Šta je novo?

ASUS MeMO Pad FHD 10

Izgleda da mi je crkao ovaj tablet. Probao sve varijante: visesatno punjenje, kombinacija tastera, ali nema odziva. Posto je kupljen u USA na Amazonu pre par meseci mislim da garancija ovde ne vazi, jer nije globalna koliko se secam. Ima li neko neki predlog za servis ili bar info da kojim slucajem da sada za sve Asus proizvode vazi globalna garancija?
 
Da li neko zna gde ima da se kupi orginalnih futrola za ovaj tablet, za hd verziju.
 
Da li je neko imao problem sa ovim tabletom da mu se stalno restartuje i nece da se upali.
Takodje nece ni da udje u recovery mod pise Invalid Command?
Imam ga tek dva meseca i eto ovo mi se desilo.

Prvo sam primetio da nece da se upali odmah, nego samo po neki put kad pritisnes power, onda nije hteo vise da nalazi wifi rutere, nego se zabaguje u settings i tako stoji samo pise wifi turning off ili on. Uradio sam factori reset i od tada mi se ovo desava da se non stop restartuje. Pustim ga tako da istrosi bateriju, napunim je ponovo i isto se desava.

Moze neko da mi pomogne da ga ne saljem u Alti nazad, drzace ga mesec dana tamo, plus sto je servis neki u Nisu, koji se uzasno ponasa sa uredjajima, prosli put su mi sve izgrebali tablet koji sam im poslao na servis...
 
Da li je moguce poslati ovaj tablet direktno u neki ozbiljan ovlasceni Asus servis bez slanja prvo prodavcu, pa da on salje u servis. Stvarno bih voleo da preskocim taj korak, jer je podrska losa tamo gde sam kupio. Imam racun i garanciju.
 
Moze neko da mi pomogne da ga ne saljem u Alti nazad, drzace ga mesec dana tamo, plus sto je servis neki u Nisu, koji se uzasno ponasa sa uredjajima, prosli put su mi sve izgrebali tablet koji sam im poslao na servis...

U Nišu je vrlo mali broj ovlašćenih servisa. Ovlašćeni servis za Asus u Nišu ne postoji, niti je Alti ovlašćeni servis.

Da li je moguce poslati ovaj tablet direktno u neki ozbiljan ovlasceni Asus servis bez slanja prvo prodavcu, pa da on salje u servis. Stvarno bih voleo da preskocim taj korak, jer je podrska losa tamo gde sam kupio. Imam racun i garanciju.
Možeš. Pogledaj na garantnom listu. Rekao bih da je KimTec ovlašćeni servis. Pozovi ih i dogovori se sa njima kako da im dostaviš tablet. "Podrška" nema veze sa prodavnicom gde si kupio, jer svi oni šalju u ovlašćeni servis za taj uređaj.
 
Poslednja izmena:
Da li je moguce poslati ovaj tablet direktno u neki ozbiljan ovlasceni Asus servis bez slanja prvo prodavcu, pa da on salje u servis. Stvarno bih voleo da preskocim taj korak, jer je podrska losa tamo gde sam kupio. Imam racun i garanciju.
Moguce je, a i pozeljno slati direktno u ASUS servis. Nazovi 011 20 70 677, ostavi podatke i oni ce poslati kurira po uredjaj.
 
Radio je sedam meseci fenomenalno. Nazalost onda je crko skroz (verovatno ploca posto nije davao nikakve znake). Mislim da trenutno nema boljeg odnosa cena/kvalitet. Nazalost kod nas ga cini mi se vise nema u ponudi (samo LTE verzija koja je bezobrazno skupa). Opet bih ga uzeo da imam priliku. Inace je kupljen u januaru u USA i kad napisah mail Amazonu da je mi vise ne radi vratise mi ljudi pare (poslao sam nazad direktno iz Srbije u USA sve o njihovom trosku).
 
Od koliko sati radi call centar, posto se niko ne javlja od jutros na telefon?
 
Vrh Dno