Ja se nadam sto nizim cenama. Sto nize to bolje.
Ali pobogu zasto 600$, stvarno svake godine sve gore. GTX 680 =550$, 7970 550$, a svi smo kukali. Sada ispada "normalno" 600$ !!! Dokle ide to ludilo, a vala i NVidija sa GTX780 i startnom cenom od 650$... budalastine. Pa cele konzole PS4 i XBox One ce biti 500-600$.
Ukoliko nepocnu da izbacuje next gen igre nevidim svrhu za kupovinu nove generacije ni od AMd -a ni od nvidie u realnom svetu jos uvek se opusteno igras sa 5850 sto je najbolje.Dirt 3 - 290X crossfire na tri 4K monitora [12 x 1080p]
http://www.tweaktown.com/news/33154...-three-4k-monitors-via-the-r9-290x/index.html
Lichdom - 290X na jednom 4K monitoru + 3x1080p eyefinity
http://www.tweaktown.com/news/33152...pcoming-spell-casting-game-lichdom/index.html
Mantle je cross platform, u prevodu, moci ce i nvidia ovo da prihvati ako budu hteli. /// EDIT - ne, u pitanju je cross platform u smislu Windows/Linux/Mac, znaci targetovan je samo GCN hardver [Radeon 7xxx i R7/R9 i AMD CPU-ovi].
Posto je DX dosta star standard, pravljen je da podrzi sve zive konfiguracije hardvera, unoseci dodatni latency u svim komandama koje developer zeli da kontaktira hardver. Na konzolama developer zatrazi nesto, i veoma brzi API to odmah prosledi CPU/GPU-u koji to izvrse. Na PC-u sa directX-om ce ta ista komanda se preuzme od strane DX-a, prevede se na na drugi language, ubaci se u queque za cekanje, opet se prekombinuje, prosledi, ceka se, i na kraju dopremi do cilja, pa se onda isto tako salje nazad. Sve u svemu, Timothy Lothes koji je napravio FXAA za nVidiju je opisao ovo kao "na konzoli jedna komanda se resi za 2-3 ciklusa a na PC-u za 9-100].
Mantle ce omoguciti da se konzolni engine [koji je vec prilagodjen za AMD CPU i GCN arhitekturu] lako prebaci na PC [barem to AMD za sada tvrdi, da imaju dobre tool-ove] i da se igonirisu nedostatci DirectX-a i kasnjenja koje on dovodi. John Carmack je rekao da isti PC hardver na konzoli radi minimum 100% brze zbog brzih API-ova. PC-ovi su do sada bukvalno bili veoma slabo efikasni. Mantle ce da igrnorise 95% starog PC hardvera, krecuci od nule sa AMD hardverom, pokusavajuci da izvuce maksimum od novih ahitektura.
Po meni ovo je najbitnija vest u PC gamingu u zadnjih 10+ godina.
Dirt 3 - 290X crossfire na tri 4K monitora [12 x 1080p]
http://www.tweaktown.com/news/33154...-three-4k-monitors-via-the-r9-290x/index.html
Lichdom - 290X na jednom 4K monitoru + 3x1080p eyefinity
http://www.tweaktown.com/news/33152...pcoming-spell-casting-game-lichdom/index.html
Na kraju, znamo li precizno, Mantle API je cross platform na nivou operativnih sistema ili hardverski cross, tipa da ce moci da radi u perspektivi i na nV kartama i Intel procesorima(u smislu multicore optimizacije)? Ovaj deo mi je ostao nejasan, da li je to uopste i poznato u ovom trenutku?
Kome to realno treba?
Nek iskoriste tu sirovu snagu na fiziku i bolju interakciju sa okolinom u igrama, a ne na rezoluciju koju niko ne koristi.
http://www.techpowerup.com/191543/radeon-r9-290x-could-strike-the-599-99-price-point.html
384 bita sa brzom memorijom?
Sta , sta ? Ma nije valjda ? Da li je moguce ?![]()
At GPU 14 in Hawaii (we’re so jealous!), AMD announced some of the specs of its latest high-end graphics card the R9 290X. It features 4GB of memory on a 512-bit bus with a total memory bandwidth of over 300GB/sec! It also features AMD’s new TrueAudio DSP technology and has support for the latest DirectX 11.2. Pre-orders will go up in early October, so get in quick!
http://rog.asus.com/265242013/graphics-cards-2 /amd-announces-new-r9-290x-and-new-graphics-lineup/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari