Šta je novo?

AliExpress (FAQ u prvom postu)

Meni je Seller's Shipping Method bio Turska registrovana , al to nije pravilo .
Pitaj prodavca , sumnjam da ce ti poslati neregistrovanu posiljku za te pare .
 
Naravno da će poslati registrovano i ta sa najbržim opcijom koja mu je dostupna.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Kolika je provizija? Jel na svaku kupovinu sa ebay-a imam dodatnu proviziju, pošto ide preko paypala?
Ja sam mu poslao novac sa kreditne kartice i u tom slučaju ide fiksno 3.99€ + 0.35€ + 3.4% od iznosa za slanje.

Ne znam za ebay, nikada nisam tamo plaćao PayPal-om.

Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
 
Kakvu proviziju placas na kupovinu?

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Jel ima neko iskustva sa Seller's Shipping Method besplatnom dostavom sa AliExpressa? Hteo bih da narucim nesto oko $80 ali se bojim da se negde ne "zagubi" posiljka jer ide bez trackinga..

Seller Shipping Metod u praksi znači da će prodavac od slučaja do slučaja, pred samo slanje, da odlučuje kojom poštom će da šalje.
Tracking može da bude, ali nije obavezan.

Meni je jedna porudžbina tom metodom krenula Yanwen poštom, prvo u Tursku, tu je dobila novi tracking broj, i ubrzo je stigla u Srbiju.
 
Kakvu proviziju placas na kupovinu?

Ako ti nešto platiš npr. $30, onda PayPal prodavcu na račun uplaćuje $29. Sad je samo pitanje kako ti računaš taj $1 razlike - da li ga je PP uzeo od tebe ili od prodavca. Ja sam bliži ideji da je $1 ipak izašao iz tvog džepa, jer u prodavčevom džepu nikada nije ni bio.

U nekoliko online prodavnica sam npr. viđao odmah da nešto košta $29 ako plaćaš karticom, a $30 ako plaćaš PayPal-om.

Dodatnu proviziju PP uzima i na konverziji iz valute u valutu. Kako se npr. iz Srbije plaćanje vrši samo u €, a u npr. Kini prodaja obračunava samo u $ - neko ti mora uzeti ovu proviziju. Pitanje je samo da li je ona manja kod PP, kod bankara, kod prodavca... Do negde kraja prošle ili početka ove godine se kod PayPal-a mogla štiklirati opcija da oni ne vrše ovu konverziju (jer je kod njih najveća provizija), ali su to tada ukinuli.
 
Seller Shipping Metod u praksi znači da će prodavac od slučaja do slučaja, pred samo slanje, da odlučuje kojom poštom će da šalje.
Tracking može da bude, ali nije obavezan.

Meni je jedna porudžbina tom metodom krenula Yanwen poštom, prvo u Tursku, tu je dobila novi tracking broj, i ubrzo je stigla u Srbiju.

Naravno da će poslati registrovano i ta sa najbržim opcijom koja mu je dostupna.

Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Meni je Seller's Shipping Method bio Turska registrovana , al to nije pravilo .
Pitaj prodavca , sumnjam da ce ti poslati neregistrovanu posiljku za te pare .

Hvala narode, pitao sam prodavca, kaze ima tracking. Tako da sam na kraju narucio pa kad stigne :)
 
Konačno stigao paket koji je krenuo 19.aprila. SG pošta, od 21. aprila je stajao status Hand over to airline i ja sam verovao da će paket na kraju stići. Međutim, 07.08. je isticao purchase protection (120 dana) i ja ne želeći da rizikujem pokrećem dispute 06.08., ipak je 124.99 dolara bilo u pitanju, nije mi bilo svejedno. Ali već 07.08. donosi presudu u moju korist, full refund. Novac je već legao na račun, kad stiže i pošiljka.
Isti dan od prodavca dobijam poruku na sajtu koju nisam najbolje razumeo:






Takođe mi se čini da sam negde u mail-u dobio poruku od Alijevog korisničkog servisa gde kažu da će Ali izvršiti refund jer je pošiljka slata sa Aliexpress Standard Shipping. Taj mail sada ne mogu da pronađem.

Pitanje je, kome ja sada treba da vratim novac, Aliju ili prodavcu? Ako vraćam prodavcu, taj artikal košta isto međutim sada imaju i troškovi slanja od 28 dolara, tako da ne mogu da kažem prodavcu da ću naručiti artikal a da mi ga on ne pošalje, ne želim da plaćam i troškove slanja.

Evo i screenshot sa Ninja Tracking sajta kao i Alijevo rešenje dispute-a:






 

Prilozi

  • message.jpg
    message.jpg
    34.8 KB · Pregleda: 102
  • Untitled.jpg
    Untitled.jpg
    113.3 KB · Pregleda: 100
  • dispute.jpg
    dispute.jpg
    68.5 KB · Pregleda: 94
Poslednja izmena:
Ja ostadoh sokiran danas opcijom kada sam porucio. Cekam da obrade poslijku i videcu da li ce pisati shipment cancelled ili ce stvarno krenuti sa nekom od opcija premium shippinga. Pored ove opcije slanja sam imao i opciju sf eparcel isto ima tracking.
ce53e7508c9446f1392445adfdbc9d7f.jpg
ec60066babcc224a48ba8775aa75cbe1.jpg


Sent from my moto x4 using Tapatalk
 
Konačno stigao paket koji je krenuo 19.aprila. SG pošta, od 21. aprila je stajao status Hand over to airline i ja sam verovao da će paket na kraju stići. Međutim, 07.08. je isticao purchase protection (120 dana) i ja ne želeći da rizikujem pokrećem dispute 06.08., ipak je 124.99 dolara bilo u pitanju, nije mi bilo svejedno. Ali već 07.08. donosi presudu u moju korist, full refund. Novac je već legao na račun, kad stiže i pošiljka.
Isti dan od prodavca dobijam poruku na sajtu koju nisam najbolje razumeo:






Takođe mi se čini da sam negde u mail-u dobio poruku od Alijevog korisničkog servisa gde kažu da će Ali izvršiti refund jer je pošiljka slata sa Aliexpress Standard Shipping. Taj mail sada ne mogu da pronađem.

Pitanje je, kome ja sada treba da vratim novac, Aliju ili prodavcu? Ako vraćam prodavcu, taj artikal košta isto međutim sada imaju i troškovi slanja od 28 dolara, tako da ne mogu da kažem prodavcu da ću naručiti artikal a da mi ga on ne pošalje, ne želim da plaćam i troškove slanja.

Evo i screenshot sa Ninja Tracking sajta kao i Alijevo rešenje dispute-a:






Da ti razjasnim šta je hteo prodavac da ti kaže:
Rekao je NEMOJ da primiš paket i on će se njemu vratiti, a tebi će se svakako vratiti novac po disputu.

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
 
Ja ostadoh sokiran danas opcijom kada sam porucio. Cekam da obrade poslijku i videcu da li ce pisati shipment cancelled ili ce stvarno krenuti sa nekom od opcija premium shippinga. Pored ove opcije slanja sam imao i opciju sf eparcel isto ima tracking.
ce53e7508c9446f1392445adfdbc9d7f.jpg
ec60066babcc224a48ba8775aa75cbe1.jpg


Sent from my moto x4 using Tapatalk
Pogledaj rejting prodavca 84.4%.
Takve radnje se često ugase.
Svakako javi šta je bilo.

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
 
Da ti razjasnim šta je hteo prodavac da ti kaže:
Rekao je NEMOJ da primiš paket i on će se njemu vratiti, a tebi će se svakako vratiti novac po disputu.

Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
Aha... Nisam dobro razumeo.
Šta sad raditi, prodavac je napisao "ALI will return money...", da li je u ovom slučaju Ali vratio novac ili prodavac? Pošto sam paket preuzeo, kome vratiti novac?
 
Možda su poslali, mislim ako ti stigne, tj da nisu dali tuđ traking.
Ali sigurno nisu poslali AliExpress Premium shipping, već običnom neregistrovanom poštom.
Jer gde će da šalju free premium shipping, a prodaju stvari 15-20$.
A to mi budi sumnju da je fake broj, jer većina prodavaca neće poslati nešto vrednije od 5-10$ neregistrovanom poštom. Mislim ima i onih koji hoće.


Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Možda su poslali, mislim ako ti stigne, tj da nisu dali tuđ traking.
Ali sigurno nisu poslali AliExpress Premium shipping, već običnom neregistrovanom poštom.
Jer gde će da šalju free premium shipping, a prodaju stvari 15-20$.
A to mi budi sumnju da je fake broj, jer većina prodavaca neće poslati nešto vrednije od 5-10$ neregistrovanom poštom. Mislim ima i onih koji hoće.


Послато са Mi A2 Lite помоћу Тапатока
Naravno da sve to stoji, videcemo sta ce biti za mesec do dva [emoji38]

Sent from my moto x4 using Tapatalk
 
[emoji15]

Nov sam, nisam kupovao na Aliju. Neka mi neko kaze da li je normalno da su troškovi slanja toliko veliki. Naručio sam robu od 50$ a on mi za slanje traži oko 100$.
Za te pare mogu kupiti kod nas i da mi ostane.
Još reklamira sniženje cena 50% a poštarina "pljus".! Ima li tu rešenje, da prevoz bude manji...
 
Za sad nema, korona je poremetila avio saobraćaj, pa nema besplatnih poštarina već samo premium, FedEx, DHL.
 
[emoji15]

Nov sam, nisam kupovao na Aliju. Neka mi neko kaze da li je normalno da su troškovi slanja toliko veliki. Naručio sam robu od 50$ a on mi za slanje traži oko 100$.
Za te pare mogu kupiti kod nas i da mi ostane.
Još reklamira sniženje cena 50% a poštarina "pljus".! Ima li tu rešenje, da prevoz bude manji...
Trenutno jedino rešenje ti je ako imaš nekog u Hrvatskoj, Austriji, eventualno Makedoniji.
Tamo korona izgkeda nije poremetila aviosaobraćaj pa šalju besplatno ili po razumnim cenama.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
jel se bar zna kada ce da nas unbanuju sa black liste i pocne normalno slanje kao do sada ?
 
Deluje mi da gospoda kinezi, napredni kakvi jesu, znaju nešto što mi ne znamo,
Pa su nas stavili u zonu posebnog rizika za onlajn dostavu.
Iskreno sumLJam da nam je reputacija toliko gora od rumuna, bugara, aljbaneza, koji nisu pogođeni ovim zulumom.
 
Bas danas pljujem SunYou kod prodavca i nagovaram ga da vrati Yanwen, kada ono postar doneo 5 SunYou-a i jedan LP. Svi stigli preko LT. Naruceni, jedan pre 45 a ostali 35 dana.

Sent from my moto x4 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno