- Učlanjen(a)
- 14.03.2011
- Poruke
- 645
- Poena
- 169
Hmmm, Marko trazi call centar, ti kazes da je call centar najgora prevara, a slazes se sa Markom? Treba sagledati i drugu stranu medalje. Zamislite situaciju u kojoj visoko obuceni i skupo placeni serviser trosi vreme odgovarajuci na pitanja na koja moze odgovoriti bilo ko, ili odgovarajuci na pitanja na koja odgovor treba da pruzi prodavac gde je laptop kupljen. Nikome se ne isplati tako nesto. Zato mi smatramo da je ovakvo resenje u Srbiji dobro jer se mail prosledjuje osobi koja moze pruziti najbolji odgovor na postavljeno pitanje. Jos jednom ponavljam, direktna komunikacija postoji, ali je u pisanom obliku.Slazem se sa Markom.Ja kad sam imao problem sa MSI sam isto pricao samo sa call centrom.Call centar je najgora prevara.Evo i zasto.Zato sto ja kao korisnik imam ozbiljnija pitanja od toga kako da posaljem laptop.....Tacno je da nekima ko se razume treba telefon strucnog lica.Jer ja pitam sta je servisirano a lik mi odgovara"Nemam pojma".Ok da ima call centar za prijem kvarova ali treba da postoji direkt komunikacija servisera i krajnjeg kupca.I tacno je za email.Napolju to znaci 100% odgovor.Kome god sam poslao mail napolju odgovorio mi je na svako pitanje.Dok u Srbiji to nije slucaj.Kad sam poslao mail gospodinu direktoru servisa odgovorio mi 1 ili 2 puta a posle toga me nije sljivio ni 1%.Iz tog razloga sam i ja za telefon pre nego mail.Necu da pricam o ASUS brendu jer nisam imao komunikaciju sa njima pa ne znam kakvo je stanje ali generalno email u Srbiji ne znaci mnogo.Iskreno meni call centar deluje kao odbrana servisa da ne mora da odgovara na prijatna i neprijatna pitanja.A call centar samo odgovara "ne znam" pa tako postoji zacarani krug iz koga nema izlaska.Tako da MORA postojati komunikacija direkt sa centralom i servisom.
Mislim da je uzrok velikog broja problema neobucenost prodavac u shopovima, jer je njima u interesu da znaju sve o produzenjeu garancije i slicnim stvarima. To nije pitanje koje uopste treba da dodje do ASUS-a jer odgovor nije nikakva tajna (bar ne bi trebala da bude). Treba pitati prodavce zasto ih mrzi da zapamte kad im se nesto lepo objasni. U stvari, odgovor je najverovatnije nemotivisanost, male plate koje kasne mesecima.