Mnoga vozila proizvedena pre 2001 imaju euro 3, on je januara te godine postao obavezan, ali su mnogi proizvođači 3-4 godina ranije već imali vozila koja ispunjavaju tu normu
 
Može, ukoliko ima euro 3 motor. Mnoga vozila proizvedena pre 2001 imaju euro 3, on je januara te godine postao obavezan, ali su mnogi proizvođači 3-4 godina ranije već imali vozila koja ispunjavaju tu normu

Apsolutno ne moze. Dzaba sto ima euro 3 kad npr. 1999 ne mozes da ocarinis dok 2000 mozes uz neke silne peripetije.
 
Jedino mi smetaju uske gume pa mi malo deluje nestabilno, i krovne lajsne koje se vecito otkacinju.

Uske gume ne cine auto nestabilnim, vec medjuosovinsko rastojanje, klirens i sirina auta... drugim recima i da savis neku 225, nece da pomogne mnogo...
 
Pardon, nisam se dobro izrazio, cale vozi clio 2005. godiste, 1.2 benzinac 8v, i iako mi je sam auto ruzniji i mnogo uobicajeniji na nasim putevima, vise uzivam vozeci ga jer je siri, stabilniji i tisi :)
 
Ima jos jedna stvar utisak nestabilnosti i to da li je auto zaista nestabilan nisu 2 iste stvari... :)
 
Apsolutno ne moze. Dzaba sto ima euro 3 kad npr. 1999 ne mozes da ocarinis dok 2000 mozes uz neke silne peripetije.

Nema nikakve veze godište, samo motor i šasija se proveravaju. Komplikovanija i skuplja je procedura za uvoz polovnjaka starijeg od 2001.god, zato što mora da se podnese zahtev za homologaciju agenciji za bezbednost saobraćaja, ali je moguće regularno uvesti i ocariniti takav automobil. Moj zet ima špeditersku firmu u Nišu, radi uvoz i carinjenje polovnjaka, mogu da te spojim sa njim ako te zanimaju detalji i ako želiš da uvezeš neki automobil
 
Ja imam slicno pitanje kao mikiPSY. Da li ja mogu sa madjarskom vozackom dozvolom da vozim auto sa srpskim tablicama u Srbiji ili inostranstvu, a da to nije rent-a-car? Eto npr kevin ili devojkin auto.
Treba da moze al opet zavisi od drota verovatno jer po nekim informacijama mozes sa obicnom EU dozvolom da upravljas vozilom, al opet po nekim drugim pricama ti ipak treba i medjunarodna EU dozvola (u Austriji 20€ izdavanje takve). Ovlascenje vlasnika se podrazumeva
 
Ja sinoc obrnuo poslednju Fabiu 2014 godiste, drugar komercijalista u jednoj domacoj firmi, auto ima 600 kilometara, nov. Osecaj je negde tu, otprilike kao da vozis FAP pun kamenja. Na stranu sto je pretvrd, jer nema tu sta da se razgazi sad bi trebao da je najrealniji za procenu, osecaj plasticnog pakovanja je veoma prisutan. Nisam ocekivao ovo od Skode, sobzirom da Polo mk5 (ista platforma) ostavlja daleko bolji osecaj.
 
Probao sam rapida i yeti u osnovnoj opremi oba. Kao deca da su sklapala :(
 
***e ovde kao da svi voze rolseve i majbahe. To je skoda. Najjeftiniji deo jednog prosecnog brenda. Ne znam sta ste ocekivali.
 
Te Skode drze lepo cenu kao polovne ili mi se cini?
 
***e ovde kao da svi voze rolseve i majbahe. To je skoda. Najjeftiniji deo jednog prosecnog brenda. Ne znam sta ste ocekivali.

Pa Fabia 1 i Octavia 1/2 su napravili reputaciju kao "skoro VW" kvalitet, mnogo je losa prica da taj kvalitet sad opada. Ako konkretno koriste identicnu VW platformu, nek se potrude da bude bar 90% kvaliteta osnovnog modela te platforme a ne ovako. Ja nisam neki strasan review-er automobila ali Fabia Mk2 koju sam juce vozio nije ni blizu Polo Mk5 a trebalo bi da su skoro isti auti.
 
Te Skode drze lepo cenu kao polovne ili mi se cini?

u srbistanu i golf dvojka lepo drzi cenu...

@Dzekson
Ne znam stvarno, pitaj boga otkad nisam seo ni u jednu skodu, samo ni je delovala preterana vasa reakcija na nove skode.. takodje nisam ni u polu sedeo.
 
***e ovde kao da svi voze rolseve i majbahe. To je skoda. Najjeftiniji deo jednog prosecnog brenda. Ne znam sta ste ocekivali.

Ja završnu obradu bar na nivou koreanaca ili 500l, sedi pa vidi kako to jadno izgleda. Problem i jeste što je fabia bila bolja od pola, a superb veci of passata za iste pare, pa su se potrudili da to ne bude tako više.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Vrh Dno