Šta je novo?

Assetto Corsa , by Kunos Simulazioni

Svaka im čast kako su uradili Nordschleife,ja stavim na Light Fog nekako mi najlepše tako:),generalno sve je skockano i bolje sa ovom verzijom 1.1...
 
+1. A P1... :zgran:
 
vec izbacise comparison

[YOUTUBE]BlkF0BIUcpc[/YOUTUBE]
 
Jel na ovom Windowsu radi nesto iz prve ? Ucitao mi se Nordschleife jednom kako treba, posle toga svaki put mu treba po 3-4 minuta, a niko nigde ne pominje problem sa ucitavanjem.

Svaka im čast kako su uradili Nordschleife,...

Kako znas, vozio si tamo nesto ?
 
Poslednja izmena:
I meni isto nestali filteri koje sam ubacivao, ostali samo def. Na koliko sati ti je namestene trka?
 
Resih problem tako sto sam ocistio neki kesh, sta li.

Provozao sam sve automobile, i ocekivano Alfa 4c je uzas za voznju, isto kao i sve ostale Alfe, dok je GTR GT3 ubedljivo najbolji auto, posle njega P1. Steta sto je McLaren F1 GT varijana, voleo bih da je street. Fizika dosta bolja, grafika cini mi se bolja, ali to nije ni bitno toliko, zvukovi su mozda malo bolji, Nordschleife je odlican. Nisam probao na G25 i slicnim volanoma, na T500RS je FF cini mi se jos precizniji i bolji, a GTRom je milina napadati krivine u Nordschleife, ne treba mi nista nego sam da vozim, spremam se za real life na leto :)

Generalno ostaje problem izbora automobila, kao da su im samo klinci i penzioneri iz Evrope tamo glasali, ima bar 20 automobila koje su mogli da stave a bolji su od svega sto postoji u Assetto do sada, pa mi nije jasno cemu bar 10 automobila koji su potpuno neupotrebljivi krsevi na stazi, koga boli kako su lepi na posteru.
 
Poslednja izmena:
Ukusi su razliciti. MEni su sex recimo Alfta GTA, RUF, svi ti stari kojima je prenaglasen weight transfer i oversteer, daleko su zanimljiviji za voznju od GTR, P1, i sl, koji voze kao "po sinama", jer su i pravljeni da se lepe za asfalt. Kontam da je zanimljivo kada ih teras do ivice, tada krece frka, ali opet svi zakoni fizike se daleko bolje osecaju u starijim modelima u AC. Bas rekoh da su mi najdosadniji za voznju Paganijevi modeli, LaFerrari, koji kao da ima neki arkadni mod bljak, i McLaren-i. Po meni jedina mana AC-a je ta ogromna razlika u osecaju izmedju tih matorih modela i ovih novih supercars.
 
Poslednja izmena:
za izbor automobila se slazem sa driverom , mada treba imati na umu velicinu tima i budzet sa kojim su krenuli u pricu i krajnji rezultat.
ja licno vise volim "analogne" automobile , jer mi se svi ovi gt3 ponasaju kao roboti.

jedino sto im ja licno zameram jeste neozbiljan multy , al i to se menja , koliko vidim. predstavljene su zastavice :p
 
Poslednja izmena:
Za svaki slucaj reimenovao AC folder u my documents, da bi ponovo kalibrisao volan od nule i sva podesavanja.

Ring je ludilo odradjen, nisam bio licno kao ni niko sa foruma jos, ali verujem laserima da je ultra precizan :) Predobar osecaj svake izbocine, neravnine, promene visine.. to je to, bolje nisam mogao da trazim :) Detalji takodje vrh, drveca su odlican kompromis da bi na vecini kompova radilo, da je svako drvo 3D samo bi geekovi sa dva Titana mogli da voze. Ovako ima 3D drveca blizu staze, ostala su dovoljno dobro odradjena da dok vozis ni ne primecujes da su losija.. vrh. Generalno oko Ringa su se iscimali 3 puta vise nego za druge staze :)

Al sam ekstra razocaran u nove zvukove, samo sam ja izgleda jedini na celom internetu koji to primecuje :d Ljudi bre, downshifting, pustanje gasa, vracanje na gas, ne zvuci ovako digitalno u stvarnosti, kao i u vecini starijih automobila pre ovog raspalog FMOD-a. Sad ovi sto su kacili rFactor klipove verovatno konacno uzivaju, jer je sad takav zvuk :) Uzmite Z4 GT3 pa u njemu pustaj/dodavaj gas, downshift, pa uporedis sa Nismo GT3.. nebo i zemlja.
 
Poslednja izmena:
Da, downshift/upshift ne postoji u logici FMOD-a izgleda, uzasno je artificial zvuk. Mada gledam malopre neke klipove, Alfta GTA i 155 odlicno zvuce u AC. Mada sva sreca pa ima dobrih modova sa odlicnim zvukom (Mazda 787, Miura, Honda NSX...). Uzasno me nervira sto su komplretno izbacili windrush iz svih modela, meni je jako puno znacio za immersion, kada gazis 200 sa nekim matorim modelom vetar krlja po sasiji samo tako, odlicna stvar za adrenallin.
 
Sad ovi sto su kacili rFactor klipove verovatno konacno uzivaju, jer je sad takav zvuk :)

Ne lupaj risBo , ima automobila/modova na kojima bi AC mogao da im pozavidi. fmod sam po sebi moze to da odradi i istera (rre recimo isto koristi fmod), al je potrebno i da sound engineer ne bude retard.

neko je spomenuo 787B. cist primer da se moze kad se hoce. mada i tu isto , neko ko brzo menja brzine , moze da preskoci taj gear-lag. nesto sto se meni nije svidelo i brzo mi ubilo zelju da dalje dangubim uz 787b.

Isto tako nista ne bih imao protiv da urade ffb za AC kao sto je u rF2.
 
Poslednja izmena:
Ne lupaj risBo , ima automobila/modova na kojima bi AC mogao da im pozavidi. fmod sam po sebi moze to da odradi i istera (rre recimo isto koristi fmod), al je potrebno i da sound engineer ne bude retard.

neko je spomenuo 787B. cist primer da se moze kad se hoce. mada i tu isto , neko ko brzo menja brzine , moze da preskoci taj gear-lag. nesto sto se meni nije svidelo i brzo mi ubilo zelju da dalje dangubim uz 787b.

Isto tako nista ne bih imao protiv da urade ffb za AC kao sto je u rF2.

Neko je spomenuo, a to sam bio ja post iznad. :D I meni se isto svidja rf2 FF, ali ce sad Boris da ti dodje i da kaze kako trese random. JA sam vozio samo demo rf2 pre godinu-dve i nisam imao takav utisak.
 
Isto tako nista ne bih imao protiv da urade ffb za AC kao sto je u rF2.

:) Ne moze vestackiji ffb da bude u rF/rF2, al eto kao i za sve, 100 ljudi - 700 razlicitih misljenja, i svi su u pravu :d Al dobro, stvarno ne bih opet o tome :)

Eo jedan GoPro snimak, nisam sve probao, al za sad apsolutni favorit M235i racing, perverzna konekcija sa laserima Nordschleife-a :)

 
Ma sta laseri? za rFactor su izlazili geometri. :d
 
Poslednja izmena:
Neko je spomenuo, a to sam bio ja post iznad. :D I meni se isto svidja rf2 FF, ali ce sad Boris da ti dodje i da kaze kako trese random. JA sam vozio samo demo rf2 pre godinu-dve i nisam imao takav utisak.

Da , procitao tvoj post , al sam se posle udaljio od kompa pa se vratio i mrzelo me da trazim citat , sry :d
A za ffb , bice da nije prilagodjen najbolje rF2 za dfgt :d . Skoro sam probao opet neku 0.8 verziju ili slicno , i ffb i dalje kida na g25. Jednostavno je taj latency na nivou pravih automobila. Drugo je sto smo mi navikli na ove mlohave kao da vozimo citroen c5 , pa se sve nekako gumenkasto oseca i nema sanse da te iznenadi opruga i/ili ivicnjak. + sto svi vole da cuvaju svoje volane , pa se podesava sila onako ,cisto da se oseti da radi ffb :d

To sto je meni caterham skoro izlomio ruke u rl dok sam prelazio preko relativno glatkih ivicnjaka , nikom nista. ;)
 
I meni isto nestali filteri koje sam ubacivao, ostali samo def. Na koliko sati ti je namestene trka?

Filteri su sada u: system\cfg\ppfilters

Pa ih samo prebaci iz starog "filters" foldera u ovaj novi. Vrijeme kako god da podesim sunce je piguseno. Pomažu malo ovi jaci filteri ali je i dalje lose. A nestao je photo mod. Evo reinstaliram pa cu da vidim. Doduse, nardonjak koristim.. ***.
 
Poslednja izmena:
A nestao je photo mod. Evo reinstaliram pa cu da vidim. Doduse, nardonjak koristim.. ***.

Upali opet 'developer tools', to je u Assettocorsa.ini-ju valjda, a imas photo mode i u replay-u kad gledas, tamo gde premotavas, menjas kamere..
 
Hvala, evo ima sada onaj photo mode app.

De mi reci kako stimas kameru preko free F5 kamere ? Syebali su dinamičko osvjetljenje kokpit kamere pa kada je izbaciš malo vani, zatamni se da nije igrivo. Pa evo trazim drugi nacin da nastimama kameru kako mi odgovara, ono skoro da je na haubi, skroz do šajbe.

Ali niti mogu snimiti F5 cam poziciju niti mogu promjeniti FOV. Kako god nastimam u fajlu, FOV ostane na 45. Any idea ??
 
F5 koristim da namestam kameru gde hocu za ove snimke, ali ne mozes da joj snimis fiksnu poziciju da je zapamti, barem ja nisam provalio.
Mozes preko "onboard camera" aplikacije da malo priblizis sediste al ne skroz do soferke, ima neki limit dokle mozes. I u njoj isto namestis FOV koliko hoces pa snimis, to ti pamti za svaki auto posebno.
 
Cek, ti kada voziš svaki put moraš stimati kameru ?

Ja koristim baš tu, iz kokpita ali je preko konzole nastimam gdje hocu radi ogranicenja koja spominjes. Mozes je postaviti par metara iza auta ako hoces. Kada nastima, snimis je sa tom "onboard" aplikacijom i ostane ti snimljeno.

Medjutim, provalio sam da je to dinamicko osvjetljenje koje meni smeta uzrokovano defaultnim PP filterom. Ubacio sam ove svoje i osvjeljenje je ok. Samo mi je blijedunjava grafika. Nije bas onaj stari HDR kontrast pa cu prebaciti neke graficke fajlove da probam dobiti stari izgled.

http://pokit.org/get/img/c00ae88ee63263d8538b9a339153753e.jpg
 
Cek, ti kada voziš svaki put moraš stimati kameru ?

Ne, kad snimam sa GoPro :) A za voznju preko "onboard camera" aplikacije namestim za svaki auto poziciju, snimim jednom i to je to.
 
Kontam i ja nije valjda da stalno stimas kameru od nule.

Da, meni treba nesto malo vise izbacena vani pa ja to preko konzole izbacim.
 
Ukusi su razliciti. MEni su sex recimo Alfta GTA, RUF, svi ti stari kojima je prenaglasen weight transfer i oversteer, daleko su zanimljiviji za voznju od GTR, P1, i sl, koji voze kao "po sinama", jer su i pravljeni da se lepe za asfalt. Kontam da je zanimljivo kada ih teras do ivice, tada krece frka, ali opet svi zakoni fizike se daleko bolje osecaju u starijim modelima u AC. Bas rekoh da su mi najdosadniji za voznju Paganijevi modeli, LaFerrari, koji kao da ima neki arkadni mod bljak, i McLaren-i. Po meni jedina mana AC-a je ta ogromna razlika u osecaju izmedju tih matorih modela i ovih novih supercars.

Ovo sto si ti sada rekao je da sti je losiji i tezi za voznju, on je nekako bolji ?:) Ja uopste ovde ne pricam o tome kakva vremena koji pravi, vec upravo ugodnost i uzivanje u voznji. Auto kome je osecaj na volanu kao guma, koji ima previse understeera ili oversteera je mucwnje a voznju, zeleo da pravis vreme ili se vozio turisticki. BALANS je ono sto je glavna stvar kod automobila, bio on neki mali sa 1.1L ili zver sa 500 ili 1000ks. Voziti dobro balansiran auto u obicnoj gradskoj vozniji je takodje mnogo bolji osecaj od voznje nekog Fiata ili Citroena, i to ces kroz zivot i iskustvo shvatiti :)
 
Nisam siguran da sam te razumeo bas 100%, ali dodacu samo da je tako kako ti pricas ne bi postojao GT Legends, HistoricGT modovi, i 80% modela u AC. Ja kontam da ti volis perfektno izbalansiran auto, ali po meni su oni dosadniji za voznju. Koliko samo zabave pruza jedan RUF ili F40, pa to nije humano. BTW ne govorim da su balansirani dosadni za voznju u RL ili u drugim simulacijama, pricam iskljucivo o AC.
 
I opet, kao da vozimo razlicite simulacije :) Jedino se za TheFerrari slazem s tobom donekle, GT3 automobili, BMW svaki, P1.. su predobri za voznju u AC.
 
P1 je bljak, bmw-ovi su odlici. Jedno je GT3 drugo je supercar/hypercar. Bas me zanima kakav je McLaren F1, posto je u pCars jako cudno odradjen.
 
Nazad
Vrh Dno