Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

ova gde pise tracking available
 
onda uzmes najjeftiniji shipping :) pa cekas, ako stigne :)
 
Ovo ne može da se iskoristi kupon na artikle iz super deals dijela? Dobih od ankera 5-5.01 kupon sa kojim bi cijena za soundcore 3 bila ~32$ što je pretpostavljam odlično.
 
@illidan

Za Srbiju se trenutno sve opcije neregistrovanog slanja svode na jednu jedinu - preko Mađarske, tako da uvek biraj onu najjeftiniju od ponuđenih.
Kod registrovanih pošiljki može (ali ne mora) da bude razlike. Jedna radnja po pravilu će uvek slati samo jednim metodom za Srbiju, a to je najčešće isto preko Mađarske, samo sa praćenjem do tebe. Hoću da kažem da "Aliexpress standard" ili "Cainiao standard" u jednoj radnji mogu da znače jedno, a u drugoj nešto drugo, jedino je izvesno da će biti registrovana pošiljka.

@X4K3P

da, u nekim varijantama ne važe kuponi prodavca, ali koliko znam za SuperDeals normalno važe. Čini mi se da je taj kupon od $5 za Anker istekao, da li si siguran da ga imaš ? Sada ima samo od $2, bar da ja znam. Ali možeš da spustiš solidno sa coinima ako ih imaš.
 
Da, maloprije sam ga dobio. Taj kupon sam dobio direktno od njih u poruci, nema ga na njihovom profilu. Važi kad ga primjenim na isti artikal van super dealsa. Iako preko coina uglavnom bude bolja ponuda, ovaj put nude samo 5% na cijenu od 43.66$.
 
Mahom kroz novcice ne mozes da ubijes previse za Anker proizvode.

Npr Anker Q30 slusalice mogu da se svedu na oko 55$ i to je to. Cak i to ne uvek jer cena u Coins bude nekad namerno veca nego u SuperDeals ili drugde.

Kineska matematika je opasna, pratite cene jer cesto popust van ovih "akcija" bude mnogo veci.
 
Ja sam pre par nedelja uzeo P20i "bubice" za 11$ sa priličnim popustom za coine (i kuponom od 5$). Doduše klasične (velike) slušalice, a i zvučnici uglavnom idu sa manjim popustom za coine.
Ovo poslednje što si rekao je inače sasvim tačno. U principu treba pratiti cene neko vreme, a onda uzeti kad proceniš da teško da može jeftinije od trenutne cene.
 
Paket narucen 18 novembar
I dalje stoji na carini
U pitanju je mali paketic i jeftin, fm transmiter za auto
O cemu moze biti rec?
Stigli su mi paketi i nakon toga sto su bili poruceni, cak i bez trackinga...
 

Prilozi

  • Screenshot_20240113-101519~2.png
    Screenshot_20240113-101519~2.png
    74.6 KB · Pregleda: 31
@s5p

Ako pogledas temu Pracenje posiljki i uspes da se snadjes u haosu videces primere
da trenutno ima posiljki koje na carini stoje oko mesec dana o_O
 
  • Adds to story
Reagovanja: s5p
Meni je danas stigao paket koji sam naručio 29.12. Verovatno najbrža isporuka. A imam jedan paket koji se već mesec dana vodi kao pristigao u Srbiju a još uvek ga nema u pošti.
 
Kako da mi ne izlaze rezultati ovih prodavaca koji ne šalji za Srbiju? Pretraga mi je puna samo njih.
 
Ja imam situaciju da sam sredinom Novembra narucio Razer DeathAdder Essential misa. Mis stigao. Mis radi. Ja dao 5 star pozitivnu ocenu sa sve okacenim slikama proizvoda. Znaci sve kako treba.

Sada, zadnjih par dana, isti link od istog prodavca za isti mis, pise da ne salju za Srbiju. Kada probam da dodam pise da je proizvod nedostupan, ili da je prodavac promenio template (sta god to znacilo) ili da ja promenim adresu.
Probao da (kao) narucim bilo sta od tog prodavca, tj. tog shop-a, cisto da vidim da li su i ostale stvari 'nedostupne' za slanje u Srbiju, i jesu. Sve do jedne.

Pricao sa supportom tog prodavca i kazu 'promeni adresu'. Ja im objasnjavao sve ovo sto sam gore naveo, tj. da sam vec kupovao od njih, i da je sve proslo kako treba. Da sam im ostavio 5 star review ocenu. I da hocu da kupim jos stvari od njih. Oni, kao pokvarene ploce, ponavljali da promenim adresu (kao da je to nesto sto se random generise, pa 'promeni adresu'). Na kraju mi rekli kupi slican proizvod od drugog prodavca. Ja probao isti mis da narucim od drugog prodavca, i ista prica. Ne salju u Srbiju.
Kada sam im bar delimicno utuvio u glavu sta je problem, rekli mi da kontaktiram direktno AliExpress customer service, preko chat-a.

Ok, ubodem i to da nadjem, i krenem da sve ovo gore navedeno objasnjavam nekom liku. Kada sam i njemu posle dosta muke objasnio o cemu se radi, rekao je da ce 'eskalirati problem' tako da ga svi vide u sistemu kako bi mogli to da isprave. Pitao me da potvrdim da li je odredjeni email moj kako bi mi tamo ostavio poruku kako je reseno, i obecao da ce u toku 'ovog dana' da mi posalje odgovor, samo da ugasim prozor bez kliktanja 'end conversation', sto sam i uradio.

Elem, stigne odgovor na mail, koji zvuci tako da kosu pocupas. Tj. kao da im nista prethodno nisam objasnio. A odgovor glasi:

Dear ,
Thank you for contacting AliExpress.

due to seller's shipping template setting or product is unavailable, the products cannot be sell currently. You are advised to buy similar products from other store.

For us to better improve the service to you, please click here to leave your voice.

Note: please do not reply to this email/message due to reply can not be received in this mailbox. If you have any further question, please visit our Help Center at https://service.aliexpress.com/page...000001.2.650c2c25YXjwwE&pageId=17&language=en

Respectfully,

AliExpress Customer Service Team

www.aliexpress.com
Help Center

Ja onako besan sa totano unistenom voljom za daljim razgovorom, skupim snage i otvorim link naveden u ^ email poruci. Opet mi se javi neki (sada drugi) lik sa AliExpress customer service, neki 'Robi', i opet pita 'sta je problem'. Ja rekoh 'OMG not again!'. I krenem OPET sve iz pocetka da objasnjavam. On kao neki r3t4rd stalno ponavljao 'nista ne brini, tvoj problem je u mojim rukama, dacu sve od sebe da budes zadovoljan'. Ja mu uporno ponavljao da me ne prekida jer nisam zavrsio sa opisom problema. Uzas jedan. Elem, na kraju nakon dosta truda, uhvatim da mu saljem kineski prevod sa engleskog, gde mi je on slao kineski odgovor (koji sam ja prevodio) preko translate-a. Na kraju je (valjda) bar delimicno ukapirao sta je problem (nakon sto mi je i on savetovao da promenim browser ili obrisem browser cache, sto me je jos vise nerviralo), i prosledio problem 'visem' agentu koja se javila u okviru istog chat-a.
Za razliku od tog Robi-a, ova je bar jasno znala sta pisem, i jasno pisala engleski, pa mi je bilo 'delimicno' lakse, ali da, pogadjate, OPET sam SVE morao da im objsnjavam iz pocetka. Na kraju je i ona obecala da ce sve proslediti 'visoj instanci' da bi se problem resio, i da cu odgovor dobiti uskoro.
Pa evo, dobio sam odgovor koji glasi:

Dear Customer,

Thank you for contacting AliExpress.

We have noticed that you are unable to place an order, and the reason for this situation is probably because the product you purchased does not support shipping to your country or address. We suggest that you try again by changing your address or product store.

Your understanding and cooperation is highly appreciated and we hope you have a great experience shopping with AliExpress.

Best regards,
AliExpress Customer Care
www.Aliexpress.com

Pa *3bote !!!! Kao da sam pricao zidovima. Ovoj poslednjoj 'agentkinji' koja mi je takodje pricala kako taj seller izgleda nema taj item za prodaju vise, pa je to (kao) razlog sto ne mogu da narucim, sam rekao da to nesto nije u redu, jer taj isti seller se reklamira na njihovoj glavnoj 'main' stranici u okviru SuperDeals-a. I kako onda nema vise ako se reklamira? Pritom, BILO KOJI predmet (neka CCTV kamera koju sam isprobao da narucim radi testa) takodje je nemoguce naruciti. Neki android box takodje ne moze. NISTA se vise ne moze naruciti na moju adresu od tog prodavca. Takodje sam joj poslao shotove da se licno uveri da je taj predmet oglasen na njihovoj stranici i da ga ja ne mogu naruciti. Ako prodavac nema taj predmet (a utvrdio sam da nije do tog predmeta, vec UOPSTE ne salje na moju adresu bilo sta iz svoje ponude) sta je onda problem, jer sam vec od njega narucio, sve stiglo, ja bio zadovoljan, dao mu 5 zvezdica ocenu, i ne shvatam koji bi razlog imao da mi blokira adresu?

Evo sada cu vam dole okaciti linkove i shotove za te predmete cisto da vidite (koga bude zanimalo).

Samo me zanima da li i vi ne mozete da narucite nista na adresu u Srbiji (da li i vama pise tako u desnom gornjem uglu) ili to pise samo meni.
Sto je najgore, i drugi prodavac (mozda je to isti samo ima drugi shop pod drugim imenom) takodje ima neku besnu akciju sa gomilom prodatih komada, ali ne salje za Srbiju.

Dakle:
Kod:
https://www.aliexpress.com/item/1005005100629790.html

XO5UPgv.jpg


HNaCXme.jpg


002HZHQ.jpg


===========================================================

Kod:
https://www.aliexpress.com/item/1005004861969763.html

zbZWsRu.jpg


mtahWV5.jpg


===========================================================

Kod:
https://www.aliexpress.com/item/1005005058346549.html

bMNWo5e.jpg


dHPA4DA.jpg



^ Shotovi su napravljeni juce, pa je moguce da vi danas imate prikaz druge cene, ali nebitno, stanje je identicno.
Da li i vi ne mozete da narucite od ovih shopova bilo sta za Srbiju ili je to samo moj slucaj.

U pitanju su shopovi:

Factory Direct Collected Store
Kod:
https://www.aliexpress.com/store/5379102

Cutesliving Store
Kod:
https://www.aliexpress.com/store/5250057
 

Prilozi

  • 1_1_Factory Direct Collected Store.jpg
    1_1_Factory Direct Collected Store.jpg
    253.1 KB · Pregleda: 9
  • 1_2_Factory Direct Collected Store.jpg
    1_2_Factory Direct Collected Store.jpg
    243.2 KB · Pregleda: 1
  • 1_3_Factory Direct Collected Store.jpg
    1_3_Factory Direct Collected Store.jpg
    207.7 KB · Pregleda: 1
  • 2_1_Cutesliving Store.jpg
    2_1_Cutesliving Store.jpg
    256.2 KB · Pregleda: 2
  • 2_2_Cutesliving Store.jpg
    2_2_Cutesliving Store.jpg
    175.4 KB · Pregleda: 3
  • 3_1_Cutesliving Store.jpg
    3_1_Cutesliving Store.jpg
    229.5 KB · Pregleda: 2
  • 3_2_Cutesliving Store.jpg
    3_2_Cutesliving Store.jpg
    182.5 KB · Pregleda: 7
Poslednja izmena:
Evo probao samo prvi link, cak mi je i cena veca, a dostave nema. Mada su vec pisali d ata radnja ne salje u Srbiju koliko se secam. Probao sam Austriju, tamo mi je cena 37.72e i free dostava
 
Factory Direct Collected Store od pre 15-tak dana ne šalje za Srbiju,poručivali android bokseve od njih,ali više se ni oni ne mogu poručiti.
 
@twister

Pricali smo vec o tome, "odsekli" su nas trenutno iz te ponude, factory direct i cutesliving store...razlozi, mozda strajk poste, mozda previse nestrpljivog i neukog naroda koji je otvarao dispute za proizvode koji su kasnili, pa na kraju ipak stigli itd.
 
Hvala vam na odgovorima. Znaci nije samo do mene.

Da li mislite da ima nade da nas posle nekog vremena skinu sa black-liste? Mislim, da li se vec desavalo da nas skinu?
 
Hvala vam na odgovorima. Znaci nije samo do mene.

Da li mislite da ima nade da nas posle nekog vremena skinu sa black-liste? Mislim, da li se vec desavalo da nas skinu?
Desavalo se i posle prethodnog strajka poste, pa su nas vremenom vratili, tako da se nadamo da ce biti slicno i ovog puta.

mali off, na konto prethodnog mog posta:

Posto sam clan i jedne fb grupe za aliexpress platformu, porazavajuce je svaki dan citati postove clanova, tj. neverovatan je broj ljudi koji porucuje sa aliexpressa (a i drugih ino sajtova za trgovinu) a ne poznaje osnove engleskog jezika, kao ni "procenjeno vreme dostave" od roka za dostavu (75 dana), koje su posiljke registrovane a koje neregistrovane itd. Prvo se iznerviram kad vidim kako su nas sad "odsekli" od veceg dela ponude, a onda mi bude i donekle jasno zasto je tako.
 
ja bih vise voleo da nas svi stave na black listu, mozda bi se nesto i promenilo
 
Odjebali su nas i verovatno nas nece ni vracati posto smo mnogo mali a previse *****mo..
 
Meni ovo iskreno ne pije vodu iz prostog razloga sto u radnjama koje navodite ne kupuje bas “neuk narod”, tu su cifre malo vece u odjosu na dzidzabidze koje vecina kupuje i za koje otvara dispute.
 
Desavalo se i posle prethodnog strajka poste, pa su nas vremenom vratili, tako da se nadamo da ce biti slicno i ovog puta.

mali off, na konto prethodnog mog posta:

Posto sam clan i jedne fb grupe za aliexpress platformu, porazavajuce je svaki dan citati postove clanova, tj. neverovatan je broj ljudi koji porucuje sa aliexpressa (a i drugih ino sajtova za trgovinu) a ne poznaje osnove engleskog jezika, kao ni "procenjeno vreme dostave" od roka za dostavu (75 dana), koje su posiljke registrovane a koje neregistrovane itd. Prvo se iznerviram kad vidim kako su nas sad "odsekli" od veceg dela ponude, a onda mi bude i donekle jasno zasto je tako.
Vremenom nas vracali ali nikad na ono kako je bilo ranije. Svaki put uslovi losiji.
 
Ko zna šta je tu u pitanju. Našao sam neke punjače koji Factory Direct Collected Store šalje za Srbiju.
 
Vidim da si se @twister dosta iscimao..Nije ni prvi ni poslednji put. Verovatno je mnogo ljudi sa naseg podrucja porucilo iste ili slicne porizvode iz radnje, kako je nasa posta kasnila sa isporukama, tako su i ljudi pootvarali dispute, uzeli pare nazad, i kasnije mis ili sta vec sebi...ovom se ne isplati da salje i da se zeza sa losom reputacijom ~10 ljudi, ionako iz nase zemlje ima mali broj porudzbina. Zato je uzeo i lepo blokirao Srbiju...Ovo radi sve vise prodavaca, pa pazi ja sam usao u istoriju ordera zadnjih 5 6 godina, pa sigunrno 60 posto tih prodavaca vise ne salje nama stvari. Jednostavno, prvi razlog, posta nam je u uzasu, postari kradu, i nasi ljudi su alavi i hoce stvari za dzabe
 
Sa tolikom sigurnošću pišete kako su nas stavili na black listu, jer puno Srba otvara dispute bez razloga, kao da vam je neko lično iz vrha AliExpressa rekao...
Pratio sam recenzije za mnoge predmete iz ovih prodavnica, pogotovo sa jednom ocenom. Njima svi živi cepaju dispute, pogotovo Rusi koji su im najveće mušterije, za raznorazne debilne razloge. Tipa kupili su flašicu za vodu uz koju treba da dođe i četkica za čišćenje, koju Kinez nije poslao. I oni otvore dispute traže ceo iznos nazad.
Tom logikom oni bi stavili na listu pola sveta.
 
Malopre mi je stigao ovaj "abnormal" status za neke Anker slušalice. Nisam do sad imao ovakav slučaj.
Screenshot_2024-01-15-16-10-44-432-edit_com.alibaba.aliexpresshd.jpg
 
Nazad
Vrh Dno