- Učlanjen(a)
- 09.01.2011
- Poruke
- 5,887
- Poena
- 475
Aj da se nadovežem i skrenem sa teme. Mada i nije offtopic, pošto ljudi stalno pominju broj tranzistora, ppw, takt, itd.
Evo gde se nalazi "skrivena" snaga GCN-a
https://techaltar.com/amd-rx-480-gpu-review/2/
Da bi se dobile ove vrednosti, posebno Double Precision, moraju se uposliti neki tranzistori. Možemo sad većati kako je to u igrama nepotrebno, ali činjenica je da ovi čipovi imaju snagu srazmernu broju tranzistora. I ponovo se vraćamo na slabu iskorišćenost u DX11/OpenGL igrama. Ne kažem da to kupca ne treba da zanima, naprotiv, ali trebalo bi znati zašto su rezultati takvi kakvi su. A ne samo pričati kako je čip, tj. arhitektura loša. Pošto nije
Što se takta tiče, poznato je da procesori obaraju takt pri korišćenju AVX instrukcija, ali se njihovim korišćenjem zapravo dobijaju bolje performanse. Tako da nije sve tako jednostavno kao što na prvi pogled izgleda. Ako ništa drugo ljudi koji rade u AMD-u i nVidia-i, svakako mnogo bolje od nas znaju zašto je arhitektura takva kakva jeste
Evo gde se nalazi "skrivena" snaga GCN-a
https://techaltar.com/amd-rx-480-gpu-review/2/
Da bi se dobile ove vrednosti, posebno Double Precision, moraju se uposliti neki tranzistori. Možemo sad većati kako je to u igrama nepotrebno, ali činjenica je da ovi čipovi imaju snagu srazmernu broju tranzistora. I ponovo se vraćamo na slabu iskorišćenost u DX11/OpenGL igrama. Ne kažem da to kupca ne treba da zanima, naprotiv, ali trebalo bi znati zašto su rezultati takvi kakvi su. A ne samo pričati kako je čip, tj. arhitektura loša. Pošto nije
Što se takta tiče, poznato je da procesori obaraju takt pri korišćenju AVX instrukcija, ali se njihovim korišćenjem zapravo dobijaju bolje performanse. Tako da nije sve tako jednostavno kao što na prvi pogled izgleda. Ako ništa drugo ljudi koji rade u AMD-u i nVidia-i, svakako mnogo bolje od nas znaju zašto je arhitektura takva kakva jeste