Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje,zamena vaučera i deljenje ananas linkova - instant ban)

Slazem se, ali razocaravajuce je iz ugla nas kupaca. Ranije im je fokus interesovanja vecim delom bio na kupcima, ali sada su to prodavci. Imam utisak da su kupce sada namerno zapostavili tj. da su zadovoljni brojem i tempom akvizicije kupaca. Ono sto im je sada fokus je dovlacenje sto veceg broja prodavaca na platformu, kao i listovanje sto razlicitijeg i veceg broja proizvoda na platformi. Trenutno imaju ulistano preko 400 000 proizvoda, pre godinu i po dana su imali 100 000 ako se dobro secam. Do sada su broj i raznovrsnost imali pomocu Sparka, ali im je cilj da drugi prodavci i firme preuzmu tu ulogu.
 
@lurkerr Apsolutno sve tačno. Prvobitna filozofija je bila da ponude ono što drugi nemaju: kvalitetnu i brzu dostavu sa povoljnim cenama proizvoda. Onda su otišli u drugu krajnost da vaučerima privlače kupce sa ekstremnim popustima. Sad je došlo vreme da se to malo obustavi i da vide koliko će kupaca zadržati u redovnom poslovanju.
Dostava je sada u najvećoj meri prepuštena City expressu, pa su postali među najgorima. Evo moj primer, skoro 30 dana za isporuku. M&M izgleda više ne koriste. Prodavci nemaju nikakvu obavezu da ispoštuju kupce. Otkazivanja, uvaljivanje polovnih i oštećenih proizvoda.
Pretraga na platformi je i dalje neupotrebljiva. Podrška u slučaju nekog problema 0. Kao što je @snorki11 rekao, ovo je platforma za igranje, ne za ozbiljnu kupovinu.
Pre dve godine je zaista delovalo da će da preuzmu tržište. Imali su neverovatan potencijal. Sad otprilike imaju bazu korisnika koji će da kupuju samo ako je cena mnogo povoljnija od drugih. Drugih benefita od korišćenja njihove platforme nema.
 
Izvinjavam se ali ovo deluje kao da radiš za Ananas ili si učio propagandu od aktuelnih političara

Ne radim za Ananas, ali znam sta se desava jer sam iz industrije, a znam i licno dvoje koji rade u Ananasu. Dodatno, pratim razvoj platforme kroz medije i intervjue, neki su se pojavljivali i ovde na temi, a neke sam i ja slao bas da bi ljudi znali informacije i da im ne bi bilo cudno kad vide ovo sto se pise po temi. Nazalost ima ljudi koji ne citaju, ali su skloni izmisljanju i prici bez argumenata.

U vezi ostalog, izvini ti, ne znam zasto ti zvuci kao politika jer istu ne podnosim, ali je cinjenica da u zemlji imamo dosta ljudi sa iskustvom i znanjem, stoga mnoge svetske kompanije dolaze ovde da otvaraju razvojne centre. Domaca IT scena je generalno takodje vrlo dobra.

Ipak, ako nema profila koji je potreban, nije nesvakidasnje da kompanija sa tolikom kapitalizacijom dovede top ljude iz industrije na menadzerske pozicije, a Ananas ima kapital za to jer je iza njih Delta koja je prosle godine imala skoro preko 1 milijardu evra prihoda i EBITDA profit oko 100 miliona. Ananas je na pocetku za konsultanta uzeo BCG, koji je uz McKinsey najveca konsultantska kompanija na svetu.

Uostalom, nije tesko samostalno to pronaci na internetu, nisu neke tajne informacije.

Imali smo zadovljstvo i sreću da radimo sa najvećim asovima u e-komercu, u timu smo imali bivšeg potpredsednika kompanije Tesco za e-komerc, bivšeg CEO Amazona Evropa, bivšu komercijalnu direktorku Aliexpress-a i oni su i dalje prisutni kao konsultanti.
(Ovaj link sam vec slao ovde na temu.)


Važno je napomenuti da je u sam razvoj platforme uključeno oko 150 ljudi, što internih što eksternih. Podeljeni smo u osam timova koje čine backend, frontend i DevOps inženjeri, QA i automation inženjeri, Scrum Master-i i Product Owner-i.


Ananas e–commerce, marketplace sa sedištem u Srbiji, kupio je od kompanije Payten 100% vlasništva u makedonskoj kompaniji Vebspot. Na ovaj način Ananas je postao vlasnik
brendova za onlajn kupovinu Grouper.mk i Paopao.mk., saopšteno je 10. oktobra 2022.
 
Poslednja izmena:
Samo ime platforme mi je neozbiljno, ja bih to promenio.
 
Evo može Dinja.

Najnebitnija stvar dokle god nikoga ne vređa. Mnogo bitnije mi je korisničko iskustvo (koje je na aplikaciji osrednje, 5/10) i sam proces kupovine i dostave (koji je u mom slučaju 10/10).
 
Citam temu i kao da sam u nekom paralelnom univerzumu :)
Ja sam Ananasom bas zadovoljan korisnicka podrska im je top
Sa obzirom da nemaju svoju infrastrukturu dostave itd prirodno mi je da se desavaju stvari koje se desavaju
Guraju cene dole cesto ako ne i u vecini slucajeva su najeftinijiji na eponudi

Kad bi sada pisao kroz kakav pakao sam prosao sa Tehnomanijom oko refundacije ves masine nije mi jasno da neko moze da kaze nesto lose u vezi Ananasa
Moje misljenje je da su pogurali stvari u pravom smeru. Ne moze to preko noci krastavac sad

U prilog govori da sam sve od bele tehnike u poslednje vreme kupio kod njih i to bas iz Spark-a
Ubedljivo su bili najeftiniji ... Krivo mi je sto vise nema iPhonova po onim bas bas dobrim cenama kao sto je bilo u pocetku sto su isto oni uvozili mimo uvoznika
Kada pogledam ovako kako se pljuje sve mozda za bolje i nismo, pijaca je za nas prodaja na crno i sverceri sa KP :)
 
Po meni, jedino konstruktivna kritika može pogurati stvari napred.

Lično bih voleo da mogu da naručim sa Ananasa sve što mi treba i da ne moram da trošim vreme na obilazak fizičkih prodavnica i naručivanje robe sa 4 - 5 različitih sajtova. Već je skoro sredina 2024. godine i to još uvek nije moguće.

Naučio sam da više cenim svoje vreme i novac. Zato sam otkačio sve banke koje zahtevaju bilo kakvo fizičko dolaženje u ekspozituru iz bilo kog razloga.

Ananas je pogrešio što nije više uložio u sopstvena skladišta i možda čak i svoju kurirsku službu. 3rd party prodavci su se ispostavili kao nepouzdani (otkazivanje narudžbina, uvaljivanje polovne robe i sl), a problemi sa domaćim kurirskim službama su već odavno poznati.

Paket zona i paketomata je premalo.

Kupovinu tehnike od domaćih prodavaca i preprodavaca već godinama izbegavam koliko god je moguće jer ne želim da se dovedem u situaciju gde sam istovremeno bez novca i bez uređaja koji mi je potreban. Lično nemam iskustva što se tiče kupovine tehnike sa Ananasa.

Kada bi se nešto od gore navedenog popravilo bio bih za trunku zadovoljniji.
 
Ajde da se manemo politike i suptilnog pakovanje politike u kilometarske postove jer će sledeći put pored brisanja postova i kaznenih poena uslediti i trajno udaljavanje iz teme.
 
Ananas ima svoju internet prodavnicu i skladišta (firma SPARK), kao i svoja dostavna vozila (firma Ananas express, električni kineski kombi mi je doneo paket prošle nedelje).

Moje prosečno vreme isporuke paketa je 3-4 dana od naručivanja.
 
Meni i dalje post express i city express dostavljaju pakete. Spark nema ni blizu sve što mi je potrebno.
 
Kad vec spominjete Allegro, ja sam desetine auto delova narucio iz Poljske, sto vecinom polovne, bilo i novih... Tamo kad je deo u ponudi znaci da je i dostupan, sa detaljnim opisom i slikama. Kod nas kad nazoves nekoga, teski kriminal, oglase vrte mesecima, da ne kazem godinama, za dotane informacije sve preko one stvari...

Hocu reci nije samo do platforme, poenta je i u prodavcima. Sta fali recimo polovniautomobili.com, ali kad ja izvrtim sve ponude koje su na sajtu i niko nema deo, a bar 20 oglasa ima...
 
Ne vidim na sajtu onaj kao kalendar sa akcijama/vaučerima, kao što je bilo prethodnih meseci. Gde pratiti to? Ili su ukinuli taj sistem.
 
Do sada nisam koristio Ananas, pa da pitam.

Da li je moguce naruciti na primer neki alat, i da stigne na NIS pumpu ili neke sanducice, a ne kurirskom?

Hvala,
 
Uz uslov da paket fizički može da stane u box.
 
Da li ima trenutno aktivnih promocija sa vaucerima? Kupovao bih nesto preko 10k dinara, a A1000 vaucer ne prolazi. Hvala
 
Ja cekam da se smiluju ponovo za neki vaucer od 5 000 din. 😀
 
Meni su nekoliko puta stizala obavestenja o tim vaucerima ali kad pokusam da iskoristim pise istekao ili tako nesto..tako da sam ih batalio, ne volim te sibicarske fore.
 
Ananas je vrh što se tiče vaučera... Probaj Planetu da vidiš šta su šibicarske fore i prevare.
 
Dobri su im vauceri kad ih puste, samo treba odabrati, tj iz asortimana koji vredi sebi naci sta treba.
Ne zalim se na Ananas nesto puno, uglavnom su sve ispostovali, cak i kad zayebu.
Evo bas sam ih urekao :(

1716294042283.png
 
Da da, znam i za Planetu, to je tek posebna prica.. sve u svemu uspeo sam ja mislim po jednom da iskoristim neke vaucere i na planeti i na ananasu i to je to..sumnjam da cu nesto kupovati u skorije vreme preko njih.
 
Ananas je vrh što se tiče vaučera... Probaj Planetu da vidiš šta su šibicarske fore i prevare.
Sta je sa ePlanetom? Ja sam uglavnom imao dobra iskustva sa njima, jednom sam morao da vracam neke jastuke jer su bili vrlo vrlo losi, ali sve ostalo su OK ispostovali. Primetno su sporiji od Ananasa sa isporukom i korisnickom podrskom, ali nije mi zurba skoro nikada. Pored toga, Planeta povremeno ima besplatnu dostavu, pa je super za sitnice tipa kablici, adapteri, i slicne elektronske sitnarije koje su cesto medju najeftinijim na ePonudi. Trenutno je neka akcija sa besplatnom dostavom.
 
Stvar je što dobiješ kod za 65% popusta, specijalizovan samo za tebe, a kad odeš na sajt to što je samo za tebe je već sniženo 60% za svakoga... i dobiješ još 200 din odozgo koje uglavnom skoro uvek daš na poštarinu. Smešni su i mizerni.

Ananas često daje 1000 din na 4000, i to na sve, pa i osetiš neki popust, a kod ovih pilićara... Neću da upotrebljavam teže izraze, ali te malo u mozak diraju.
 
Screenshot_2024-05-21-22-07-36-590_com.instagram.android-edit.jpg

Juče mi je izašla ova reklama, a sad nigde ne mogu da nađem ovu ponudu
 
Nazad
Vrh Dno