Šta je novo?

AMD Polaris

Nisam u toku, pa da pitam nekog upucenijeg, da li je r480 "top" model polaris 10 serije, ili je to r480x ( sa 2560sp ), i da li ce se oba modela pojaviti tokom jula ?
 
Po nekim najavama najavljeni GPU nije "pun" čip, što mu i ime ne nagoveštava - RX480 (bez X).
Šta će biti sa celim čipom, da li će AMD posegnuti za forama sa otključavanjem isključenih SP blokova ili će ceo čip predstaviti kada konkurencija predstavi svoju alternativu, videćemo.
Možda Samsung FinFet i nije dovoljno zreo da mogu da naprave full GPU kao što se pričalo. A opet, možda time žele da udahnu još koji mesec života Fury seriji koja bi bila obesmislena izbacivanjem RX480X.
 
Pa nije pun cip ali moze cudo da napravi u cross-u :D Kome treba 1080 jos :D

amd-rx-480-polaris-3.jpg

Ako je sve ovo tacno vreme je da AMD malo preuzme Zelene fanove :) ipak su pare u pitanju :)
 
sve je to lepo u teoriji ali dajte nesto iz prakse :)
 
Pa nije pun cip ali moze cudo da napravi u cross-u :D Kome treba 1080 jos :D

Pogledajte prilog 201580

Ako je sve ovo tacno vreme je da AMD malo preuzme Zelene fanove :) ipak su pare u pitanju :)

Odlicno je sto si okacio taj slajd. Moze dosta da se nagovesti kroz marketing.
Moje misljenje je da postoji mogucnost da se pojavi dual verzija ovog Polarisa koja ce da se bori protiv GTX 1080 i verovatno po znatno nizoj ceni.
Naslucujem da bi AMD mogao da iskoristi ovakav scenario ali zato Vegu necete videti, bar ne za jos neko vreme.

Ne znam da li se secate verzije 4850x2 koja se borila protiv GTX 280? Tu su negde bili i sa performansama i sa cenom.

Samo glasno razmisljam ;)
 
4850x2 se pojavio dosta kasno i to je pravio samo Sapphire cini mi se, 3870x2 i 4870x2 su bili standardni :) Samo sto je i nVidia izbacila svoje duale i za to im svaka cast, sa takvom potrosnjom...
 
Ma znam nego sam napravio malu paralelu. Sada je recimo prilika da izvedu tako nesto naravno kroz referentni dizajn.
Marketinski bi se pokrili. Jasno je da nemaju dovoljno snazan cip da se bori sa GTX 1080 u ovom trenutku.
Posto je adut cena, na to je bacen akcenat, mozda bi jedan takav poslovni potez bio dobar.
U svakom slucaju, uticao bi na svest kupca koliko toliko. Ovako nece imati nista ko zna jos koliko dugo da ponude u visoj klasi.
 
Poslednja izmena:
Slaba vajda od slajda, AoS je AMD biased naslov, tj ne pokazuje pravo stanje stvari u ostalim igrama.
 
Ima li neka DX12 optimizovana igra za Nvidiu :-D
 
Nemoj biti fanboj, ja nisam, samo ukazujem da AoS bas nije merodavan :)
 
Kad nema boljeg DX12 benchmarka, nazalost. Slazem se da nije merodavan.

Mislim da je strategija AMDa sa ovom kartom da postignu veci trzisni udeo po cenu profita. Skoro je izasao intervju sa Unity3d developerima slican Crytek intervjuu. Ljudi kazu, asinhroni sejderi su super ali rade kako treba samo na AMD hardveru koji cini 20% diskretnih grafika. Ne treba njima nVidia da placa da ne podrze AS vec AMD da ubace podrsku posto se nikome ne isplati da pravi problem za 80% korisnika naustrb preostalih 20%. Stoga, da bi AMD technologies postale relevantne u praksi, ljudi moraju kupiti njihove karte u vecem broju.
 
Poslednja izmena:
Cudi me da niko nije prokomentarisao kvalitet grafickog prikaza kod igre Ashes of The Singularity.
Jasno se vidi da su boje kod GTX 1080 zasicenije, da je kvalitet jasniji i cistiji, dok kod R 480 ima dosta blura, boje su isprane i neki detalji su se izgubili, karta/karte nisu sve izrenderovale.
Da li je to do njihove kompresije i da li su na ustrb toga uspeli da podignu malo performanse dodatno je pitanje za razmatranje.

Sad, nek mi neko kaze da li je primecuje ovo isto da ne ispadne da samo ja to vidim? Levo je AMD, desno Envdiija.



 
Poslednja izmena:
Trebalo bi da je do snimka. A ovaj desno su verovatno snimali sa shadowplay, pa je zato malo tamnije/bogatije.
 
Nije snimano, uzivo islo. Dve masine uporedo. Naglasio je to.

Ja sam mislio da je nesto do yt snimka pa sam potrazio jos neke ali svugde se isto vidi a ovaj koji sam postavio je najboljeg kvaliteta.
 
Poslednja izmena:
Aha, sad sam preslusao. Nemam pojma, mozda neka podesavanja oko grafike u AotS (lupam, nisam nikad pokrenuo to).
 
Da zanemarimo saturaciju i blur, dosta detalja nema. Ovo definitivno ima veze sa kompresijom.

s3ol54.jpg
 
Poslednja izmena:
Kad se ocekuje da ce veliki sajtovi dobiti review primerke, tek krajem juna ili ce biti barem malo ranije. Merkao sam.1070 al koliko se ja igram ova 480 ce mi izgleda bolje odgovarati. Al dok ne vidim real world performanse pogotovo frame pacing nista od konacne odluke.
 
Ovo definitivno ima veze sa kompresijom.

Zvanicno objasnjenje od strane AMD-a... Napad je najbolja odbrana :D

Ashes uses procedural generation based on a randomized seed at launch. The benchmark does look slightly different every time it is run. But that, many have noted, does not fully explain the quality difference people noticed.

At present the GTX 1080 is incorrectly executing the terrain shaders responsible for populating the environment with the appropriate amount of snow. The GTX 1080 is doing less work to render AOTS than it otherwise would if the shader were being run properly. Snow is somewhat flat and boring in color compared to shiny rocks, which gives the illusion that less is being rendered, but this is an incorrect interpretation of how the terrain shaders are functioning in this title.

Za ovo ce nam biti potrebno dosta kokica ;)
 
Dark: levo je 480-tka,kao izgleda smooth i sl,dok na desnoj slici kao da su pogaseni detalji... vidi gore levo kako fali snega na obroncima,ako i dole desno (sredina je previse ocigledna)...

Sacekamo lepo izlazak i testove,ovo je nekako boza preztentacija...
 
Jasno je ko dan da je Nvidija u ovoj igri poksala da nadoknadi performanse i nedostatak asinhroni shedera tako sto se na njihovoj kartici pola detalja ne prikaziva. Desno na slici vidi se jasan nedostatak snjega ko da je okopnio :d
AMD na High, a Nvidija na low tako ovo izgleda dobro je ovo @Dark primjetio, mada vec od prestavljanja polarisa drugi forumi bruje o ovome.
 
Mislim da ce ovo biti izrazeno u DX 12 naslovima, iskljucivo zbog nedostatka asinhroni shedera kod nvidije, u DX 11 igricama bice sve ok. Znacemo vise kad polaris izadje sigurno ce novinari obratiti paznju na to, ovo je bomba informacija za njih sad ce samo da se bruji o ovome.

Nedostatak AS kod nvidije velika je mana za Pascal arhitekturu, bude li ovako kad se pojavi BF1 i neki znacajniji DX 12 naslovi bice zestoki rasprava :) svakako zanimljiva informacija.
 
Vrh Dno