Ja imam situaciju da sam sredinom Novembra narucio Razer DeathAdder Essential misa. Mis stigao. Mis radi. Ja dao 5 star pozitivnu ocenu sa sve okacenim slikama proizvoda. Znaci sve kako treba.
Sada, zadnjih par dana, isti link od istog prodavca za isti mis, pise da ne salju za Srbiju. Kada probam da dodam pise da je proizvod nedostupan, ili da je prodavac promenio template (sta god to znacilo) ili da ja promenim adresu.
Probao da (kao) narucim bilo sta od tog prodavca, tj. tog shop-a, cisto da vidim da li su i ostale stvari 'nedostupne' za slanje u Srbiju, i jesu. Sve do jedne.
Pricao sa supportom tog prodavca i kazu 'promeni adresu'. Ja im objasnjavao sve ovo sto sam gore naveo, tj. da sam vec kupovao od njih, i da je sve proslo kako treba. Da sam im ostavio 5 star review ocenu. I da hocu da kupim jos stvari od njih. Oni, kao pokvarene ploce, ponavljali da promenim adresu (kao da je to nesto sto se random generise, pa 'promeni adresu'). Na kraju mi rekli kupi slican proizvod od drugog prodavca. Ja probao isti mis da narucim od drugog prodavca, i ista prica. Ne salju u Srbiju.
Kada sam im bar delimicno utuvio u glavu sta je problem, rekli mi da kontaktiram direktno AliExpress customer service, preko chat-a.
Ok, ubodem i to da nadjem, i krenem da sve ovo gore navedeno objasnjavam nekom liku. Kada sam i njemu posle dosta muke objasnio o cemu se radi, rekao je da ce 'eskalirati problem' tako da ga svi vide u sistemu kako bi mogli to da isprave. Pitao me da potvrdim da li je odredjeni email moj kako bi mi tamo ostavio poruku kako je reseno, i obecao da ce u toku 'ovog dana' da mi posalje odgovor, samo da ugasim prozor bez kliktanja 'end conversation', sto sam i uradio.
Elem, stigne odgovor na mail, koji zvuci tako da kosu pocupas. Tj. kao da im nista prethodno nisam objasnio. A odgovor glasi:
Dear ,
Thank you for contacting AliExpress.
due to seller's shipping template setting or product is unavailable, the products cannot be sell currently. You are advised to buy similar products from other store.
For us to better improve the service to you, please click here to leave your voice.
Note: please do not reply to this email/message due to reply can not be received in this mailbox. If you have any further question, please visit our Help Center at
https://service.aliexpress.com/page...000001.2.650c2c25YXjwwE&pageId=17&language=en
Respectfully,
AliExpress Customer Service Team
www.aliexpress.com
Help Center
Ja onako besan sa totano unistenom voljom za daljim razgovorom, skupim snage i otvorim link naveden u ^ email poruci. Opet mi se javi neki (sada drugi) lik sa AliExpress customer service, neki 'Robi', i opet pita 'sta je problem'. Ja rekoh 'OMG not again!'. I krenem OPET sve iz pocetka da objasnjavam. On kao neki r3t4rd stalno ponavljao 'nista ne brini, tvoj problem je u mojim rukama, dacu sve od sebe da budes zadovoljan'. Ja mu uporno ponavljao da me ne prekida jer nisam zavrsio sa opisom problema. Uzas jedan. Elem, na kraju nakon dosta truda, uhvatim da mu saljem kineski prevod sa engleskog, gde mi je on slao kineski odgovor (koji sam ja prevodio) preko translate-a. Na kraju je (valjda) bar delimicno ukapirao sta je problem (nakon sto mi je i on savetovao da promenim browser ili obrisem browser cache, sto me je jos vise nerviralo), i prosledio problem 'visem' agentu koja se javila u okviru istog chat-a.
Za razliku od tog Robi-a, ova je bar jasno znala sta pisem, i jasno pisala engleski, pa mi je bilo 'delimicno' lakse, ali da, pogadjate, OPET sam SVE morao da im objsnjavam iz pocetka. Na kraju je i ona obecala da ce sve proslediti 'visoj instanci' da bi se problem resio, i da cu odgovor dobiti uskoro.
Pa evo, dobio sam odgovor koji glasi:
Dear Customer,
Thank you for contacting AliExpress.
We have noticed that you are unable to place an order, and the reason for this situation is probably because the product you purchased does not support shipping to your country or address. We suggest that you try again by changing your address or product store.
Your understanding and cooperation is highly appreciated and we hope you have a great experience shopping with AliExpress.
Best regards,
AliExpress Customer Care
www.Aliexpress.com
Pa *3bote !!!! Kao da sam pricao zidovima. Ovoj poslednjoj 'agentkinji' koja mi je takodje pricala kako taj seller izgleda nema taj item za prodaju vise, pa je to (kao) razlog sto ne mogu da narucim, sam rekao da to nesto nije u redu, jer taj isti seller se reklamira na njihovoj glavnoj 'main' stranici u okviru SuperDeals-a. I kako onda nema vise ako se reklamira? Pritom, BILO KOJI predmet (neka CCTV kamera koju sam isprobao da narucim radi testa) takodje je nemoguce naruciti. Neki android box takodje ne moze. NISTA se vise ne moze naruciti na moju adresu od tog prodavca. Takodje sam joj poslao shotove da se licno uveri da je taj predmet oglasen na njihovoj stranici i da ga ja ne mogu naruciti. Ako prodavac nema taj predmet (a utvrdio sam da nije do tog predmeta, vec UOPSTE ne salje na moju adresu bilo sta iz svoje ponude) sta je onda problem, jer sam vec od njega narucio, sve stiglo, ja bio zadovoljan, dao mu 5 zvezdica ocenu, i ne shvatam koji bi razlog imao da mi blokira adresu?
Evo sada cu vam dole okaciti linkove i shotove za te predmete cisto da vidite (koga bude zanimalo).
Samo me zanima da li i vi ne mozete da narucite nista na adresu u Srbiji (da li i vama pise tako u desnom gornjem uglu) ili to pise samo meni.
Sto je najgore, i drugi prodavac (mozda je to isti samo ima drugi shop pod drugim imenom) takodje ima neku besnu akciju sa gomilom prodatih komada, ali ne salje za Srbiju.
Dakle:
Kod:
https://www.aliexpress.com/item/1005005100629790.html
===========================================================
Kod:
https://www.aliexpress.com/item/1005004861969763.html
===========================================================
Kod:
https://www.aliexpress.com/item/1005005058346549.html
^ Shotovi su napravljeni juce, pa je moguce da vi danas imate prikaz druge cene, ali nebitno, stanje je identicno.
Da li i vi ne mozete da narucite od ovih shopova bilo sta za Srbiju ili je to samo moj slucaj.
U pitanju su shopovi:
Factory Direct Collected Store
Kod:
https://www.aliexpress.com/store/5379102
Cutesliving Store
Kod:
https://www.aliexpress.com/store/5250057