Nvidia postavlja cenu uvek zadnjih par godina, AMD samo moze dodje 20 eur ispod. Ljude samo zanima DLSS nista drugo, masa ne gleda nista realno hardverski, rasterski, samo lazne rezolucije i lazni frame-ove privlace kupce.Valjda ce 7700 serija i 7800 da razvali, zgazi Nvidiu, pa da vidimo pad cena zelenih (4070 na 499e i manje).![]()
U ovom trenutku RX 6700 10GB jeste bolja kupovina od RX 7600, skuplja je ~10% ima ~5-6% vecu brzinu i kljucnih 2 GB memorije vise.Nekad se znalo... XT ima vise core-ova i veci klok, ko zna kakav skarabudz ce da bude 7600XT, mozda budu koristili krajcovane 7700 cipove.
6700 10GB je onda keva za ovo. Jedan 1x8pin (bar Sapphire, ovi drugi su 8+6), pun slot, sira magistrala, veci kes, neznatno veca potrosnja, za neznatno vise novca.
Tacno je gde i treba da bude, 6700 10GB je brza 4-5% i to je to uz 10% visu cenu ali dobijas 2GB. Da li je 10GB bolje od 8GB, pa samo cu reci da je RTX 3080 10GB karta, tako da za 1080p ima da traje jos 2-3 godine tih 10GB.Povlacim rec, nije se ni 6700 10GB proslavio preterano.
To je problem interpolacije rezultata sa "sketchy" sajtova i review-ova, posto je retko ko radio review 6700ke. Ovako u head to head 6700 ispada "meh".
Nvidia postavlja cenu uvek zadnjih par godina, AMD samo moze dodje 20 eur ispod. Ljude samo zanima DLSS nista drugo, masa ne gleda nista realno hardverski, rasterski, samo lazne rezolucije i lazni frame-ove privlace kupce.
Evo AMD nezvanicno priznao da im propao plan sa FSR-om, pa sad idu na AI FSR 3, 4 koji je zatvorenog tipa samo za njihove karte.
Dok AMD ne uzbaci svoje lazne rezolucije i lazne frame-ove, nema vracanja udela na trzistu. Isto zavisi i sa Intel-om, dok Intel ne bude imao svoje konkurentne lazne rezolucije i lazne frame-ove, nece moci veci kolac trzista i vecu zaradu da uzmu.
HardwareUnboxed prica o tome u ovom videu:
Ne pratim lik i delo TLOU, a nisam slusao video samo sam gledao slikePa očigledno je zbog memorije. "The Last of Us" je jedan od dve igrice u kojoj 8GB nije dovoljno ni za FullHD.
rx 6700 je ps5 gpu a developeri su zaboravili da optimiziju igru za ostale kartice![]()
Losa optimizacija.Neki uvid ili pojasnjenje sta je tacno uzrok toliko boljim performansama u TLOU? Kolicina memorije ili..., ne znam, pitam ?
Ako je do memorije...
Na ovom testu se vidi kako se ponasala 5500XT 4GB vs 8GB kad joj nestane memorije, gledati grafikone za COD i Planet Zoo, pa uporediti sa ponasanjem u drugim igrama (gde je manje vise 4GB za dlacicu brzi).
A na ovom drugom testu koliko zapravo smeta x8 na Gen3: 4GB kartica se ponasa kao klasa ispod u odnosu na istu takvu sa 8GB VRAM u scenariu kad joj nestane VRAM pa mora da posegne u RAM. Oko 8% se gubi na povlacenju iz RAM na Gen4 i jos 10% na to ako se radi preko Gen3 porta. 18% losije performanse su nivo klase ispod (sad kad postoji mnogo klasa)...
Register files have to deliver exceptionally high bandwidth especially for vector execution. Having a larger register file potentially lets a GPU keep more work in flight, which is critical for hiding latency. However, AMD probably decided that the extra power and die area required to implement a larger register file wasn’t worthwhile for lower end products. Therefore, the RX 7600 has a 128 KB register file per SIMD, compared to the 192 KB register file found on the RX 7900 XTX. A WGP has four SIMDs, so the RX 7600 has 8 MB of vector registers across the entire GPU. For comparison, the 7900 XTX has 36.8 MB of vector registers.
As a result, the RX 7600’s WGPs may not be able to keep as many waves active, particularly if shaders ask for a lot of vector registers. They’re thus more likely to stall when dealing with long latency memory accesses because there’ll be fewer waves to pick from to find an un-stalled one. Rasterization will likely see minimal differences, as pixel shaders dominate rasterization workloads and tend to use very few vector registers.
On top of that, the RX 7600 doesn’t fully benefit from RDNA 3’s decoupled frontend and shader clocks. The two clock domains end up running at around the same frequency, possibly because the RX 7600’s smaller shader array can be well fed at lower shader clocks. In any case, the RX 7600 typically doesn’t reduce power by clocking down the shader array when the frontend’s the bottleneck.
The RX 7800M XT occupies the top of the leaked lineup with bring 60 Compute Units, 16 GB of RAM, and a 165 W TDP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari