Šta je novo?

Ananas (zabranjeno traženje i zamena vaučera - instant ban)

Iskoristio sam vaučer za nabavku piva, iz Ananasa mi kažu da ambalaža za povratne boce nije potrebna, tj. da flaše ostaju meni tako da videćemo šta će od toga biti. Tri gajbe inače 😆
Pogledajte prilog 439341
Da te pripremim za svaki slučaj, ja naručio 50kg šećera još prvog aprila, isto iz Amana, tek danas mi stiže pošiljka (nadam se). 10x sam ih zvao, navodno je bio problem u težini paketa. Pa eto, može biti slična situacija i kod tebe.
 
Da te pripremim za svaki slučaj, ja naručio 50kg šećera još prvog aprila, isto iz Amana, tek danas mi stiže pošiljka (nadam se). 10x sam ih zvao, navodno je bio problem u težini paketa. Pa eto, može biti slična situacija i kod tebe.
Ma više bih se iznenadio da mi stigne 😀 Tako da pripremljen sam. Ako ne stigne do 1. Maja otkazaću i to je to.
A za šećer, možda su mislili da se šališ sa obzirom na datum porudžbine 😆
 
Sve mi ovo njah. Čekam Crni petak i Master card vaučere.
 
Meni Aman već 7 dana ne šalje narudžbinu. Srećom naučio sam se da plaćam isključivo pouzećem.

Kapiram da su potcenili broj ljudi koji koristi Ananas vaučere za kupovinu namirnica i sl.
 
Ma kakvi, sa amanom imam nagore iskustvo sto se tice prodavaca na ananasu, od 10 porudzbina 5 je bilo problematicno, uglavnom nesto otkazu, ok ali cesto nesto fali u paketu od onog sto je naplaceno, pa posalju recimo 0.25l od necega sto si narucio 0.5l ili narucis coca colu klasicnu a posalju zero, zadnji paket stigao otvoren fale keksevi, pretposlednji fali prasak za ves a ostalo ulepljeno necim, ili recimo stignu stvari izudarane kao da nogama pakuju.
Zadnji povrat novca sam cekao jedno 2 meseca LOL.
 
Da te pripremim za svaki slučaj, ja naručio 50kg šećera još prvog aprila, isto iz Amana, tek danas mi stiže pošiljka (nadam se). 10x sam ih zvao, navodno je bio problem u težini paketa. Pa eto, može biti slična situacija i kod tebe.
@azflix

Eto, nakon 23 dana i 15x zvanja, umesto 50kg poslali samo 10kg a tražili da platim pun iznos pri preuzimanju 🤣 Zvao sam Ananas opet, kao, da sam prihvatio paket, pisali bi reklamaciju da ili vrate novac ili pošalju ostatak. Sramota i od Ananasa i od Amana, još je i vaučer propao.

Naravno, paket nisam preuzeo, i sad se vraća nazad i porudžbina je otkazana.
 
Meni sad stigle Pampers pelene, plaćene 3200 neki dan. Gledam sad - od juče su 4000.
 
Moguće da je tako, nemam blage veze s pravom.

U tom slučaju bi Ananasu bilo najpametnije s finansijske tačke gledišta odmah da suspenduju prodavce koji varaju potrošače, pre nego što neko s viškom vremena i novca reši da ih tuži jer im je neko od prodavaca na Ananasu uvalio polovnu tehniku kao novu.
 
Da da, svuda je akcija ali je Ananas imao nakratko malo veću.
 
Mislim da bi im referal sistem bio efektivniji od vaučera i iritantnog marketinga. Neka nauče nešto od političkih partija i MLM šema. :D
 
Mislim da bi im referal sistem bio efektivniji od vaučera i iritantnog marketinga. Neka nauče nešto od političkih partija i MLM šema. :D
Uz to im je i sajt prilično loš za pretragu. Ima dosta drugih manjih prodavnica koje nude značajno povoljnije cene. Sad gledam za kupovinu neki tablet za moju mamu. Neke manje prodavnice nude isti za 1.000 RSD manje. Otprilike tolika je vrednost i vaučera.
 
Ne znam stvarno kakav im je interes da daju vaučere koje na kraju upotrebi 10% ljudi koji su zainteresovani za kupovinu.. Valjda bi bilo Ok da vaučeri budu svima dostupni. Oni ostvaruju veću dobit na većoj prodaji, a ne na manjoj.
Meni je smešno što dobijem mejl sa vaučerom u 14h, a on već u 11h bio gotov. Marketinški promašaj i iritiranje kupaca. Onda nekad uhvatiš vaučer, pošalju ti polovan uređaj, pa se još cimaš oko reklamacije i na kraju vaučer svakako propadne.

S druge strane, bolje da doziraju prodaju koliko mogu da isporuče, jer oni kolapsi kada se masovno otkazuju porudžbine, "paket ne može da stane u paketomat" ili "paketomat/paket zona nije na adresi" su tek cirkus.
 
UPDATE: Uprkos mnogim negativnim iskustvima, morao bih da pohvalim Ananas i Aman. Pokazali su da su društveno odgovorni i savesni, i otkazali moju porudžbinu piva. Siguran sam da je razlog očuvanje zdravlja svojih potrošača. 🤗

@Darko95

Sa obzirom da si ti naručio 50 kg šećera, a u našoj zemlji raste stopa gojaznih, verovatno je stručan tim namenjen potrošačkoj podršci procenio da će ti 10 kg biti sasvim dovoljno. 😆
 
Eto, barem nisi čekao 3 ipo nedelje.. Treba pinovati da se nikako ne naručuje iz Amana
 
Mene su danas zvali iz Ananasa da me pitaju kako je prošla porudžbina iz Amana. Naručio 4 vrste vode i 3 sanitarije. Otkazali jednu vodu i jednu sanitariju. Isporuka 8 dana.
 
Ananas ne bira, samo da se poveća broj partnera, a neki menadžer Amana je pomislio, hm, super, hajde da povećamo prodaju. Niko nije razmišljao o tome da će ljudi naručiti 3 gajbe piva i 50kg šećera, a da to treba da isporuči nespecijalizovana kurirska služba. Nerealno je za očekivati da to funkcioniše.
 
Sramota je ovo sta radi postekspres, salje ananas dve posiljke, sms stize za obe, da ocekujem posiljke danas, pozovem na telefon iz sms-a ostavljen kontakt, momcic me ubedjuje da su stvari u glavnoj posti, da li je njega mrzelo da ih pokupi ili sta vec, a na ananasu stoji da je pokusana isporuka da nema nikog na adresi, a ja ih cekam ceo dan i jos ovog sam zvao odmah nakon sto sam sms dobio.
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno