Šta je novo?

Apgrejd Netbuka?!

Slazem se sa Markom.Ja kad sam imao problem sa MSI sam isto pricao samo sa call centrom.Call centar je najgora prevara.Evo i zasto.Zato sto ja kao korisnik imam ozbiljnija pitanja od toga kako da posaljem laptop.....Tacno je da nekima ko se razume treba telefon strucnog lica.Jer ja pitam sta je servisirano a lik mi odgovara"Nemam pojma".Ok da ima call centar za prijem kvarova ali treba da postoji direkt komunikacija servisera i krajnjeg kupca.I tacno je za email.Napolju to znaci 100% odgovor.Kome god sam poslao mail napolju odgovorio mi je na svako pitanje.Dok u Srbiji to nije slucaj.Kad sam poslao mail gospodinu direktoru servisa odgovorio mi 1 ili 2 puta a posle toga me nije sljivio ni 1%.Iz tog razloga sam i ja za telefon pre nego mail.Necu da pricam o ASUS brendu jer nisam imao komunikaciju sa njima pa ne znam kakvo je stanje ali generalno email u Srbiji ne znaci mnogo.Iskreno meni call centar deluje kao odbrana servisa da ne mora da odgovara na prijatna i neprijatna pitanja.A call centar samo odgovara "ne znam" pa tako postoji zacarani krug iz koga nema izlaska.Tako da MORA postojati komunikacija direkt sa centralom i servisom.
Hmmm, Marko trazi call centar, ti kazes da je call centar najgora prevara, a slazes se sa Markom? Treba sagledati i drugu stranu medalje. Zamislite situaciju u kojoj visoko obuceni i skupo placeni serviser trosi vreme odgovarajuci na pitanja na koja moze odgovoriti bilo ko, ili odgovarajuci na pitanja na koja odgovor treba da pruzi prodavac gde je laptop kupljen. Nikome se ne isplati tako nesto. Zato mi smatramo da je ovakvo resenje u Srbiji dobro jer se mail prosledjuje osobi koja moze pruziti najbolji odgovor na postavljeno pitanje. Jos jednom ponavljam, direktna komunikacija postoji, ali je u pisanom obliku.
Mislim da je uzrok velikog broja problema neobucenost prodavac u shopovima, jer je njima u interesu da znaju sve o produzenjeu garancije i slicnim stvarima. To nije pitanje koje uopste treba da dodje do ASUS-a jer odgovor nije nikakva tajna (bar ne bi trebala da bude). Treba pitati prodavce zasto ih mrzi da zapamte kad im se nesto lepo objasni. U stvari, odgovor je najverovatnije nemotivisanost, male plate koje kasne mesecima.
 
Hmmm, ko zna koga si dobio. Tesko je ovako reci sta se desilo i da li si mozda naleteo na nervoznu spremacicu koja je cistila kancelariju :)

Jaka ste vi firma kad vam se u Call centru javljaju spremacice ili ko prvi podigne slusalicu... strava :)
 
A i neke stvari se lakše objasne telefonom nego da se kuca nekome, ne znam što je to čudno gospodi iz Asusa.
 
Da li je ovaj korisnik ''ASUS srbija'' neki zvanicni predstavnik za asus?Ja ovde nisam trazio zvanicnog predstavnika da opravdava neprimerene postupke svojih kolega i ostalih zaposlenih u predstavnistvu za nase trziste.
Izvinjavam se sto je tema posla nezeljenim tokom,ja sam samo zeleo da dobijem odgovor na pitanje oko garancije i upgrejda netbuka...
 
Hmmm, Marko trazi call centar, ti kazes da je call centar najgora prevara, a slazes se sa Markom? Treba sagledati i drugu stranu medalje. Zamislite situaciju u kojoj visoko obuceni i skupo placeni serviser trosi vreme odgovarajuci na pitanja na koja moze odgovoriti bilo ko, ili odgovarajuci na pitanja na koja odgovor treba da pruzi prodavac gde je laptop kupljen. Nikome se ne isplati tako nesto. Zato mi smatramo da je ovakvo resenje u Srbiji dobro jer se mail prosledjuje osobi koja moze pruziti najbolji odgovor na postavljeno pitanje. Jos jednom ponavljam, direktna komunikacija postoji, ali je u pisanom obliku.
Mislim da je uzrok velikog broja problema neobucenost prodavac u shopovima, jer je njima u interesu da znaju sve o produzenjeu garancije i slicnim stvarima. To nije pitanje koje uopste treba da dodje do ASUS-a jer odgovor nije nikakva tajna (bar ne bi trebala da bude). Treba pitati prodavce zasto ih mrzi da zapamte kad im se nesto lepo objasni. U stvari, odgovor je najverovatnije nemotivisanost, male plate koje kasne mesecima.



Nije OK izvrtati moje reci..........Ja sam rekao :


Slazem se sa Markom.Ja kad sam imao problem sa MSI sam isto pricao samo sa call centrom.Call centar je najgora prevara


Znaci slazem se sa njime da smo i ja i on imali probleme sa call centrom jer nam nisu dali potpune informacije.Takodje i ja i Marko se slazemo da call centar nije dovoljan izvor informacija koje nama trebaju.A call centar MSI jeste prevara i iza toga stojim 100%.Jer ako ja tebi lepo kazem da saljem laptop 3 put i da zelim da konacno saznam sta je problem ne mozes da mi kazes "ne znam".Takodje koliko znam ti nisi iz MSI nego ASUS tako da ne vidim zasto si se osetio prozvanim?Ukooliko ASUS ima zaista mail preko cega daje 100% informacije ja nemam nista protiv.MSI nema.Jer gospodin direktor je odgovorio samo 1 ili 2 puta.A nakon toga kad su kasnili nisu odgovorili na moja pitanja.Ako ASUS radi drugacije ja to postujem.Ali moras da nas male ljude razumes da mi kad jednom se opecemo mleka onda se plasimo i jogurta.Sto se tice strane email podrske to je situacija drugacija.Ja sam slao LC-POWER kompaniji mail sa pitanjem oko napajanja.Odgovorili su mi odma.Ne oko garancije nego neke druge stvari.Takodje sam slao ati radeonu mail da pitam koliko je maximum temperatura za jedan model kartice i odgovorili su mi.Strani MSI support mi je odgovorio uredno na par mailova.Mada nisu odgovori bas bili nesto tacni ali nema veze.Odgovorili su.MSI servis se nije udostojio ni da mi odgovori.Tako da ne znam cemu da saljem mail kad necu dobiti odgovor.Meni je svejedno kako ce brend da napravi komunikaciju.Sto se mene tice nek posalje goluba pismonosu pa nek mu dam pismo.Samo ocu da dobijem odgovore.Eno pogledaj malo forum pa nadji temu o MSI pa vidi sta su ljudi iz MSI odgovarali ljudima.Iz mog ugla je call centar prevara koja stiti servis.Ide se na ono "ne znam" pa 9 njih od 10 odustane a 1 cemo srediti.To je ta politika.A sto se tice mail-a to cemo ignorisati jer ko sljivi mail.Ako si mislio da to mislim na ASUS to nije tacno jer ja sa ASUS nikad nisam imao bilo kakve komunikacije.Pricam o samo onome sto sam licno ja iskusio.
 
Hmmm, Marko trazi call centar, ti kazes da je call centar najgora prevara, a slazes se sa Markom? Treba sagledati i drugu stranu medalje. Zamislite situaciju u kojoj visoko obuceni i skupo placeni serviser trosi vreme odgovarajuci na pitanja na koja moze odgovoriti bilo ko, ili odgovarajuci na pitanja na koja odgovor treba da pruzi prodavac gde je laptop kupljen. Nikome se ne isplati tako nesto. Zato mi smatramo da je ovakvo resenje u Srbiji dobro jer se mail prosledjuje osobi koja moze pruziti najbolji odgovor na postavljeno pitanje. Jos jednom ponavljam, direktna komunikacija postoji, ali je u pisanom obliku.
Mislim da je uzrok velikog broja problema neobucenost prodavac u shopovima, jer je njima u interesu da znaju sve o produzenjeu garancije i slicnim stvarima. To nije pitanje koje uopste treba da dodje do ASUS-a jer odgovor nije nikakva tajna (bar ne bi trebala da bude). Treba pitati prodavce zasto ih mrzi da zapamte kad im se nesto lepo objasni. U stvari, odgovor je najverovatnije nemotivisanost, male plate koje kasne mesecima.



Nije OK izvrtati moje reci..........Ja sam rekao :


Slazem se sa Markom.Ja kad sam imao problem sa MSI sam isto pricao samo sa call centrom.Call centar je najgora prevara


Znaci slazem se sa njime da smo i ja i on imali probleme sa call centrom jer nam nisu dali potpune informacije.Takodje i ja i Marko se slazemo da call centar nije dovoljan izvor informacija koje nama trebaju.A call centar MSI jeste prevara i iza toga stojim 100%.Jer ako ja tebi lepo kazem da saljem laptop 3 put i da zelim da konacno saznam sta je problem ne mozes da mi kazes "ne znam".Takodje koliko znam ti nisi iz MSI nego ASUS tako da ne vidim zasto si se osetio prozvanim?Ukooliko ASUS ima zaista mail preko cega daje 100% informacije ja nemam nista protiv.MSI nema.Jer gospodin direktor je odgovorio samo 1 ili 2 puta.A nakon toga kad su kasnili nisu odgovorili na moja pitanja.Ako ASUS radi drugacije ja to postujem.Ali moras da nas male ljude razumes da mi kad jednom se opecemo mleka onda se plasimo i jogurta.Sto se tice strane email podrske to je situacija drugacija.Ja sam slao LC-POWER kompaniji mail sa pitanjem oko napajanja.Odgovorili su mi odma.Ne oko garancije nego neke druge stvari.Takodje sam slao ati radeonu mail da pitam koliko je maximum temperatura za jedan model kartice i odgovorili su mi.Strani MSI support mi je odgovorio uredno na par mailova.Mada nisu odgovori bas bili nesto tacni ali nema veze.Odgovorili su.MSI servis se nije udostojio ni da mi odgovori.Tako da ne znam cemu da saljem mail kad necu dobiti odgovor.Meni je svejedno kako ce brend da napravi komunikaciju.Sto se mene tice nek posalje goluba pismonosu pa nek mu dam pismo.Samo ocu da dobijem odgovore.Eno pogledaj malo forum pa nadji temu o MSI pa vidi sta su ljudi iz MSI odgovarali ljudima.Iz mog ugla je call centar prevara koja stiti servis.Ide se na ono "ne znam" pa 9 njih od 10 odustane a 1 cemo srediti.To je ta politika.A sto se tice mail-a to cemo ignorisati jer ko sljivi mail.Ako si mislio da to mislim na ASUS to nije tacno jer ja sa ASUS nikad nisam imao bilo kakve komunikacije.Pricam o samo onome sto sam licno ja iskusio.
 
Jako mi se svidja ovaj netbook Eee PC 1015N, veoma je mocan kad moze da gura 1080p bez najmanjeg problema, ima HDMI sto mi je dosta bitno, a sto je najbolje od svega jako je mobilan sto bi mi dosta odgovaralo. Jel moze jos neko da jos da podeli utiske o njemu, kakav je za kuckanje, citao sam da ima solidnu tastaturu. Cena je na sve to jako pristupacna.
 
Ja sam uzeo PN iskljucivo zbog prenosivosti i snage koju nudi za taj novac(ne postoji bolji odnos cena-performanse u netbook segmentu).Tastarura je fenomenalna ''island'' tip se pokazao kao fenomenalan bas zbog tog malog razmaka izmedju tastera,i da ono najvaznije NECUJNA je!
Sto se samog kvaliteta izrade tice,iako na prvi pogled ne odaje utisak jer je plastican i veoma lagan(navikao sam na 17icu) ne postoji krckanje niti uvijanje kada se hvata recimo za ivice ekrana i kucista.Kada se koristi sa integrisanom grafikom baterija mnoooogo traje,odgledao sam dva filma za redom wifi ON,backlight max,rezim rada performance i imao jos nekih sat i po vremena(koriscene slusalice).
Kada se pokrene neka igrica CS na primer,ili pusti HD video ION grafika ume da popne temperaturu na 60 i koji stepen,sto se ne oseca na tastaturi apsolutno nigde ali donji poklopac je vreo.
Netbook je necujan,dok se drzi recimo na grudima u krevetu.
Uostalom pitaj sta te zanima.Moj savet ti je da probas bilo koji netbuk na sat dva i onda probas ovaj asus i sve ce ti samo kazati!
 
Koja memorija od 2gb je kompatibilna sa ovim netbook-om probano vise vrsta ali nece?> koja specifikacija treba da bude za modul od 2gb da bi radila na ovom netbook-u?
Video sam na netu da su neki upgrade radili sa Crucial memorijom ali ona nema nigde da se nadje kod nas, bar tamo gde sam pitao :(
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno