Šta je novo?

Auto sijalice (LED)

Osram ima h7 led koje ispunjavaji ece regulativu.Street legal.
Od prosle godine se pojavljuju na trzistu.
Kod nas,mislim da nema distributera za to.Jedino da neko dotera preko.
Treba razlikovato OVE i one druge osram led
( imaji prefiks led driving u nazivu) koje imaju kod nas na trzistu,a nisu po " evropskim standardima".

Kineski led sa aliexpresa u auto od 10-15-20 k evra je kao kineski produzni za Ta pec na struju od 3.5 kw...
 

Prilozi

  • Screenshot_2023-10-16-08-48-17-248_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-10-16-08-48-17-248_com.android.chrome.jpg
    78 KB · Pregleda: 56
  • Screenshot_2023-10-16-08-51-18-410_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2023-10-16-08-51-18-410_com.android.chrome.jpg
    71.4 KB · Pregleda: 58
Te white vision ne mogu ni prismrditi led sijalicama, bacanje para, ne zanosite se.
Osram ima h7 led koje ispunjavaji ece regulativu.Street legal.
Od prosle godine se pojavljuju na trzistu.
Kod nas,mislim da nema distributera za to.Jedino da neko dotera preko.
Treba razlikovato OVE i one druge osram led
( imaji prefiks led driving u nazivu) koje imaju kod nas na trzistu,a nisu po " evropskim standardima".

Kineski led sa aliexpresa u auto od 10-15-20 k evra je kao kineski produzni za Ta pec na struju od 3.5 kw...
Imam ih, stoje u kutiji, a vozim sa kineskim sa aliexpressa od 15eur, za nijansu sam bio zadovoljniji sa njima,pa rekoh ajde neka ih dok ne crknu pa cu staviti Osram,ali eto 6 meseci rade.
Niti mi iko blica, niti ikome smeta, tako da te price ne piju vodu, nije problem do sijalica nego do rastelovanih ili pogresno nastelovanih farova.
 
Poslednja izmena:
Ne može se far naštelovati, ako sijalica u njemu nije odgovarajuća. Ako far baca suviše difuzan snop, nema tog štelovanja koje može to da ispravi. Ti na takvom faru možeš samo da podižeš i spuštaš svetlosni snop. Ne možeš da ga suziš, odsečeš...
To što kod tebe far ne funkcioniše dobro sa boljim legal sijalicama nije do sijalica, već do tvog fara. Matori automobili možda jesu lepo održavani i ulickani, ali unutrašnjost fara (senilo) stari...

Inače, više i ne blicam, ali zato kada se nađem ispred onog ko ili ima raštelovane farove ili budžene sijalice, a voli da mi se zavuče u gepek, od mene istog momenta dobija dva zadnja led svetla za maglu, pa neka mu se oči crvene od sreće
 
Visiko bacaju pa ti smetaju,nazalost dosta vozaca ne konta i voze kako voze, bitno da baca svetlost,a kakvu i u kom pravcu ne bitno...
 
Kad smo kod štelovanja farova, gde to odraditi (u Beogradu)?! Menjao sam komplet farove pre neki dan, ali majstor (drugar) nema tu aparaturu za štelovanje. Poslao me kod Miće u Dimitrija Tucovića kod kafane "Limun žut", međutim tamo mitinguju svakodnevno, nema šanse da dođem na red...
 
Ja na tehnickom uvek naglasim da provere/nasteluju.
Pre dok tehnicki nisu bili rigorozni,a nesto sam radio oko farova naidjes i pocastim da nasteluju,od kad su se uozbiljili obicno ne primaju da dodjes "tek tako"
 
Ne može se far naštelovati, ako sijalica u njemu nije odgovarajuća. Ako far baca suviše difuzan snop, nema tog štelovanja koje može to da ispravi. Ti na takvom faru možeš samo da podižeš i spuštaš svetlosni snop. Ne možeš da ga suziš, odsečeš...
To što kod tebe far ne funkcioniše dobro sa boljim legal sijalicama nije do sijalica, već do tvog fara. Matori automobili možda jesu lepo održavani i ulickani, ali unutrašnjost fara (senilo) stari...

Inače, više i ne blicam, ali zato kada se nađem ispred onog ko ili ima raštelovane farove ili budžene sijalice, a voli da mi se zavuče u gepek, od mene istog momenta dobija dva zadnja led svetla za maglu, pa neka mu se oči crvene od sreće
Koliko ja znam ako far ima socivo, ne moze da smeta nekome svetlo i ako stavis najgoru led sijalicu. Far bez sociva, predstavlja problem ostalim vozacima, jer baca svetlo na sve strane
 
Da se u far predviđen za halogenku može ubaciti ikakva LED, i da to prođe homologaciju, pravilo bi se to i fabrički.
 
Vecina farova sa socivom je starije proizvodnje, dok jos led tehnologija nije toliko dogurala. Preko mozes da "legalizujes" aftermarket led sijalice u faru bez sociva, dok kod nas nista nije legano...
 
Ne može se far naštelovati, ako sijalica u njemu nije odgovarajuća. Ako far baca suviše difuzan snop, nema tog štelovanja koje može to da ispravi. Ti na takvom faru možeš samo da podižeš i spuštaš svetlosni snop. Ne možeš da ga suziš, odsečeš...
To što kod tebe far ne funkcioniše dobro sa boljim legal sijalicama nije do sijalica, već do tvog fara. Matori automobili možda jesu lepo održavani i ulickani, ali unutrašnjost fara (senilo) stari...

Inače, više i ne blicam, ali zato kada se nađem ispred onog ko ili ima raštelovane farove ili budžene sijalice, a voli da mi se zavuče u gepek, od mene istog momenta dobija dva zadnja led svetla za maglu, pa neka mu se oči crvene od sreće
i kada je pojavi "fandjo" pa ti se zalepi za branik...
Koliko ja znam ako far ima socivo, ne moze da smeta nekome svetlo i ako stavis najgoru led sijalicu. Far bez sociva, predstavlja problem ostalim vozacima, jer baca svetlo na sve strane
koliko secam morimoto sociva su oko 300e , znam samo dvoje koje ih je urgadjivalo na dzipove jer su oni sami po bili 10k eura pa vredi..za jeftinija kola..tesko da ce to iko
 
Vecina farova sa socivom je starije proizvodnje, dok jos led tehnologija nije toliko dogurala. Preko mozes da "legalizujes" aftermarket led sijalice u faru bez sociva, dok kod nas nista nije legano...

Gde to može da se legalizuje aftermarket LED sijalica u faru koji je inače za halogenku?!?
Pisali smo već o tome. Ne može nigde, a da je iole uređena država.
Nemojte iznositi nepouzdane informacije.

Osram je izbacio neke LED sijalice koje mogu se legalizuju u samo nekoliko farova, i to tačno piše koji modeli vozila i koji farovi su u pitanju (tip i model vozila i homologacioni broj fara). A ni tada procedura nije baš da je prosta.
 
Ima podugacak spisak na sajtu Osrama i po drzavama i po modelima, verujem da tako ima i kod ostalih vecih proizvodjaca... Niko ne kaze da se kineske mogu legalizovati.

Kao sto sve ostale delove mozes legalizovati, tipa opruge, branike, koje kakve spojlere i td... Proceduru ne znam, al uz vecini legalnih pri kupovini dobijes sertifikat vajda onaj TUV...
 
Opet standardna prica, a tema otvorena radi razmjene iskustava.

Pa stranci iz uredjenih drzava vise kupuju taj aftermarket LED.

Ovde ih vecina nije probala sijalice skuplje od 20 eura i iznose neke zakljucke. Uglavnom uzimaju one C6 LED koje izbijaju oci.

Moja iskustva su da je LED (Philips, Osram) mnogo bolji od halogene, na koje se ne bih vracao ako ne moram.
 
Pa *** ovaj LED Osram, 90 eur jedna sijalica, 1500 lumena i 6000 K. Ovo poslednje mi se ne sviđa jer je previše hladna boja.
Philips diamon vision, 30 eura par sijalica, 935 lumena i 5000 K.
Philips X treme vision, 25 eura jedna sijalica, 1095 lumena i 3450K.
Philips white vision, 30 eura jedna sijalica, 1350 lumena i 3700 K.

Ova poslednja zbog boje svetlosti i lumena je po meni najbolja za vidljivost.
 
Pominjano vec vise puta, da je sto se tice halogenih Bosch gigalight najbolja opcija odnos cena/kvalitet.
 
Životni vek veoma kratak, 250 sati.
 
Gledam na domacem sajtu h7 led 300w, 100000 lumena i takve gluposti. Koliko realno led imaju lumena?
 
Životni vek veoma kratak, 250 sati.

I moje iskustvo sa tim "pojačanim" halogenkama je da imaju jako kratak radni vek.
Stavio sam ih na mesto dugačkih svetala. Na mesto oborenih, vrlo brzo odapnu, iako imam dnevna svetla i zapravo rade samo noću.
Situacija je još gora ko nema dnevna svetla pa mora da ih drži stalno uključenim.
 
I moje iskustvo sa tim "pojačanim" halogenkama je da imaju jako kratak radni vek.
Stavio sam ih na mesto dugačkih svetala. Na mesto oborenih, vrlo brzo odapnu, iako imam dnevna svetla i zapravo rade samo noću.
Situacija je još gora ko nema dnevna svetla pa mora da ih drži stalno uključenim.
Upravo iz tog razloga je suludo bacati na te "pojacane" po 3000-4000din
 
Ni meni to nije jasno. Kod mene ksenoni već 4-5 godina, milina.
 
Pa nije ni to legalno, i možeš imati problem na tehničkom pregledu.

A ukloniti xenon pre tehničkog pa ga vratiti nije baš par minuta posla

Xenon farovi moraju imati automatsku nivelaciju.
 
Nije legalno, al rade posao odlično i mnogo bolje nego aftermarket LED, odlično uštelovani, kao fabrika, pošto auto ima sočiva, a i u nekim varijantama iz fabrike izlazi za ksenonima. Provale na tehničkom da su aftermarket samo zato što nema prskalice :)
Inače, skinem ih i vratim za Max 10 minuta sa sve balastima. Još su moji mislim 4300k, odlična mera.
U pravu si za nivelaciju, al to štelujem ručno ;) kad opteretim auto a to je vrlo vrlo retko, skoro nikad :).
Pošto vidim gde mi snopovi bacaju i gde su odsečeni, da ponovim da su farovi profesionalno podešeni, tj snop, tačno znam dal treba da ih podignem ili ne, ali mi nikad niko nije blicao.
Opet da ponovim, isti far ide i za model sa fabričkim xenonom i u ćvek sam pre za dobar ksenon set u datu sa sočivom nego za bilo kakve LED varijante koje nisu fabrika.
 
Gledao, raspitivao se po radnjama, netu i zakljucio da su kod nas u Srbiji najbolji izbor auxito i bevinsee h7 led za manje pare
 
Sve zavisi kako se ugrade ksenoni.
Realno, retki su primeri gde je baš komplikovana ugradnja i zamena ksenona.
Pa ja sam na renault Modusu morao da skidam ceo prednji deo da zamenim običnu sijalicu u faru.
 
Koristi li neko halogene H7 POWERTECH sijalice iz Silver auta ?
 
Nazad
Vrh Dno