Šta je novo?

Asus Transformer TF300T - jeftinija alternativa Prime-u

Pa rekli su mi da je prošlo suviše dugo vremena da bi mi dali nov. Reklamirao sam ga posle dva meseca do tad je radio odlično. E sad, mene teši, mada možda nije za utehu, da su ovi iz ASUSA ukapirali da imaju tipsku grešku (mada je možda do serije) pa su problem rešili kod rezervnih delova. Ne sumnjam ja u stručnost servisa, opet garancija od 2 godine pokriće sve njihove gluposti (ako ih eventualno bude). Ili možda grešim?
 
Poslednja izmena:
Pa rekli su mi da je prošlo suviše dugo vremena da bi mi dali nov. Reklamirao sam ga posle dva meseca do tad je radio odlično. E sad, mene teši, mada možda nije za utehu, da su ovi iz ASUSA ukapirali da imaju tipsku grešku (mada je možda do serije) pa su problem rešili kod rezervnih delova. Ne sumnjam ja u stručnost servisa, opet garancija od 2 godine pokriće sve njihove gluposti (ako ih eventualno bude). Ili možda grešim?
Подсети ме молим те за шта си га носио у сервис? Проблем са зујањем током снимања или тач?
 
Подсети ме молим те за шта си га носио у сервис? Проблем са зујањем током снимања или тач?
Iznenada mu je otišao tač. Počeo je da zumira, pokreće aplikacije sam od sebe i da luduje. Klasika za tač. Naravno, nije padao i sl.
 
Pa rekli su mi da je prošlo suviše dugo vremena da bi mi dali nov. Reklamirao sam ga posle dva meseca do tad je radio odlično. Ili možda grešim?

Grešiš. U prvih 6 meseci možeš da tražiš zamenu. Pogledaj zakon o zaštiti potrošača, član 54 i 55.
 
Ne gresi. U nebanana drzavama moze da ostvari to pravo. Kod nas ne. Kazem iz iskustva jer ja nisam uspeo to da ostvarim kada sam ga ja nosio na servis da mu zamene MB. Teoretski moze da ostvari, al ce zatonda se cima i da se cima...
 
Bacih pogled na zakon, stvarno je tako. Glupo mi je da pravim problem firmi preko koje sam kupio tablet obzirom da sa njima duže sarađujem... Servis mi stvarno nije jasan, promeniće pola tableta radije nego da mi preporuče zamenu.
 
Ne gresi. U nebanana drzavama moze da ostvari to pravo. Kod nas ne. Kazem iz iskustva jer ja nisam uspeo to da ostvarim kada sam ga ja nosio na servis da mu zamene MB. Teoretski moze da ostvari, al ce zatonda se cima i da se cima...
Koliko dugo si čekao na zamenu MB?
 
Ne gresi. U nebanana drzavama moze da ostvari to pravo. Kod nas ne. Kazem iz iskustva jer ja nisam uspeo to da ostvarim kada sam ga ja nosio na servis da mu zamene MB. Teoretski moze da ostvari, al ce zatonda se cima i da se cima...

Greši :d. Ja sam u poslednjih par meseci uspeo da izdejstvujem zamenu tableta za nov 2 puta, treći put sam dobio pare nazad (nije ASUS u pitanju), a uspeo sam i da dobijem zamenu telefona za nov, čak i nakon što je stari popravljen. Jest da sam bio dosadan kao proliv, ali samo sam se pozivao na zakon i uspeo. Ni sam nisam mogao da verujem :D.
 
15ak dana, posto su me uhvatili novogodsnji i bozicni praznici
 
ja to nisam uspeo sa ovima u vipu, jednostavno niko nije hteo da prihvati vrcu krompir oko zamene tebleta. A sad cu opet morati da ga nosi na servis zbog ovog zujanja na snimanju. i opet nece hteti da ga zamene. servis kaze, nije do nas da to odobrimo, vip kaze da mora da dobije saglasnost servisa da ne moze da se popravi, a zakon se ne pita nista...
 
Vip *****, kao što je meni radio Telenor. Ta "saglasnost da telefon ne može biti popravljen" je najobičnija izmišljotina naših operatera/prodavaca tehnike kojom žele da zaobiđu zakon. Ono što tebi servis treba da izda jeste potvrda da je kvar uočen, a na osnovu nje ti prodavac nudi opciju za otklanjanje istog - popravka ili zamena, a ti biraš šta ćeš od ta dva. To da li kvar može ili ne može biti popravljen apsolutno ne igra nikakvu ulogu.

Ali... poptuno razumem šta pričaš i znam u kakvoj zemlji živimo, i izgleda da sam ja ili bio nesnosno dosadan i uporan ili sam imao ludu sreću... Moj ti je savet - zatraži pismeno od Vip-a zamenu, a uključi i Centar potrošača Srbije u tu prepisku jer će im i oni onda podneti prigovor, pa to ide onda na malo "zvaničnijem" nivou... naravno, ako imaš dovoljno strpljenja.

Doduše, ne znam koliko će ti to značiti u smislu otklanjanja pištanja kod snimanja videa jer koliko sam video skoro svaki tablet to ima. Ja ga zbog toga ne bih ni reklamirao tj. nisam jer i ja imam isti problem.
 
Evo pre par postova sam pisao da imam čudno veće trošenje baterije u mirovanju (sleep). Sinoć sam ostavio sa nekih 60 posto baterije, a sad kad sam otvorio (nakon 15h sleep-a) ima 22%, tu nešto nije normalno, pre je možda potrošio 2-3%, mislim da je 40% previše. Sinoć dok sam gledao filmove, glavni potrošač je bio ekran nekih 95%, a sad evo screena. Pa zar u idle ne bi trebalo da se odmara, pa i google i android servisi beznačajno troše bateriju. Šta se to dešava u idle. Ovaj problem se pojavio sa apdejtom na 4.2, na 4.1 je bilo neprimetno trošenje.
 
na koji nacin da ukljucim i centar za potrosace u tom pismu? da prvo njima pisem pismo pa njihov odgovor u vidu njihove podrske posaljem vipu u tom zahtevu za zamenu ili si mislio na drugi nacin. Ima jos jedna stvar sto je pocela da me nervira a to je dugme za pojacavanje zvuka koji nema nikakavu dubinu hoda u odnosu na dugme za smanjivanje. Kad smanjujem ton to se oseti bllagim klikom, a kad ga pojacavam u opste se ne oseca klik, samo se na ekranu pojav onaj progres bar sa zvuk koliko se pojacao.

Meni jos nije isteklo 6 meseci a ovo je vec drugi put da cu ga nositi na servis (prvi put zbog problema sa 3Gom i povremenjim zamrzavanjem/restartovanje kad ga spojim na dok) pa cu ga rado sledece nedelje odneti na servis.

Mislim da za ovakvu igracku sa ovakvom cenom, prodavci bi trebali da budu vise na strani korisnika. Nismo mi kupili tastaturu/mis pa i ako se pokvari nema veze...
 
Nismo mi kupili tastaturu/mis pa i ako se pokvari nema veze...
Nebitno sta je, po mom misljenju. Ti si to platio po ceni i zaslusujes sva prava zastite po tom pitanju. A ova trgovacka banda (svaka cast izuzecima, ako ih ima), koristi sve nacine da nas z......a! Nigde u Zakonu eksplicitno ne pise da ti treba racun i (cini mi se) ambalaza, ali nas drndaju kao da su oni nesto napravili pa kupili a mi prodali njima, i ljudi uglavnom oduztaju, placaju popravak i slicno., E sad se u novom predlogu Zakona trzisna inspekcija vraca u SVE slucajeve reklamacija i prituzbi kupaca, pa da vidimo kako ce se onda ponasati.
 
Poceo je tablet da mi ne pusta zvuka, posle nekog vremena jednostavno nista, ugasim i upalim, radi sve par nedelja tako, i onda opet, jer imao neko ovakav problem?

Sto se tice onog pitanja od gore, zasto servis radije menja pola tableta nego da izda novi, stvar je u tome sto servis naplacuje od ASUS-a svaki servis koji uradi, sto vise servisa uradi servis visep para, prosta logika
 
Poslednja izmena:
na koji nacin da ukljucim i centar za potrosace u tom pismu? da prvo njima pisem pismo pa njihov odgovor u vidu njihove podrske posaljem vipu u tom zahtevu za zamenu ili si mislio na drugi nacin.

Ja kad sam slao reklamaciju Telenoru putem mail-a, prvo sam je odradio onako "zvanično" u word-u (prebacio u pdf), ukačio je kao atačment u mail i taj mail sa tekstom "poštovani, u prilogu možete naći reklamaciju, bla, bla, bla) poslao istovremeno na adresu Telenora, CPS ([email protected], [email protected], [email protected]) i ovlašćenog servisa.

Ajd da ne idemo dalje u off, za sva dodatna pitanja, PM.
 
Od CEPSa nema vajde jer je reč o pravarantskoj organizaciji koja služi samoda izvuče pare od RS za podršku potrošačima. Imaš o tome detaljno na potrošački savetnik
 
Skini onaj gornji update direktno na tablet na sd karticu, otpakuj ga (dobićeš takođe zip), unmount-uj karticu, izvadi je i odmah vrati, trebalo bi da se pojavi trouglić u notification bar-u koji ti kaže da je detektovao update i onda pokreni proces. Eto, nadam se da može tako :).

Nece sve sam probao, imam i usb i sd karticu i sve ovo sam probao ali nece nista, kada idem ovim klasicnim putem i udjem u RCK pojavi se android sa otvorenim stomakom i jedan crveni uzvicnik.
Probao sam i sd karticu izvadim-vratim ali se nista ne desava, i sta ti znaci ovo "unmount-uj, izvadi i vrati" ?
 
Probaj de preimenuješ fajl u WW_epad-user-10.6.1.8.zip (ili US_epad-user-10.6.1.8.zip, ukoliko ti je tablet US sku), stavi ga na internu SD karticu, pa uradi običan reboot, davidiš da li žeš dobiti obaveštenje o update-u.
 
Poslednja izmena:
Probaj de preimenuješ fajl u WW_epad-user-10.6.1.8.zip (ili US_epad-user-10.6.1.8.zip, ukoliko ti je tablet US sku), stavi ga na internu SD karticu, pa uradi običan reboot, davidiš da li žeš dobiti obaveštenje o update-u.

Veliko hvala doktore, uspelo je :D
EDIT : Au, pa ovaj launcher je stvarno ruzan...
 
Poslednja izmena:
To je mesto za sliku user-a. Klikni na to polje, pa će se prikazati opcija da snimiš fotografiju kamerom, ili da izabereš fajl iz galerije.
 
Nazad
Vrh Dno