- Učlanjen(a)
- 20.10.2009
- Poruke
- 5,899
- Poena
- 555
Moja oprema
- CPU & Cooler
- AMD Ryzen 5 5600 & AG400
- Matična ploča
- Gigabyte B550 Aorus Elite V2
- RAM
- Kingston Fury 32GB Renegade DDR4 3600MHz
- GPU
- Asus Dual 4070
- Storage
- Kingston SKC3000S1024G
- PSU
- SEASONIC Focus GX 650W
- Kućište
- Thermaltake S300
- Monitor
- Dell U2414H
- Miš & tastatura
- MX Vertical & K350
- Ostale periferije
- Epson EH-TW6700
- Mobilni telefon
- Xiaomi Mi8 9.6.27
- Pristup internetu
- Kablovski internet
Kod Mantle je najvaznije bila prica cross-platform, pri cemu smo svi pretpostavili da to znaci console/PC crossover sto bi donelo ogromne ustede u development procesu za razvojne timove igara i obezbedilo brz i kvalitetan port konzolnih igara na PC
Ne nismo svi to mislili jer to nije moguce. Odakle ikome ideja da ce cist AMD-ov code da trci na konzoli. Poenta je da Mantle sto je vise lici na API sa konzole i da na Windowsu/Linuxu omoguci direktniji pristup metalu sto bi povecalo performanse.
Pod crossplatrofm ocekujem da izadje i za linux i to sto pre.
Pogledaj malo bolje sta sad imamo u praksi. Ti programeri koje spominjes razvijaju za konzolu na kojoj je kako kazu DitectX iako nije pa onda rade port na windows verziju DirectX-a.Imamo DirectX programere koji rade u directX-u vec vise od deceniju i sad ce neko da sedne i razvija za Mantle - hoce boli ih.
Ocigledno razvojne timove boli taj prelazak sa "DirectX" na DirectX pa traze da se to olaksa i to je ono sto AMD pokusava da ponudi.