Šta je novo?

Arc Raiders

Nije catchy, nešto tu nedostaje. Okretanje kamere malo pliva, a samo kretanje je relativno tromo, barem u startu pošto vidim da to ipak može da se nabudži. Takođe kao što je većina primetila, razlike između oružija gotovo i da nema. Nisam zadovoljan uopšte puškama. Spore su i ne efikasne. Gomila nekog otpada koji sakupljaš, a ne znaš šta bi sa tim. Stoji da ima nekolio različitih stolova za bildovanje različitih elemenata a koji su zaključani u ovoj prezentaciji igre, pa možda su trebali da otključaju barem još koji čisto da se vidi šta sve postoji od opcija i o kakvoj se tačno kombinatorici radi. I što reče bahamud, definitivno su trebali da postave početak sa botovima čisto dok ne pokapiraš šta treba da radiš i uhodaš se malo. Da budem iskren i zadati vremenski okvir me nervira. Ionako nema metaka da bi mogao da se makljaš previše dugo, tako da te sa tim igra dodatno ukalupljuje i zato postaje brzo tendenciozno repetativna.
 
Poslednja izmena:
Kamera je uzas. Ne znam zasto samo nisu prekopirali onu iz PUBG. Tamo sam cak i preferirao kameru iz treceg lica umesto prvog.
Ovde moras svaki cas da kuckas X da bi je prebacivao sa ramena na rame.
 
Postoji 68 (ili 69) blueprinta u igri, sto za oruzja, sto za attachemnte, sto za modove, sto za matse. Metkovi su, light ammo, medium ammo, heavy ammo i energy (da dobro nema tih puski ukoliko nekog ne ukaki da nadje Jupiter ili onu drugu zaboravih kako se zove).

Light ammo nece probiti arc armor sa time moze samo da se rostilja weak spot.
Medium ammo onako neki slabiji armor ce probiti neki, kao na primer na Rocketier-u nece (onaj armor oko rotora)
Heavy ammo kida armor.
E sada ako neko roka Arc sa light ammo u armor i ocekuje da ce ga unistiti, pa... Nece.
Postoji bonus modifier za headshot ali ne znam da li to zavisi od oruzja ili do ammo type, posto u opisu oruzja stoji da prave veliki headshot dmg.
Sto se loota tice on sada i nema neku vaznost posto su 3 workbencha zakljucana a one koje mozemo da napravimo ne mozemo da unapredimo, inace se unapredjuju do 3 levela. Takodje moguce je unapredjivati oruzja do 4 levala kao i attachmente, ne znam da li je moguce unaprediti modove.
Obicno furam Ferro i Sticher, jedan za daleku borbu i jedan da bude za blizu. Ne kostaju mnogo da se naprave nije cak ni bitno da ih se unapredi, kao sto je bitno za Rattlera (on dobija bonus ammo u magazinu pa na lvl 3 ima 18 komada), sem eventualno magazin attachemnt i to prvi lvl pa onda Sticher ima 25 umesto 20 metaka.
Ako bi neko zeleo da se napucava protiv Bastion (onaj kraboliki tenk sa sest nogu sto se polako gega i ima LMG kojim rostilja) ili Rocketeer (ona leteca abominacija) ili Leaper (onaj sa cetiri noge sto skace ko nenormalan) preporucujem da to radi posle 18tog minuta partije posto tada igra vise ne pusta nove igrace u mec koji nadoknadjuju one koji su zaginuli. Za Queen mislim da nema dovoljno oruzja i municije da je se pobedi u 30 minuta.

Doduse kako su napravili neko na redditu spomenu da deluje ako da ce ovo da ostane permanent demo igre, ko zna.
 
Najjaci je dizajn ovih prodavaca, tri zene i gej robot. :) Ok nemojte nigde da ubacite slucajno belca muskarca... pu ne daj boze, to je zlo.
Kamera je uzas. Ne znam zasto samo nisu prekopirali onu iz PUBG. Tamo sam cak i preferirao kameru iz treceg lica umesto prvog.
Ovde moras svaki cas da kuckas X da bi je prebacivao sa ramena na rame.
Bila je kamera odaljenija od karaktera u prvim trejlerima, sada su je primakli previse karakteru jer eto, to je moderno.
 
Mozda kod normalnih ljudi, al eno gledam svet sludjen max.
Ko da nikad nisu igrali extraction shooter.
Kakva strast za onim itemima jeeee... gledam video u kome oni objasnjavaju karakteristike onog krsa i kako vi to da najefikasnije koristite jer eto , imacete dodatnih 10% damage output.
Druze ne bih se cimao ni za 500%
Dok naucim koji krs sa kojim mogu da kombinujem u ovoj igri, u pravom zivotu naucim neko novo jelo da spremim, ili nesto novo na autu da popravim, ili po kuci.
 
Komentari nekolicine ovde nisu nista bolji od onih sto je dizu u nebesa, suprotni a podjednako iritirajuci.

Igra je dobra, nije nikakvo remek delo kako sto bi mnogi rekli, ali je bukvalno ono sto sam i ocekivao kad sam prvi put cuo ovog leta. Ko je malo istrazio svestan je da je server slam samo mali deo onoga sto ce biti kad bude full release.
 
Iskreno da ti reknem,čisto sumjnam da će biti nešta drukčije

Mislim meni dovoljno to šta sam vidio,nisam zadovoljan i to je to

Igru ću pokupiti za 6 meseci kao free game.Sada sa ovim šta nude,ne bi im dao 5 emra.Zapravo niti toliko ne vredi
 
Komentari nekolicine ovde nisu nista bolji od onih sto je dizu u nebesa, suprotni a podjednako iritirajuci.

Igra je dobra, nije nikakvo remek delo kako sto bi mnogi rekli, ali je bukvalno ono sto sam i ocekivao kad sam prvi put cuo ovog leta. Ko je malo istrazio svestan je da je server slam samo mali deo onoga sto ce biti kad bude full release.
Upravo to, 15% igre je mozda bilo otkljucano za server slam. Kao sto i sam naziv kaze server slam, bio je za testiranje servera da ne bi bilo problema na full release koje danas bukvalno svaka igra ima i moglo se vidjeti da sve radi savrseno. U ove 3 dana sto sam igrao sem 2-3 puta kad mi je crashala igra na istoj lokaciji (vjerovatno je tu neki problem jer su i drugi prijavljivali) sve sem toga je bilo savrseno, ne znam da li sam queue cekao ikad vise od 15 sekundi max bilo solo ili u timu. O optimizaciji igrice ne treba trositi rijeci, odavno nije izasla bolje optimizovana igrica, pritom je u UE5, poznato svima kako rade igrice u UE5, tako da ima svaka cast za ovo. E sad o samo igrici, nije 15% kontenta otkljucano, lockani smo bili prije svega na 15 lvl karaktera gdje bukvalno nijesi mogao napravit neki build za stil igre koji ti odgovara. Lockani na tier 1 puske, shield, workbench i sve ostale krafting stanice, sem par tier 2 gunova koje si mogao naci u kutijama na najjacim lokacijama ako ti se posreci. Imali smo samo 1 od 5 mapa koje ce biti na full release, takodje je bilo jos nekih modova koji su bili zakljucani tipa Trials, razne Expedicije koje jos ne znam sta su sem da ce jedna biti za reset i razne benefite. Sve u svemu meni je bilo itekako zabavno iako je bilo minimum kontenta…Brojke za test su bile solidne, online peak na steamu je bio 220k, na Epicu je ja vjerujem bilo i vise ljudi zato sto je test u petak pusten u 10:00 na Epic a na steamu tek negdje oko 15:00 tako da je vecina vec bila preuzela igru Epicu i plus konzole. Sto se cijene tice 40€ u danasnje vrijeme kad svaka igra kosta minimum 60-70€ mislim da vrijedi svaki euro.
 
Videcemo kada izadje full verzija. Na stranu moji principi prema preorderovanju bilo cega, u ovom obliku meni je ovo vrlo repetativno kao solo igracu, i ovaj krs koji sakupljamo mi je beskoristan. A da sam hteo da grindam ,zaposlio bih se u nekom pogonu da valjam kablove, barem bih stvarno zaradio nesto a i fizicki bih se malo razdrmao.

To sto spominjes kao wow, UE5 koji radi kako treba - taj endzin se nije pojavio juce, i bilo je vala vreme da neko ozbiljno shvati kakav je precenjeni krs i da uzme za ozbiljno optimizaciju pri razvoju igre. Dakle pozdravljamo sto ovde radi kako treba, ali ne slavimo. Ono sto je meni daleko impresivnije je zvuk. Lako mozes da odredis poziciju onih dronova bez gledanja u njih, cak i u zatvorenom.
Cak mi se i ovo cluncky kretanje svidja jer ipak nosimo silan krs u rancu. Cak je po meni malo i prebrzo kretanje, realnije bi bilo da se uspori. No ok, tu je i stamina sistem pa je sve donekle ocekivano.
 
na stranu jer nije tema ali kad vec spominjete, ali ja zaista ni sa jednom UE5 nikad nikakav problem nisam imao, sve mi rade brutalno dobro bez ikakvih seckanja trzanaja itd itd.
jedina UE igra i to je UE4 igra - Hel Let loose mi ne radi kako treba, ne kako treba, vec mi uzas radi, nema sta nisam probao od resenja na netu, ono je cak sa svakim patchem jos gore ispadalo, tako da sam od nje digao ruke za sva vremena, steta, sama ideja igre je fenomenalna, ali izvedba u mom slucaju katastrofa
A Arc Raiderse cu da uzmem, bez obzira sto je smatram polu-smecem, i to na Epicu, jer tamo vec imam skoro 20$ rewards-a, a jos kad uzmem i ovo za 40$, vratice mi opet 8$ nazad u rewards balance, pa ce me igra izaci prilicno jeftino, a ovi moji sa kojim cepam sve igre ce je isto uzeti, pa ce biti dobro i prepucavanje i zezanje, jer ih ja uporno zezam za "sakupljac sekundarnih sirovina" simulator, a oni je zivotom brane i udaraju po Hunt-u, i tako u krug... :D
 
Ne znam sta se ceo svet nalozio na ovu igru, jos najbolja 2025?

Ja sam onu betu kad je bila uspeo da izdrzim 15-20 minuta koliko je ovo dosadno....
I gledam na YT dosta cesto, svi jedva cekaju i loze se, aj ukusi su razliciti, ali mene ovo zaista ne zanima, i dalje mislim da je predosadna igra

Definitivno najgluplja igra koju sam ikada igrao, trajno ide sa mog kompa

ma totalno mi je suludo ovo sa budzenjem svega, sta neko ko pocne da igra igru posle 3 meseca? pa izresetace ga svi moguci koji su tamo duze vreme, onako nemocnog.
nemam ja zivaca za ovo.
Meni je i dalje Hunt Showdown br1, nema sanse zbog ovog da prestanem ili smanjim, tamo svi mogu da uzmu iste puske i gear, i tu pokazi znanje, znam da nije tema tu, ali je isto extraction igra, i ja se vracam njoj

to ni meni definitivno nije jasno, kao sto napisah vec iznad, meni je ovo jedna od glupljih igara koje sam ikada igrao.
Ja cak i imam svoju ekipu, nas 6-7, koji igramo i Hunt I Outlast Trials, svi smo skinuli ovo danas da probamo, i svi smo u fazonu WTF, samo je jedan od nas nesto kao odusevljen, kao igra godine 2025, ludilo aaaaaaaaaaaa (ali on je vec preorder lux verziju, pa akd nesto kupi, onda uzme i advokata da bi je branio ako treba)>
svakako ide uninstall i u zaborav, sto se mene tice


A Arc Raiderse cu da uzmem, bez obzira sto je smatram polu-smecem, i to na Epicu, jer tamo vec imam skoro 20$ rewards-a, a jos kad uzmem i ovo za 40$, vratice mi opet 8$ nazad u rewards balance, pa ce me igra izaci prilicno jeftino, a ovi moji sa kojim cepam sve igre ce je isto uzeti, pa ce biti dobro i prepucavanje i zezanje, jer ih ja uporno zezam za "sakupljac sekundarnih sirovina" simulator, a oni je zivotom brane i udaraju po Hunt-u, i tako u krug... :D

Daj kontakt od advokata kojeg je tvoj prijatelj angazovao posto lik ocigledno zna znanje :ROFLMAO:


Igra je odlicna (meni, pisem u svoje ime) od balansa, od napucavanja, od zvuka i od situacija koje se mogu desiti. Ima svacega od likova koji vas ubiju na mestu do likova sa kojima se udruzite (ovo pricam za solo iskustvo). Bilo je sasavih situacija i nekih strategija koje nisam ni znao da mogu da upale gde bih nakon metka u glavu samo zbrisao, izlecio se, napravio krug i dosunjao do mesta konflikta samo da zateknem osobu koja me je ojadila kako bezbrizno lootuje fioku.

Iako ja ne igram PvP igre i citav koncept extraction igara mi ide na zivce (konkretno to sto se gubi oprema koju smo poneli u raid) ova igra mi je nevidjeno zabavna. Verovatno zato sto gubitak opreme i nije toliko veliki setback i zato sto ne postoji velika razlika izmedju efikasnosti oruzja u ubijanju igraca.

Dobra promena je to sto se shield recharger ne pravi vise od baterija koje su potpuno random loot vec od arc power cora koji se dobijaju iz bilo kog arc (sem Tick, mislim) i rubber parts a sa skilom za pravljenje stvari na povrsini onda moze da se pravi ako ponestane tokom meca.

Postoji practice range gde se nalaze sva osnovna oruzja i onaj LMG zabave radi :D i lutke opremljene sa light, medium i heavy shildom. Tu moze da se vidi koliko koje oruzje pravi dmg i koliko je potrebno da se nekog sredi. Jako korisna stvarcica za isprobavanje oruzja, preciznosti i kretanja posto ima kao i parkrur trail.
 
opsiran video o tome sta, kako , zasto i u kom pravcu ide.

 
^
Prva poruka u temi "igra me ne zanima", a sad će da je uzima jer je igraju svi njegovi drugari i jeftino će ga izaći.

Karakter, vala, za primer. 😂
i dalje igru smatram polu smecem i jednom od glupljih igara, ali nista mi ne moze zameniti osecaj kad hebuckam ortake u njoj, pravim galamu i larmam gde stignem i privlacim retardirane robote, a oni lude... :D
 
conan obrien duality GIF by Team Coco
 
1761147641620.png

Napokon ce moci da se sunja oko letecih posasti. I zapusice otvor u tornju, eh, mada nije svejedno za nas koji zentamo od visine da skacemo sa one ivice :D
 
Moja greska u vezi otvora na tornju, nece ga zapusiti vec deluje mi kao da ce da zveknu gore Rocketeer-a a ne samo rollerbots.
 
Inicijalno sam obrisao igru, ali sam je drugog dana testiranja ponovo instalirao jer sam mislio da sam je previše brzo otpisao.

Ovog puta sam promenio pristup, igrao sam isključivo solo i to veoma pokvareno jer mislim da je saradnja sa drugim igračima u solo modu nemoguća osim ako ne igrate sa nekim prijateljem. Svi uvek prave sačekušu ili te napucaju sa leđa nakon inicijalnog "prijateljskog" kontakta.
Tako da sam i ja počeo kvarno da igram i mnogo bolje sam prošao nego prvog dana testiranja.

Sećam se jednog lika što sam ubio na samoj ekstrakciji, dok je čekao lift. Lik je bio pun ko Solomonovi rudnici i verovatno mi je kleo celu familiju dok sam ga pljačkao sa osmehom od uveta do uveta. Koliko je iskustvo mizerno kad te ubiju toliko je i uzbudljivo kad ti preveslaš nekog drugog. Nažalost, moj prag uspešnosti je oko 40% od nekih 30-40 odigranih partija i interesantno je da su mi najuspešnije partije bile kada bih uzeo besplatnu, automatski generisanu opremu a kad god bih ja pravio neke kombinacije tj. neko specijalno oružje ili opremu uvek bih izvukao deblji kraj.

Igra je sjajno optimizovana po meni i možda se desi da je uzmem jer mi se igra neki online šuter u trećem licu.
 


I meni se tako čini. Ja sam je igrao nedovoljno dugo solo, a pri tom mi je uglavnom fokus bio na upoznavanju okruženja i onoga što se nalazi na mapi. Sutra dan sam je igrao nešto jako kratko u timu pošto me igra nije odmah uvukla, ali to je išlo prilično traljavo iz istog razloga. Kada se uzme ovaj pristup u obzir koji si ti naveo, menja se vizura kao i pristup igranju i to onda može da postane intrigantno. Za razliku od Division 2ke gde su gear setovi od presudnog značaja, ovde je to čini se postavljeno malo drugačije i ništa ti ne garantuje da ćeš sačuvati živu glavu, pa samim time igra dobija na neizvesnosti. Što se može i videti iz video primera koji sam okačio.
 
Poslednja izmena:
Dele igru uz nvidia karte mozda se pojave neki jeftini kljucevi ? :D
 
Pa vec je 30e, mislim da je to vrh cena.
 
I meni se tako čini. Ja sam je igrao nedovoljno dugo solo, a pri tom mi je uglavnom fokus bio na upoznavanju okruženja i onoga što se nalazi na mapi. Sutra dan sam je igrao nešto jako kratko u timu pošto me igra nije odmah uvukla, ali to je išlo prilično traljavo iz istog razloga. Kada se uzme ovaj pristup u obzir koji si ti naveo, menja se vizura kao i pristup igranju i to onda može da postane intrigantno. Za razliku od Division 2ke gde su gear setovi od presudnog značaja, ovde je to čini se postavljeno malo drugačije i ništa ti ne garantuje da ćeš sačuvati živu glavu, pa samim time igra dobija na neizvesnosti. Što se može i videti iz video primera koji sam okačio.

Pa treba ti 21 metak iz Stitchera u telo korisnika heavy shilda da ga oboris. Njegov def magazin ima 20 metaka a sa belim mag att imas 25. Ovo je testirano na onim lutkicama na poligonu. Nema razlike izmedju gadjanja u vugla ili telo, sada da li je to samo na lutkicama ili je generalno zabagovano, nemam pojma. Isto ne znam koliko je bullet dmg falloff na daljinu, doduse sa ovim smg i ne mozes da gadjas na daljinu :D
Moguce je da ce opet prckati sa stitom, posto su ga dobrano oslabili, ljubicasti sa 120HP na 80HP i sa preko 60% dmg reduction na 52%. U sustini neznatno je bolji od plavog (70HP, 50% DR) i dupli HP u odnosu na zeleni (40HP, 40%DR) tako da ni nabudzeni lik nema bas toliku prednost.
 
Pa treba ti 21 metak iz Stitchera u telo korisnika heavy shilda da ga oboris. Njegov def magazin ima 20 metaka a sa belim mag att imas 25. Ovo je testirano na onim lutkicama na poligonu. Nema razlike izmedju gadjanja u vugla ili telo, sada da li je to samo na lutkicama ili je generalno zabagovano, nemam pojma. Isto ne znam koliko je bullet dmg falloff na daljinu, doduse sa ovim smg i ne mozes da gadjas na daljinu :D
Moguce je da ce opet prckati sa stitom, posto su ga dobrano oslabili, ljubicasti sa 120HP na 80HP i sa preko 60% dmg reduction na 52%. U sustini neznatno je bolji od plavog (70HP, 50% DR) i dupli HP u odnosu na zeleni (40HP, 40%DR) tako da ni nabudzeni lik nema bas toliku prednost.
Zeleni (40 DR, 40 HP), Plavi (42.5 DR, 70HP i 5% smanjen movement) i Ljubicasti (65 DR, 120HP i 15% smanjen movement).
 
@DaBezt Pricas o novim ili starim stats? Posto, ako se ne secam pogresno zeleni je u TT2 bio 25%DR.

edit: da pogresio sam, doduse ne bas mnogo (ovo je u TT2):
1761299296084.png
 
@DaBezt Nije taj wiki update-ovan, evo ga plavi stit (doduse i ja sam zbrckao DR vrednosti za plavi, mislio sam da je 50% ali je manje):
1761301310930.png
Za ljubicasti sam apsolutno siguran da je 52%DR i 80HP zato sto mi je bilo zanimljivo da su ga smanjili sa 120HP na 80HP.
 
Nazad
Vrh Dno