Konačno stigao paket koji je krenuo 19.aprila. SG pošta, od 21. aprila je stajao status Hand over to airline i ja sam verovao da će paket na kraju stići. Međutim, 07.08. je isticao purchase protection (120 dana) i ja ne želeći da rizikujem pokrećem dispute 06.08., ipak je 124.99 dolara bilo u pitanju, nije mi bilo svejedno. Ali već 07.08. donosi presudu u moju korist, full refund. Novac je već legao na račun, kad stiže i pošiljka.
Isti dan od prodavca dobijam poruku na sajtu koju nisam najbolje razumeo:
Takođe mi se čini da sam negde u mail-u dobio poruku od Alijevog korisničkog servisa gde kažu da će Ali izvršiti refund jer je pošiljka slata sa Aliexpress Standard Shipping. Taj mail sada ne mogu da pronađem.
Pitanje je, kome ja sada treba da vratim novac, Aliju ili prodavcu? Ako vraćam prodavcu, taj artikal košta isto međutim sada imaju i troškovi slanja od 28 dolara, tako da ne mogu da kažem prodavcu da ću naručiti artikal a da mi ga on ne pošalje, ne želim da plaćam i troškove slanja.
Evo i screenshot sa Ninja Tracking sajta kao i Alijevo rešenje dispute-a: