Šta je novo?

Automobili

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

Dzekson

Banned
Banovan
Učlanjen(a)
13.04.2013
Poruke
1,417
Poena
99
Benchmark forum - mesto gde ima najvise clanova cije misljenje zanima ostale clanove.


Imamo temu o pekarskom hlebu. Imamo temu o Bajsu koji je sredstvo kretanja kao i automobil. Imamo temu o alpinizmu i hajkingu.


Meni je najmanji problem da na bureku ili krstarici napisem temu o automobilu, koji da kupim, kako da modujem tablet na prednju masku, koje gume, felne, zasto ovo a ne ono i zasto ono a ne ovo. I dobicu odgovor od AcaTrbusnjaci i Princeza_Jasmina. Smatram da je ova zajednica prerasla cisto IT tematiku, i vec gomila nas se zna medjusobno, a nazalost dinamika zivota, udaljenost, i slicno ne dozvoljavaju da svakodnevno ljudi odu na pivce, i diskutuju o stvarima koje mozda nisu IT, iako nas IT generalno spaja, samom cinjenicom da se znamo sa Benchmark foruma. Otvaranjem ove teme apelujem na benchmark admin/mod team da dozvole pisanje na ovu temu uz sledece objasnjenje:


Tema bi se bavila autima generalno, automobilima clanova, korisnim savetima, predlozima o kupovini, popravkama, servisom, DIY projektima, IT-povezanim aspektima (zvuk, integracija kompjutera u sistem i povezivanje, elektronika, jack-ovi, itd .. )

Tema se ne bi bavila automobilizmom, trkama, power tunningom, relijem, formulom, i slicno, dok se za takvu vrstu teme nadje, ili pak ne nadje mesta.

Ja bih, kao primer, veoma voleo da cujem misljenja benchmark clanova o raznim auto temama, sta preferiraju , sta vole, sta voze, na koji nacin ucestvuju u saobracaju, ima li slicnih kao ja koji ce prvo da uzmu gedoru u ruke i YT klip pa onda kad zasigurno upraskaju stvari da idu kod majstora .. :) Zanima me koji auto vozi Boris Lozac, zasto Kutija od 2 metra vozi mali auto, hocu da se raspravljam (u zdravoj meri) sa onima koji bi radije uzeli Dacia 2014 nego Audi/Vagen 2004 (ako me kapirate), itd


U slucaju podrske za temu, ja licno obecavam da cu na prvi ukaz svadje i neprimerenog razgovora za forum ovakve reputacije, klikuti na Report. Znam da zvuci sasavo jer je OP teme "Prodigal son" ali gledajte to ovako: Ja ovaj forum cenim i postujem. Dozvola za ovakvu tematski Off diskusiju bi bila privilegija nas clanova, koju bi iz zahvalnosti prema Admin/mod timu i odobravanju, gledali da maksimalno ispostujemo i uzvratimo poverenje.

U slucaju podrske za temu, apelujem ostalim clanovima koji bi ucestvovali, da posebno obrate paznju na nacin pisanja, pravila foruma, i pristojnost. Iz gore navedenih razloga.

U slucaju da predlog bude odbijen - molio bih ako moze bez warn-a ili bana za mene kao autora teme u pokusaju.
 
Podrzavam temu.
 
