bas su brzo delovali, stvarno znaci imati predstavnika kompanije na forumu kome mozes da se pozalis.
ne bih da mracim, ali meni se licno ne bi svidelo da telefon platim 400 evra i da mi ga par dana nakon kupovine popravljaju. ma koliko sitna intervencija bila, telefon je otvaran. mene bi to vrh smorilo.
bas su brzo delovali, stvarno znaci imati predstavnika kompanije na forumu kome mozes da se pozalis.
ne bih da mracim, ali meni se licno ne bi svidelo da telefon platim 400 evra i da mi ga par dana nakon kupovine popravljaju. ma koliko sitna intervencija bila, telefon je otvaran. mene bi to vrh smorilo.
Ma ne zezajte ljudi. Nije realno da od 20 miliona telefona koji se sklope (ili vec koliko) bas nijedan nema nikakvu gresku. Da li stvarno mislite da uvoznik treba da baci ovaj telefon zato sto konektor nije bio zakacen lepo? Uostalom, meni bi vise odgovaralo da mi poprave moj telefon nego da mi daju novi jer je sigurno vec uradjena kastomizacija tema, ubacivanje naloga, podesavanja aplikacija...
BTW, znam da nije tema, ali zanima me sad sta u velikim radnjama rade sa telefonima.
drago mi je da su ti dali sealed uredjaj, znaci ipak je bio problem do samog uredjaja
poklon si dobio zbog kvara? onda mogu reci da sam zadivljen
Ovako.
No1. U pravu si, nije realno da od X miliona uredjaja koji su izasli iz fabrike budu svi kako treba. Ali oni koji nisu kako treba se vrate nazad na popravku, pa se prodaju ispod cene kao refurbished uredjaji, a ne kao novi ispravni. Isto tako nije u redu da covek koji je platio punu cenu uredjaja za nov uredjaj dobije u stvari refurbished i bateriju da mu zamazu oci. Neka mu vrate razliku u ceni u kesu ako vec hoce da budu korektni, a on posle sa tim novcem neka kupi sta god hoce, a mogao bi da kupi barem 4 te baterije. Ja sam kupio refurbished Lenovo tablet koji je kada je izasao kostao 2500 USD, a ja ga platio 300, doduse koju godinu kasnije kada mu je i cena pala na oko 1000 - 1500 zavisno od konfiguracije. Ali ja sam svesno kupio refurbished uredjaj i platio manje.
No2. Da li se salis? Odneo bi telefon u servis a ne bi obrisao svoj nalog i podatke sa njega? Da ti priuceni serviseri gledaju sta sve imas na telefonu, citaju mailove, poruke, itd... Ja mislim da bar clan jednog ovakvog foruma ne razmislja tako.
No3. To sto u ovom slucaju konektor nije bio povezan lepo apsolutno ne bi trebalo da interesuje kupca, jer ma koliko banalan kvar bio, telefon je otvaran, samim tim efektivno refurbished, a covek je platio punu cenu. Time opet dolazimo do onog pitanja: Da li ta famozna garancija vredi tolike razlike u ceni? Jer u ovom slucaju i da je telefon kupljen u maloj radnji i placen znatno manje, pa mu se desilo isto ovo, kroz isti bi tretman prosao- isao bi u servis gde bi mu povezali konektor kako treba. Samo bi sve mozda trajalo duze. A pitanje je da li bi i ovo ispalo ovako brzo da predstavnik firme sa foruma nije zvao servis i rekao im da to rese po hitnom postupku, sam covek kaze da su ga docekali ljudi koji su vec znali da ce da im dodje telefon na servis. Dakle veliki znak pitanja se stavlja na to da li bi ova reklamacija bila toliko brzo resena da nije bilo ove price na forumu. Po meni je ovo samo resena reklamacija (kao i bilo gde drugde), ne i dobro resena reklamacija. Dobro resenu reklamaciju sam ja skoro imao sa VIP-om, i to za uredjaj koji je maximalno nepopularan i redak u Srbiji- PS Vita. Odneo sam uredjaj u servis (Computer Land servis, da ih ovom prilikom maximalno pohvalim), dobio izvestaj servisa, otisao u VIP, sacekao neki dan i dobio nov uredjaj. Pritom kvar je isto bio lagan, najverovatnije isto konektor, ali ja sam insistirao na zameni, jer necu da platim nov uredjaj, a dobijem popravljan.
Lepo je kad se proizvođač potrudi da čuje i vidi svoje kupce. A ProBot, lepo je i da je ova "spam tema" dobila i lepši deo priče od onih 15tak strana pljuvanja po garancijama proizvođača
A isto je lepo što si ti fer pa priznao da si zadivljen. I ja sam, da nešto u srbiji funkcioniše...
Po novom zakonu (prošlogodišnjem) o zaštiti potrošača u toku prvih 6 meseci uređaj se popravlja samo ako je kupac pristao na to.U radnji na W cak imaju praksu da u prvih 6 meseci ako nesto rikne menjaju uredjaj na zahtev kupca bez problema.
Ma kakva podrska Asusa. Da je neko pogledao temu o laptopovima video bi da je ortak imao cimanje sa tri Asus Rog racunara i da su sva tri bila falicna. Na stranu to sto je on dobio tri puta nov uredjaj, to je bilo fer i korektno od strane radnje gde je kupio i od dobavljaca od kog je ta radnja uzimala te laptopove. Izasli mu u susret i menjali dok nije naisao na dobar ali iz N serije.
Problem je sto su recimo iz Asus West Srbija odgovorili da je to normalno kod te serije laptopova. Cekaj bre kako moze da bude normalno da laptop bude falican a kosta preko 100k recimo? I onda kao oni fini i podrska im super. Druga stvar , saljem poruku Asusu na fejsu koji problem imam i da mi je hitno da mi se neko javi da bi znao sta ortak dalje da radi da li su oni mozda upoznati sa tim problemom (mada cenim da su oni samo marketinski tu). Oni mi posle nedelju dana odgovaraju kad je vec ortak uzeo savim drugi model laptopa.
Ako neko kupi stvar i onda crkne odmah posle par dana ima pravo da zahteva nov uredjaj. Al bukvalno da ode i kaze izvolite vas uredjaj i dajte mi nov. U radnji na W cak imaju praksu da u prvih 6 meseci ako nesto rikne menjaju uredjaj na zahtev kupca bez problema. Mada to sve zavisi i kakvi su ljudi tamo koji rade. Da li ce hteti da se cimaju ili ce da probaju da nateraju kupca na servis i cekanje.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari