Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Juce napravljena porudzbina, za sat dva dobila status spakovana i da je kurirska sluzba City i da stize od 13-16 maja. Prodavac je Dr Techno.
 
Neki spoljni prodavci, kao Dr Techno, mogu da rade. Ali generalno je u toku državni praznik i na sajtu ima obaveštenje da će isporuke krenuti od 07.05.
 
Mislim da ne. Kad je pošiljka spakovana i već je generisan zahtev ka kurirskoj službi, to bi trebalo da je zaista obrađeno. Dr Techno je verovatno radio prethodnih dana i obradio porudžbinu.
Onu "potvrdu" porudžbine umeju neki automatski da odrade, jer postoji rok na platformi nakon čega se automatski otkazuje.
 
Ako zna neko koji vaučer radi uz xiaomi 6.5L air fryer bio bi zahvalan. Probao oar predloženih i neće. Ili je to samo na određene proizvode?

Stigao je meni na email isto nije hteo
nijesala1000
 
Taj je od 1. aprila, ne traju dugo.
 
Eto se i meni desilo, otkazano dječije sjedište. Pritom ne znam je li nema te boje ili ih nema uopšte, preko telefona mogu samo da ti kažu da ne mogu tu ništa, a na sajtu uredno stoje i dalje, a mog kupona više nema. Bitno da mi šalju dječiju knjižicu od 800 dinara koju sam dodao da dopuni do minimuma za kupon... strašno. Spark je totalno smeće.
 
Ako nisi platio unapred sve to, ja ne bih preuzeo tu knjigicu iz inata. Baš onako podmukao potez, jer na sajtu stoji još, a pride i vaučer nije vraćen.
 
Ma sve je plaćeno zajedno, sad čekam svoje pare i proizvod koji je spakovan i ne mogu da otkažem jer je plaćen. Samo sam se jedva uzdržao da ne istresem ljutnju na jadnu ženu koja se javlja na 0800 telefon da kaže da ne mogu ništa da urade i to je to, i poslao sam im vrlo bijesan mail na podršku.
 
porucio
Ako zna neko koji vaučer radi uz xiaomi 6.5L air fryer bio bi zahvalan. Probao oar predloženih i neće. Ili je to samo na određene proizvode?

Stigao je meni na email isto nije hteo
nijesala1000
porucio ovako, ne mogu da se razvlacim za 1000din hoce li biti ili ne
 
Ma sve je plaćeno zajedno, sad čekam svoje pare i proizvod koji je spakovan i ne mogu da otkažem jer je plaćen. Samo sam se jedva uzdržao da ne istresem ljutnju na jadnu ženu koja se javlja na 0800 telefon da kaže da ne mogu ništa da urade i to je to, i poslao sam im vrlo bijesan mail na podršku.
Mislim da mozes da odbijes da primis tu knjigu (kazes kuriru da je vrati), i da ce ti vratiti pare.
 
Naručio Xiaomi Air Fryer 6.5l 4.5. stigao danas 8.5. Sve super kao i uvek.
 
Screenshot_2024-05-08-22-05-52-008_rs.ananas.app-edit.jpg

Ne znam da li je neko video ovo, dođe mu kao vaučer od 1000/3000 ali na odabrane proizvode, ima nekih 50-ak i svi su abrzo, što znači da će stići za dan.
 
^ Bolje u Maxi da se naruči, jeftinije + kod + doneće ti sve a ne ovde ti otkažu pola porudžbine.
 
Sumnjam da je jeftinije u Maxiju, a i Maxi ne vrši dostavu osim u BG, NS i možda još neki grad. A i dostava je besplatna ovde.
 
Kviz?
 
Sumnjam da je jeftinije u Maxiju, a i Maxi ne vrši dostavu osim u BG, NS i možda još neki grad. A i dostava je besplatna ovde.
Ariel pods 96 kupio u Maxi za 2599-16%(kod)=2200
Na Ananasu 2700
Jedino si u pravu ko nije iz BG, NS i PA.
 
Meni je juče isporučen Sony auto radio koji nema veze sa onim koji sam naručio. Naručio sa BT a dobio neki levi....
Čini se kao da su namerno ,,pogrešili''.
Iskoristio sam kupon na 1000 dinara kako bi kupovina bila isplativa.
Polako ali sigurno me odbijaju od daljih kupovina preko Ananasa......

Ista stvar se ponovila juče. Ovaj put nisam platio unapred, već sam otvorio pred kurirom i odmah vratio paket (fin neki kurir City express-a).
Više ne mogu da posmatram događaj kao slučajnost, već kao namerno varanje kupaca. Dva artikla me čekaju na paketomatu, koja, sada iz inata, neću da preuzmem.
Verovatno ću tražiti da izbrišu moj nalog, i da se polako odviknem od kupovina nepotrebnih stvari.
 
Ista stvar se ponovila juče. Ovaj put nisam platio unapred, već sam otvorio pred kurirom i odmah vratio paket (fin neki kurir City express-a).
Više ne mogu da posmatram događaj kao slučajnost, već kao namerno varanje kupaca. Dva artikla me čekaju na paketomatu, koja, sada iz inata, neću da preuzmem.
Verovatno ću tražiti da izbrišu moj nalog, i da se polako odviknem od kupovina nepotrebnih stvari.
Mnogo učestalo je počelo ovo da se dešava (polovni/pogrešni/oštećeni artikli). Ranije nije bilo tako.

Nalog možeš sam da obrišeš u "Podešavanja naloga".

Koji beše danas dan? :ROFLMAO:
 

Prilozi

  • Capture.JPG
    Capture.JPG
    15.9 KB · Pregleda: 85
Moje iskustvo sto se tice kupovine bele tehnike je odlicno.
Kupio sam ves masinu sa vaucerom od 5000 i susilicu isto sa vaucerom od 5000
Oba uredjaja su od Sparka
E sad ispalo je da bas ono sto sam hteo bila je najeftinija cena bas na Ananas Spark
Tako da sa ovim vaucerima sam kupio za beozbrazno jeftino

Isporuka je protekla za ves masinu super. Morao sam da pomognem sa unosenjem jer je bio samo vozac
Susilicu sam cekao duze jer su uhvatili praznici ali ona je stigla juce a prekljuce je poslata znaci i to bi bilo za 2 dana da nije bilo praznika.
Oba uredjaja su stigla bez osteocenja i bila glanc nova
Sve je pregledano i testirano
 
Moje poslednje i do sada najgore iskustvo sa Ananasom: 2 proizvoda otkazana bez razloga ( i dalje dostupni), 1 stigao oštećen (gnjavaža oko povraćaja), 1 stigao u potpuno različitoj boji i dezenu, a 1 kasnio sa dostavom. Dostava se razvukla i probila predviđeno vreme, naručeno 21.04. i trebalo je da se završi mnogo pre praznika. Poslednji proizvod je danima stajao u statusu spakovano, pa pošto nije mogao da se otkaže preko aplikacije njega sam otkazala preko Ananas podrške. Nebitno je da li je proizvod plaćen, otkazati se može sve dok ga ne preuzme kurirska služba.

Nije Ananas jedina platforma za online kupovinu na našem tržištu, pa da moramo da trpimo sve veće i veće propuste. Dok je bila promocija besplatne dostave na ePlaneti, naručila sam jedan jeftini proizvod, čisto da proverim da li će mi otkazati i koliko ću čekati na dostavu. Sve je prošlo u najboljem mogućem redu. Po mom mišljenju i neposrednom iskustvu, Ananas previše štiti neprofesionalne prodavce i nedovoljno poštuje kupce.
 
Da li da jurim veci vaucer odnosno koje su sanse da bude veci nego ovaj od 1000 za proizvod od 12,000?
 
Dok ne bude opet neka MasterCard akcija, ne verujem da će biti bolji vaučer za taj iznos kupovine.
 
Vrh Dno