Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Ako pise free shipping to je to onda je free i placas samo cenu proizvoda. Nema dodatnih troskova. Desava se ali retko da prodavac naknadno trazi jos neke pare da mu se uplate pre nego sto posalje robu ali to su prevaranti i to je van zakona Aliexpress i to samo treba ignorisati. Meni se za 10 godina koriscenja Aliexpresa nikad to nije desilo. Prodavac ima rok u kojem MORA da posalje paket. Ako ne, on dobija negativnu ocenu a vi verovatno pare nazad. Jedini dodatni trosak moze biti nasa Carina koja moze da lupi PDV ili i CARINU na to, ali to vazi za sve pakete koji dolaze iz inostranstva nevezano za cenu i odakle dolaze. Prodavci i Aliexpress nemaju sa tim nista. Prodavac moze po vasoj zelji da na pakovanju napise fiktivnu manju cenu i Carina nece ni pregledati verovatno paket. Provereno!

Shipping tjs Dostava na Aliexpressu ima dve varijante. Prva je da prodavac zaista te pare daje za logistiku i dostavu ka vama, to su uglavnom paketi koji mogu da se prate. A druga opcija koju cesto prodavci koriste je da radi marketinga i fore nerealno spuste cenu artikla. Dakle nesto sto realno kosta 1000 dinara oni napisu da kosta 50 dinara. Ali dostavu oznace da kosta 950 dinara. Kad izracunas dodje mu na isto. To je stara fora koja sluzi samo da privuce kupce kada po visini cene pretrazuju neki predmet.
Upravo se to meni desilo da prodavac ne može da pošalje pošiljku free a tako je izabrano prilikom slanja. Proizvod što sam poručio je zbog "anniversary sale" drastično snižen i njemu se neisplati da pošalje jer on nema zaradu, logično. Trazio mi je doplatu 15e za slanje i platio sam. Nisam hteo da otkazujem i čekam povrat novca na karticu jer bi se odužilo. Šta bi se desilo da sam zanemario njegove poruke i da nisam platio? On bi otkazao porudžbinu posle nekoliko dana?
 
Upravo se to meni desilo da prodavac ne može da pošalje pošiljku free a tako je izabrano prilikom slanja. Proizvod što sam poručio je zbog "anniversary sale" drastično snižen i njemu se neisplati da pošalje jer on nema zaradu, logično. Trazio mi je doplatu 15e za slanje i platio sam. Nisam hteo da otkazujem i čekam povrat novca na karticu jer bi se odužilo. Šta bi se desilo da sam zanemario njegove poruke i da nisam platio? On bi otkazao porudžbinu posle nekoliko dana?
Zavisi. U principu verovatno bi poslao svejedno i da nije dobio tih 15 evra. Jer kada ljudi kupe nesto a prodavac ne posalje onda prodavci dobijaju penale tjs negativan skor kod Aliexpress platforme. E sad neki trgovci ne mare za to i mogu da otkazu porudzbinu. Pogotovo ako imaju veliki promet i mnogo pozitivnih ocena. U tom slucaju ti bi dobio refund ali sto kazes to bi potrajalo pa je gubljenje vremena pogotovo ako ti se zuri za nesto. Mada ako ti je trazio doplatu od 15 evra moguce da su gresku neku napravili u ceni tjs retko popusti iznose toliko. Tako da im se mozda stvarno nije isplatilo da posalju po toj nekoj prikazanoj ceni
 
@nijebikovic
moguce da su gresku neku napravili u ceni tjs retko popusti iznose toliko
To je trgovina, kakve naknadne doplate, to se ne vodi nigde i u slučaju refunda ne postoji doplata. Ko ti vraća novce ako "greškom" ošamari cenu?
Ima mali milion prodavnica i uzmeš na drugom mestu.
 
narucio sam oko 5. januara neke sitnice sa alija. jedna mi je stigla i ona je vrednosti oko 15e dok su druge dve zajedno oko 5e i one mi nisu stigle.rok je bio 7. mart.
probao sam refund i dobio ovo:

Seller’s proposal: No refund
Refund amount: US $0.00
Seller's message: Hello, the package is in transit, please wait patiently
Time of update: 2023-03-20 20:15:16

imam opcije accept i reject all. ako sam dobro shvatio na accept prihvatam da mi ne vrate nista a na reject all da odbijam da mi daju 0e...
sta mi je ciniti? nisu neke pare ali zasto da propadnu.
paket je kao u tranzitu i to sam ja stavio kada sam trazio refund ali istekao je krajnji rok za isporuku i poslali su mi na mail da ce posiljka uskoro biti automatski potvrdjena kao primljena ako ne budem imao neke primedbe.
 
Ja uvek trazim da mi produze vreme za prijem. 10 do 30 dana. Nakon toga otvaram dispute. Dosta puta se desilo da u tom produzenom roku stignu paketi.
 
narucio sam oko 5. januara neke sitnice sa alija. jedna mi je stigla i ona je vrednosti oko 15e dok su druge dve zajedno oko 5e i one mi nisu stigle.rok je bio 7. mart.
probao sam refund i dobio ovo:

Seller’s proposal: No refund
Refund amount: US $0.00
Seller's message: Hello, the package is in transit, please wait patiently
Time of update: 2023-03-20 20:15:16

imam opcije accept i reject all. ako sam dobro shvatio na accept prihvatam da mi ne vrate nista a na reject all da odbijam da mi daju 0e...
sta mi je ciniti? nisu neke pare ali zasto da propadnu.
paket je kao u tranzitu i to sam ja stavio kada sam trazio refund ali istekao je krajnji rok za isporuku i poslali su mi na mail da ce posiljka uskoro biti automatski potvrdjena kao primljena ako ne budem imao neke primedbe.
Pare su ti već propale, pod uslovom da naručeno ne stigne.
Refund rešavaju u korist prodavca, jedino što se maloumnik zaj*bao pa je napisao da je pošiljka i dalje u tranzitu umesto da je napisao da je u tvojoj lokalnoj pošti (što je verovatno poslednji lažni status), pa možda na tu kartu da odigraš.
 
Ako je zastita bila do 7 marta ne bi mogao da otvoris dispute za neisporucenu robu .
 
@jedandva

Mislio sam da ciljas na modele do 65W , pa se izvinjavam na delimicno pogresnoj informaciji.

Modeli od 65 i vise W mogu da dignu napon sa 12 na 15 i 20V na C portu ,
ali treba pogledati maksimum u specifikaciji.

45w.jpg


Evo nekih testova za Baseus



 
Klinac mi slomio toocki 67W punjač, šta je next best thing pošto koliko vidim nema više one ponude od oko 15-ak dolara?
 
narucio sam oko 5. januara neke sitnice sa alija. jedna mi je stigla i ona je vrednosti oko 15e dok su druge dve zajedno oko 5e i one mi nisu stigle.rok je bio 7. mart.
probao sam refund i dobio ovo:

Seller’s proposal: No refund
Refund amount: US $0.00
Seller's message: Hello, the package is in transit, please wait patiently
Time of update: 2023-03-20 20:15:16

imam opcije accept i reject all. ako sam dobro shvatio na accept prihvatam da mi ne vrate nista a na reject all da odbijam da mi daju 0e...
sta mi je ciniti? nisu neke pare ali zasto da propadnu.
paket je kao u tranzitu i to sam ja stavio kada sam trazio refund ali istekao je krajnji rok za isporuku i poslali su mi na mail da ce posiljka uskoro biti automatski potvrdjena kao primljena ako ne budem imao neke primedbe.
Refund odavno ne funkcionise za nas kupce tjs Aliexpress stiti samo interese prodavaca. Kinezi uglavnom posalju paket pa ako stigne stigne. Oni ne snose dalje nikakvu odgovornost a pare dobijaju sigurno kao i Aliekspres proviziju. A ti mozes da saljes poruke Kinezu tipa sta se desilo, gde je posiljka itd. A oni ce uvek da ti daju neke izgovore i prazne price koje ne vode nikuda. Glavno je da ti kazu da budes strpljiv i da cekas, da je paket u tvojoj posti i da samo ti moras da ga pokupis ili neke nebuloze tipa molimo sacekajte da se logistika apdejtuje itd. Sve u svemu ako stigne stigne, ako ne stigne nema ni love ni robe.
@nijebikovic

To je trgovina, kakve naknadne doplate, to se ne vodi nigde i u slučaju refunda ne postoji doplata. Ko ti vraća novce ako "greškom" ošamari cenu?
Ima mali milion prodavnica i uzmeš na drugom mestu.
Da u principu te naknade nisu po zakonu Aliexpresa ali moze da se desi da trgovac svejedno trazi dodatno lovu. Naravno ja nikada ne bih pristao da doplatim mimo zvanicne cene. Ako hoce neka mi ponisti porudzbinu ali para nece biti.
 
Klinac mi slomio toocki 67W punjač, šta je next best thing pošto koliko vidim nema više one ponude od oko 15-ak dolara?

ima

za 12,4 €



 
Poslednja izmena:
Ne dostavljaju u Srbiju, ali i nemačka mi u ovom slučaju odgovara. Hvala!
 
@nijebikovic
Zakon Aliexpressa ne postoji, postoje uslovi kojih moraju da se pridržavaju prodavci.
Sećam se smejurije od pre nekih 4-5 god. kada mi je prodavac tražio doplatu da bude R pošiljka jer mu se kao ne isplati da šalje kao neregistrovanu (u to vreme sića, oko 1$), kada sam mu napisao OK doplaćujem kada vidim pošiljku u svojim rukama odmah je prekinuo sa ubedjivanjem. Posle par dana u priči sa podrškom sami su pokrenuli spor i istog trena rešili spor, kineščići prevarantčići. :D
Lako provališ prevaru, da mu se ne isplati ili se zeznuo sa cenom skinuo bi tu opciju slanja, promenio bi cenu ili bi sklonio proizvod iz prodaje a lako se proveri kada dobiješ poruku.
 
Nikad kraja iznenadjenjima. Porucio bateriju za PS4 controller sa AE, pisalo Tracking Available, sa Cainiao Standard for Special Goods, koji btw trenutno i najvise volim, kad ono kad je krenula posiljka, tracking number UH*********YP. Mislim da je to Yanwen, zar da? Nebitno, posiljka krenula pre 20-ak dana, u nekom momentu dobila DHL broj. Sad u ovom trenutku i DHL po svom broju i 4tracking/postal ninja po onom prvom UH YP, kazu da je posiljka urucena u Nemackoj i tu prestaje svaki tracking. Nasa posta ne daje nista po prvobitnom UH YP broju. Jel ima neko iskustva? Jel ovo pisi propalo ili se "urucenje" odnosi na to da je, lupam, u Nemackoj DHL to dao nekoj trecoj posti ili sta ja znam.

Hvala.

P.S. ***bem ti vise Aliexpress, razmisljam stvarno da odustanem :p
 
Poručena na Srbiju a dostavljena u Nemačku? Dispute i dobijaš lagano pare nazad.
 
Nisam hteo odmah da sirim temu svog pitanja ovde....
Kad sam video status da je dostavljena u DE, pre 10-ak dana, odmah sam pisao prodavcu da ga zamolim da proveri sta se desava. Onda sam mu pisao 6 puta u 7 dana jer nije odgovorio ni jednom. Onda sam digao dispute, gde se on naravno brzo javio da mi ponudi da ja cancel dispute i da mu dam mejl, da mi on vrati pare na paypal, nakon sto ja cancel dispute (a, vazi). Posto sam to odbio, a btw u dispute sam sve ovo odozgo vec obrazlozio da sam mu pisao 6 puta itd, jutros se umesao Aliexpress, odbio mi dispute i rekao da se strpim, posto purchase protection jos nije istekao. Mislim da im bot hendluje disputes i po defaultu odbija sve, bar ove iz Srbije ili bar moje :D. Nista, cekam sad jos mesec i kusur da me odbiju opet kad istekne protection, a vise me interesovalo ako je neko imao slicnu situaciju, jel moze ovo da bude vezano za netacne statuse i da posiljka ipak na kraju stigne.
 
Poslednja izmena:
Možda jer nije istekao period od 75 dana. Izgleda da ćeš (stvarno) morati da se strpiš, ali nema šanse da ne dobiješ. Pisao sam kako sam dobio presudu u moju korist u roku od par minuta (možda i sekundi) od momenta podnošenja dispute-a, doplatio za slanje sa praćenjem, poslato bez. Tražio nazad pare za slanje, i dobio.
 
Ono jeste. I ovde je pisalo Cainiao.... a poslato je drugacije, ali nesto nisam optimistican, jer dispute nikad nisam podigao sem ako mi nesto zaista ne stigne, au pislednjih 7-8 disputes nisam dobio ni jedan (otkako je pocelo sa UA HU).
 
Ono jeste. I ovde je pisalo Cainiao.... a poslato je drugacije, ali nesto nisam optimistican, jer dispute nikad nisam podigao sem ako mi nesto zaista ne stigne, au pislednjih 7-8 disputes nisam dobio ni jedan (otkako je pocelo sa UA HU).
Јe l` si dispute otvarao sa razlogom "wrong shipping adress" i screenshot-om sa trekera? pošto te je Kinez izradio i dao lažni treking broj, od nekoga iz Nemačke.
 
@stiw47
U praćenju i kod Nindže i na Parcelsapp imaš uz oba broja (zvanični preko čije pošte se šalje i broj logistike, YP) i napisano iz koje zemlje u koju se šalje. Odradiš scrin, zaokruiš i zalepiš im kao dokaz uz obrazloženje Srbija brale a ne dojčeri. :D
 
@Bassnectar91 @Colorato : Otvorio sam kao "Tracked as delivered, but not received". Vidis u pravu si, "Sent to the wrong address" bi bilo preciznije. Stavio sam im linkove za status na 4tracking i Postal Ninja. Screenshotove sam zalepio jutros nakon sto su odbili, kao "Upload additional evidence"

1679575533226.png
 
Refund odavno ne funkcionise za nas kupce tjs Aliexpress stiti samo interese prodavaca. Kinezi uglavnom posalju paket pa ako stigne stigne. Oni ne snose dalje nikakvu odgovornost a pare dobijaju sigurno kao i Aliekspres proviziju. A ti mozes da saljes poruke Kinezu tipa sta se desilo, gde je posiljka itd. A oni ce uvek da ti daju neke izgovore i prazne price koje ne vode nikuda. Glavno je da ti kazu da budes strpljiv i da cekas, da je paket u tvojoj posti i da samo ti moras da ga pokupis ili neke nebuloze tipa molimo sacekajte da se logistika apdejtuje itd. Sve u svemu ako stigne stigne, ako ne stigne nema ni love ni robe.

Da u principu te naknade nisu po zakonu Aliexpresa ali moze da se desi da trgovac svejedno trazi dodatno lovu. Naravno ja nikada ne bih pristao da doplatim mimo zvanicne cene. Ako hoce neka mi ponisti porudzbinu ali para nece biti.
Nisu po zakonu ali evo kod nekoliko prodavaca već danima pre porudžbine proveravam da li je validno free shipping za Srbiju gde mi je svaki odgovorio da ne može da pošalje besplatno za tu cenu. Anniversary sale je sad i meni je cena artikla snižena za 15e i to bi mi odgovaralo ali bi prodavac verovatno otkazao porudžbinu ili ako bi ja insistirao da pošalje a da ne doplacujem jer su mi svi tražili posla ko zna šta. A ako otkaže zarobljen novac 10-tak dana.
Ludilo!
 
Jel porucivao neko preko alibabe, kakva su iskustva? Jel i on siguran kao aliexpress, tj novac ne ide direktno prodavcu dok ne potvrdim dostavu paketa?
Ujedno ako mozete da mi napisete koje sajtove da procesljam za kupovinu tehnike pored aliexpressa,jer on ima astronomske postarine (nije kao ranije)... Hteo bih da porucim android tv box.
 
@s5p

Na Alibabi su prodavci na veliko i tek oni nemaju jeftinu postarinu za jedan komad ( ako uopste salju ).

Cene Android boxova na KP su veoma slicne onima koje mozes da postignes narucivanjem sa AE , a ovde imas
bar neku garanciju.

Prelistaj ostale teme , pa vidi sta ti iz ponude najvise odgovara.
 
RSD 6,021.60 43%OFF | Woopker TOX3 Smart TV Box Android 11.0 4GB 32GB Amlogic S905X4 4K Media Player Wifi 1000M Support Dolby Atmos Audio Set Top Box

Otprilike od kolko do kolko dinara da ocekujem dodatne troskove ako porucim ovaj proizvod (6022din + 659 din), od strane nasih lopova koji ume da mi ocarine i usb kabal od 3$ 😁
 
Nazad
Vrh Dno