Dobra ideja, pa ajde i da doprinesem koliko mogu.
Do prosle godine sam vozio standardnog puntakisa 2-ku. Ide to fino, ali posto je klot varijanta nema klimu, a to vec pocinje ozbiljno da smeta. Valjda sto si stariji termostat vise baguje.
Elem pocnem da gledam po netu i to prvo nova auta, naplasen pricama o frankestajn polovnjacima sa predjenih 130-150K km nevezano za godiste, a sve ih starije gospodze vozile do crkve/pijace :d
Malo je falilo da pazarim Kia ProCeed, ali je sa nivoom opreme koji sam odabrao, otisao dosta preko cifre koju sam bio spreman da izdvojim, a i brzo sam shvatio da se nov auto u Sorabiji, koliko god to glupo zvucalo jednostavno ne isplati. Sad vec kompletno zbunjen sasvim slucajno sa drugom koji je isao da gleda Fiat Cromu na nekom placu vidim auto kojim sam se na prvi pogled odusevio.
Alfa 159 me doslovce oborila s nogu. Do tada nisam ni znao da postoji, posto sam uglavnom vidjao 147, 156 i po neki GT.
Posle par meseci ozbiljnog guglanja i forumasenja na nasim i stranim forumima, definitivno sam se odlucio za konkretan model i pazario limuzinu 159, sa 2.0 jtdm motorom iz 2009. Savrseno ocuvan primerak uvezen iz Italije. Do tada sam samo sedeo u par 159-ki koje sam gledao na placevima ali nijednu nisam provozao. Od prve voznje sam se zestoko navukao. Neverovatno koliko dobro lezi na putu, kao da vozim karting. Sedista su jako udobna i po prvi put posle duzih relacija nema zamora i osusene kicme. Velika rezerva snage dobro dodje pri preticanju i iako nisam neki speed maniac obozavam kad me zalepi za sediste. Slobodno mogu da priznam da me Alfa virus definitivno savladao :-devil-: Puntakisa sam vozao samo kad treba, iz Alfe se ne vadim, lickam je i sredjujem, pa me vec zena isprozivala par puta zbog toga.
Blizi nam se prva godisnjica, i samo mogu da kazem da nimalo nisam zazalio. Odrzavanje je smesno za auto iz D segmenta, price o kvarljivim Alfama su verovatno iz nekih drugih vremena, a i zelje nasih ljudi da pazare auto za par K evra staro po 10-ak godina koje su vec pomenute babe vozikale.
Slobodno pitajte sve sta vas zanima, par prijatelja je posle mene takodje pazarilo 159-ke i ne skidaju osmeh sa lica.
 

Prilozi

  • DSC_6898a_resize.jpg
    DSC_6898a_resize.jpg
    202.8 KB · Pregleda: 519
Poslednja izmena:
Po onome sto sam cuo: jednom alfa - uvek alfa. Taj model koji ti imas je ubedljivo najlepsi koji moze da se nabavi a da je pristupacan, mislim na taj sa tim namrstenim farovima :D
 
Boris vozi golfa dvojku a ovo za alfu mi lici na zamku za drivera :D
 
Ja sam nakon Stilo-a veliki protivnik Fiat/Fiatovih firmi, ali kako si naveo - mozda su neka stara vremena u pitanju. Alfa 159 ima 1500 kilograma u proseku, ja se zaista nadam da je tolika tezinana ustrb kvaliteta, radije nego sminke. Ako jednu stvar moram da pohvalim kod Fiat-a, to je JTD/MJT koji je nerealan motor. Niti se kvari, nit trosi, niti duva, po izdrzljivosti i stabilnosti u rangu sa cuvenim vagen 1.8 66kw atmosfercem.

Na kraju krajeva, General motors proizvodi skoro-identicne motore po licenci sa Fiat-om, malo poznata cinjenica da su Opelovi CDTI u stvari verzija JTD-a pod licencom Fiat>GM>Opel.


Moja iskustva:

VW Passat B3 karavan - Prvi auto cuveni Lubenichar :) Dan danas na raspolaganju, koji god nemac da ga je napravio ima moju vecnu zahvalnost. U porodici od 92 godine, koja mu je i CY godina, na njemu menjano bez preterivanja: tri homokineticka, cilindar kvacila, 2 velika servisa i jedna generalna motora. Nijedan kljucni deo, ukljucujuci menjac, alternator, alanser, monopoint, kvacilo, volan, letvu, trapove, itd, nismo imali potrebe da menjamo jer funkcionisu kako treba. Trenutno su mu solje uzasne, kao i silen blokovi koji idu na racun velikog servisa, sve ostalo ide. Kada bi ovaj auto mogao da se kupi u novom stanju, ja bih dao za njega duplo vise para nego za bilo koji nov auto iste klase.



Nakon toga ide prvi licno moj auto - Fiat Stilo

Ja sa ovim imam samo najgora iskustva. Auto je imao jedan kvalitetan deo - JTD motor. SVE ostalo na njemu je toliko kriticno lose, sto zapravo tek sad vidim, da sam postao alergican na Fiat. Auto sam uzeo od coveka kojeg poznajem, koji je kola kupio u Delti (tada se tako nije zvala, ne mogu da se setim), i koji je imao 180.000 na kupovini, sa urednom servisnom knjizicom. i onda su krenuli kvarovi:

Sinhron 5 brzine (85ks verzija, morao ceo menjac jer se razlikuje od 105/115 verzije i nije ga bilo nigde)
alternator
Alnaser
Letva
silen blokovi i centriranje trapa na manje od 30k (jbm ti auto te klase koji toliko mora na sredjivanje tocka)
ECU
Lamela
3-4 keramicka fasunga i 50ak sijalica kratkog svetla (i genijalni dizajn menjanja tih sijalica gde ruke iseces 3 sata dok ih zamenis)
brisaci
nosaci vrata gepeka
bravice
itd ...

Odrzavanje za 2 godine voznje me je kostalo kao 2 takva auta.

Krajem 2013 mi se, posle 14 godina voznje desi prvi udes: sletim u jarak, na veoma klizavom ledu. Ostado ziv, ali ne i Stilo - Fiat kad ode na krov ode i na otpad. Na stranu sto ima nepotrebnih 4 air bag-a za vozaca i 4 za suvozaca, krivljenje krova i nosecih stubova je bilo kriticno i auto je morao u istoriju.


Promenio par auta na brzaka, prebijanje ovog onog, placanje svega i svacega, i svela se cifra na malo manje nego sto sam ocekivao


Golf Mk3 - imao sam 1400 evra, asa tim novcem je mogao da se uzme samo neki rastureni Astra G, ili Fabia, ili Corsa B, ili nesto starije - odlucio sam se za Mk3. Full stanje, neka "sportline" verzija ili kako vec, sa svom opremom koju trojka moze da ima, siber, 4x podizaci, servo, ABS, central/daljinsko, 1.8 motor sa plinom. Sve najbolje o tom autu, samo da je preziveo bar 6 meseci -

U zarkovu, pre mesec dana, u Belo vrelo ulici (od vodovodske do jablanicke) izleti mi dete. nekontrolisano dete, u punom trku, najveci strah u mom zivotu. Imas stotinke da odlucis dal da ubijes dete ili slomis auto. Skrenem u suprotnu, kao za inat u susret na nizbrdo mi dodje skuplji auto i frontalni sudar. Krakovi, kosevi, vezni lim, nosaci motora, steta dovoljna da ga odvucem na otpad, ponovo. Naravno, dete je pobeglo i odgovornost roditelja vise nije bila opcija, a udareni auto iz svog dzepa platim (sva sreca manja je steta bila njemu)

I evo, nuzno sam registrovao Lubenicu da mogu da se krecem, u potrazi sam za kolima, ali sa manjim budzetom - do 1000. Planiram 124 da uzmem jer imam specificno misljenje o tom autu, smatram da je bolje vozilo sa sve predjenih pola miliona kilometara, nego gomila ovih novih plastikanera, a naknadno bih imao novaca da ulazem u njega

Na kraju krajeva, kad neko uzme i dizajnira ovakav auto pre tacno 32 godine, kapa dole :)

hqdefault.jpg
 
Poslednja izmena:
Videces kakvi majstori rade Mercedes i kakvo misljenje imaju o stavu "ma samo mi ga malo nasminkaj, da ide, bolje mi ne treba". i sl. pricama.
Kokuz ne seda u Mecku, to je poznato odavno. Jedino ko trguje sa kolima pa ne doceka kvar.
 
Ni ne planiram da ga odrzavam štapom i kanapom. Ako ga uzmem, jos toliko novaca cu za 3-4 meseca da ulozim u njega da ga opremim. Hitnoca je sto Passat voze i moji koji zive kucu pored mene, a auto mi hitno treba. Uslovljen sam da uzmem nesto do 1000 evra, pa kad je vec tako, ovaj auto mi je ceo zivot bio favorit.

pogledaj recimo, ovaj i stanje u kom se nalazi. nemam nikakve veze sa oglasom, link kacim da bih pokazao kako auto moze da izgleda i bude ocuvan, odnosno sredjen/odrzavan:

http://www.polovniautomobili.com/oglas4233513/mercedes_benz_e_200_w124_zlatna_lajsna/
 
Na kraju krajeva, General motors proizvodi skoro-identicne motore po licenci sa Fiat-om, malo poznata cinjenica da su Opelovi CDTI u stvari verzija JTD-a pod licencom Fiat>GM>Opel.

Zapravo, to je opšte poznata činjenica, ali je nešto manje poznato da je 159 zapravo preprakovana Vectra koja ima najlošije upravljanje u klasi. Hvalospeve na račun upravljivosti Alfe 159 pišu uglavnom ljudi koji nisu imali prilike da probaju druge automobile iz D segmenta. Na žalost, 159 nije prava alfa.

Na stranu sto ima nepotrebnih 4 air bag-a za vozaca i 4 za suvozaca, krivljenje krova i nosecih stubova je bilo kriticno i auto je morao u istoriju.

Prvo, otkud mu po 4 air bag-a za vozača i suvozača? Ima po jedan u instrument tabli, jedan u sedištu sa strane i eventualno curtain air bag u krovu.

Drugo, kako to misliš "nepotrebnih"? Ako misliš na konkretnu situaciju, gde je došlo do krivljenja krova, tu air bag ne pomaže.
 
Nepotrebnih - prave stetu pri otvaranju koja je uzasno skupa a sve osim frontalnog airbag-a je vise naplativa oprema/servis nego realna zastita, bar ja tako gledam na to.

A zaista nisam ni znao koliko ih ima, sad vidim da je curtain u stvari jedan, a pumpa se kao da su dva, moja greska. Tri ukupno - bocni iz sedista, krovni, frontalni

fiat_stilo_11.jpg
 
Zapravo, to je opšte poznata činjenica, ali je nešto manje poznato da je 159 zapravo preprakovana Vectra koja ima najlošije upravljanje u klasi. Hvalospeve na račun upravljivosti Alfe 159 pišu uglavnom ljudi koji nisu imali prilike da probaju druge automobile iz D segmenta. Na žalost, 159 nije prava alfa.

Moguce da nije "prava" Alfa, ali meni to ne smeta. Izmene na trapu koje je dobila sa GM platformom (Saab-Opel) i koje su doprinele povecanju tezine ali i robusnosti, su idealne za nase africke puteve. 170 konjica sa lakocom tera tih 1500kg. Kolega sa Alfinog foruma je godinama cepa kilometrima po kaldrmi na putu do kuce i nikad problema sa vesanjem i trapom nije imao. Za upravljivost mogu da je poredim samo sa Oktavijom 2.0 tdi iz 2009-te i u odnosu na nju i ide i lezi bolje, a evo i testa AutoSporta gde je prva, pa ako su je i Nemci nahvalili onda sigurno nije bas najlosije upravljanje u klasi:

https://www.youtube.com/watch?v=zON4bWsl2Ek
 
Poslednja izmena:
Daily driver mi je Ford Mondeo '04 sw, 2.0tdci 130ks ghia, veoma zadovoljan, kod mene je 4 ipo godine, planiram da bude jos bar toliko. Za svoju klasu je pravi vozacki auto, a pritom je i praktican, udoban, povoljan za dzep, itd. Zamenice ga novi Mondeo kad bude dostupan kao polovnjak, mk4 mi nije previse interesantan jer ne pruza nista znacajno u odnosu na mog da bih opravdao kupovinu, a nemam problem sa time da vozim star auto jer znam kako sam ga odrzavao itd :)
Projekat/vikend vozilo Ford Fiesta '89, tek sam je uzeo pre par meseci nakon 3-4 godine cekanja i skeniranja oglasa, konacno se pojavila dobra (ne dobra u smislu motora/opreme vec stanja). Ovaj auto se verovanto nikad nece prodavati posto mi je moze se reci jedan od snova :)
Ovo sa avatara je drugi neostvareni san, prvi put kad sam cuo VR odusevio sam se, i samo zbog tog zvuka bih voleo da imam jedan mk5 (mnogo mi lepse zvuci od 2.8/2.9 iz mk3, a mk4 ne volim sto se dizajna tice). Ima nesto u tom zvuku, i ako izuzmem automobile koji mi nikad nece biti dostupni, lepsi zvuk ima i od mnogih dostupnijih V8.

Sto se 159 tice, mislim da je to jedina Alfa koju bih posedovao, ako ne racunamo neke starije lepotice :)

@Igoritza
Pogledaj ovo, ako volis W124 mozda volis i W140, pogotovo ovakav :)
http://totalcarmagazine.com/classicandbeloved/2014/06/30/mercedes-benz_ko860/
https://www.youtube.com/watch?v=bYB2nnfAt44

Inace bih jednog dana voleo da posedujem W116 6.9, ludi nemci u 70im :d
 
Ovi mercedesi dizajnirani 80ih su nerealni. Komsija ima SEL (W126) produzeni, samo mu jos fali top na krovu i da krene da udara po rusiji :d

Sad sam u dilemi inace, jer sam jutros gledao jos jedan sa oglasa, 190ica ali bas bas ocuvana i od poznanika koji bi mi presekao na 2 rate. maksimalna oprema racunajuci i kozu, 91 godiste.

moze li neko ko se bas razume da mi kaze koliko je 190, pored toga sto je manji, losiji od 124 ? koje su kljucne razlike, sobzirom da je dizajn jako slican (u oba slucaja su 2.0 motori sa benzin+gas)
 
Nisam imao iskustva lično sa Mercedesima, ali ono što sam čuo je da nije kvalitet na nivou 124-ke. Čak je jedan poznanik imao problema sa istim kao da je Fiat u pitanju, a ne mečka. Ne mora da znači da je generalno tako, ali tako čuh iz dva-tri primjera...
 
Konacno soferska tema.
Tokom poslednjih 20 godina voznje, najbolji utisak su mi ostavili nemacki i japanski modeli.
Francuzi i italijani najgore.
Poslednjih 5 godina, tj. ~57.000km vozim (iz salona) Toyotu Auris, 1.6 benzinac, i mirne sam duse.
Tih, lak za upravljanje, stabilan. Samo sipam benzin i vozim.
To je ujedno i sve sto trazim od automobila, da je sto vise pouzdan i (ako moze) komforan.
Ne planiram da ga prodajem u dogledno vreme.

Citam sad za 2 teza udesa korisnika Dzekson, i imam jedno (tj. dva) pitanje:
-Zasto si platio iz svog dzepa stetu na drugim kolima, zar to ne pokriva osiguranje?
-I da si uhvatio dete, kakvu pravnu osnovu bi imao da teretis njegove roditelje da plate stetu?
Ne pitam da bih usao u raspravu, nego sto me bas zanima...
Bas te oce baksuz, za godinu dana 2 teza udesa :(
 
Pravnu osnog ODgovornost za drugog.
Procitaj zakon o obligacionim odnosima i bice ti jasno ;)
 
Igy,nish bez ovoga:

w123-mercedes-benz-automobiles-de-luxe-1024x682.jpg
 
Citam sad za 2 teza udesa korisnika Dzekson, i imam jedno (tj. dva) pitanje:
-Zasto si platio iz svog dzepa stetu na drugim kolima, zar to ne pokriva osiguranje?
-I da si uhvatio dete, kakvu pravnu osnovu bi imao da teretis njegove roditelje da plate stetu?
Ne pitam da bih usao u raspravu, nego sto me bas zanima...
Bas te oce baksuz, za godinu dana 2 teza udesa :(

Steta na drugim kolima:

Imam trenutno fiktivnu adresu, kao i 3 slucaja koji SKORO isticu po zastarelosti, da se konacno vratim u "legalu", i resim papire. Kazne su drakonske a generalno glupe - u nekoliko navrata voznja motocikla bez A dozvole i kacige, i jedno prekoracenje brzine. Dozivanjem milicije na uvidjaj bih dosao u situaciju da se opteretim sa svim time, a jedva cu da izdrzim i ovih mesec dana bez papira.

Da sam uhvatio dete, napravio bi toliku halabuku roditeljima, u smislu - "ja sam razlupao kompletan svoj auto, da bi vase dete ostalo zivo i nastavilo u punom trku da pretrcava ulicu nakoso" Nije bila nimalo bezazlena situacija, jer ponavljam, da se nikad toliko nisam uplasio. Zaustavi se vreme ***, razmisljas - BLIC VESTI: Ubio dete u zarkovu, glava deteta se kotrljala 40 metara! Jos sam i pokusao manevar u obliku slova S, auto u susret kao da je tempiran bio... jedan jedini u kilometar ulice.

Maler, al sta ces. Stilo + Golf u trenutku razbijanja 3500 evra vrednosti. Jos mojih ovih 1k iz steka, sad bi mogao da uzmem kao gospodin, Passat, Avensis ili A6 (C5) i da se vozim ko covek. Al nema veze, ko zna zasto je to dobro :) 124 i ulaganje, taman nova prilika da se dodatno ucim mehanici sam :)
 
Waylander@ Pravi izbor auta, jos bolji izbor motora :)

Dzekson, taj Stilo kog si imao nije odrzavan ;) Auto koji je odrzavan kako treba, ne bi smeo da ima toliko poseta servisu za dve godine.
 
Steta na drugim kolima:

Imam trenutno fiktivnu adresu, kao i 3 slucaja koji SKORO isticu po zastarelosti, da se konacno vratim u "legalu", i resim papire. Kazne su drakonske a generalno glupe - u nekoliko navrata voznja motocikla bez A dozvole i kacige, i jedno prekoracenje brzine. Dozivanjem milicije na uvidjaj bih dosao u situaciju da se opteretim sa svim time, a jedva cu da izdrzim i ovih mesec dana bez papira.

Da sam uhvatio dete, napravio bi toliku halabuku roditeljima, u smislu - "ja sam razlupao kompletan svoj auto, da bi vase dete ostalo zivo i nastavilo u punom trku da pretrcava ulicu nakoso" Nije bila nimalo bezazlena situacija, jer ponavljam, da se nikad toliko nisam uplasio. Zaustavi se vreme ***, razmisljas - BLIC VESTI: Ubio dete u zarkovu, glava deteta se kotrljala 40 metara! Jos sam i pokusao manevar u obliku slova S, auto u susret kao da je tempiran bio... jedan jedini u kilometar ulice.

Maler, al sta ces. Stilo + Golf u trenutku razbijanja 3500 evra vrednosti. Jos mojih ovih 1k iz steka, sad bi mogao da uzmem kao gospodin, Passat, Avensis ili A6 (C5) i da se vozim ko covek. Al nema veze, ko zna zasto je to dobro :) 124 i ulaganje, taman nova prilika da se dodatno ucim mehanici sam :)

Ok, za prvo sam i pretposatavljao, zato sam i pitao.
Cak za neke manje saobracajke, iako ti je istorija cista, se ne isplati zvati muriju jer placas valjda nj izlazak.. koji je ne znam koliko para (nije siguran info, ako moze neko da potvrdi ili opovrgne?).

Ovo za odgovornost roditelja pred zakonom mi jos uvek ne pije vodu, tj. nisam citao zakon o oblig. odnosima (@weasel) ali se ne secam da je neko dete tj. njegovi roditelji bili tereceni za saobracajku. Osim, u suprotnom slucaju, kada zgazis bilo kogao van pesackog prelaza, nisi kriv.
To kako si regaovao pri poslednjem slucaju bi reagovao svaki normalan covek. Ja bih se licno odvezao u kanal nego zgazio kera, a kamoli dete..
 
Ja sam skorije pazario Stila JTD 2004. godište i mislim da za te pare nema boljeg automobila. :) Jedino što sam mu menjao, a to sam i znao da moram kada sam kupovao, je plivajući zamajac, set kvačila, itd, al' to svakako ode do 180 000/200 000... Ono što me nervira je, naravno, jeftina plastika, sve je jako krho što je i logično za automobil koji se kupuje za te pare.
 
Izlazak policije na uvidjaj placa osiguranje, onog ko je kriv.
 
Kupovinu polovnog autmobila delim na 3 poola:
- ~4000E
- ~10.000 E
- i sve iznad.

Do 4K postoji taj pool polovnjaka koji po difltu imaju 250K-400K predjenih kilometara koji su bar jednom vracani, a ovde se prodaju kao 120-150K predjenih km. Klasicna macka u dzaku.
Servisnu, i ako dobijete, ce biti ispisana istom hemisjkom olovkom i istim tonalitetom pecata, tj. ispisana je za par minuta. Ponavljam, ako je uopste i dobijete!

Pool ~10K evra je vec mnogo veci zalogaj i namenjen za entuzijaste koji se odlucuju za veci i jaci polovnjak ispred novog automobila manje i losije klase.
Mogucnost mahinacije je skoro ista kao i za prvi pool, s tim sto se ovaj put radi o automobilima koji uglavnom imaju pravu kilomatrazu i manje godina, a vise su klase.

Treci pool ne moram ni da komentarisem, nemanjen je onima koji se dvoume izmedju novog automobila srednje klase i polovnog mafijskog :)
Izbor "polovnog mafijaskog" (nisu moje reci nego ce tako reci kosmije ako se odlucite na izbor #2) je sladak jer mozete da birate modele na koje ste se lozili do samo pre neku godinu. :)
Tu su vec licni afiniteti na snazi.. neko voli da leti iznad, a neko ispod radara. Uzimajuci u obzir gde zivimo, mozda je bolja ova druga opcija, ali svako po svom ukusu.

@chimpresco
tnx za info.
 
Poslednja izmena:
Stilo:

1016875_10151813025316860_1821370929_n.jpg


Golf:

img20140524130814.jpg



Zao mi golfa vise nego stilo-a. Bio zategnut kao sajla, jos sam se u medjuvremenu naucio da sam stelujem plin, imao sam 160 km na 1000 din. Znam da ce sad neki da kazu - aj ne lazi

monopoint mnogo dobro saradjuje sa plinom,bolje nego karburator i direktno
Golf 3 je lagan auto
plin je bio podesen na optimalni vazduh/plin tako da ima obrtaje, ne gasi se prilikom kocenja/vakuma, a pritom minimalni protok plina kroz glavnu granu i usteda
jednokrake svecice, nove
visok profil gume (175/65/14) - drasticna usteda benzina prilikom inercione kretnje (5 brzina)
nov isparivac i filter, nove dizne, sve novo osim boce
 
Poslednja izmena:
Za upravljivost mogu da je poredim samo sa Oktavijom 2.0 tdi iz 2009-te i u odnosu na nju i ide i lezi bolje, a evo i testa AutoSporta gde je prva, pa ako su je i Nemci nahvalili onda sigurno nije bas najlosije upravljanje u klasi:

Nisi me dobro razumeo. Vectra je najgora u klasi. 159 je, ipak, doterana i primetno bolja.

A octavia je u C segmentu i nije za poređenje. Ni meni se nije baš svidela, s tim što nisam probao najnoviju.
 
Poslednja izmena:
pre 5 godina kuljen citroen c5 2002god. 2.2 hdi sa navodno "96.000" km sad je na satu 410.000km xD,nikakav ozbiljan kvar osim remonta dizni u novom milosevu na 250.000km sve ostalo od potrosnog materijala standardno kao i kod svih automobila. prakticno neunistiv auto,jako sam se prijatno iznenadio kroz sta je sve prosao.
 
Odlicna tema, nadam se da nece umreti preranom smrcu kao druge non IT teme.

Ja sam prosle godine kupio svoj prvi auto. Ford Focus mk1. Ovakav kao sa slike, bas u toj boji (mojoj omiljenoj).
Kad sam kupovao auto, izbor sam sveo na 3 razlicita auta. Opel Corsa C, Opel Astra G i Focus. Dizajn mi se najvise svideo na Focusu i ljubav je rodjena.
Svaki put mi izmami osmeh kad ga vidim kako je lep.
Jako ga gotivim, unutra je prostran, ima veliki prtljaznik, udoban, lepo vozi, necujan u leru.
Sledeci auto ce mi najverovatnije opet biti Ford. Ili Focus mk2, mk3 ili Mondeo mk4.
Jednom Ford, uvek Ford. Kod nas ih ne gotive previse jer ih nije ni bilo mnogo kod nas do pre nekih 5-10 godina al se stvari menjaju.
Po meni marka automobila koja najvise nudi za ulozene pare i pouzdani su. Takodje dosta su povoljni polovnjaci.

ford-focus_420-420x0.jpg
 
Poslednja izmena:
Prvi put cujem lepa iskustva. Od ljudi koji voze Euro-Ford sam uglavnom slusao kritike. Drago mi je da te sluzi lepo.
 
Prvi put cujem lepa iskustva. Od ljudi koji voze Euro-Ford sam uglavnom slusao kritike. Drago mi je da te sluzi lepo.

Ja sam nailazio na 90-95% pozitivna misljenja. Za svaki auto neko ce imati lose misljenje, neko dobro.
Ja sam na primer ceo zivot slusao da Alfa Romeo pravi lose automobile, pa opet ima mnogo zadovoljnih korisnika.
Sve je relativno.
 
Prvi auto Zastava 101 Comfort iz 1976. Poklonio mi ga otac. Italijanski motor, bela karoserija, tanak volan, okrugli farovi. Pravi oldtajmer. Ovim automobilom sam bio bas zadovoljan.
Drugi auto Yugo 45 iz `82. Kupio mi ga deda 1996. Sta reci sem da je trosio vise ulja nego goriva. Zablokirala viljuska menjaca u tri sata ujutru u nekoj vukoye8ini. Brzo sam ga se resio.
Treci auto Honda CRX `91. V-TEC 1600ccm dve bregaste. Zmaj u malom pakovanju, ali nije za neiskusne. Peetzolovatz svojevremeno. Momacki auto. Prerastao sam ga, pa predjoh na nesto malo smirenije i ozbiljnije.
Cetvrti Toyota Corolla XL 1.3 `91. Sjajan automobil u svakom pogledu. Agilan porodicni auto. Nikada me nije ostavio na cedilu. Ikona. Ulupala ga baraba (sin nekog pandura) koja je nocu kroz slepi deo Gospodara Vucica prosla BMW M3-kom 110kmh. Odbijao se o martinelu i totalno skrsio jos 4-5 automobila pored mog. Vozacu nista, samo ugruvan u modricama. Za neverovati. Totalna steta.

Trenutno vozim Pezoa 206 dizelasa `02. Malo je lenj ali je mali potrosac i zgodan je za grad. Kao i kod svakog francuza boljka je elektronika koja uma da brlja, yebava i crkava cesto. Unisex gradsko traktorce.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno