Šta je novo?

ASUS Zenfone 2 - prvi mobilni telefon na svetu sa 4 GB RAM-a

Ma svaka cast za vas, jako je retko da neka kompanija izuzev Samsunga i Apple-a na nasim prostorima ima covere, i tako te stvari
 
Evo da se pohvalim i ja danas sam tacnije od veceras i ja vlasnik jednog ovakvog asusa :) kupljena najjaca verzija sa 4GB rama i 64GB memorije na prvu loptu telefon je odlican sada je na punjacu pa ce mo sutra videti, na prvu lopti me odusevio :)
Sto se tice garancije i ja sam bio neverni toma ali sam se uverio da to uopste nije tako i da su garancije maksimalno korektne. Sve uredjaje uvek kupujem po legalnim prodavnicama sa legalnom garancijom. U avgustu prosle godine sam kupio Lenovo P780 u win winu od starta sam imao prblema sa njim tacnije gubio je mrezu lutajuci po netu vidim da konkretno taj model telefona je imao falinku dali cela serija pitanje je ali sam bio te srece da sam imao primerak koji je zezao. Nosio sam ga 6 meseci telefon je bio u funkciji uz povremem prekide signala posto sam imao garanciju resih da reklamiram aiko sam mogao generalno da ga koristim, cim sam ga predao u prodavnici gde sam kupio mislio sam da ce me glat odbiti po starom Srpskom obicaju isti dan kada sam predao telefon na reklamaciju kupim sebi drugi telefon Nokiu Lumiu L1520. Telefon je odnesen u ovlasceni servis posle nekoliko dana dobijam sms od Alti da je za moju reklamaciju odobrena zamena uredjaja i da se javim najblizoj prodavnici, posto sam vec sebi kupio telefon, odlucim da ponovim i zenu tako da sam zeni uzeo Nokiu Lumiu 730DS.
Skoro sam imao peh na mojom Nokiom L1520 tacnije isto kao i ovaj sa Asusom prestao je da mi radi zvucnik od multimedije, odnesem ga na reklamaciju u u roku od 8 dana dobijam SMS da mi je opet odobrena zamena uredjaja, tako da sam sledeci telefon izabrao ovaj ASUS i doplatio 2000 din. Ljudi stornirali racun od nokije doplatio razliku u ceni i ponovo dobijem fiskalni racun za nov uredjaj sa novom garancijom. Tako da mogu da kazem da sam sa zadnja dva telefona sto se garancije tice odlicno prosao.
 
bas su brzo delovali, stvarno znaci imati predstavnika kompanije na forumu kome mozes da se pozalis.

ne bih da mracim, ali meni se licno ne bi svidelo da telefon platim 400 evra i da mi ga par dana nakon kupovine popravljaju. ma koliko sitna intervencija bila, telefon je otvaran. mene bi to vrh smorilo.
 
Evo i mene, dakle vec ste dobili update od ASUS Srbija, telefon sam preuzeo u servisu bez ikakvih problema i sve radi. Hvala jos jednom ASUS Srbija na pomoci.

@ed_hunter, iskreno, ja nov telefon nisam ni ocekivao, a popravka je bila uradjena izuzetno brzo (predao sam ga u oko 12, a poruku da ga mogu preuzeti sam dobio oko 3). Jedina stvar koja me je smorila je odlazak do Banovog brda 2x po vrucini, ali kako je krenulo izvucicu i poklon iz toga :D
 
bas su brzo delovali, stvarno znaci imati predstavnika kompanije na forumu kome mozes da se pozalis.

ne bih da mracim, ali meni se licno ne bi svidelo da telefon platim 400 evra i da mi ga par dana nakon kupovine popravljaju. ma koliko sitna intervencija bila, telefon je otvaran. mene bi to vrh smorilo.

Ipak mračiš.
Dešava se i ne može se izbeći ni sa jednim proizvodjačem.
 
bas su brzo delovali, stvarno znaci imati predstavnika kompanije na forumu kome mozes da se pozalis.

ne bih da mracim, ali meni se licno ne bi svidelo da telefon platim 400 evra i da mi ga par dana nakon kupovine popravljaju. ma koliko sitna intervencija bila, telefon je otvaran. mene bi to vrh smorilo.

upravo i ja razmisljam na isti nacin

da sam hteo otvaran telefon, ne bih uzeo nov...zato sam ga i pitao da li mu je uredjaj dosao sealed, jer u danasnje vreme nema smisla kupovati ni jedan mobilni i tablet koji nije sealed, pogotovo posle gomile stvari koje se rade po velikim radnjama, a koje sam na zalost video
 
Ma ne zezajte ljudi. Nije realno da od 20 miliona telefona koji se sklope (ili vec koliko) bas nijedan nema nikakvu gresku. Da li stvarno mislite da uvoznik treba da baci ovaj telefon zato sto konektor nije bio zakacen lepo? Uostalom, meni bi vise odgovaralo da mi poprave moj telefon nego da mi daju novi jer je sigurno vec uradjena kastomizacija tema, ubacivanje naloga, podesavanja aplikacija...
BTW, znam da nije tema, ali zanima me sad sta u velikim radnjama rade sa telefonima.
 
Pa ne da ga bace ali mogu da naglase šta mu je rađeno i da ga prodaju recimo za 10-15% manju cenu.
 
pa koliko ja znam popravljeni uređaji svakako idu u outlet radnje, ne u regularnu ponudu nazad na police?

A oni koji su DOA (dead-on-arrival) uopšte i ne idu na servis nego idu nazad na refabrikovanje, van zemlje.
 
ne idu svi u outlet radnje nazalost

mnogo puta se desi da radnicima uredjaji ispadnu iz kutije na pod prilikom sortiranja kutija i oni samo vrate te uredjaje u kutiju i posle kupci treba da mole boga da je sve u redu...to sam licno video desetak puta

da ne govorim o tome sto maltene ni jedan uredjaj nije sealed i sto rade ko zna sta sa njima pre prodaje...to im ostavlja prostor da repariran uredjaj proture kao nov, sto nije redak slucaj
secam se da su se na forumu zalili ljudi da su kupovali uredjaje koji su navodno novi, a imali su ucitan google nalog nekog drugog coveka ili tudje pesme i slike
 
@probotzor, izvini nisam video pitanje prvi put. Jeste, telefon je bio sealed kada sam ga kupio.

Uglavnom, danas sam otisao po poklon u Asusovo predstavnistvo u Airport cityju, koje je zasticeno kao fort Knox (licna karta na uvid, izdavanje kartice da bi se uslo u zgradu, prilikom ulazak/izlazak iz predstavnistva je moguc samo uz karticu i fotografisanje). Tamo sam dobio poklon, ispricao se sa Sasom o telefonu, romovima, pustanju win 7 na telefonu, razlozima kupovine itd.
Sve u svemu, veoma pozitivno iskustvo (posebno ako uzmemo u obzir povod :D).

I naravno, slika poklona:
P_20150722_132920.jpg
 
Hoću ja Windows na ZenFone-u. Trebalo bi napraviti globalnu peticiju :)
Ali ne mislim ovaj desktop windows, hoću windows mobile. Pa da konačno menjam moju Nokiju.
 
drago mi je da su ti dali sealed uredjaj, znaci ipak je bio problem do samog uredjaja

poklon si dobio zbog kvara? onda mogu reci da sam zadivljen :D
 
Ma ne zezajte ljudi. Nije realno da od 20 miliona telefona koji se sklope (ili vec koliko) bas nijedan nema nikakvu gresku. Da li stvarno mislite da uvoznik treba da baci ovaj telefon zato sto konektor nije bio zakacen lepo? Uostalom, meni bi vise odgovaralo da mi poprave moj telefon nego da mi daju novi jer je sigurno vec uradjena kastomizacija tema, ubacivanje naloga, podesavanja aplikacija...
BTW, znam da nije tema, ali zanima me sad sta u velikim radnjama rade sa telefonima.

Ovako.

No1. U pravu si, nije realno da od X miliona uredjaja koji su izasli iz fabrike budu svi kako treba. Ali oni koji nisu kako treba se vrate nazad na popravku, pa se prodaju ispod cene kao refurbished uredjaji, a ne kao novi ispravni. Isto tako nije u redu da covek koji je platio punu cenu uredjaja za nov uredjaj dobije u stvari refurbished i bateriju da mu zamazu oci. Neka mu vrate razliku u ceni u kesu ako vec hoce da budu korektni, a on posle sa tim novcem neka kupi sta god hoce, a mogao bi da kupi barem 4 te baterije. Ja sam kupio refurbished Lenovo tablet koji je kada je izasao kostao 2500 USD, a ja ga platio 300, doduse koju godinu kasnije kada mu je i cena pala na oko 1000 - 1500 zavisno od konfiguracije. Ali ja sam svesno kupio refurbished uredjaj i platio manje.

No2. Da li se salis? Odneo bi telefon u servis a ne bi obrisao svoj nalog i podatke sa njega? Da ti priuceni serviseri gledaju sta sve imas na telefonu, citaju mailove, poruke, itd... Ja mislim da bar clan jednog ovakvog foruma ne razmislja tako.

No3. To sto u ovom slucaju konektor nije bio povezan lepo apsolutno ne bi trebalo da interesuje kupca, jer ma koliko banalan kvar bio, telefon je otvaran, samim tim efektivno refurbished, a covek je platio punu cenu. Time opet dolazimo do onog pitanja: Da li ta famozna garancija vredi tolike razlike u ceni? Jer u ovom slucaju i da je telefon kupljen u maloj radnji i placen znatno manje, pa mu se desilo isto ovo, kroz isti bi tretman prosao- isao bi u servis gde bi mu povezali konektor kako treba. Samo bi sve mozda trajalo duze. A pitanje je da li bi i ovo ispalo ovako brzo da predstavnik firme sa foruma nije zvao servis i rekao im da to rese po hitnom postupku, sam covek kaze da su ga docekali ljudi koji su vec znali da ce da im dodje telefon na servis. Dakle veliki znak pitanja se stavlja na to da li bi ova reklamacija bila toliko brzo resena da nije bilo ove price na forumu. Po meni je ovo samo resena reklamacija (kao i bilo gde drugde), ne i dobro resena reklamacija. Dobro resenu reklamaciju sam ja skoro imao sa VIP-om, i to za uredjaj koji je maximalno nepopularan i redak u Srbiji- PS Vita. Odneo sam uredjaj u servis (Computer Land servis, da ih ovom prilikom maximalno pohvalim), dobio izvestaj servisa, otisao u VIP, sacekao neki dan i dobio nov uredjaj. Pritom kvar je isto bio lagan, najverovatnije isto konektor, ali ja sam insistirao na zameni, jer necu da platim nov uredjaj, a dobijem popravljan.
 
drago mi je da su ti dali sealed uredjaj, znaci ipak je bio problem do samog uredjaja

poklon si dobio zbog kvara? onda mogu reci da sam zadivljen :D

Lepo je kad se proizvođač potrudi da čuje i vidi svoje kupce. A ProBot, lepo je i da je ova "spam tema" dobila i lepši deo priče od onih 15tak strana pljuvanja po garancijama proizvođača :)
A isto je lepo što si ti fer pa priznao da si zadivljen. I ja sam, da nešto u srbiji funkcioniše...
 
Ovako.

No1. U pravu si, nije realno da od X miliona uredjaja koji su izasli iz fabrike budu svi kako treba. Ali oni koji nisu kako treba se vrate nazad na popravku, pa se prodaju ispod cene kao refurbished uredjaji, a ne kao novi ispravni. Isto tako nije u redu da covek koji je platio punu cenu uredjaja za nov uredjaj dobije u stvari refurbished i bateriju da mu zamazu oci. Neka mu vrate razliku u ceni u kesu ako vec hoce da budu korektni, a on posle sa tim novcem neka kupi sta god hoce, a mogao bi da kupi barem 4 te baterije. Ja sam kupio refurbished Lenovo tablet koji je kada je izasao kostao 2500 USD, a ja ga platio 300, doduse koju godinu kasnije kada mu je i cena pala na oko 1000 - 1500 zavisno od konfiguracije. Ali ja sam svesno kupio refurbished uredjaj i platio manje.

No2. Da li se salis? Odneo bi telefon u servis a ne bi obrisao svoj nalog i podatke sa njega? Da ti priuceni serviseri gledaju sta sve imas na telefonu, citaju mailove, poruke, itd... Ja mislim da bar clan jednog ovakvog foruma ne razmislja tako.

No3. To sto u ovom slucaju konektor nije bio povezan lepo apsolutno ne bi trebalo da interesuje kupca, jer ma koliko banalan kvar bio, telefon je otvaran, samim tim efektivno refurbished, a covek je platio punu cenu. Time opet dolazimo do onog pitanja: Da li ta famozna garancija vredi tolike razlike u ceni? Jer u ovom slucaju i da je telefon kupljen u maloj radnji i placen znatno manje, pa mu se desilo isto ovo, kroz isti bi tretman prosao- isao bi u servis gde bi mu povezali konektor kako treba. Samo bi sve mozda trajalo duze. A pitanje je da li bi i ovo ispalo ovako brzo da predstavnik firme sa foruma nije zvao servis i rekao im da to rese po hitnom postupku, sam covek kaze da su ga docekali ljudi koji su vec znali da ce da im dodje telefon na servis. Dakle veliki znak pitanja se stavlja na to da li bi ova reklamacija bila toliko brzo resena da nije bilo ove price na forumu. Po meni je ovo samo resena reklamacija (kao i bilo gde drugde), ne i dobro resena reklamacija. Dobro resenu reklamaciju sam ja skoro imao sa VIP-om, i to za uredjaj koji je maximalno nepopularan i redak u Srbiji- PS Vita. Odneo sam uredjaj u servis (Computer Land servis, da ih ovom prilikom maximalno pohvalim), dobio izvestaj servisa, otisao u VIP, sacekao neki dan i dobio nov uredjaj. Pritom kvar je isto bio lagan, najverovatnije isto konektor, ali ja sam insistirao na zameni, jer necu da platim nov uredjaj, a dobijem popravljan.

Ed, tema je komlikovana, slažem se sa nekim stvarima, ali opet razmišljam i da ako bi se svaka pojedinačna sitna intervencija tretirala kao HW fail tj zamenu uređaja, to bi nedvosmisleno značilo da cene proizvoda idu odmah gore.
Proizvođači kalkulišu sa failure-rateom, znaju tačno koliki im je servisni trošak, i tako prave kalkulaciju cena. Mislim da se oko toga mnogo toga vrti. Uređali su pre 10 godina bili 10x skuplji, ali je i podrška bila bolja. Sve ima svoju cenu.
BTW, bio sam juče u Telenoru, imao sam neku reklamaciju, nebitno. Pričao malo sa prodavcima i baš na temu servisa. Oni se trude da "nateraju" svojom snagom proizvođače da daju što bolje uslove servisa, ali opet to zavisi od proizvođača do proizvođača. Neću da citiram šta su mi rekli jer nije korektno a možda ni 100% provereno, ali neki jako veliki proizvođači imaju trenutno najlošije uslove servisa tj odziv u radnim danima za zamenu i popravku. Sad, druga priča je što kad kupujemo uređaje, retko kad pitamo to njih, a to je naše pravo. Iznenadili bi se kad bi ste čuli kolika je razlika od brenda do brenda :)
 
Slazem se, sve ima svoje. Moje misljenje je da je cena koja se naplacuje za uredjaj previsoka za nivo podrske koji se pruza.

Slobodno napisi te inofrmacije koje si dobio, one i treba javno da se iznesu da ljudi znaju sta da kupuju, ovo je pravo mesto za to.
 
Bajica jos izmraci coveka koji je realno ubrzao sve...Oces da ga oteras sa foruma? Pa nije ti ovo Amerika, ovde jos uvek stvari ne funkcionisu na taj nacin.
 
Covek je imao pravo da zahteva nov uredjaj i verujem da bi ga dobio, ja nikako ne bi pristao na popravku necega sto je novo_On je pristao i sve pohvale za Asus podrsku i poklon.
 
Poslednja izmena:
Lepo je kad se proizvođač potrudi da čuje i vidi svoje kupce. A ProBot, lepo je i da je ova "spam tema" dobila i lepši deo priče od onih 15tak strana pljuvanja po garancijama proizvođača :)
A isto je lepo što si ti fer pa priznao da si zadivljen. I ja sam, da nešto u srbiji funkcioniše...

pazi, cinjenica je da su svi ti primeri koje sam naveo bili istiniti
facebook stranice svih velikih radnji su pune besnih kupaca koji ne mogu da ostvare garancije

mislim da je ovde bitno uticalo to sto se pozalio na forumu, a zadivljen sam iz razloga sto se desio jedan preokret u odnosu na prethodnu politiku poslovanja
nadam se da to nije samo u ovom slucaju kako bi se stisali ljudi, vec bi svako kome se tako nesto desi, trebao da dobije isti izlazak u susret
 
Ma kakva podrska Asusa. Da je neko pogledao temu o laptopovima video bi da je ortak imao cimanje sa tri Asus Rog racunara i da su sva tri bila falicna. Na stranu to sto je on dobio tri puta nov uredjaj, to je bilo fer i korektno od strane radnje gde je kupio i od dobavljaca od kog je ta radnja uzimala te laptopove. Izasli mu u susret i menjali dok nije naisao na dobar ali iz N serije.
Problem je sto su recimo iz Asus West Srbija odgovorili da je to normalno kod te serije laptopova. Cekaj bre kako moze da bude normalno da laptop bude falican a kosta preko 100k recimo? I onda kao oni fini i podrska im super. Druga stvar , saljem poruku Asusu na fejsu koji problem imam i da mi je hitno da mi se neko javi da bi znao sta ortak dalje da radi da li su oni mozda upoznati sa tim problemom (mada cenim da su oni samo marketinski tu). Oni mi posle nedelju dana odgovaraju kad je vec ortak uzeo savim drugi model laptopa.
Ako neko kupi stvar i onda crkne odmah posle par dana ima pravo da zahteva nov uredjaj. Al bukvalno da ode i kaze izvolite vas uredjaj i dajte mi nov. U radnji na W cak imaju praksu da u prvih 6 meseci ako nesto rikne menjaju uredjaj na zahtev kupca bez problema. Mada to sve zavisi i kakvi su ljudi tamo koji rade. Da li ce hteti da se cimaju ili ce da probaju da nateraju kupca na servis i cekanje.
 
U radnji na W cak imaju praksu da u prvih 6 meseci ako nesto rikne menjaju uredjaj na zahtev kupca bez problema.
Po novom zakonu (prošlogodišnjem) o zaštiti potrošača u toku prvih 6 meseci uređaj se popravlja samo ako je kupac pristao na to.
Nije samo WW, i nije dobra volja u pitanju, svi su obavezni da daju nov uređaj ako je uvažena garancija i kupac ne želi/odbije popravku.

Ovo nije vezano sa ostatkom ove diskusije, da ne bih bio pogrešno shvaćen, samo sam hteo da objasnim situaciju oko realizacije garancije u toku prvih 6 meseci.
 
Ma kakva podrska Asusa. Da je neko pogledao temu o laptopovima video bi da je ortak imao cimanje sa tri Asus Rog racunara i da su sva tri bila falicna. Na stranu to sto je on dobio tri puta nov uredjaj, to je bilo fer i korektno od strane radnje gde je kupio i od dobavljaca od kog je ta radnja uzimala te laptopove. Izasli mu u susret i menjali dok nije naisao na dobar ali iz N serije.
Problem je sto su recimo iz Asus West Srbija odgovorili da je to normalno kod te serije laptopova. Cekaj bre kako moze da bude normalno da laptop bude falican a kosta preko 100k recimo? I onda kao oni fini i podrska im super. Druga stvar , saljem poruku Asusu na fejsu koji problem imam i da mi je hitno da mi se neko javi da bi znao sta ortak dalje da radi da li su oni mozda upoznati sa tim problemom (mada cenim da su oni samo marketinski tu). Oni mi posle nedelju dana odgovaraju kad je vec ortak uzeo savim drugi model laptopa.
Ako neko kupi stvar i onda crkne odmah posle par dana ima pravo da zahteva nov uredjaj. Al bukvalno da ode i kaze izvolite vas uredjaj i dajte mi nov. U radnji na W cak imaju praksu da u prvih 6 meseci ako nesto rikne menjaju uredjaj na zahtev kupca bez problema. Mada to sve zavisi i kakvi su ljudi tamo koji rade. Da li ce hteti da se cimaju ili ce da probaju da nateraju kupca na servis i cekanje.

i ja sam imao muke i muke sa laptopovima
 
ima tu jos jedna stvar, sto se javljaju samo ljudi sa problemima, a ovi sto nemaju probleme cute i uzivaju.Onda ispada samo problemi, a nije bas tako kad bi se pogledala ukupna prodaja to je mali procenat( ovo ne mislim samo na asus vec i na sve ostale).Na zalost servisi i njihova losa usluga i sporost oko resavanja su mnoge unistili.....
 
Evo i moje masine :) za sada prezadovoljan :) Posle WP 8.1 i njihove poznate podrske sto se aplikacija tice ovo mu dodje kao pravo osvezenje
dd8c57bfa3f5aa5188219b043ae80376.jpg
131b26230bcede888ddfa2a100b4b5b3.jpg
54b9e42815a5690a45b0792849b00009.jpg
cd72ba0d76e1fe376290f1b491b0f39d.jpg
07da6dc6f8dd4bf75eb231449e4f6dbb.jpg



Inace za sada samo pozitivna iskustva sa Asusom, Laptop, tablet Asus Nexus 7 i sada uzeo telefon :)
 
Svasta ovde procitah. Ja sam mislio da garancija vazi tako sto se po zakonu roba popravlja do 45 dana, a ako se do tog vremena ne popravi, dobija nov uredjaj. Mozda je nesto promenjeno, al sve mimo ovoga je pozitivno.
Sto se tice asusa, ja njih gotivim kao brend i uvek sam uzimao i preferirao, imao maticnu plocu p5kc, asusov rezac kupljen pre 12 godina, pakovanje full cak sam dobio i njihov disk kog sam narezao audio, radi i dalje, graficku kartu 8800 gt, koju je kuler izdao zbog prasine, i iskrivila se od toplote al nije crkla.. Al sta znam sve je relativno, asusove komponente su uvek skuplje za bar 10% od konkurencije, al zato idu na kvalitet. To je moje misljenje ne znaci i da sam u pravu, 'istina je mozda negde tamo'...
 
Nazad
Vrh Dno