Šta je novo?

Assetto Corsa , by Kunos Simulazioni

Kako tako, takav mi je stil, kog imas na milion pravih snimaka ne kapiram.. Evo ovde recimo od 30 sekunde pa na dalje. Mislim klasicno 'drajver daj da izazovem reakciju ni iz cega sa milion ":d" smajlija' pitanje :) Vise sitnih dopuna okreta umesto jednog robotskog okreta, i auto iziskuje takvu voznju jer konstantno hoce da pobegne dupe.. https://www.youtube.com/watch?v=J8lvuiTMwwc

Da ne bude post protracen samo kao odgovor na drajverovo nepotrebno ":d :d :d" baljezganje..

5A6EE1986FFA4065D5C57525285DCA6B228B3E1A

Po stoti put, ti da si seo u pravi auto nekada u zivotu, ne bi mislio da je ovo normalna voznja. Pogledaj ceo video, ovaj to ne radi non stop, vise se bori sa volanom da ostane na stazi, standardno za Porsea, a ti si bukvalno robotski to uradio u svakoj krivini "jer tako se vozi" :d:d

Na pravoj trci neko ko zeli da pobedi, ne moze da vozi kao ti jer ce mu gume trajati duplo manje. To ti je kada si naucio da vozis napamet, u "igrici", uzivo kad bi seo u auto poginuo bi :d
 
Poslednja izmena:
Dobro bre prestani da se lozis sa svojim 'iskustvom', bio si dva puta na Huji i Navaku sa Hondom lol :) :d :d :d :d (cek jos jednom) :d
Ovako vozim kad je auto maksimalno nervozan kao GTR/kad ga jos ne poznajem, i kad je Ring u pitanju.. naravno da ne radim 'namerno jer sam tako video na snimku'.

I ovo je izaslo, ne smem da prokomentarisem koliko je dobro uradjen, jer nisam bio sa pravim Countach-em na Navaku..

 
Poslednja izmena:
Dear AC followers, we are glad to introduce the Audi Quattro, here today as special guest at Audi track experience: this legendary car is one of the five awesome models that will be included in the incoming Assetto Corsa Bonus pack, currently in development at KUNOS studios. More information will follow in next few weeks, stay tuned!

1795344_1114524208573896_579748232617822021_o.png
11136124_1114524211907229_661670852645169834_o.jpg
 
Meco i Panky did it again! :) (momci koji su radili i Cobru). Quattro je njihov mod koji je trebao uskoro da izadje, zato nista nisu pisali neko vreme :)
 
Fine by me :p Kad je taj deo toliko dobro uradjen.. Salim se, valjda ce srediti par bitnih stvari dok me ne pukne opet neka zelja za ozbiljnijim MP-om, a AI me apsolutno ne interesuje..

Nego isprimao sam se na ove prave snimke, nasao bolju kameru, sad cu samo ovakve klipove da spamujem ;)



(koristio sam Fonseckerov sound mod, predobro, 3 puta bolje od default zvuka.. http://team-gsmf.org/fonsecker_sounds/ks_nissan_gtr_gt3_V1.0.rar )


Ja da sam na net okačio ovaj video i dozvolio da ovo neko vidi, prodao bih auto, istopio vozačku dozvolu, prodao konzole i prodao volan i vozio se tramvajem do kraja života. Ne mogu da ti opišem koliko je sramota ovim se hvaliti.
 
Koji bre problem imate vas dvojica Honda kumova? :) I ko se 'hvalio' uopste?
 
Problem je taj sto previše mašeš volanom lijevo-desno kao da tipkas na tastaturi potpuno nepotrebno. Ono sto sam primjetio jeste da to radis i prije ulaska u samu krivinu:

https://youtu.be/wF5I9p1K9b4?t=119

..i u samoj krivini:

https://youtu.be/wF5I9p1K9b4?t=80

Ako je to FF pa te motor vuce, onda ga obavezno ugasi a RL klip koji si postavio, ono sto vozac radi sa volanom nema veze sa tvojim pokretima. On se vidno bori sa kontriranjem. Ili iz nekog razloga hoces to da iskopiras. Dosta real life vozaca se bori sa trzanjem volana bilo zbog "prenosa" sa ceste bilo zbog treskanja po neravninama pa izgleda kao da namjenski trza ali je tebi to, kako kažes, stil voznje.

Nervozno auto nema veze sa onim sto radis.

Neko je ovdje to isto radio sa RUF-om pa mi nije bilo najjasnije u cemu je problem zasto takvo mahanjem.
 
Pazi, pri kocenju vecina automobila zna da izgubi kontrolu i guzicu, pa tim sitnim korekcijama to sprecavam, a u krivinama ne radim to sa svakim automobilom, jako lako pobegne dupe ako malo jaci gas das, pogotovo kad ugasis skroz TC, ovde sam ostavio na najmanji nivo TC jer nisam mogao krug bukvalno da kompletiram kad je skroz ugasen na GTR-u, auto divlja.. Tako da onda verovatno iz 'predostroznosti' radim te preventivne korekcije da ne bi pobegao.. Uostalom probajte brzi krug pa mi recite da moze robotskom voznjom u savrsenim potezima volanom, bez ijedne korekcije.. A moze to i normalnije da se pita ili kaze, nego ovakvim nadobudnim postovima 'bili smo dva puta na Huji i u sve se na svetu razumemo' dvojice najboljih drugara..
 
Poslednja izmena:
Nisu problem korekcije i kontre, problem je što to sa klipa izgleda vještacki i totalno suvišno. Recimo kod driftanja, grip ti je stalno off pa zahtjeva dosta kontriranja ali se opet ne radi to sto ti radis.

Kontiraš kada osjetis gubitak gripa ali je nemoguce da autu na taj nacin kako ti vozis i to u krivini gubi pa dobija grip pa da zahtjeva takvo cimanje.

Na kraju, kako ti je volja, vozi ali mislim da ti je to ružna navika.
 
Poslednja izmena:
Kontiraš kada osjetis gubitak gripa.

Tad je kasno za kontru, moram da preduhitrim gubitak guzice, pogotovo sto ne mozes preko volana da osetis to, osetis sta rade prednje gume, ne zadnje.. Recimo izlaz iz carousela https://youtu.be/wF5I9p1K9b4?t=4m5s Da nisam uradio ove dve brze korekcije izgubio bi auto skroz, kao sto jesam vise puta.. Probaj na volanu prvo, jer gamepad i tastatura imaju integrisane pomoci koje ne mozes da ugasis pa ti je sve ko po sinama, znam jer cesto upalim preko tastature cisto da overim neku stazu, kretanje je kao NFS underground.
 
Poslednja izmena:
Ma kakva crna tastatura ili gamepad.. ne govorim uopste iz trenutnog iskustva. Govorim generalno za fiziku a i prijašnje vožnje. Meni licno to cimanje nema smisla. Fizika tako ne funkcionise. Ok, preduhitris gubitak gripa ali sta znaci stalno to mahanje ? Meni nema logike.
 
Napadoste coveka radi kompletne gluposti. Cima volan so what. Brdo njih cudno drzi stap za bilijar pa igraju kao Ronnie O'Sullivan. :) Osecaj voznje u simovima je na prvom mestu i ljudi su u stanju svasta da rade/custom-izuju da bi dobili, sto bi Boris rekao "to je to osecaj". Apsolutno me ne zanima da li je to realno ili ne, da ne kazem *ebe mi se sve dok uzivam u voznjama. Pre 2 godine sam na silu pokusavao da se naviknem na realno i aktivno koriscenje kvacila u voznjama koje to podrzavaju i izvalio da ne samo sto NISAM uzivao, nego i da nemam nerava da ucim heel & toe, niti su mi pedale zakucane na sto u toj visini (my fault) da bih mogao komotno da izvezbam, patnja. Sada sam sve simove sveo na auto clutch i paddle, kompletno sam izbacio i G25 shifter, smara me iz raznoraznih razloga.

Isto tako Boris samo zeli da podeli taj driving feel sa nama preko tih klipova, nothing less nothing more, i realno *ebe mu se sta vi mislite, najbitnije je da covek uziva u AC-u sa njegovim setupom. End of story.
 
Nema tu ni "S" od simulacije. Kada bi to radio sto radi sa volanom sa pravim autom, to bi se tragicno zavrsilo.
 
Kada bi to radio sto radi sa volanom sa pravim autom, to bi se tragicno zavrsilo.

Nije tacno. Imam taxistu drugara koji misli da je Hamilton , i voli da cima ***** volan dok vozi 30 po sokacima. Pusti selja BeLograCki Sindikat pa ga radi (adrenalin valjda) , iako auto ide pravo. Ova navika se cesce manifestuje ukoliko je mlada zenka u autu.

Salu na stranu , ovo zavisi od gomile faktora , pocev od klizavosti puta , preko guma , steering columna pa do samog volana i stila vozaca.

I smarate , ostavite coveka na miru.
 
Poslednja izmena:
Ja cu sada namerno da mlatim volanom u svakom klipu, eto da bi vas iritirao. :D
 
Ja sam i dalje u šoku da neko ko deset godina zloupotrebljava reč simulacija, voli da vozi FP1 računaru bez ikakve potrebe, loži se na damage i potrošnju goriva, uzme radi ovo, čak i prilikom hot lapovanja - koje ne može da bude hot, zbog 20+ km staze. Bilo ko ko prati bilo koji motorspot na kolko god točkova, zna da je najveći posao vozača danas čuvanje guma, kočnica, gorva i automobila generalno, te da prostora za usijane glave i "fore" za brzu vožnju nema. A na 4 točka su pobednici obično oni koji najmanje rade volanom, što je i logično.
 
Ja sam i dalje u šoku da neko ko deset godina zloupotrebljava reč simulacija, voli da vozi FP1 računaru bez ikakve potrebe

Sta radim, FP1?

čak i prilikom hot lapovanja - koje ne može da bude hot, zbog 20+ km staze.

Sta bre? :d

A na 4 točka su pobednici obično oni koji najmanje rade volanom, što je i logično.

Ajd opet, ovo su brze kontre bukvalno u deadzone-u volana, bas da bi se sprecilo proklizavanje i samim tim sacuvale gume.. Nema tu previse pomeranja samih tockova.

Ne znam sto to radim, al evo napravio sam poredjenje na onoj sekciji koju je Glenn pomenuo, gle koliko nepotrebno lik cima volanom.. Kazem okacite svoju voznju, sa slicnim vremenom, da vidimo svi kako to treba da izgleda.. Ne verujem..

https://youtu.be/9eulPc-b6yI

P.S Sad ce mozda neko stvarno da okaci namerno ne vozeci ovako, ili jos gore, sledi komentar kako ja kopiram youtube klipove..
 
Poslednja izmena:
https://youtu.be/9eulPc-b6yI

P.S Sad ce mozda neko stvarno da okaci namerno ne vozeci ovako, ili jos gore, sledi komentar kako ja kopiram youtube klipove..

E ***. Ako ne vidis na tom kliipu sta pogresno radis onda.. bas se na ovom video fino vidi razlika tvoje voznje i voznje nekoga ko opravdano cima volanom.

Kako ne vidis da njega zanese jednom a onda drugi put. Nakon drugog puta samo mahne desno pa lijevo i nastavi lijevo. Nakon izlaska iz krivine zanese ga opet i dotice ivicnjak. Pogledaj koliko si puta ti vrtio volanom bez da si morao.

I na kraju krajeva, ako neki PRO vozac mase volanom, ne znaci da radi dobru stvar ali svaki RL klip sto si postavio se fino vidjelo da je cimanje volana bilo opravdano bilo radi neravnina bilo radi gubitka gripa i da nije ni slicno onome sto ti radis.
 
***a Borise al' u pravu su.. samo sto preteruju sa hejtom :)
 
Ma kakav hejt.. nismo djeca. Meni ni u djep ni iz djepa kako on vozi. Cisto diskutovanje.
 
Samo sto niko to nije primetio pre drajverovih ":d :d" postova. Pa se naredjali sve sami znalci :) (ne kazem ni da sam ja).

Ova dvojica pro-ova sa prednjom vucom, bili dva puta na pravoj stazi, sigurno vozili daleko od bilo kakvog limita, ali im je dovoljno da snishodljivo haraju po forumu.

Pa onda ovaj DOTA igrac kaci M3 video u fazonu "evo ti ga" :d a opet voznja daleko od bilo kakvog limita..

Ja sam rekao sto to radim, znam kad moze da pobegne auto, i nekad mozda i mahinalno sprecavam proklizavanje, zato sto ne mozes preko volana da osetis gubitak zadnjih tockova dok ne bude kasno.. Kazem probajte kombo na volanu, jureci dobro vreme, auto prelako pobegne ako zakasnis sa kontrama.
A ono sto 'punim i dodajem' u samoj krivini, mozda cudno al opet ne vidim sto je previse nepravilno, to su premala pomeranja tockova da bi previse uticalo na potrosnju guma, barem osiguras najbolju putanju, bolje nego jedan okret a pogresan.
 
Poslednja izmena:
protestvujem! nema sa strane onog tv overlay-a :)
 
@lozac

Ja sam te tvoje voznje gledao samo par puta i to one rally planinske staze iz rbr, mozda jos neku dok sam pratio ta tvoja tvoja ''bmw vremena'' :) ***a, kao sto rekoh u pravu su ali i preteruju sa hejtovanjem.
 
Sta uopste znaci to u pravu su :) Da pokreti volana ne mogu biti identicni, kad ja ne mogu da osetim sve sile koje pravi vozac oseca, i onda moram da preduhitrim nekad bezanje guzice? Da za to su u pravu.. pogotovo na nemoguce zahtevnom Ringu.. ali da se to tako snishodljivo predstavlja kao da ja gresim negde, to vec nije cool. Tako nesto moze da mi kaze neki profi vozac koji u isto vreme vozi i simulacije, da li je to previse nepravilno i da li treba da menjam stil posle 10 godina, a ne ovi likovi koji se uvek razumeju u sve zivo (zna se na koga mislim), svaki kraj mora da ima jednog takvog..
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno