Šta je novo?

Assetto Corsa , by Kunos Simulazioni

Po broju automobila ne, ako ti je to glavno, po svemu ostalom je bolji naravno, broj staza je manji takodje ali mislim da je nivo posvecenosti laserskom skeniranju veci.. GT je ok ali ipak se pravi za 7 do 77 uzrast, nije to bas taj nivo ozbiljnosti..
 
Poslednja izmena:
Ne znam sto se svi loze na ovo.. :d

[YOUTUBE]WMeIDOpOpEI[/YOUTUBE]
 
Na koje? :)
 
"Yellowbird" !!! Konacno...

Specifications:

Weight: 1,170 kilograms (2,579 lb)
Power: 469 hp (350 kW) @ 5950 rpm
Torque: 408 lb·ft (553 N·m) @ 5100 rpm
Power-to-weight ratio: approx. 5.4 pounds (2.4 kg) per horsepower 0-60 mph: 3.7 sec
0-125 mph: 11.6 sec
Quarter mile: 11.9 @ 126.3 mph (203.3 km/h)
Top Speed 211 mph (340 km/h)
 
Malo 'advanced' montaze sa Huayra-om :) Kakva zivotinja ***, skoro pa neupravljiva sa ovim default setom..

 
Zivotinja da znas :) Ako se samo malo zakasni sa kocenjem nema nazad, skoro nemoguce da se izvuce iz krivine i koliko god da skrecem masina ide pravo. Dobro si odvozio ;)
 
Borise jel si nešto drastično menjao na setup-u ili si pičio sa defaultom? :)

P.S. Lepa vožnjica ;)
 
Default.. A vreme je 14 sekundi iza najboljeg :D
 
Ja sam definitivno stekao utisak.... ti što drže najbolja vremena su botovi... nema drugog objašnjenja :d
 
Iz nekog razloga mi je Mugello jako zanimljiva staza, a pošto sam malo vozao po Silverstone Int. i provalio koliko je zapravo klizavija od Mugella skontao sam da je odličan trening za vežbanje kontrole auta. I ovaj e30 DTM je brutalno fun za voziti, snimih skoro PB, trenutni barem, ima tu mesta za popravke još, samo da naučim da budem manje siledžija i brži na biranju putanji. :D

 
U odlican kombo, odvozah 2:00.407

Primetio sam da vecina ljudi to rade, prerano upadate u poslednju krivinu..

 
Poslednja izmena:
Nije problem samo u poslednjoj krivini svakako... ima tu mnogo finesa. A ja mislim da cu morati da nabavim krsteniji volan, ovaj bez kvacila bas i nije za kompletan uzitak...
 
Pazi, vecina automobila u simulacijama nema kvacilo, tako da nije presudan gubitak..
 
pa... i jeste. kvacilo +h shifter je za mnogo bolji ugodjaj. da ne pricam koliko navedeni volani imaju preciznije pedale i veci hod (o mogucnosti modovanja i da ne pricam).

meni je recimo smesno menjanje brzina sa autobip opcijom na recimo M3 E30 , Lotus-ima , starijim formulama... sve sto je zamisljeno da se vozi sa kvacilom , treba da se vozi sa kvacilom :)
 
Poslednja izmena:
pa... i jeste. kvacilo +h shifter je za mnogo bolji ugodjaj. da ne pricam koliko navedeni volani imaju preciznije pedale i veci hod (o mogucnosti modovanja i da ne pricam).

meni je recimo smesno menjanje brzina sa autobip opcijom na recimo M3 E30 , Lotus-ima , starijim formulama... sve sto je zamisljeno da se vozi sa kvacilom , treba da se vozi sa kvacilom :)
Slazem se sa tobom Marko. Recite mi sta donosi novi apdejt konkretno, vidim neka graficka poboljsanja za nebo? Nisam u mogucnosti da probam pa eto da priupitam
 
Recite mi sta donosi novi apdejt konkretno, vidim neka graficka poboljsanja za nebo? Nisam u mogucnosti da probam pa eto da priupitam

0.8
- Lotus Exige 240
- Ferrari 312T F1
- Revised AI behavior
- Collisions performance improvements
- New sky box with clouds
- Fixed gui issue with spinner
- Improved x360 controller support at low speed
- Fixed gearshift sound on BMW M3 e92 Drift
- Improved rearview mirrors & added more rendering options in the launcher
- Default launcher theme: opponent skins are randomized from all available skins
- Default launcher theme: opponent setups are now set on a per-track basis
- Launcher: control configuration's Xbox360 section revised
- Fixed end race chart display bug
 
pa... i jeste. kvacilo +h shifter je za mnogo bolji ugodjaj. da ne pricam koliko navedeni volani imaju preciznije pedale i veci hod (o mogucnosti modovanja i da ne pricam).

meni je recimo smesno menjanje brzina sa autobip opcijom na recimo M3 E30 , Lotus-ima , starijim formulama... sve sto je zamisljeno da se vozi sa kvacilom , treba da se vozi sa kvacilom :)

Pa slozio bi se da su iole normalni H menjaci i pedale na ovim 'jeftinijim' modelima, sta, da vozim neke lige i ozbiljne trke sa onim plasticnim na G25/27, pa razvalio bi ga posle mesec dana..

Recite mi sta donosi novi apdejt konkretno, vidim neka graficka poboljsanja za nebo? Nisam u mogucnosti da probam pa eto da priupitam

Ferrari 312T je sjajan! Kao karting da vozim, malo sam ga samo probao.. Nebo izgleda bolje, ne znam dal se primecuje na ovom mom poslednjem snimku, nista drasticno ali ranije je bas bilo "jpeg" :) I kao da je generalno grafika malo upeglanija..
 
Pa i ti "jeftiniji" su opet daleko bolji od nepostojecih. Za lige i ostalo bi se iznenadio koliko kazne g25 recimo zna da podnese.

312T je odlican , ultra zabavan cak i preko joypada.
 
A menjac? :) Dodje se na kraju do fine cifre.. ali ne kazem da ne vredi. Ja koliko godina vec vozim simulacije bi imao razloga sebi da opravdam tako nesto, al opet mi je tesko.. Nesto kao sa telefonima, za 40e uzeo telefon koji radi skoro sve kao i oni od 300, 400.. za mene, i ne gubim nista konkretno.
 
[YOUTUBE]aIpSWIvpLoY[/YOUTUBE]
 
@Boris
Ja sam DFPro kupio za 20eur i dobio jos gomilicu delova za Juga od drugara, tako da kada krenem logikom koliko je do sada kostalo mozda bi mogao da ulovim na eGay-u neke polovne. :) Svakako, izgledaju kao pravi HC.
 
A menjac? :) Dodje se na kraju do fine cifre.. ali ne kazem da ne vredi. Ja koliko godina vec vozim simulacije bi imao razloga sebi da opravdam tako nesto, al opet mi je tesko.. Nesto kao sa telefonima, za 40e uzeo telefon koji radi skoro sve kao i oni od 300, 400.. za mene, i ne gubim nista konkretno.

Tako sam i ja razmisljao dok nisam uzeo S4 u ruke posle Sensationa i osetio se kao da sam na drugoj planeti. Isto vazi i za volane. Imam DFGT kao i ti i veruj mi, G27 je potpuno druga liga u odnosu na nas volan. Da ne pominjem i cinjenicu da DFGT nema cak ni krstene "flappy paddles" lopatice, vec one smesne dugmice iza volana. Kad se pojavio, bio je ubedljiv best buy, no sad ga je vreme vec pregazilo i zaista ne opravdava enormnu cenu koju i dalje drzi na trzistu.
 
Ali to prakticno i pricam :), ni ovo nije mala cena, kako bi onda nazvao cenu za g27 ili t500rs? :) Znam, vozio sam sa g25, ali definitivno neces biti ni sporiji a ni previse nesto patiti ni sa dfgt-om..

Inace ne verujem koliko je dobar feeling i ff sa ovim E30 dtm-om, ludilo..
 
E kada vec spominjemo DF, koja su vam podesavanja generalna za volan a koja in-game? Mislim na slajdere, ofc.
 

Prilozi

  • dfpro_sett.jpg
    dfpro_sett.jpg
    281.3 KB · Pregleda: 73
Poslednja izmena:
Ugasi u igri slip i road efekte, ostavi samo gain i malo ivicnjaka ako volis.. I brake gama bi mogao na 1.0. U control panelu je to to, pozeljno je preko 100% da bude ff iz nekog razloga/baga.. ja drzim 107%
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno