Instalirao i ja po savetu @BokiPK ali ostaje stari ženski glas iako dobijem uredno Danicu u iGo.Zanimljivo meni ni Gmaps "ne vidi" Danicu, iako je instalirana i funkcionalna.
Instalirao i ja po savetu @BokiPK ali ostaje stari ženski glas iako dobijem uredno Danicu u iGo.
Ne prijavljuje ga kao Danicu niti Alfanum. Meni jeste promenio glas na oba mobilna odavno, možda kod novijih Androida neće. U tom slučaju Vam treba poslednji Alfanum.Zanimljivo meni ni Gmaps "ne vidi" Danicu, iako je instalirana i funkcionalna.
Navigacija ne funkcioniše na osnovu toga kuda se kreću korisnici pa Gugl pamti to i druge sprovodi tim rutama. To kada se dese greške koje si naveo su isključivo prouzrokovane greškama na samoj mapi. Ako to sprovede jednosmernom ulicom to znači da ulici na mapi nije stavljen dobar smer, ako ti pokaže da skreneš levo a u praksi ne smeš da skreneš levo to znači da nije stavljena restrikcija za skretanje itd. Problem je u tome što im nismo interesantno tržište i nema potrebe da se cimaju oko nas. Geometrija im je loša jer ima dosta grešaka, nisu ubacili veliki broj novih ulica kao neke druge navigacije koje su kupile podatke i integrisale u svoj sistem.Najveća mana Gmaps je što se mape ne mogu skinuti po državama ili geografskim regionima za off-line upotrebu, kao svi ostali navigacioni softveri.
Zumiranje i pamćenje četvrtastog regiona je basmisleno. Pogotovo ako treba da putujem npr. do Holandije.
Rerutiranje, ako podrazumeva veće obilaske zbog npr. većih radova na zatvorenim deonicama, Google u off-line modu nije u stanju da uradi kako treba.
Ok, razumem da Google fura svoj fazon i da je njihova mantra "always on-line" polazni zahtev developer timovima, ali to ograničava Gmaps kao najbolju opciju za duža putovanja po roming zonama.
Takođe, obzirom da Google ima najbolji mogući alat za unapređenje mapa a to je praćenje korisnika (svakog koji ima Android telefon) pouzdanost njihovih mapa bi teoretski morala biti daleko veća. A nije. Ono najgore, Gmaps unosi sam u sebe određena NEPRAVILNA ponašanja korisnika i postavlja ih kao ispravna. Skretanja levo gde je zabranjeno, uključivanje iz sporednih ulica u glavnu na levo preko pune linije, vožnje jednosmernim ulicama, Gmaps to smatra ispravnim ako korisnici u praksi to rade. I onda rutira tako. Ovo sam lično par puta sreo u Novom Sadu, Segedinu, Brnu i Pragu u Češkoj... Ili npr, makadam prikazan kao asfaltirani put je u Gmaps daleko češća greška nego u drugim sistemima.
Bla.bla.bla, nema baš savršene navigacije.
Navigacija ne funkcioniše na osnovu toga kuda se kreću korisnici pa Gugl pamti to i druge sprovodi tim rutama. To kada se dese greške koje si naveo su isključivo prouzrokovane greškama na samoj mapi. Ako to sprovede jednosmernom ulicom to znači da ulici na mapi nije stavljen dobar smer, ako ti pokaže da skreneš levo a u praksi ne smeš da skreneš levo to znači da nije stavljena restrikcija za skretanje itd. Problem je u tome što im nismo interesantno tržište i nema potrebe da se cimaju oko nas. Geometrija im je loša jer ima dosta grešaka, nisu ubacili veliki broj novih ulica kao neke druge navigacije koje su kupile podatke i integrisale u svoj sistem.
Komentarišem na osnovu toga što radim na mapama za naše tržište i spremamo i prodajemo podatke kompanijama koje imaju svoje navigacije ili ih ugrađuju u automobile. Mogu da koriste sigurno za taj deo koji si rekao da signalizira ekipama gde može da postoji promena na terenu pa da provere šta se dešava.Zaista bih da te pitam, da li znaš konkretno da Google NE koristi analizu kretanja korisnika da unapređuje svoje mape?!? On-line brbljaonice slilčne ovoj našoj na Bench-u tvrde to od pojave Google mapa. Praćenje kretanja korisnika na mass nivou, detekcija da li se krećemo kolima ili peške, ne znam zašto ne bi implementirali AI koji na osnovu tako skupljenih informacija unosi izmene u mape, ili bar signalizira ekipama na terenu gde bi mogle postojati promene i gde treba proći i snimiti stanje.
Ok, ja ne mogu reći tačno kako rade Gmaps. Ali znam da imaju najviše grešaka oko saobraćajnih pravila, ne samo kod nas.
I vidim da se neke od tih grešaka menjaju, tj. neke negde nestaju a negde se pojave nove.
Ne znam ni da li smo im interesantno tržište, ali ako njima nismo, nekim drugima onda jesmo.![]()
То је на Гугл мапама гранични прелаз као и сваки други. Прелаз је направљен јер је тим локалним путем локално становништво прелазило свакодневно, па да се спрече незаконите радње и преласци, више од стране других него од локалаца. Сигурно је била велика гужва на граничном прелазу и дугачка колона, па је понуђена алтернатива која ипак није реална.Google mape su me poslale na neku kozju stazu na prelazu Srbija Makedonija, umesto da me navede na granični prelaz na autoputu, pokazao mi je da se isključim odmah nakon naplatne rampe, za Preševo, pa zatim levo do nekog graničnog prelaza koji nije u funkciji. Srećom nije bilo dugačko skretanje, desetak kilometara u oba smera. Ne znam zašto se to dogodilo, moguće zbog gužve na graničnom prelazu.
Komentarišem na osnovu toga što radim na mapama za naše tržište i spremamo i prodajemo podatke kompanijama koje imaju svoje navigacije ili ih ugrađuju u automobile. Mogu da koriste sigurno za taj deo koji si rekao da signalizira ekipama gde može da postoji promena na terenu pa da provere šta se dešava.
Isto tako sam poprilično siguran da se ovo poslednje ne koristi koristi kod nas, izuzetno mi je teško da poverujem u tako nešto. Kod nas, koliko ja znam, Gugl nema svoju ekipu koja radi na mapi kao što to OSM ima kod ljudi iz Microsofta koji su se izborili za neko vreme na nedeljnom nivou kako bi unapređivali područje Srbije. Generalno gledano je tako, nebitni smo Guglu i zato je njihova mapa za naše tržište takva kakva je.
Ovo su i meni baš juče savetovali i Google i Sygic. Neku koziju stazu malo zapadno, umesto Preševa. Ovo NIPOŠTO ne sme da se dešava. To je ozbiljan problem ako postoji u navigacijama. Nisam krenuo tamo jer znam da nema tog prelaza.То је на Гугл мапама гранични прелаз као и сваки други. Прелаз је направљен јер је тим локалним путем локално становништво прелазило свакодневно, па да се спрече незаконите радње и преласци, више од стране других него од локалаца. Сигурно је била велика гужва на граничном прелазу и дугачка колона, па је понуђена алтернатива која ипак није реална.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari